суббота, 28 июня 2014 г.

Za dosego... za kiparstvo

Oprema v hiši je bila predmet milost neizčrpna in posameznika. Zaradi standarda, ko predmetov industrijskega oblikovanja nas loči danes dolgo pot. Za sodobno inter'jer zadevah ni število okrasni nakit, showiness, ali večje velikosti, - vrednotijo predvsem edinstvenost položaj. Ne bi mimogrede v ugleden vzdušje dolgo časa ni mesto tudi spektakularen, vendar neosebna umetnosti: je trdno povezana z delom avtorja.

Strinjate se, skulpture, ki je več kot vreden način, da okrasite svoj dom. Včasih se iz preteklosti, življenje preselila v hišo skupaj z lastniki, s čimer se je vzdušje nekdanjih udobje. Včasih je kupil posebej za novo inter'notranje zadeve, in nato avtor ima možnost, da stilu, da je pod zelo posebnimi pogoji. Zaradi očitnih razlogov kiparstvo kot inter'stopnicah poudarek je na priljubljenosti precej slabše enako slika ali fotografija: zahteva prostor, to ne more biti oster v nekaj kvadratnih metrov, ki jih potrebuje zrak in svetlobo. Končno, privablja tiste, ki imajo otipljivo čustva prevladujejo nad močjo vizualno podobo.

V takih hiš in s'je kipar. Ponavadi gospodar je bil povabljen po predhodnem srečanju z njegovega dela, ko postane očitno, da so blizu po slogu in duhu. Kipar Aleksej Arkhipov morali dati svoje talente ne le na področju mestne krajine. Med njenimi strankami so ljudje, ki cenijo plastike, rad surround sam s umetniških del in raje, da okrasite svoje apartmaji in hiše kiparstvo.

- Kako je seznanitev s stranko?

- V bistvu pomoč razstave. In še posebej osebna. Na primer, v poletnih 2008 razstava je potekala v Muzeju-Inštitut za sedem'th Roerich, kjer je v majhni sobi s treh mesecih razstavljene moje delo. Veliko kupcev s'pojavil tam. Poleg razstav, danes je nujno imeti spletno stran na Internetu. To je tisto, kar sem bil tekoč uganjati. Doslej natisnjen omenimo me je samo v knjigo "Znani ljudje iz mesta".

Seveda, nihče ne prekliče in večno besedo iz ust: prijatelji prijateljev, priporočila prijateljev in tako naprej, Moje delo je v glavnem namenjen za medalje. Tako veliko kupcev, ki želijo ustvariti kiparstvo za njihove inter'Yorov, vem, da je za ta profil.

Poleg tega pomaga sodelovanja s predstavniki drugih ustvarjalnih poklicev, kot so blacksmiths, ki je bil uveden in, seveda, arhitektov. Morda danes je še prezgodaj, da bi govorili o modi na avtorja skulpture v inter'Yeri, ampak tak trend je zagotovo tam. Imeti doma, umetniško delo je bil vedno prestižni. In naš čas ni nobena izjema.

- Kaj se ponavadi naročilo?

- To se je zgodilo tako, da sem morala ukvarjati predvsem z mesta inter'ladje. Od tu svoje posebnosti. Jasno je, da je kiparstvo je primerno in ustreza samo v apartmaji, veliko območje, recimo, od 150-200 cm. M. je drago elite stanovanj, oziroma, v večini to dokazuje, ugleden klasike. Tako se zgodi, da med'jer skoraj pripravljen, vendar je jasno, da nekaj manjka. To začnete, da okrasite. Včasih kot pribor je kiparstvo. Ona se lahko od 7-12 cm do 1, 5-2 m in več. Na primer, eno zasebno inter'Yeri sem se je zgodilo, da vidite, bronasto portal kamin višino p'pet metrov in dolžine sedem. To je bil velik bronasto bas-relief s podatki o domači lastniki v polni velikosti, komplet vaze za cvetje in druge umetnine. Verjetno, to je skrajno, čeprav na drugi strani, je povsem naravno, da ljudje organizira začetni in ga okrasimo, kot on hoče...

Za mene, kljub sedanji krizi gredo stvari precej dobro: sem ponovno začela biti ustvarjalni, zdaj pa za zasebne stranke.

Skulptura v inter'Yeri bolj funkcionalno ali je estetska vrednost?

- P'petdeset-na p'petdeset. Na primer, ne tako dolgo nazaj v stranko sem Kuznetsov narisal obešalnik. Slog je moderno, razpoloženje med'jer. Material, ki je black metal, medenina in bron. Prišel je iz kompleksna stvar, z elementi, kiparstva, z očitnim funkcionalne posledice.

Ali je to nekako smešno naročila. Me je prosil, da bi skulpturo, ki je namenjena za pomoč, da vzlet svoje čevlje brez stooping. V skladu z načrtom, na tla je treba rogom hrošč, in odstraniti čevlje, med njegovimi rogovi, bi bilo treba pripraviti p'peti, in druge stopala pritisnite mu na rep.

Ampak resno, je zdaj pridobiva zagon zelo zanimive teme - drago izključno srebrni pribor. To vrči, vaze, pladnji za vizitke in zelenjave, knjige; začasno pladnji. Prvi sculpted model, nato odda v srebrni barvi. Taka stvar lahko uporabljate, in si lahko samo na steni visi gor in uživajte. Lepa in funkcionalna.

- Povejte nam o tehnologiji ustvarja skulpture?

- Vse kiparstva in bronasto in srebrno - prvi oblikovani iz gline ali gline. To je mavčni model tako imenovane prehodne materiala. Nato iz mavca je odstranjena gume obrazec - sealers.

Sealers - gume, ki se prodaja v tekoči obliki, skupaj s katalizatorjem. Sestavine so mešane je zmrznila obrne elastična oblika, tekstura spominja lepilo. To nanese omet jakno. Rezultat je oblika vosek model.

Nato oblikujejo vosek model. Na primer, bron - debeline 2-4 mm, srebrno - 1, 5-2 mm Vse skulpture votlo. Če poskusite, da odda monolith narejen iz brona, boste dobili popoln nesporazum. Ker je kovina, ki je ohlajen in gostoto omrežja, in zato neizogibno, krčenje, luknje in druge deformacije. Da ne omenjamo dejstva, da je kiparstvo bo predraga.

"WOCCU", avtor spreminja, skrbno preveri, ali so na različne pomanjkljivosti, po kateri daje v odlitku.

Pristojni kolesa naredi model tehnološke luknjo, ki je napolnjena s tekočino keramične ali slip, da je posebna mešanica gline s peskom. Izkaže se, tako imenovani idiot, ali notranjega polnjenje kiparstvo. Zunaj vse vosek model je tudi prelije slim. To dal vosek poletje, ki je tudi vlije. Poletja so cevi, natančneje, jeklenk. Pripravljen norec narejen rdeče-vroče posebne pesek ali pečica z določeno temperaturo. Sintrane keramike, vosek gorijo in izhlapi. Izkazalo se je, valoviti obliki z modno znotraj. To je pokopan v poseben pesek.

Vzporedno se začne taljenje kovine. To vlije skozi poletje v obliko, ki je med slim in klub. Nato keramike od znotraj in zunaj odmori, notranji uhaja skozi tehnološki luknjo in zunanji peskostruy. Kovinskih izdelkov, pridobljenih kot rezultat vseh teh zapletenih manipulacij potrebujejo dodatne obdelave, ki se ukvarja z ima. Ali kipar sam. To je trdo delo. Uporablja posebne strani in električna orodja, zlasti brusilni stroj. Mimogrede, kipar lahko karbopolnyh, ampak master kipar, morda kaj ne... Po obdelavi kovin se uporablja patino ali zvonjenja. Za vsako vrsto kovine, je določeno sestavo.

Tako je, da v vseh fazah postavitve skulpture avtor je k sodelovanju. No, če je tako livarna, ki je WOCCU, in on se bo vrnil popolnoma litega bronasto izdelkov. Na žalost, se to zgodi le redko. Včasih celo izdelek je vrnil v dveh delih, z nekaj spremembami, varjenje itd.,

Kot lahko vidite, je proces je zelo dolg in težaven. Izhod kiparstvo dobili drago, za primer, en kilogram izdelka v kovinsko skulpturo glede na kovinsko kakovosti in zahtevnosti litje je od 1, 5 2, 5 tisoč eur.

- Ste samo delo s kovinsko?

- Ne, to samo ljubil materiala. In se soočajo z granita in marmorja. Na primer, eden od mojih resno delo, ki je začel dve sedel granit stražar lev, je life-size. Naredila sem jih za državo hišo enega od zasebnih strank.

Kot je za marmor, je videti kot trdna mavca in z njim veliko lažje delati kot z isto granit. Z orodjem lahko ustvarite ničesar. Sem abstraktno, ne prenesenem kiparstvo.

Očitno, po kovinski raje kamen. Toda drevo na zadnjem mestu. To je preveč krhko, poleg tega ne bi nepredvidljivo plastičnih mas. Da bi to dosegli, je treba poiskati nekaterih sort v drevo, je zelo pomembno, teksturo.

Drugi najljubši materiala - gline. Ga shrani na imprints roke, prsti, vpije in daje vse energije, za katere je umetniški proces. Glavna pomanjkljivost - ni vedno mogoče narediti majhne stvari.

- Vendar ste nagnjeni k miniaturni kiparstvo?

- Morda... ko sem bil mlad, sem sanjal, da postane zlatar. Tako se mi zdi, da enostavno in prijetno delati z majhnimi oblike.

Na Splošno, moram reči, kiparstvo ni obvezna'bodite prepričani, da 1, 5 do 2 metrov in So zelo majhne stvari, velikosti 10-15 cm, ki mejijo nakit. To kljub temu, da nakit, izdelke iz umetnih mas so 40-50 vidite, to je tako simpatična, da je nakit, ki sem ljubezen, delo s kovinsko.

Mi, ta čas je zelo rodovitna. Če, recimo, v koči gradnjo, danes pa je določen upad, s nakit, je stanje popolnoma nasprotno. Tu ni bilo nobene krize. Drage stvari še naprej naročilo, nakup in prinašajo vaše ljubljene. Pogosto sem moral narediti portrete. Na primer, sliko v zlato je veliko darilo za nekoga, ki že imajo vse...

Avtor je vedno lažje delovati, če svoji poti sreča s stranko, ki ne sliši. V tem primeru, je lahko prepričan, da je takšna skulpturo, ki je primerna za inter'notranje zadeve in celo, da zavrne iz take "revival" prostora. Na primer, danes priljubljena minimalism. Kot pravilo, v takšnem okolju se lepo ujema z malo dela, ki se lahko uspešno postavi na posebej določeno, za primer steklene površine. Zato v idealnem kiparstvo kot inter'karieri poudarek je treba načrtovati vnaprej. Avtor priznava, da je odločitev o prisotnosti v inter'Yeri veliko kiparskih oblik sprejeta s strani naročnika spontano in v zadnjem trenutku. In nato kipar, kot tudi arhitekt so, na žalost, ne v korist pameti, in v skladu s pogoji. Čeprav se to redko zgodi. Veliko več ustvarjalnosti, ki prinaša veliko veselje.

Na vprašanje o tem, kaj dela, da ne pozabite,'spomnil se je najbolj, Alexey, brez obotavljanja, povedal o slavni Clottey konj, ki ga je kopirati nekaj let nazaj za en finski stranke. Verjetno tako, da ponovite ena na ena taka klasika - to je nekako nauka o akrobatskom letenju. Kakorkoli že, o svojih izkušnjah kopijo "Kozakov-paše" delo E. Lanceray, shranjene v ruski Muzej, kipar spominja veliko manj čustveno.

Načrti Alexey Arkhipov so ogromne. Treba Dostoevsky dal v Kolomyia, Gumilev in Akhmatova v Tsarskoye Selo. Mimogrede, izdelal kipar pam'spomenik Gumilev kmalu z'so v plakovski dvorišče Univerze. Mesto potrebuje Čajkovskega.

Končno, gojiti sanje: da bi v St. Peterburgu slika Apostol Peter.

Dokumentacije

Alexey Arkhipov leta 1977 je diplomiral na visoki šoli za umetnost in njimi. Stoletja Mukhina, Oddelek za Arhitekturno in dekorativno plastično". Dedno kipar, član Unije umetnikov, kot tudi IFA (International Federation of Art). Po službi v Sovjetsko Vojsko levo v ustvarjalne potovanje, ki je trajalo do konca 1980-Kh Sodelovanje z Leningrada eksperimentalni kiparskih del v teh letih prinesel redkih naročil. Avtor priznava, Lenin skulptura imel samo enkrat, leta 1982, za pekarno. To je bil velik chestnimi olajšave portret. Izraz "chestnimi" pomeni, da slika leader v velikosti do šest krat presegla original. Uvod v 1984 Unije umetnikov korenito spremeniti način življenja mladega kipar, ki je še naprej sodelovala v zasebnih naročil. Avtor številne medalje in Častne. Z urbanističnega dela je treba opozoriti, kipi eagles - one "sedel" na Hiša knjig, drugo bom poravnal na fasade ESWL. Kiparjeve dela so v zbirki Države, Ermitaž, ruski Muzej in Puškinovem Muzej v Moskvi, Goethe Muzej v Weimar, kot tudi v številnih ruskih in tujih zasebnih zbirk. Sodeluje na razstavah od leta 1980. Prva osebna razstava je potekala v letu 1986 v reviji "Aurora".

Jan ROSSO

Vir: Podeželju ankete

Vir: www. eremont. ru

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика