суббота, 20 сентября 2014 г.

Na poti do prehrane 2006-11-09 14:49:58

Gradnja in rekonstrukcija.

Na poti do prehrana
2006-11-09 14:49:58

Zmogljivost trga kuhinjskega pohištva je ocenjena trgovci v $ 30-40 milijonov eur (v maloprodajne cene). Vendar si pridržuje rasti prodaje pohištva za kuhinje, zelo pomembna. V Ukrajini, približno 18 milijonov gospodinjstev (na podlagi uradnih statistik) in velik del njih deluje kuhinjski kompleti, kupil 15-30 let nazaj. So ga že imeli poslabšalo, in njihov čas za zamenjavo. Ja, in število novih prebivalcev, ki, seveda, potrebujejo hrano, povečuje vsako leto (po realtors, letne stopnje rasti stanovanjske gradnje so ocenjeni na 15-20%). Vendar pa smo intervju prodajalci, ne pričakujemo veliko povečanje prodaje kuhinjskega pohištva v bližnji prihodnosti (verjetno v SV'ASCO, da prodajalci kuhinje, vsak dan postaja bolj in prodaja na vsakem od njih se zmanjša. - Ed. ) UVOZ IN IZVOZ V preteklosti za leto obsega izvoza kuhinjskega pohištva povečalo za skoraj 2-krat v primerjavi z letom 2000 (glej tabelo. 1). Velik del izvoza pohištva - 80% - "šel", da Rusija. Glavna izvozna podjetja pričakujejo, da povečanje dobav iz Rusije - tako v sedanjosti in v naslednjem letu. Tabela 1 Izvoz kuhinjsko pohištvo, tisoč USD Državi, 1997. 1998. 1999. 2000. 2001. Warta 2002. Samo 938, 8 643, 72 418, 46 510, 15 940, 77 196, 00 Rusija 887, 05 636, 37 313, 05 359, 64 751, 37 167, 00 Danska 8, 71 5, 83 6, 74 19, 04 40, 27 0 Francija 0 0 74, 36 62, 57 87, 45 6, 65 Tabela 2 : Uvoz kuhinjsko pohištvo, tisoč USD Državi, 1997. 1998 1999 2000 2001 i četrtletju 2002. Samo 4045, 44 2943, 18 2388, 68 1884, 64 1768, 76 344, 98 Belorusija 33, 89 58, 45 122, 58 129, 35 62, 84 20, 14 Rusija 45, 97 61, 6 30, 67 119, 63 87, 02 6, 97 Litva 17, 16 21, 4 231, 45 91, 11 112, 28 26, 45 Italija 2329, 24 1776, 97 1472, 92 1147, 96 1115, 17 234, 93 Nemčija 274, 67 124, 53 82, 42 63, 88 135, 29 15, 46 Poljska 493, 4 313, 87 164, 93 108, 28 74, 33 3, 91 Češka Republika 64, 9 60, 59 73, 09 61, 48 90, 87 23, 23 Količine uvoznih kuhinjskega pohištva vsako leto jeseni (glej preglednico. 2). Efektivna stopnja uvozne dajatve na kuhinjsko pohištvo - 25%. Po trgovci, to je prispevalo k premik poceni uvoženih proizvodov. Ob istem času, prodaja drago pohištvo je dominantna za uvoženo blago (90-95%). Čeprav vodilni ukrajinski proizvajalcev (v svoje globoko prepričanje. - Ed. ) Se lahko proizvaja elite drage kuhinje, kakovost je ni manjša italijanska, za kupca drage kuhinje, je pomembno najprej so "'jaz". Prodaja dragega pohištva za kuhinjo prevladujejo uvoženega blaga. Glavne države-dobavitelj kuhinje je Italija (ni presenečenje, saj je "pohištvo" države sveta). Zdaj italijanske kuhinje in zagotavljajo trgovci z več kot 60% prodaje uvoženih proizvodov. In glede na napovedi uvozniki, delež italijanskega blaga v bližnji prihodnosti ne bo zmanjšala. Lani je približno za 30% v primerjavi z letom 2000 zmanjšala prodaja poljski pohištvo (in to je razumljivo - to uspešno nadomestki za domače proizvode. -Ed. ). Več kot 2-kratno povečanje prodaje drag nemški pohištvo, kot je povpraševanje potrošnikov za drago hrano raste. Približno 20% povečanja obsega ponudbo kuhinjskega pohištva iz Litve (dajatev prosti uvoz proizvodov iz te države privablja številne uvozniki). OBMOČJE je Sedaj trgovci ponujajo kuhinja z fasade izdelane iz iverne (DSP), obdelan les-vlaken plošče iz povprečni tlak (MDF) in les (glej graf). Od trgovcev, kuhinjsko pohištvo, ni enotne klasifikacije proizvodov po ceni skupine. Mnogi operaterji uporabljajo za opredeljevanje stroškov na meter jedi in razmisliti, na primer, kuhinja z frontage iz MDF $ 100 na linearni merilnik se nanaša na poceni, stane od $ 300-500 na linearni merilnik - povprečna cena skupino, in če je cena 1, ki teče meter doseže 1000 evrov in več, draga. Nekateri operaterji ne "Pref'link" njihova cenovna politika razvrščanja materiala in našli poceni kuhinje deset ključavnic, vredno do $ 400, in mimogrede stroškov, ki je $ 2000. Mnogi proizvajalci in trgovci zdaj? Premakniti na izvajanje poceni kuhinje. To zmedo v klasifikaciji "ročno" trgovci. To jim omogoča, odvisno od javnosti ali sliko, ki se potrebuje za izvajanje svoje izdelke v različnih cenovnih kategorij. Zdaj trgovci, upoštevajte, da je upad pohištvo prodaje povprečna cena skupine. Tisti del prebivalstva, ki je uspela izboljšati svoj finančni položaj in življenjske razmere v turbulentnem 90-ih letih, kuhinja, ki so že kupili. Nakup novih jim prehitro. Za večino potrošnikov, ki denarnice ni boleče, nakup kuhinjski kompleti za $ 1, 5-2 tisoč - razkošje. Raje kupi poceni pohištvo. Upoštevajte tudi, da postopoma povečate prodajo najbolj drage kuhinje (več kot $ 2 tisoč evrov na tekoči meter) - premožni državljani vedno želijo držati korak z modo. Vesna Grozljive zgodbe Pristop Ukrajine k STO bo neizogibno vodilo do povečanja števila uvozniki in znižanje cen na pohištvo, iverne, pohištvo oprema. Vendar poleg tega nujna širitev močan italijanski proizvajalci, ki vplivajo predvsem velika podjetja, ki proizvajajo hrano povprečnih cen skupini, in uvozniki. Domača podjetja reagirajo drugače, da podobne grožnje. Nekateri so izjave, kot je ", smo zelo velika in unsinkable". Prepričani so, da je njihov adut - "bližina", da se domači potrošniki, ki daje možnost, da bo izvršila, za odpravo pomanjkljivosti. Gosperevorota kuhinjskega pohištva Trgu je med najmanj "urejena" država. "Tehnični opis" in "Higiensko sklenitvi" - da je vse, dokumentacijo, ki jih potrebujete, če želite imeti, trgovec v vsako kuhinjo. V Ukrajini ni obvezno'obvezno certificiranje pohištva, za razliko od nekaterih državah (na primer Rusija, Belorusija). Čeprav domačih podjetij lahko prostovoljno certificiranje proizvodnje, ki ga mnogi zdaj ne. Akterji na trgu danes obstaja 15 večjih proizvajalcev in trgovcev z kuhinjsko pohištvo (obseg prodaje, kar je več kot $ 100 tisoč evrov na mesec). Med njimi, glede na subjekte, najbolj opazno SE "Merx Pohištvo", belitskaya tovarni pohištva (TM "G. K. S. "), AP "Horn", "Interstyle", SE "Narbutas, Da". Število manjših podjetij v več sto (prodaja - od $ 20 tisoč ). Na primer, v Kijevu, približno 200 saloni prodajo kuhinjskega pohištva. Vsa podjetja, ki se ukvarjajo v obdelavi lesa in proizvodnje pohištva, registriranih o deklic'pet tisoč. Vendar, koliko jih proizvajajo kuhinjsko pohištvo - mogel odgovoriti nihče. SEZONA aktivne prodaje kuhinjskega pohištva se začne konec avgusta in se konča pred Novim letom. Z Novim letom in do Marca na trg kuhinja - skupaj mirno. Posebno praznine različnih januarja. V tem obdobju, nekaj podjetij skupaj, vse sestava - šel na dopust. Drugi uporabite "mrtve sezone" za usposabljanje zaposlenih. In uvozniki kuhinje mora tudi upoštevati, da italijanski in nemški proizvajalci se sprostite v juliju. PRODAJA v zadnjih dveh letih, praktično ni veliko podjetje ni spremenila shema distribucije kuhinjsko pohištvo (o organizaciji prodaji pohištva, vključno z kuhinjo, glejte POSLOVNIH # 43, z dne 23. oktobra 2000). Večina voditeljev pohištveni saloni in starejši menijo, da zagotavljajo na svojem območju le kuhinjskega pohištva je, da se zmanjša skupni obseg prodaje in prodaja dejansko kuhinja (čeprav stavim, da lastniki specializiranih trgovinah, uspešno prodajo kuhinjskega pohištva iz istega proizvajalca. - Ed. ). Kot za neposredno prodajo kuhinjski kompleti, trgovci so pred kratkim poskušal preizkusa ", da moti" pohištvo različnih cenovnih skupin v eni kabini. Rezultati so bili negativni. Kupec ne sprejme, na primer, v salon, ki je specializirano za prodajo dražje blago, poceni pohištvo za kuhinje, in nasprotno, "poceni" salon - drage izdelke. Toda prodajo kuhinjskega pohištva v "core" trgovin, kot so supermarketi, ki obišče več tisoč ljudi na dan, ki je bil učinkovit. Kuhinja-vzorec, kompaktno, ki se nahaja v majhni najeti prostor, Mizo s kataloga, dve prodajalci, ki delajo v izmenah, - da je celoten "mcrosson". Glede na ugotovitve avtorja, prodajalci, takih točk je naložen veliko več kot njihovi kolegi iz trgovine s pohištvom. Kot pravilo, tako izvajanje kuhinja, mala podjetja in samostojni podjetniki posamezniki, ki na eni davek. Organizacija prodaje kuhinjskega pohištva v trgovinah je bilo učinkovito. Še en primer uspešne prodaje blaga bila vložena predstavniki slavno plemena "garazhnikov". Poklicani, da kupca (in, praviloma, malih proizvajalcev izjavijo, v oglaševanje Časopisov) ni imenovan, se srečajo v bližini nekaj pohištva salon. V to potencialno stranko skrbno študije območju in naredi svojo izbiro. Poleg tega pogosto dobi lepo oblikovana, skico. In podjetnih mala podjetja lahko le komplet kuhinja, cena je na 25-30% nižja kot v salonu. Zadovoljen z vsem, razen lastnik salon. "Garanti" V zadnjem letu in pol so bili nasilni "razmnoževanje" majhni proizvajalci pohištva - tako-imenovano "garazhnikov". Danes, po trgovci, ki jih proizvajajo skoraj polovica domače kuhinje. Nekatera velika podjetja so priznala, (skrivnost), ki prodaja imajo močno zmanjša, ker potrošniki množično "" v malih proizvajalcev. "Žrtve" družba je vroča razprava o morali "hit garazhnikov", Ahilova p'na, ki ni v skladu z normativi in standardi,-nastavitev izdelki na kmetijsko proizvodnjo. In, na Splošno, vpliv bi se lahko uporablja z organi za uvedbo dovoljenj za proizvodnjo in prodajo pohištva, obvezno'obvezno certifikacijo proizvodov, itd. Vendar pa številne velike subjektov, tam so strahovi (in prav je tako. - Ed. ), Ki kot rezultat, na prvem mestu, bodo utrpeli. Toda za mnoge trgovce domače pohištvo "Garanti" - najboljši dobavitelji izdelkov. Ti so v primerjavi z velikimi podjetji znižali cene ugodnejše dobavne pogoje, da bodo bolj pozorni na potrebe trgovcev, zaradi lastnih distribucijskih kanalov imajo skoraj nihče. Nezadovoljni le prodajalci: veliko "garaža" proizvajalci pogosto proizvajajo pohištvo nizko, nestabilna kakovost. Ampak ta problem je enostavno rešiti. Prodajalci skrbno selekcioniruut blaga, in brezvestnih proizvajalcev hitro odpraviti. Druga pomanjkljivost proizvodov "garazhnikov" - anonimen. Ampak to je lahko tudi prednost, za trgovce, ki želijo dobiti svoje lastno blagovno znamko in jo spodbujajo. OGLAŠEVALSKE Industrije oglaševanja medij za trgovce, kuhinja, specializiranih revij: "Beauty", "rit", "Kuhinja" in drugi. Veliko pohištva podjetja, kot "Shine" v ceni-listi Podjetja. Proizvajalci in prodajalci poceni kuhinje, predvsem promocija proizvoda skozi oglaševanje Časopisov. V zadnjih letih so mnogi delodajalci odkrijte njihovih spletnih straneh na Internetu. Vendar naj vas spomnim: oglaševanje, politika je le del (čeprav pomembno) posamezne poslovne sisteme. Na primer, Direktor pohištvo salon verjame, da je učinkovito "long" kolesa na lokalnih TV kanalih ("Uter", "Obraz", "STB"). Direktor drugega, je prepričan, da je najboljša reklama je notranjost: "Človek jaha, vidi lepo pohištvo salon in nastavi". Obe trgovini uspešno uvoženo pohištvo v skoraj enake cene in se načrtuje razvoj svojih podjetij. Ampak najprej salon se nahaja na obrobju prestolnice, drugi - skoraj v centru mesta, v bližini prometnih cest. Prva trgovina predstavlja široko paleto pohištvo različnih proizvajalcev - to je razlog, zakaj potrebujemo 30 drugi (in več) promocijski video, da bo omogočeno, da pokažejo vse sorte. Drugi salon, ki se izvaja samo pohištvo slavni češki proizvajalec, in znak, v trgovini, pa govori sama zase. Cene V zadnjem letu SV'v povezavi z toughening konkurence naprej cena se zmanjša v kuhinji. Nekatera podjetja, - brez nepotrebnih posladek - zmanjšanje cene za 10-15% (npr. belitskaya tovarni pohištva). Drugi domnevno postavljeno "razred" svoje kuhinje za isto ceno. Še drugi (npr. D.O.O. "Corina Rast") - povečana popusti. Na znižanje cen se bo zgodilo v prihodnosti (brezobzirno trgu postopoma jemlje presežek poslovni subjekti. Glede na govorice, dobičkonosnost več rastlin kuhinj do 25%! - Ed. ). Outlook Na predpostavki trgovci, znatno rast prodaje kuhinje v prihodnjem letu ne pričakuje, (ne več kot 3-5%). V bistvu povečanje prodaje poceni kuhinjski kompleti. Konkurence na trgu se bo okrepila. Posledica tega je, da cene kuhinjskega pohištva se bo zmanjšala za približno 10% na leto. Strokovna KOMENTARJI Victor HROŠČ, 28 let, Direktor salon pohištva Danica (, Kijev, ukrajina): - moje mnenje je, da delo s proračunom, ukrajinskega pohištvo ni tako zanimiv, kot prej, " je konkurenca vse večja, razburjanja veliko, prihodki padajo. Mi, na primer, hoteli, trgovine, domače kuhinje in začela izvajati bolj drago uvoženo. Število kupcev, seveda, je bil precej zmanjša. Vendar smo'imeli priložnost, da dajo največ pozornosti za vsako stranko, je normalno, da dela z njim, da bi razumeli, da jih potrebuje. Zdaj, tiho delala z eno kupec drage hrane, ki zaslužijo toliko, kot bi jih zaslužili s prodajo 20 poceni kuhinjski kompleti. Igor Bergelson, 46 let, član upravnega Odbora, glavni ekonomist Blizko tovarni pohištva (p., tako Kotsubinske; proizvodnja pohištva, TM "G. K. S. "): - Zdaj "temno", neznan, semi-legal, "parasitizes" na znanih blagovnih znamk majhen proizvajalec dejansko prevzame vodstvo. On ne plačuje davkov, ne nosi nobene režijski stroški, nihče ne nadzoruje. In kmalu on se bo pritisk na trg znanih podjetij. Če se okoliščine ne bodo spremenile v nekaj letih vse legitimne proizvajalci bodo uničene. Vladimir Varenitsa, 47 let, vodja pohištveni industriji, Ministrstva za industrijske politike Ukrajina: - V Ukrajini, potrjevanje pohištvo ni obvezna'obvezna, vendar je veliko podjetij, ki so svoje prostovoljno. Prvič, izvoz izdelkov je mogoče le ob potrdilu. Drugič, to je bolje kot kateri koli oglaševanje trdi potrjuje kakovost in zanesljivost pohištva. Potencialni kupci, ki bi vam priporočam, da ne kupujete kuhinjo, če ni v certifikatu o skladnosti. Mimogrede, veliko trgovin že od svojih dobaviteljev certifikate za proizvode. Victor FILIN, 31, Namestnik vodje Oddelka za prodajo kuhinjskega pohištva SE "Merx-Mebel", Kijev, ukrajina, proizvodnje pohištva): - Dejstvo, da je vodilni ukrajinski proizvajalci proizvajajo kuhinjsko pohištvo, ki ni manjša italijanska, je dejstvo. Druga stvar je, da potrošniki še vedno dojemajo pohištvo čim bolj prestižno. Verjetno najbolj pomembna naloga za domačih proizvajalcev, da se to spremeni dojemanje.
VIR: Poslovne

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика