понедельник, 22 сентября 2014 г.

Zračno podporo, je krepitev vloge cannabinol metlice 2008-11-10 15:01:42

Gradnja in rekonstrukcija.








Zračno podporo, je krepitev vloge cannabinol metlice
2008-11-10 15:01:42

Zračno podporo, je krepitev vloge cannabinol metlice

Air vplivajo centrifugalni metlice

Vpliv-centrifugalni metlice (v Zahodni terminologija - crusher, vertikalni jašek), se vse bolj uporabljajo v drobljenje in mletje rude in nekovinskih materialov. Ker so skoraj vsi, ki na crusher energije se uporablja za sporočilo kinetična energija iz drobljenega materiala, vpliv-centrifugalni metlice so velika učinkovitost in visoko razmerje med drobljenje.

Načelo za to relativno novo opremo sestavljajo. Zmleti material se dovaja iz zgoraj Centralne vstopne odprtine tako imenovane pospeševalnik. To je votel, valjast design z radialni particije, vrtljivo okoli navpične osi. V okviru ukrepov, ki izhajajo iz vrtenje pedal za plin centrifugalna sila kosov zdrobljen material, ki se gibljejo z pospešek od središča do obrobja skupaj tvorijo stene kanalov. Gradivo odstraniti iz pospeševalnika v brušenje komora z linearno hitrost, ki je določena s hitrostjo in premer na pedal za plin. Ob trčenju kosov materiala s fiksno steno material, ki je uničil vpliv razpada. Dodatno mletje materiala, ki prav tako prispeva k procesu kaotično spopad kosov seboj znotraj komore.

Drobljenje materiala s pomočjo centrifugalne-vpliv metlice ima številne prednosti pred drugimi načini brušenje: preemptive uničevanje naravnega strukturne meje v zdrobljenih koščkov, mala strižnih deformacij znotraj enotnega odrezkov. To naredi vpliv-centrifugalni metlice so še posebej učinkoviti za pridobitev visoke trdnosti drobljen kamen, kockaste oblike, in med mletje rud omogoča, da se doseže "razkritje" vključitev uporabnih sestavnih delov v velikosti 2-3 krat višja kot v drugih rezkanje opreme.

Za vse obljube centrifugalni-vpliv metlice, do 80-ih od XX stoletja je bilo število tehnične in materialne znanosti" omejitve, omejuje široko uporabo izvedenih v njihov način drobljenje, ki so ga izumili v začetku prejšnjega stoletja. Za izboljšanje učinkovitosti vpliv razpada, je treba povečati hitrost gradiva na trčenja, vendar je to pripeljalo do prekomerne rasti vpliv-abrazivne obrabe delovnih teles in zmanjšanje virov, ki nosijo enote pogon crusher.

Problem poslabšanja, ki je bila v veliki meri rešili z uporabo načela samovarov. Novo pospeševalniki, ki so ga izumili v 80-ih novozelandki Brian Betel (Bryan Baitley) in Jim MacDonald (Jim McDonald)so zasnovani tako, da so vzroki vpliv-abrazivne obrabe materiala, s katerimi se soočajo predvsem ne s površino delovnih teles crusher, in z plast zdrobljenega materiala. V procesu, material, laži, ko je stisnjen v posebni žepi, ki se nahaja v stopalko za plin (Sl. 1), in v brušenje senat (Sl. 2). V brusni-šok s strani zdrobljenega materiala v kanal plin je večinoma le na stiku materiala s hrambo samofalovka tako imenovane "lopato", ki se nahaja na koncu kanala. Rezilo je narejeno z vključitvijo vstavi karbida in obnavljanje periodičnih plohi posebne elektrode.

Shema pretoka materiala v pospeševalnik centrifugalni metlice

Fig. 1. Shema pretoka materiala v pospeševalnik centrifugalni metlice

1 - delilnik, 2 - postelja-stanja; 3 - Samputensili žep, 4 - karbid blade, 5 - zbiranje materiala iz pospeševalnika, 6 - primeru pospeševalnik

Obloge žepe v brušenje senat

Fig. 2. Obloge žepe v brušenje senat

Kot je za problem sprejemljivih virov, opremljenih enot, potem je, kot pred nima zadovoljive rešitve v okviru tradicionalne sheme mehanski pogon fiksnem priključku osi. To stand'ker je spletno mesto, ki zagotavlja rotacijski del vpliva-centrifugalni crusher, mora izpolnjevati naslednje zahteve:
  1. da prenesejo težke udarce obremenitve, ki se pojavijo, ko se zagon prenos kosov materiala, kot v času izpostavljenosti na stopalko za plin in ob izstopu iz njega;
  2. za delo v pogojih močnega maso neravnovesje v rotacijski sistemi in, posledično, prenesejo ogromen preskok prizadevanja,-združljivost'učinki, ki vplivajo na ureditev giroskopski trenutke, ki so posledica delovanja zunanjih dejavnikov, na vrtljivih delov crusher.


V zameno, neravnovesje pospeševalnik je lahko posledica naslednjih dejavnikov:
  1. neenakomeren pojav obložene materiala v kanalov pospeševalnik za prekomerno vlago vir materiala, še posebej z glino vsebine;
  2. lepljenje velik kos v kanal in zamašitev kanala zaradi kršitev oskrbe rjovenje;
  3. neenakomerne obrabe ali uničenje rezila velik kos ali ne, kovinski predmet, minilo metalloelastase;
  4. neenakomeren moč, ki vodi v neenakost materialne tokove v kanalov pospeševalnik;
  5. presega dovoljene uspešnosti v predstavitev gradiva v pospeševalnik, ki lahko privede do "blokada" crusher.



V praksi, vse našteto vodi v nezmožnost ustvarjanja crusher o konvencionalnih nosijo ureditev (s fiksno vrtenja osi)z visoko zmogljivostjo, visoko hitrost letenja kosov in je sposoben za obdelavo velikih vir materiala velikost. V metlice na nosijo podporo velikosti zrn kosov materiala vir, ki je omejen z velikostjo 40 mm in premer pospeševalnik je manj kot en meter, in je največja hitrost, stopalke za plin je 1500 vrt. / min, omejitev linearne hitrosti grinded materiala na izhodu iz pospeševalnika vrednosti 60-70 m / s za največje velikosti metlice.

Takšne omejitve obsega vpliv razpada zmanjša, v bistvu, da prejeli podstran ruševinami, in mletje rude do velikosti delcev pod 5-10 mm postane neučinkovito, zaradi nizke razmerje med drobljenje in visoko stopnjo donosnosti DataBlade. Tako centrifugalni crusher na tradicionalnih ležaji ne more tekmovati z cone metlice fino drobljenje in palico mlinov v obstoječe sheme predobdelavo.

Premagati omejitve hitrosti vrtenja pospeševalniki metlice s tradicionalnimi ležaji, ki je bil uporabljen tako imenovani air (gasstation) ležaj (Sl. 3), prvi omenja, o katerih (in ustrezne patentov) se nanašajo na začetku dvajsetega stoletja.

Air vplivajo centrifugalni metlice

Fig. 3. Air vplivajo centrifugalni metlice

1 - Statorja; 2 - rotor; 3 - pogonska gred, 4 - motornih;
5 zrak ventilatorja; 6 - Val, 7 - pospeševalnik; 8 - konec lopato pospeševalnik;
9 - tlačni komori; 10 - varnost vozlišče v primeru zasilne zaustavitve zraka; 11 - kritje osnovnih delov; 12 - podružnica cevi za odvajanje zdrobljeni izdelka;
13 - centrifugalna sklopka; 14 - anther

Za boljše razumevanje prednosti uporabe gasstation (zrak) podporo, živijo na njegovo strukturo in lastnosti. Ležaj je sestavljen iz dveh ugnezdenih v vsaki drugi obroč a sferične segment (rotorja in statorja), razlika med njima je značilno Visakhapatnam ventilatorjem prisilno zraka. Ustvarili pretirano zračnega tlaka v dvižne sile povzroča rotor (s fiksno accelerator), da se pojavljajo. Vrednosti zračne reže, ki ga je kap prilagoditev zarezano v z'enotnost enega od vilice vijaka gred, ki prenaša vrtilni moment iz motorja, ki se nahaja coaxially z rotorja. Prisotnost pogonska gred dveh kardanski zglobi, zagotavlja neodvisnost določb geometrijske osi rotorja osi vrtenja motorja.

Ko je ventilator je potekel mobilne vozlišče crusher (rotor in plin), ki je v mirovanju. Teža rotorja in pospeševalnik plus moč na pogonski gredi je nadomestiti dvigalo ustvari pretirano zračnega tlaka. Ker silo, ki jo zrak na sferične površina rotorja, povsod usmerjena proti sredini krogle, središče krogle je pravzaprav nekakšna "virtualna" točka podpore (vzmetenje) rotorja. To pomeni, da je pod vplivom vse sile, ki ne poteka skozi središče krogle (to je sile, ki ustvarjajo točke v zvezi s točkama podpore), rotor odstopa od prvotni položaj, kot če bi bila na tečajih zapiranja v center za krogle. Z drugimi besedami, oblikuje zraka ležaja, pri kateri rotor lahko storite okoli centra področju oscillatory gibanja, brez dotika statorja.

Seveda, prisotnost onesnaževal'povezava fiksni dolžini, v obliki vijaka gred vodi ustrezno zmanjšanje zračne reže v vsakem odprave rotorja. Vendar zmanjšanje je nekoliko, in premikanje prekinitev rotor je vzdolž navpične osi (kot tečaj v krila ročice mehanizma).

Kakršno koli odstopanje od osi rotorja iz vertikalne (ali še raje, je odstopanje središča zgornji prečni propeler gredi od ravne črte, ki jo'združuje center krogle in center dnu prečka) dobljena sile, uporabljene na vrh prečko sile, ki je ne-ničelnih vrednosti, ki so usmerjeni na os vrtenja motorja. Ustvarili ob istem času glede na virtualno vrtišče rotorja poskušala obrniti osi rotorja v navpični položaj.

Po prinaša zasuk mobilne vozlišče crusher dejansko postane vrtavka z oporo v središču krogle, in zato ima vse lastnosti, ki so značilne za tako imenovane "heavy" (tj. določeno v točki, ki ne sovpada s centrom za množično) gyroscopes s treh stopenj svobode. Popoln opis gibanja takšnega sistema, pri čemer se upošteva dejanske mehanske lastnosti vseh njegovih elementov, je zelo težko. To zahteva skupno odločitev več kot 30 nelinearno diferencialne enačbe, in so zato omejili na kvalitativni opis posebnosti, ki izhajajo iz osnovne lastnosti žiroskop:
  • tri žiroskop (tj. žiroskop, usmerjenost instant os vrtenja, ki okoli enotno točko podpore ni omejeno) v odsotnosti zunanjih vplivov, shrani položaj vrtenja osi spremeni;
  • če se to ne ujema z rotacijo osi glavne osni žiroskop vztrajnost zadnji enakomerno vrti okoli osi vrtenja, krožno, ki opisujejo stožec z vertex na točki podporo (kot je os vrtela vrh).
To gibanje se imenuje redno precesije, in kot, pod vertex te cone, se imenuje kota Nutec.

Glede našem primeru, ko je glavni osi vztrajnosti (enako kot v prvem približevanju z geometrijske osi mobilne vozlišče crusher) je blizu vertikalne osi vrtenja, kota Nutec v odsotnosti zunanje perturbations bo zelo majhna. To pomeni, da naše žiroskop vrti okoli glavne osi vztrajnost, položaj, ki ostaja nespremenjena v času.

Prisotnost v gibljivih sistem neuravnoteženo maso vodi premik svoj center mase glede na geometrijske osi sistema. Glede na dejstvo, da je glavni osi vztrajnost vedno poteka skozi središče mase sistema, smo prišli do zaključka, da če obstaja neravnovesje rotacijski del crusher bo obrača tako, da geometrijska os rotorja bo odmik od dejanskega osi vrtenja na količino premik center mase. "Razčlenitev" od podporo zraka, t.j. dotik rotorja statorja se zgodi, ko se premika na center mase mobilne vozlišče na obseg radialna projekcija zračne reže med njimi. Glede na to, da je masa mobilne vozlišče crusher je približno 1000 kg, in radialni razmik med rotorja in statorja, ki ni krajši od dveh milimetrov, se izkaže, da je neuravnotežen masa, ki se nahaja na obrobju pospeševalnik s premerom 1, 25 m, lahko do treh kilogramov, ne vodi do "razčlenitev" zračnih ležajev in kršitev metlice.

Pravzaprav reakcija "žiro" na obstoj maso neravnovesje je bolj zapleteno. Vsebina je, da v okviru delovanja žiroskop zunanje trenutek ne ustreza smeri osi vrtenja (tj. kritična točka), žiro, si prizadeva razširiti svoje osi rotacije v ravnini, ki poteka skozi os vrtenja je pravokotna na tista, v katerih ležijo vrtišče in sila, ki povzroča trenutek. Hitrost precesije je sorazmerna z velikostjo zunanjega trenutek in obratno sorazmerna s kinetično trenutek vrtavka.

V našem primeru, se lahko zgodi zaradi prisotnosti neravnovesje offset geometrijska os rotorja s statorja vodi do nepravilnosti v zračne reže. S tem, dobljena od sil, ki delujejo na del zraka rotor, ne da prenese več skozi središče krogle in ustvarja zunanji trenutek. Zaradi precesije bo vrtenja osi vrtenja okoli središča krogle. In na koncu, vendar stik z rotorjem iz statorja morda ne zgodi tudi, ko obstajajo neravnovesja, ki preseže določeno višja kot je vrednost, pojav precesije je, saj izkušnje kažejo, da je zelo zaželeno.

Razlog za to leži v dejstvu, da zgoraj omenjena hitrost precesije je proporcionalna uporablja zunanje trenutek. In če nekako prepreči nastala precesije, žiro, da se prepreči o'predmet, ki začne delovati giroskopski trenutek, dovolj za ohranjanje žiro potrebno hitrost precesije "za vsako ceno". Vrednost giroskopski trenutek je omejena le polno trenutek zagon (kinetična trenutku), da je celotno stanje delnic, ki kinetično energijo žiro, hitrosti, ki lahko celo pade na nič, če je zaloga energije, ki se ne polnijo od zunaj) v primeru na način, ego precesije nepremostljive ovire. V velikih metlice, ko vrtenje pedal za plin je določeno z delovno prostornino motorja od nekaj sto kilovatov, ki nastanejo v primeru giroskopski precesije trenutke lahko doseže ogromne količine.

To je morda glavni razlog, da si ne gradijo močan centrifugalni-vpliv metlice, z uporabo tradicionalnih nosijo podpira. Ko neravnovesij v več sto gramov, obremenitev na ležaje postal tako velik, da je resno zmanjšuje čas njihovo brezhibno delovanje.

Uporaba okroglih zračno podporo omogoča, da se izognete težav, povezanih s pojavom giroskopski trenutkih, kot je v uporabi kinematično sheme, ne nalagajo omejitve gibanja trojni vrtavka. Opozoriti je treba, da v resnici obstoječih modelov centrifugalni crusher redno precesije amplituda je še vedno zaželen. To se kaže v trenutkih, mimo resonančne frekvence med pospeševanje in zaustavljanje crusher. Vendar, konstruktivne rešitve, in skrbno konfiguracijo centrifugalni metlice v proizvodnem procesu, so uporabljajo za premagovanje težav pospešek in ustavi, in v postopku nosi na naročila velikih neravnovesij v primerjavi z metlice na nosijo podporo.

Zaključek

Če povzamemo, lahko ugotovimo, da je uporaba okroglih zračno podporo je mogoče spremeniti kinematično shemo centrifugalni-vpliv metlice in izstopiti iz sistema s fiksno (ležaji) osi sheme trojni vrtavka z "virtualno" vrtišče v središču krogle, ki nimajo podobne snovi, ki se v sodobni drobljenje tehnologije. Glavna načela gradnje tega sistema so:
  • ne postavlja nikakršnih omejitev glede želja rotorja crusher, da se zavrti okrog svoje glavne osi vztrajnost;
  • ne ustvarite reakcije zaradi trenutkov, ki delujejo na rotacijski del crusher in vodi do redne precesije.



Koncept nove zraka ležaji imajo dokazane izkušnje uporabe za že 15 let in se je razširila obseg linearna hitrost rotorja sistemov z centrifugalni razpadu do 100 m / s in več. V ta koncept, premera pospeševalniki, skupaj z enim zmogljivosti opreme, ki je omejen zgolj tehnične zmogljivosti stroja-gradbenih podjetij in prevoz pogoji. Ustvarili danes centrifugalni crusher pospeševalnik s premerom do 2, 1 m, linearna hitrost zdrobljen material, iz pospeševalnika 100 m / s, z zmogljivostjo do 650 ton na uro v odprtem ciklu.

Posebnosti centrifugalni metlice za podporo zraka:
  • šibka občutljivost neravnovesij;
  • zelo učinkovito drobljenje (za visoko hitrost, stopalke za plin);
  • velika produktivnost;
  • visoko zanesljivost in trajnost mehanskih delov.



Povečanje premera pospeševalnik je omogočilo, da bi dosegli pomemben napredek pri Rosu'reševanje vpliv-abrazivne obrabe delovnih teles crusher. Dejstvo, da je nositi povečuje s hitrost, stopalke za plin, vendar z večanjem njenega premera. Razlaga je preprosta: z isto hitrostjo izhod je doseči večjo dolžino, t.j. za več pospeševalniki materiala med pospeševanjem je manj pospešek, kar lahko privede do manj obrabe z zmanjšanjem tlaka od sile, ki je sorazmerna z pospešek.

Trg za drobljenje in mletje oprema precej konzervativno. Kot smo že omenili, revolucija je zelo redka. Centrifugalni metlice za zrak podporo, je eden od najnovejše dosežke sodobne znanosti in tehnologije in zagotavlja edinstvene tehnološke rezultate. Na nekaterih področjih, kot so proizvodni podstran drobljen kamen, metlice podobno načelo je postalo nesporno voditelji. Na drugih področjih, na primer v suho mletje rude na velikost delcev, ki je 1-2 mm, dejansko ni alternative opreme.

V rude čas priprave prihaja resne konkurence med učinek-centrifugalni opreme in drugih tradicionalnih drobljenje izmelchitelnom opremo, na primer, rod mlinov. Tekmovanje bo šel najprej na področju zmanjševanja porabe in oblog na tono končnega izdelka. In centrifugalni metlice za podporo zraka, da njihovo visoko učinkovitost in samovars delovna telesa imajo vse razloge, da bi zmagal ta spor.

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика