вторник, 23 сентября 2014 г.

Okno sistemov. Trendi na trgu, razvoj 2006-11-02 17:31:12

Gradnja in rekonstrukcija.

Okno sistemov. Težnje razvoja trga
2006-11-02 17:31:12

Sodobne tehnologije omogočajo, da izdelava, PVC Okna, aluminija, lesa, in tudi kombinirate, lesa, aluminija in plastike. Taka Okna so odlične vozne lastnosti in sodoben dizajn. To je nemogoče ni, da se strinjajo, da je kakovost Windows danes v veliki meri določajo udobje stanovanja ali hiše. Prednosti "Windows" v primerjavi s starimi modeli za dolgo časa, in vse očitno. In tudi če 7-8 let nazaj v naši državi, je bilo mogoče slišati neprijatan pregledi "Windows" (aluminij profil, kot, kul, in PVC splošno škodljive za zdravje'I), danes nihče ni dvomil v njihovo praktičnost in estetiko, notranjo primernosti uporabe. Odpeljali so precej močno tržno nišo na domačem trgu, ki se uspešno razvija v skladu s svojimi zakoni. O trend pospešenega razvoja ukrajinskem trgu "Windows" označena z dejstvom, da so pred kratkim se je precej povečalo število proizvajalcev teh izdelkov. To pa vodi k večji konkurenci in, kot posledica tega, da zmanjšanje cene blaga, kot tudi vas naredi za izboljšanje kakovosti izdelkov.
Uporabo sodobnih Windows v Ukrajini začela veliko pozneje kot v Evropi. Tako, profil, iz katerih je izdelana prva plastična okna, je pripravil nemški podjetja TROCAl leta 1954. Je bistveno razlikovala od njegove trenutne toga PVC, vendar je zaznamoval odprtje dobi povsem nov light-pregledna širše strukture.
Prvič, "Windows", da'pojavil na ukrajinski trg, na začetku 90. let, so Bili IE-alloplastiki odpri. Prvi so pripeljali v obliki končnih izdelkov, predvsem iz Nemčije, nato pa začel, da se uvaža iz Poljske. Prva PVC-okna ukrajinski proizvodnje, lahko z datumom, 1993-1994 let. Skoraj hkrati z njimi trgu učenje začetnikov dreves'kamen v REDU-building. Njihovi izdelki so narejeni iz treh plasti lepljen les, impregniran številne lepila, smole in barve trgovin iz svoje "naravne" izvora le vlaknaste strukture, vendar se pridobi novo potrošnikov lastnosti, kot so trajnost, odpornost na vlago in atmosferske vplive. Z razvojem zasebnega premoženja in vse večje zahteve za varčevanje z energijo je treba za "toplo" aluminija, ki se uporabljajo v območjih intenzivnega človek-niti: v trgovinah, ustanove itd.,
Ob koncu XX. stoletja so v Ukrajini zgodila primarne akumulacije kapitala, s'tam so bile stranke in so pripravljeni utilitaristične lastnosti zasteklitve, plače in estetske iskanje arhitektov. S'tam so prvi primeri strukturne zasteklitve, izpolnjuje vse zahteve toplotne zaščite.
V tem članku bomo poskušali razumeti situacijo na oknu trg Ukrajine, določiti njene zmogljivosti, dinamičnih sprememb v zadnjih letih, z'ugotovite, koliko Oken iz različnih materialov porabo, ki je danes v Ukrajini in kakšne so razvojne možnosti tega trga.
Ugotoviti stanje okno trgu, smo izvedli celovito tržne raziskave, katere rezultati bodo imeli v nadaljevanju. Ob analizirali okno trgu Evrope (ob upoštevanju nacionalnih posebnosti različnih držav), Nemčija (kot zakonodajalec okno tehnologij), na Poljskem (kot državo, katere izkušnje so v veliki meri vplivale Ukrajina), kot tudi spremembe, ki so se zgodile v zadnjem desetletju v teh državah, je mogoče napovedati trende, ki pričakujejo, da bo ukrajinski trg v bližnji prihodnosti.
Torej...
Evropa
V letu 1999 je v Evropi razvilo 2, 5 milijona ton materialov (profili in tramovi), 35%, ki je šla na proizvodnjo PVC Okna, enak znesek za proizvodnjo dreves'lesenih konstrukcij, nekoliko manj - 30% - je bil aluminija. Za primerjavo, v Ukrajini leta 1999 je bila uporabljena za približno 8 tisoč ton materiala, ki ustreza vrednosti 0, 32% Evropske porabe.
Razmerje med številom Oken iz različnih materialov, iz obstoječega stavbnega fonda Evropskih državah do konca 90. let je prikazan v tabeli. Očitno je, da je drevo kot tradicionalni material za izdelavo Windows uporablja za več deset let, zavzema vodilni položaj. Največje število dreves'lesenih oknih so nameščene v nekdanjih socialističnih državah, s staro stanovanje (Bolgarija, Madžarska, Litva, Romunija, Slovenija in drugi), ali v Skandinavskih državah z velikim številom gozdovi in vse večje zahteve za toplotno izolacijskih lastnosti zasteklitve. V srednjeevropskih državah s razvitih gospodarstev, ki se nahajajo zunaj območja ekstremnih podnebnih (Severne in južne regije), prednost plastičnih Oken. Tako, na Irskem, v zadnjih nekaj letih, 7 0, 5% Windows spremenila v PVC Okna, Avstriji, Angliji in Nemčiji več kot polovica vseh nameščen operacijski sistem Windows kovinsko-Roplasto.
Aluminijaste strukture raje v južnih državah, kjer ni treba, da so zaščiteni pred prodor hladnega ali imajo svoje vire surovin (Španija, Grčija), in je zato cena komponent ni visoka.

Nemčija
V zadnjem desetletju v Nemčiji in je trdno postavljen kot vodilni v razvoju sodobne okno tehnologije. Približno 70% podjetja, ki proizvajajo opremo, profil sistemi, dodatna oprema in potrošni material za Windows, se nahaja v Nemčiji, ki je postala neke vrste test laboratorija, kjer praktično preizkušen novostih. Zato, dinamiko sprememb obsega proizvodnje Oken v zadnjem desetletju, priljubljenost teh ali drugih materialov in tehnologije v Nemčiji so največje zanimanje za nas najbolj naprednih in raznolike izkušnje.
Zmogljivost nemški okno trgu je precej stabilna in je 21-25 milijonov škatle na leto. Največje število modelov, ki so bili proizvedeni v letu 1995 na 25, 5 milijonov kosov. V 1999-2000 je bila zasičenost trga in obstaja celo majhno zmanjšanje v obsegu proizvodnje. V letu 2000 je v Nemčiji proizvedeni 20, 9 milijona enot-najnižjo raven v zadnjem desetletju. Je jasno, kako privlačne jekla odprl trge Vzhodne Evrope v Nemčijo.
Če upoštevamo materialov, ki se uporabljajo za proizvodnjo okenskih okvirjev v Nemčiji v letih 1990-2000, bomo videli stabilno rast priljubljenosti PVC Okna. Njihova poraba je zrasla v zadnjih 10 letih več kot 1, 5 krat in postal prevladujoč položaj na nemškem trgu. Proizvodnja kovinsko-plastičnih-o Windows dosegel 55%. To pomeni, da vsak drugi design, narejen iz trde pallh-Gospod. Intenzivno raste proizvodnja les-aluminij Okna (od 2% do 3, 9%), ki, vendar pa, samo majhen sektor trga.
Upoštevajte, da priljubljenost aluminija kot strukturni material v zadnjih letih bistveno povečala. Nepogrešljiva je za zasteklitve fasad stavb, izdelavo zimskih vrtov in strešne luči, bolj izdelane s strani arhitektov pri gradnji novih ali rekonstrukciji starih stavb. Alu kot PVC, v svojo moč, vendar slabše, da mu v toplotno izolacijske lastnosti. PVC Okna so popolnoma odgovoren in tehnične in ekonomske zahteve, preden'priti do njega, poleg tega pa so cenejša od aluminijastih Oken. Torej, očitno, narejen iz alu profila je začel proizvajati manj običajna Windows, bolj usmerjena na reševanje kompleksnih inženirskih problemov.
Zanimiva je tudi situacija, ki je opaziti, da v sektorju dreves'lesenih oknih. Čeprav je skupno število izdelkov se je zmanjšala za 10 let 39%, njihova kakovost je korenito spremenila. Novih dreves'Jan "Windows" so naši predhodniki, le eno skupno stvar - surovina. V zgodnjih 90-ih večina okvirji so narejeni iz masivnega lesa. Ta Okna se odzovejo na temperaturo in vlažnost, spremembe atmosferskega zraka, ki je potrebna letno vzdrževanje, rossoalice in niso izpolnjevale zahtev toplote za varčevanje. Ampak 1998, velika večina izdelkov, ki so izdelani iz treh plasti, ki so prilepljena žarek, ki zagotavlja konstantno velikost in trajnost.
Kot vir surovin uspešno Nemčija ne bi mogla privoščiti, da bi samo navaden bor, ampak tudi uvožene m'katere pasme mahagoni - meranti. To drevo postaja vse bolj priljubljena in obsega proizvodnje, do leta 1998, meranti pred iglavcev pasem. To je, če zelo malo opraviti z Ukrajino, kjer je največ uporabljajo, so bor in hrast! Proizvodnja Oken iz smreka v Nemčiji je tudi zelo stabilno in je približno 10% tržnega volumna. Hkrati za domači trg okvir jelke, kot tudi iz meranti, je absolutna redkost. Morda je to le izkušnje, Nemčija, Ukrajina, je malo verjetno, da posnemajo.

Poljska
Trg naša Zahodna soseda je podobno hiter razvoj trga "zakonodajalec okno moda" zgodnjih 90-ih letih. Čeprav, žal, nimamo popolne informacije o stanju trga kot celote, bodo poskušali analizirati najbolj hitro razvijajočih se sektorjih PVC Okna.
Najbolj priljubljen sistem, kljub izgubi 4% trga v letu 1999 na poljskem trgu je profili iz nemškega podjetja VEKA. Na drugem mestu - profili KOMER-LING, ki je predstavljen na ukrajinski trg v dveh-treh podjetij, predvsem uvoz končnih izdelkov iz Poljske. Na tretjem mestu, poljski profil PANORAMA, ni na voljo v Ukrajini, za razliko od njegovega madžarski bratranec in soimenjaka. In končno, sledile so dobro znano, da ukrajinski proizvajalci nemški sistem TROCAL, KBE, REHAU.
Glede uporabe okna, okovje, skoraj vse je proizvedeno v Nemčiji. 90% poljski trg je razdeljen med štiri vodilnih blagovnih znamk: ROTO, SIEGENIA, WINKHAUS in AUBI, zasedajo različne velikosti nišo, ampak so bistveno večje kot po njih.

Ukrajina
V letu 1999 v Ukrajini, proizvedene 1, 14 milijonov škatle (0, 43 - stanovanjski Sklad, 0, 2 - ne-stanovanjski Sklad, 0, 51 - zamenjava obstoječih). Za primerjavo: na Poljskem, v letu 1999 se proizvaja 7, 52 milijonov Windows (vključno z 2, 93 milijonov kosov PVC).
Po izvesti celovite raziskave trga, za okna proizvodnje v Ukrajini leta 1999 je bil uporabljen je bil približno 8 tisoč ton materialov (PVC, alu profili in dreves'leseni tramovi).
3 od njih, 508 tisoč ton PVC, 0, 865 tisoč ton aluminija profil, ki se uporabljajo pri proizvodnji "Windows", 0, 54 tisoč ton lesa uvozi kot ready-UPS.
Za primerjavo: leta 1998, Ukrajina porabi le 2, 631 tisoč ton PVC-o-Flna sistemov in 1, 06 tisoč ton aluminija. Uvoz končal dreves'lesena Okna v Ukrajini je znašala 0, 894 tisoč ton.
Leta 1999 količina uvožene Ukrajini aluminij profil zmanjšala. To je, verjetno, lahko pojasnimo z naslednjimi razlogi:
- Ruski finančni in gospodarski krizi leta 1998. ;
- Uporaba novih shem uvoza z alu profil, ki omogoča učinkovito za prikrivanje to, da prilagodite takse, potrebne za uvoznika strani. Takšne sheme vplivajo na skupni obseg uvoza, vendar pa, po našem mnenju, ne morejo spreminjati, da je več kot 20-30%. Tukaj predstavljamo podatkov brez korekcijski faktor, ki je prispela, tako reči, "clean" način.
Vendar pa veliko število zastekljene fasade,'pojavila pred kratkim, prepričljivo potrjuje vse večje popularnosti aluminijaste konstrukcije. Tako je v letu 1999 v ukrajinskem trgu proizvodov iz aluminija z'obstajajo tri nova storitev: Ameriška podjetja EXCEL, poljski METALPLAST in rusko "Agrisovgaz". Ukrajinski proizvajalcev - Kijev (prej Brovary rastlin aluminijastih konstrukcij, Dnepropetrovsk "Yugchermet"in Donetska tovarne aluminija, proizvodnja zmogljivost 21 000 ton, ni bilo hude konkurence na tujih dobaviteljev. Najbolj pogosto se uporabljajo v zadnjih letih je na trg Ukrajine ostanejo turški alu profilov. In čeprav pogosto slišimo pritožbe, o njihovi kakovosti, cene komponent, očitno, imela odločilen vpliv na izbiro sistema. Čuden pojav turške družb, od katerih nobena ima svoje predstavništvo v Ukrajini, poleg tega se nekateri ukrajinski profil ponudniki so prisiljeni, da so njihovi predstavniki v Turčiji. Morda v nobenem drugem področju okna trga domačih podjetij niso storili toliko za spodbujanje tujih izdelkov.
Belgijsko podjetje REYNAERS, trdno drži tretje stališče, prepričljivo dokazuje, da je vlogo, ne samo na ceno ampak tudi kakovost izdelkov, sposobnost prodati. Kot je znano, profil REYNAERS - eden od precej drago, in svoj položaj na ukrajinski trg je odličen primer, ki združuje prave politike, prodaja in storitve.
Na priljubljenost Okna so PVC finančna in gospodarska kriza v Rusiji je imel nobenega učinka. Poleg tega je očitno, je celo pomagal povečati izvoz v Ukrajino. Ker je ruski trg je takoj postal plačilno nesposoben, in mnoga Zahodna podjetja so izgubili precejšen del sredstev, vloženih jih v Rusiji, je mnenje mnogih Evropskih proizvajalcev PVC obrnil v smer, od Ukrajine. Začel hudo konkurenco za lokalne proizvajalce. Število profil sistemov, večjo od 19 leta 1998 do 27 leta 1999, Ko menimo, da je to eden položaju, da turški so profili, ki jih uvažajo ukrajinski podjetja, in tudi Windows American standard z drsnimi vrati, ki ne uporabljajo okrepitev. Ta Okna lahko deformira, v vročem podnebju in ni primeren za uporabo na zgornji tla stavb, tako da ne vzdržijo visoke vetrne obremenitve in se ne uporabljajo pri gradnji velikih velikostih.
Na ukrajinski trg vodstvo trdno dva nemška profil sistemi REHAU, KBE. Leta 1998 je za svoje izdelke je 1/3 trgu. Leto kasneje, ko je bila konkurenca se je okrepila, so novinci podjetje je pritisnil voditelji in uspelo odvzeti jih približno 4% trga. Nekatera podjetja, kot je DEJANSKA, PLASTIVAL, ni mogel upreti agresivne politike od svojih konkurentov, spodbujanje sistema PLUSTEC, PANORAMA, MOČERAD, in zaključil svoje pisarne. Nekatere novince, tuji igralci (PLASTMO, THYSSEN, TRAS-EKO) zelo odločni. Glede na predhodne rezultate, v letu 2000 prepričani prvenstvo spet za podjetje REHAU. Izboljšala svoj položaj PLUSTEC, PANORAMA, TROCAL, PLASTMO. Bistveno zmanjšal obseg proizvodnje Okna iz profilov BEKKER.
Po naših ocenah se je v Ukrajini, leta 1999, povečanje proizvodnje PVC Oken je približno 33%. Skladno s tem povečala svoj tržni delež v višini danes za približno 18%. Tak trend je impresivna in daje upanje, da se nam Evropski državi!
Ukrajinski izkušnje v zvezi z uporabo fitingi iz različnih podjetij v oknu proizvodnje je v veliki meri podobne izkušnje na Poljskem. Na ukrajinski trg je oblikovala vodstvo skupina štirih nemških družb, ki imajo položaj velika večina. Morda, prvič traja izdelkov, ROTO, drugi-četrto mesto si delijo ob zelo blizu položaja, GU, WINKHAUS in SIEGENIA. Za razliko od Poljske, kjer GU FURNITURA traja le 4% trga v Ukrajini za svoje izdelke ne manj kot 20%.

Eden od posrednih značilnosti dinamike razvoja trga so cene industrijskih proizvodov pri proizvajalcih. Smo izvedli primerjalno analizo stroškov Windows enake velikosti, z eno senat dvojnim steklom narejen v letu 1999 na Poljskem in v Ukrajini (tabela. 2). No, če Ukrajini bodo sledili Poljska in težnja za povečanje proizvodnje plastičnih Oken se ohranijo, že po 1 -2 leti cene izdelkov iz PVC se bo zmanjšala za približno dvakrat, in bo na voljo, da večina njegovih rojakov.
Tako, samozavestno je seveda, da Evropski način razvoj-proizvodnja Oken iz sodobnih materialov in sodobnih tehnologij se povečuje vsako leto. V letu 2000 je opaziti gradbeni boom in, morda, v naslednjem p'petih letih bomo priča ogromen obnovo stavb. Zasičenost trga smo morali čakati sedem let. Tako za delo, o Gospod!
VIR: BudMajster

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика