суббота, 20 сентября 2014 г.

Kuhinja demontaža 2006-11-09 14:51:20

Gradnja in rekonstrukcija.








Kuhinja demontaža
2006-11-09 14:51:20

Zajtrk Nobia skupina - največji evropski proizvajalec kuhinjskega pohištva. Glede na podjetje, v prvi polovici leta 2001 je obseg prodaje je znašala $ 333 milijonov eur V Rusiji Švedi še slabše italijanski tekmeci. V prizadevanju, da postane eden od voditeljev ruske trgu kuhinjskega pohištva, Nobia spremembe prodajne politike. V p'Atma največji Evropski proizvajalci kuhinjskega pohištva je samo eden italijansko - Snaidero, in traja le p'peto mesto, na področju prodaje. Voditelji so enake štiri Skandinavske družbe, in največji eno je švedski Nobia. V ruski trgovci, kuhinjsko pohištvo, ta položaj je zmedo. Razlaga za to dejstvo je lahko samo eden: italijanski proizvajalci, so številne, vendar delujejo ločeno, medtem ko so njihovi Skandinavskih kolegi proti southerners skupaj, o'dawsi svojo moč. V bistvu zgodba o uspehu Nobia je zgodovina dober shopping. Severna združitev holding Nobia je bila ustanovljena leta 1996, ko se je podjetje Industri Kapital kupil Stora Byggprodukter, proizvajalec gradbenih materialov. "Nobia Skupina je bila prvotno ustanovljena kot mednarodni, " pravi Direktor holding, Fredrik Kappel. - Strateški načrti Nobia je bil na voljo za nakup od vodilnih proizvajalcev in njihovih blagovnih znamk ". Res, Nobia, da je kupil največji kuhinja podjetje Švedska (Marbodal z letno prodajo 50 milijonov usd), Norveška (Norema, $ 43 milijonov eur) in Danska (HTH, $ 88 milijonov eur). V 2000, Nobia revidirane strategije razvoja. Najprej je skupina odločila, da se osredotoči na kuhinjskem poslovnih in prodajajo Scandinavian Star Byggprodukter - proizvajalec Oken in vrat. Hkrati Nobia narejen širitve v srednjeevropski regiji in kupil nekaj nemška podjetja kuhinja: Poggenpohl, Goldreif, Optifit. Končno, v juniju 2001 Nobia vojska pristala v združenem KRALJESTVU. Skupina je pridobila Britansko gospodarstvo Enodis proizvajalec kuhinjskega pohištva Magnet za $ 88 milijonov praviloma Nobia obnaša v zvezi z novimi člani "sedem švedski'y" (in do danes skoraj dva ducata) je zelo demokratično. Trženje in prodajo svojih podjetij ostanejo nespremenjene. "skrb ni jasne razdelitve v upravljanje različnih področjih trgu, " pravi Hannu Avon, izvoz Direktor finskega podjetja Novart, ki spada Nobia. - Prodajno politiko podjetja, ki so vključena v skupino, se določi glede na prejšnjo dejavnost ". Vojna v Južni in Severni Če Zahodu Nobia mogel potegniti naprej, nakup konkurenti, ki proizvajajo več ali manj podobne, v design pohištva, na rusko ozemlje, Švedi tekmujejo predvsem z zagovorniki drugačen slog. "Okno v Rusiji" za Nobia sekajo finskega podjetja Novart, ki je stopila v "sedem švedski's" leta 1998. S Finci, ki imajo izkušnje poslovanja na ozemlju nekdanje ZSSR, ki se prodajajo na leto po vsem svetu kuhinjsko pohištvo za $ 53 milijonov Novart so blagovne znamke A la Carte, Petra, Parma. Vendar, ko so Švedi prišel v roke Rusije, je bilo že delujejo domiseln Italijani. "Leta 1993 in 1994, finski kuhinje užival v Rusiji, zelo priljubljen, " je dejal Arseny Voronov, vodja Oddelku za marketing" Eurocomfort ", ki proizvaja pohištvo za kuhinje iz italijanske komponente. So se odlikujejo po zanesljivosti delovanja, vendar pa so bili zelo dragi in drugi v design ruskih potrošnikov. Zato, ko se v drugi polovici 90. let, v Rusiji okrepila, Italijani, povpraševanje po finski kuhinje padel ". Očitno soočajo z spadajo povpraševanja, Finci so bili prisiljeni znižati cene. Vendar slika respectability, ki Novart potrudil, da bi svoje kuhinje, nosil stran pohištvo vročina izbruhnila sredi 90-ih letih. "Nato pohištveni trg je bil v kaos, z'tam je bilo veliko novih malih podjetij, ki so se trguje ničesar, " pravi vodja predstavništva Novart v Rusiji Pavel Ovsyannikov. - Da bi preživeli ta podjetja je nujno, da smetišče. V namen naših izdelkov je lahko cenejši kot iz uradnih trgovci, ki smo podporo, vključno z Finance. V poznih 90 to je privedlo do dejstva, da je finski kuhinje je bila podcenjena za ruske kupce. Sliko izdelka v rezultat poslabšal, stopnja dobička, ki je začel padec ". Kuhinja propaganda Vse to je povzročilo padec 2000 Novart končno odločila, da spremeni enota ruske del vaše kuhinje podjetja. Do sedaj, je družba napredno v Rusiji tri blagovne znamke - Petra, Parma in A la Carte. Vsi so bili med seboj zelo podobne in se razlikovali le v več modelov. Sedaj podjetje zavrne spodbujanje Petra in Parma in usmeriti vse napore v najdražja Marche A la Carte. Spremembe v trženju, ki nastanejo spremembe v prodaji. Najprej dotaknili so se "kuhinja propaganda". Promocija izdelkov Novart ne "salonih", - omrežje stalnih razstav, ki "ujete" potencialne stranke in priporočam ga, eden izmed trgovcev. Po zavrnitev promocijo blagovnih znamk, Petra in Parma s 30 salonih Novart v Rusiji je ostal 15. Nato Novart začel ogled in načela, ki jih trgovci. V prihodnosti bo družba zavrne distributer'distributerji, ki delajo z izdelki konkurentov, vendar jim to ne uspe takoj. "Za to boste morali odpreti veliko število trgovin v lasti, - pravi Pavel Ovsyannikov. - Za primer, da zavrne storitev družb "B" in "" v Moskvi, je potrebno, da odprete p'pet ali šest podjetja saloni ". Zdaj v Novart v Moskvi en razstavni prostor, spomladi bo dodana dva več. Situacija je drugačna v St. Petersburg, kjer jedi Novart spodbujanje štiri saloni. Severni kapitala ostaja oporo v Rusiji. Finci so prisotni v St. Petersburgu od leta 1993. In to je, po Ovsyannikov, ne samo v tradicij, ali logistika: "Vsi naši trgovci opomba razlike v okusu želje in odnos ljudi v Severni in uradni prestolnicah. Petersburgers raje Scandinavian design, medtem ko Muscovites več, kot v Italiji in Španiji ". Na ruskih regijah reforme Novart dobili kasneje več - tam, po Ovsyannikov, to je težko delo, distributerji, ki spodbuja eno znamko. Konkurenti Finci prepričani, da s prehodom na prodajo drago pohištvo in zmanjšanje števila trgovcev, Novart dobil na napačni poti. "finska kuhinje ni priljubljena v Rusiji zaradi napačne strategije trženja, " je rekel Anatolij Shlenkin, design-svetovalec družbe" Trio-inter'EP ", ki prodaja italijansko pohištvo. - Potrošnikov Severni Evropi, bolj praktično, in Skandinavci počutili udobno, je. Rusi raje ali klasičen ali sodoben, ni več skrb glede funkcionalnosti, in o obliki pohištvo ". Po Eugenia Henkin, komercialni Direktor podjetja "Elite", da naredi kuhinje iz italijanske komponente, v kategoriji drago pohištvo poudarja njen videz: "Skandinavci ni uspelo doseči uspeh na našem tržišču, predvsem zaradi strogih design svoje pohištvo. Dvomim, da prodaja finski kuhinje bo nastala v bližnji prihodnosti. To se ne bo zgodilo, dokler ne bodo začeli, da se spreminjajo izgled svojega pohištva ". Finci menijo, da dnevi, okrašeno pohištvo šteje. "Classic je bil priljubljen v ruskem trgu, vendar je njegov čas mimo, " pravi Hannu Avon. - Mislim, da je v kraj bo prišel functionalism. Poleg tega smo se sklicuje na uporabo novih tehnologij in materialov, na primer, toplotna obdelava, breza ". Zdi se, da je spopad med Južno in Severno v kuhinji vprašanje, ki bo prišel na koncu, da prastari spor o tem, kaj je bolj pomembno - v obliki ali z vsebino. Na pravni obliki bo vztrajala veselo Italijani (ne pozabite, Nikolaj Fomenko na plakatih salon italijansko pohištvo "tango": "TO storim v kuhinji"), praktično Finci bodo spodbujali javnosti, da uporaba kuhinje za ta namen.
VIR: Kovalenko Stoletja

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика