пятница, 20 июня 2014 г.

Dobra vrata creaking 2006-11-02 15:02:50

Gradnja in rekonstrukcija.








Dobra vrata creaking
2006-11-02 15:02:50

Vrata niso le izdelek, izdelek, predmet. Vrata je simbol omejitev in varnost prostora, kot tudi možnosti, da pridejo iz nje, t.j. svoboda (seveda, če vrata niso zaklenjena od zunaj). Zato je kupec na vrata odnos tesnobe. Ni dovolj, da se dal apartma monotono krpo, ki bi omejila / open prijavo / odjavo. Očitno je torej, sodeč po analizi trga vrat in pribor zanje, ki jih strokovnjaki "Pogodbe", ki se dinamično razvija srednje cenovnega vedeti ničesar, ne želite, in ne izključno dovolj.

Na trgu notranja vrata pogoji narekujejo kupec
Veliko konkurence, kar nas prisili v znižanje cen na minimum in povečuje stroške vstopa na trg

Danes, število sub'predmeti trg interroom vrata je po izračunu. V vsakem mestu obstaja na desetine, če ne stotine, lesnopredelovalna podjetja, stolaruk in preprosto mojstri samouk. Osredotočajo bodisi na drage izdelke po naročilu, ali zelo poceni, medtem ko so številne specializirane saloni so trgovanje večinoma poceni vrata proizvodnje Evropske tovarne. Če želite spremeniti razmere na trgu, bi lahko nastanek močnih tovarne za proizvodnjo poceni vrata dostojno kakovost v Ukrajini. Vendar pa strokovnjaki napovedujejo, da se bo to zgodilo kmalu - taka proizvodnja zahteva velika vlaganja in velik trg.

"Kanadski" vrata iz mode
Strokovnjaki prepoznali šest skupin notranja vrata, odvisno od tehnologije pridelave in v skladu s tem, cena: "kanadski", plitov lepljena, plitov plošča, furnir, furnir, elitne in množične (tj. masivnega lesa). Najbolj priljubljena na trgih kapitala in velikih mestih trgovcev, imenovano lepljena in plošči vrata. V pisarnah običajno odredi cenejši laminirana vrata, in "gluh", tj. nesoctitinae, in lastnikom, pogosto odločijo za paneled. Lastniki elitnih stanovanj, ki med prebivalci prestolnice in drugih večjih mestih so tudi mnogi, nakup najbolj pogosto vrata, furnirane z naravnega lesa.
V regijah, največje povpraševanje "kanadski" notranja vrata, t.j. izdelani serially po kanadski tehnologije. So zelo preprosti (drevesa'vse okvir oblazinjeno iz dveh straneh z fiberboard, z notranjim polnjenje sploh ne) in v skladu s tem, najcenejši (najnižja cena vrat krpo - 150 UAH). Vendar, večina proizvajalcev teh vrata dejansko prodajo montažnih - unpainted platno brez pohištva, brez polje, in razvijalec še tri tedne, da preživijo, da bi našli vse to in ga namestite sami. Medtem, več in več stranke želijo, da se pripraviš in kakovost izdelka.
Proizvajalci "kanadski" vrata poskušajo držati korak s trendi v povpraševanju potrošnikov, sprostitev, skupaj z vrati končal, pobarvane, opremljena s pohištvom vrata. Ampak, saj izkušnje kažejo, štiri-p'pet let, da so ta vrata je treba spremeniti, in jim zagotoviti dejansko nihče ne daje. Skozi to v prestolnici in drugih večjih mestih povpraševanje po "kanadski" vrata kapljice, čeprav nadomestilo za rast povpraševanja v regijah. Tako, trg ukrajinskega proizvajalci vrat na kanadski tehnologije, tudi Kijevu, postopoma prenesli na regije.

Zadovoljiti celotnega povpraševanja po domačih nakovala ne morejo
Povpraševanje za lepljena, paneled in furnir, vrata pridobila maso značaja. Obseg prodaje teh vrat skupaj s "kanadski" v Ukrajini dosegli 500 tisoč kosov za leto. Ta trg je zdelo, da je zelo privlačna za domače vlagatelje, kot lokalnih virov usposobljene mizarje, lesnopredelovalna podjetja in lesa v državi, je čisto dovolj. Torej, nekje v 1993-1998 z'tam je bilo na desetine delavnic, ki se pridobiva z 30-50 vrata na dan in več sto tesarstvo (10 vrata dan). Na tisoče obrtnikov delal v garaže in lope, zamuda enega ali dveh vrata za dan. Vsi izmed njih so bile izdelane v majhnih serijah laminat, plošče in furnir, vrata ali posameznih naročil za vse vrste vrat (predvsem furnirane in iz matrike naravnega lesa).
Veliko konkurenco za stranko, ki je izhajal v stabilizacijo, in včasih nižje cene (v dolar smislu) in časa nedejavnosti malih podjetij. Medtem domačem trgu, predvsem zmagal večjih tujih specializiranih podjetij. Zlasti na trg plitovyh lepljena in plitovyh panelled vrata prevladoval Vzhodni Evropski proizvajalci (poljski, češki, romunski), na trgu furnir vrata - španski in italijanski.
Velikega obsega proizvodnje (na primer španske tovarne Artevi proizvaja 3000 vrata na dan) je omogočil, da jim ponuditi več konkurenčnih cenah. Poleg tega močan Zahodni proizvajalci uporabljajo veliko bolj napredno tehnologijo, kot domači, ki delajo predvsem v ukrajinski, in ne nove opreme. Zato kakovost množične proizvodnje za isto ceno, z Zahodne proizvajalce višje.
"Še ena prednost močan tuji proizvajalci - sposobnost, da zagotovi velike serije izdelkov je dovolj, da prodajalec lahko vzdržuje zaloge", - pravi Sergej Volkov, komercialni Direktor kapitala salon-shop "Naša Hiša". Zato, domače množične proizvodnje prevladuje samo v spodnjem cenovnem segmentu, uspešno tekmuje s poljske in Baltskih - dodatnih 30-40 UAH, ki ste se obrnili za stroške prevoza in carinjenja, za kupca poceni vrata, ki igrajo ključno vlogo.
Za korenito spremenila razmere na trgu, v korist domačih proizvajalcev lahko odprtih vrat močan tovarni. Vendar to zahteva velike naložbe za več milijonov dolarjev, kar je nemogoče v pogojih gospodarske nestabilnosti, in velik trg. Zato subjektov na trgu, menijo, da bo v naslednjih nekaj letih na trg notranja vrata bodo prevladujejo uvoz.
V tej situaciji, domači proizvajalci zasedajo elite proizvodnje v posameznih nalog, vrata iz masivnega lesa in delno lesa. Vendar, trgovci španske in italijanske tovarne konkurenco z lokalnimi obrtniki v segmentu elite furnir vrata zaradi dobrega oblikovanja, uporabe dragih materialov (na primer, zaključna dela v gold leaf). Ampak, zaradi česar vrata na posamezne da je bolj donosno mesto - in z proizvajalec lažje SV'na vizitko in visoko kvalificirane delovne sile in lesa smo cenejši.

Trgovci uvažajo vrata tekmujejo manj odločno kot proizvajalci
Danes trg uvožene vrata so že dobro uveljavljene in nove blagovne znamke na ukrajinski trg z'pojavijo redko. Za primer, to leto v Ukrajini začela prodajati elite furnir vrata italijanski tovarni Barausse, ki se razlikujejo od običajnih furnir vrata gladko, skoraj zrcalne prevleke. Kmalu pričakovanega prihoda na ukrajinski trg Baltskega tovarne, ki panelled vrata. Ostali so najbolj zastopani v Ukrajini blagovne znamke s'pojavila na našem trgu, tri ali šest let nazaj.
Hkrati postane bolj specializirano saloni, s katerimi se trguje predvsem uvožene interroom vrata. Samo v Kijevu je danes že več kot 30 jih je približno deset precej velik za svoje dejavnosti (površina - ne manj kot 60 kvadratnih Metrov, razpon - ne manj kot 20-25 modelih) - "Naše Hiše", "Tekko Plus" in drugi z njimi je velik del trgovini na vrata. Konkurenca med takšni saloni zelo močna, ker območju je pogosto podvajajo. Zato so trgovci pozorno gledal maloprodajne cene konkurentov.
Kot rezultat, glede na trgovce na drobno, cena uvoženega vrata v dolar pogoji v zadnjih dveh letih se je zmanjšala za 10%.

Glavne skupine notranja vrata, predstavljeni na ukrajinskem trgu
Vrsta vrat kanadski lepljena furnirane plošče, furnirane elite array
Okvir dreves'vsako
Ohišje iz vlaknene plošče iverne fiberboard furnirja furnir, les
Oblazinjenje - kartonske satja - DSP iverne drevo
Cena, $ 30-80 80-120 130-190 200-400 300 in nad 160 in nad
OSN. predstavniki Ukr. market "Orlando (Ukrajina),
Camdenu,
Porta (Poljska), Stolbud (Poljska),
Kronodoor (Češka Republika),
Porta (Poljska),
BlancoDor (Nemčija) Artevi,
Uniarte (Španija) Barausse Cooplengo (Italija),
Clemar (Španija)


Trg vrata strojne opreme, gre za "Zlato sredino"
Povpraševanje za vrat strojne opreme srednjega razreda raste veliko hitreje kot elite in poceni proizvodnje

Več kot 90% vrata strojne opreme na ukrajinski trg, uvoz
Za drugi letnik, v skladu z dobavitelji, obstaja težnja prerazporeditev vrata, pohištvo trgu v korist povprečno ceno segment. Vendar pa je obseg prodaje poceni in luksuznih dobrin se ne zmanjša samo povpraševanje po njih narašča tako hitro, kot pri proizvodnji srednji razred.
Ukrajinski trg vrata strojne opreme - gumbi, jedilnega pribora, ključavnic, vrat closers, zavore - več let že trdno v nadzor tujih proizvajalcev. Glede na državo izvora in segmentirajo trg vrata strojne opreme na Splošno, kot med proizvajalci sedežem precej ozko specializacijo. Tako, na primer, proizvajalci ključavnice za interroom in vhodnih vrat, ne proizvodnjo ključavnic za oklepnih vrat, in obratno. Zato, odvisno od stopnje in posledično raven učinkovitosti izdelkov, na Splošno, vrata strojne opreme razdeljen na poceni, srednji in elite.
Prvi so pa nekaj domačih podjetij, številni turški, Kitajski, Tajvanski, ruske in Indijske proizvajalcev. V sredini izdelki so španski, korejski, in nekaj italijanskih in nemških podjetij. Poleg tega je ta skupina vključuje model "gospodarstvo" italijanskih in španskih podjetij, ki proizvajajo luksuzne opreme. Zadnje na ukrajinski trg predstavi tudi proizvodnja vodilni italijanski, nemški in nizozemski podjetja.
Strošek je to, ali ta znamka ključavnice, ključavnice, tečaji ali kako drugače določi na podlagi kakovosti mehanike in zanesljivost, in kljuke - prvi design, in nato na kakovost premaza. Torej, vrata ročaj ni vedno bolj zanesljiv. To je zato, ker proizvajalci luksuznih izdelkov s prefinjeno oblikovanje osredotočena na stanovanjskem sektorju, kjer je stopnja izkoriščanja izdelkov je nižja kot v javnih površin, vendar kupec ni pripravljen postavlja denar.
"Zato, pisarne in restavracije donosne za nakup cenejših iz nerjavečega jekla, ročaji, kot drago medenina z krom prevleka, ki se intenzivno uporabo relativno hitro peeling off", - pove, Sergej Papias, Vodja salona "Vrata, pohištvo na Podol".

Preprostost je mimo.
Pregovor "tako kot vrata se lahko uporabljajo za vrata strojne opreme, ki ne vedno. Zlasti, pred desetimi leti za mnoge potrošnike je bilo nenavadno vrata closers, ki zagotavljajo nemoteno zapiranje vrat brez hitting polje. V zadnjih letih se je trg z'pojavil tečaj pin tip, različnih delov, ki kot navojni vijaki na vrata in okno, in lahko dvigni posebno ključ, kot povešanje vrat (ali krčenja hiša). To vam omogoča, da zaprete vrata, tudi z deformacije lesa, ki so narejeni vrata ali okno. In zadnja beseda tehnike na tem področju, - tečaj vrat bližje, ki je sama postopoma zapre vrata.
Ampak najbolj aktivni gradbena dela so, seveda, proizvajalci ključavnice (najprej - za oklepnih vrat) za izboljšanje varnosti in nadzora. Pred kratkim je na ukrajinski trg z'pojavil grad sistem master.
Ta sistem je stranka, ki je narejen po naročilu za zaklepanje valji, od katerih vsaka pripada, ne samo za svoje zasebni ključ, vendar je glavni ključ, da lahko odprete kateri koli zaklepanje iz stranke. To omogoča, na primer, šef ali čistila za odklepanje vaš ključ za vsak prostor. Med drugimi novostmi v ukrajinskem trgu, se imenuje zaklepanje jeklenk s oklep plošče Defender iz Mottura - eden izmed voditeljev na področju ključavnic za oklepnih vrat, Elektromehanske valj Mecatronic iz Azbe. Slednji je opremljen z elektronskim čipom, ki omogoča lastnikom, ki so izgubili eno od tipk, da recode zaklepanje, brez spreminjanja valj ali tipke.

Stranka, "sekundarni" dodatki, ki rastejo hitreje od drugih
Letos je na Splošno značilna za nadaljnjo rast povpraševanja za vrat strojne opreme. In v zadnjih dveh letih, skupna rast trga je skupaj s svojimi prerazporeditev v korist povprečno ceno segment, predvsem v regijah. Vendar pa v največjih mestih so nakup luksuznih izdelkov. "Večino podatkov izključno pohištvo smo kupili Mački", - je dejal Direktor Dnepropetrovsk družba "Polimerservis" Dmitrij Rudenko. Aktivno povpraševanje po luksuznih pribor kapitala trgovci pojasnite, visoke stopnje gradbeništvo elitnih stanovanj in nove prostore. Aktivno pribor napoved nadaljnjo rast prodaje v območju od 20-25%.

Vrata pohištvo trg bo kmalu skupaj svojega nastanka
Vendar, širitev trga ne bodo odprte vse niše za nove resne igralce. Za dve leti seznam trgovcev na debelo praktično ne spremeni. Uvoz vrata strojne opreme, je skoraj v celoti koncentrirana v rokah manj kot deset podjetij - Dnepropetrovsk "Polimerservis in Berzon", Odesi "Idealno", Kijev, ukrajina Modus, "Orlando" in "Banke". V bližnji prihodnosti število trgovcev na debelo, ne spremeni, - da se trudijo, da bi se izognili konkurenci z drugimi, ki se osredotočajo na svojo tržno nišo, na določeno blagovno znamko ali določeno regijo. Tako sem storil in mala podjetja - na primer, salon Vrata, dodatna oprema na Podol osredotočena na luksuznih izdelkov in storitev proizvajalcev visoko kakovostnih millwork.
Rahlo vrtenja pride v vrstah vpisnikov, ampak na Splošno se je njihovo število, na primer v Kijevu, dosledno - ne več kot dva ducata. So nadzor nad večino v trgovini na drobno, vključno na trgih. Na Splošno, po mnenju strokovnjakov, na področju trgovine na drobno od vrat okovje zdaj je koncentracija kapitala. Vendar v regijah, ki imajo še vedno dober potencial za nov distributer podjetja.

Denar, ki menijo, vse skrbno

Evgeny POTEMKIN, Direktor podjetja Modus:
"Če dve leti obseg prodaje v vseh cenovnih kategorij rastejo enakomerno, letos povpraševanje po luksuzni in poceni oprema povečal za 10-20%in srednje 70-80%. Ne preveč premožni kupci so spoznali, da niso tako bogat, da kupujejo poceni stvari, in bogati so postali bolj previdni, da štetje denarja, ki letno prejmejo težje. Čeprav Kijevu, še vedno kupujejo luksuzne opreme, medtem ko je "povprečje" smo skoraj v celoti pošlje regij.

Nove Lige m'pohištvo

Podjetje "Liga-Nova" je začela proizvodnja v m', ki pisarniško pohištvo
Danes podjetje "Liga-Nova" je postal prvi in še vedno edini domači proizvajalec m', ki pisarniško pohištvo poslovni razred. Družba načrtuje, da tekmujejo s tujimi proizvajalci in zasedajo velik delež na trgu, tako zaradi cenovne politike, in s pomočjo znanja in razumevanje potreb poslovnežev
Po temeljitem pregledu današnjem trgu pisarniškega pohištva, družbe strokovnjaki prišli do zaključka, da je operativno m'pohištvo za pisarne (vrtljivi stoli, stoli za obiskovalce, naslonjači za Direktorjev), morda ne bo v celoti zadovoljiti potrebe sodobnih poslovnih ljudi, ki bodo opremili urad. Za sestanke in pogajanja s svojimi strankami, dobavitelji, upniki, sprejem potrebno pohištvo, ki bo ustvarilo zaupanje, imajo pozitiven učinek na okolje. Ne izstopati iz Splošne slog poslovnih prostorov, bo dokazati, da vaša stranka ali partner respectability in občutek za stil lastnika.
Pragmatično voditelji razumeti, da sprememba kulise je ključnega pomena pri vodenju pomembno, pogajanja in ustvarjanje v vaši pisarni območjih z m', ki pohištva, udobje, ki je zelo pogosto pomaga usmerjati pogovor nazaj na pravo pot.
Številni poslovneži zaradi odsotnosti do pred kratkim v Ukrajini d', ki pisarniško pohištvo kupili sedežno garnituro, m'kotov stanovanjskih pohištva, ki se ne prilegajo v z slogu pisarniške prostore in delovno vzdušje.
Glavna razlika stanovanjske in pisarniške m'pohištvo v različnih funkcionalnih področjih. Bivalno pohištvo več m', ki je stvar svobode oblik in barv. Je udobno, da se sprostite po napornem dnevu, gledajo TELEVIZIJO ali spanja. Zasnovan je tako, bolj za doma, kot v pisarni.
Pisarniško pohištvo je bolj strogi obliki. EE : mehkobo vam omogoča, da se sprostite, vendar le za nekaj časa z nove sile znova na delo.
Podjetje "Liga-Nova ponuja ukrajinski poslovneži, predvsem novih rešitev, za oblazinjeno pohištvo za moderno pisarno. Zaključek tega pohištvo sestavljajo univerzalni moduli: stoli, kotiček za del, Osrednji del, in kavč, kjer je nazaj in nasloni za roke so nadaljevanje seboj. Ta oblika sklep je bil narekujejo visoke zahteve ergonomija - veda, ki proučuje človekovih pravicah, v pogojih proizvodnje, z namenom ustvarjanja udobno delovnih pogojev.
Po presoji lastnika office ali ego oblikovalec linije izdelkov pisarniško pohištvo "Poslovni razred" od enega elementa do neskončnosti. Vsi elementi pohištva lahko združili v enotno kompozicijo, ne glede na njihovo število. Celoten nabor oblazinjeno pohištvo udobno, aparat za mize različnih velikosti. Za sestavljanje pohištva lahko različne: na kotom 90 stopinj (ravne, u-oblike način, in tako naprej ) Vsi elementi so zasnovani tako, da so lahko dani v majhen prostor v poslovnih prostorih.
Tehnologijo proizvodnje mehko pohištvo "Poslovni razred", ki je bistveno drugačen od tehnologij, ki jih uporabljajo drugi proizvajalci. Razlika je uporaba v proizvodnji pohištva je oblikovana poliuretana, ki se najbolj pogosto uporabljajo pri proizvodnji avtomobilskih in letalskih sedežev.
Za razliko od običajnih razrezane pene, ki se uporablja za večino domačih proizvajalcev, ta material je sprva ima višjo gostoto, ki je dosežen z metodo litje pod visokim tlakom (160-180 ATM. ). Površina film prejel v rezultat takšne tehnologije, omogoča boljše dala potrebno obliko izdelka, bistveno poveča odpornost proti obrabi materiala in zagotavlja zajamčeno delovanje roku, ki ni krajši od 5 let.
In to je zelo prijetno, da danes podjetje "Liga-Nova", ki je v ponudbi na pohištvo trg Ukrajine mehko pisarniško pohištvo visoke kakovosti v 2-2, 5-krat cenejši od tujih italijanski in nemški kolegi, ki vam bodo v pomoč naši poslovneži ne samo, da se okrepijo podobo respectability, ampak tudi, da se bo delo bolj dinamično in udobno.
Delujejo na pisarniško pohištvo trgu za več kot 7 let, strokovnjaki družbe "Liga-Nova" je nenehno analiziranje potreb svojih strank, vključno z voditelji držav in komercialnih podjetij, bank, domačih in tujih podjetij in ugotovila, da je mehka pisarniško pohištvo "Poslovni razred", proizvodnje, ki se je začel precej pred kratkim, bo zadovoljila tudi najbolj zahtevne stranke z različnih okusov in zahteve.
VIR: Galytsky Kontrakty

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика