четверг, 26 июня 2014 г.

Mostovi Severne Benetke Čas počitnic 2006-11-14 12:10:36

Gradnja in rekonstrukcija.

Mostovi Severne Benetke Čas počitnic
2006-11-14 12:10:36

Mostovi Severne Benetke počitniška Čas - obdobje, ki ga želite zapolniti nepozabno doživetje. In tukaj je res okusu med seboj razlikujejo. Za nekoga, ki je morja in plaže, privablja druge eksotične ali nekaj skrajnih, vendar je lepo, da obiščete kraje, kjer je oči zarobiti Scottie oblikovanje človeške roke. Na takih krajih ne pozabite, turisti, lahko upravičeno lahko iz starih rusko mesto Sankt Peterburgu se nahaja na Neva reke in se pogosto imenuje Benetke Severu. Znameniti beli noči, mesto je skoraj obdan z vodo, in svojo posebno dekoracijo je dobro opremljena in urejena mostov. Ti'povezati ne samo bank, ampak tudi ideje veliko nadarjenih gradbeniki in umetniki. Rojstvo mesta na Neva je Temelj St Petersburg stojalo'je povezan z bojem za Rusijo za vrnitev native ruščina zemljišč, ki jih zasedajo Švedi in za dostop do morja trgovske poti, brez katerega do konca XVIII stoletja ekonomski in kulturni razvoj države ni bilo mogoče. Mesto za Rusijo do morja in zaznamki pristaniško mesto Peter veliki izbral Delta Neva reke, ki že dolgo je minilo vode trgovska pot. Za ta namen v 1702-1703, so osvojili Švedi dve trdnjave, zgrajene po viru Neva reke iz jezera Ladoga in v kraju, kjer Neva tokov v RV Okhta. To je bil začetek ustvarjanja veličastno mesto Petra. Prvi most Petersburg dolgo Pričakovani izhod na morje je osvojil. Ampak Švedi niso sprejeti poraz in je še naprej vojaško ukrepanje. Za izgradnjo mesta v takih razmerah lahko le zagotovi njegovo zaščito. Zato, da bi izboljšali to pomembno zmago, Peter veliki odločil zgraditi drugo trdnjavo na malih bobrov otok (Swede. ime "Vesel otok"), ki se nahaja na krošnjo Neva reka se v dveh širokih rokavih - Velikih in Majhnih, Neva. Določbe ta trdnjava je bila strateško bolj ugodno kot drugi. Zavihek trdnjava je potekal 16. maja 1703 Zgrajena je bila v naglici. Poleg tega zaradi pomanjkanja lopate, sekire, wheelbarrows, konjsko vprego vozički dela so bila potrebna zemljišča za gradnjo trdnjav za vlečenje z rokami in nosijo tla srajce. Za prenos zemljišč iz Sankt Peterburgu otoka skozi ozko Ožino je bil glede na trhlih plavajoči most. Upravičeno je mogoče, da je prvi most iz St. Peterburga. Praded drawbridges Gradnje trdnjave trajala le 4 mesece. Po, pod svojo zaščito, začel graditi prvo mesto stavb. Kmalu trhlih most je bil nadomeščen Plachkovtsi dvižni most, verjetno iz obrambnih razlogov. Sprva je bil imenovan Petrovsky, je bila obnovljena veliko krat močnejši, pa'pojavil trgovine vrstic, nato pa je začela Izmenjavo. Od 1887, most se je preimenovala Ioanovsky. Bil je prototip sodobnega drawbridges Peterburgu. "Veliko perspektivo cesti" Po zmagi na Poltava v 1709, ko rusko stališče na Baltskem sedeža, začel je načrtovana gradnja Peterburgu. Za njim sta pritegnila ugledni arhitekti tistega časa. Različne koncepte arhitekti ujemajo v tem, da je treba okrepiti na vseh straneh zaščitene, pristaniško mesto. Iz 1712 Peter veliki je začel z gradnjo verskih center kapitala - Alexander Nevsky samostan. Za gradnjo samostana je bil izbran kraj sotočju Neva reke Black river. Da bi se izognili krožno pot menihi v istem 1712 hkrati z gradnjo samostana se je odprla pot za eno cesti v Rusiji, Novgorod. Cesta menihi čez Črno reko in preko nje je bila zgrajena drevesa'kamniti most (zdaj Lavra, 1). Na cesti je postal znan kot Velika perspektive ceste. V 1716 na ta cesta je bila zgrajena še en most čez Fontanka reke, in v 1720 je bascule mostu čez Moika. Za barvanje ruske kapitala, Znanja in gradnja novega mesta, ki se zgodovinsko gledano je bil namenjen, da služijo kot utrjeno Postojanko in prvi trgovalni vrata države, v Baltski regiji, ampak tudi glavno mesto ruske države, so postale najbolj pomembne dejavnike, ki so prispevali k razvoju ruske arhitekture in ruske umetnosti. Po mnenju Petra I, klimatske razmere Neva Delta je bil, da izpolnjujejo posebne arhitekturne podobe novih kapitala, na kar ni podobno, brez sledite arhitekture Zahodnih mest, vendar le z uporabo svojih izkušenj. Take naprave, Cesar se širijo, seveda, in o gradnji mostov. Most gradbeniki poskušal pomagati most konstrukcij težkih "Kam'Yana obrazcev, ki jih oplaščenje plošče za njihovo oblikovanje in barvanje desk v kamen. Zajemanje slika drevo ni trajalo dolgo. To je bil pod dostojanstva arhitektov in predstavniki vladajoči razred. Zato v drugi polovici XVIII stoletja drevo spremenila Kam'leseni mostovi s izjemne arhitekturne lastnosti. Kam'Yana domene Kam'kamniti mostovi so zgrajeni na manjših rekah in kanalih z 80-ih letih v XVIII stoletju. Za dvesto letih je bilo zgrajenih relativno dolgo in ne vse od njih preživel. V začetku dvajsetega stoletja v SV'v zvezi z obnovo mestnih Železnic (prevod za električno vleko) mnogi od njih so bili izpostavljeni, v skladu z raziskovalci, unreasoned obnovi, ne glede na njihovo vlogo v ansambla in umetniško vrednost. Nekaj tistih, ki so preživeli, so veliko kulturno-zgodovinsko dediščino Rusija in so pod zaščito države. Cenejša, vendar močnejši kot V prvi polovici XIX. stoletja mostov začeli ustvarjati iz surovega železa - ceneje in bolj vzdržljiv material. Prvi litoželezni most je bil zgrajen projektni inženir, C. I. Hastie v 1806 Je bil iz odnorodnoi arch sistem. In mostovi te vrste so bili nato pomenila približno 12. Končan niz litoželezne mostove Oznanjenja bahadorani mostu čez Neva reke (danes Poročnik Schmidt most, 1842-1850 let. ). Bil je najdaljši litoželezni most na svetu in prvo stalno litega železa mostu čez Neva reke. Kovinsko - Rejec trgovina Pozneje litoželezne mostove, ki so bili nadomeščeni s kovinskimi jekla. Bili so boljši, da odda, ne le za njeno praktično, ampak tudi velika pozornost je bila njihova arhitektura. Tak most čez razmeroma kratkem času (1905-1914,) 16 Bili izdelani. Svojo skupino je bil še posebej znan po svojih domiselnih Poljubi in Vrt mostov čez Moika reke, jih most. Pestel nad Fontanka in Vvedensky (sedaj porušena). Več bogato okrašen in elegantna oblika, izpolnjujejo zahteve časa. Nov pogled na Most izgradnjo Nove dobe v bridge, stavbe, odprl verigo mostov. So postali povestka tehnološke revolucije na tem področju, saj so prvič zapisana bistveno drugačen princip delovanja konstrukcijsko trdnost. Za med 1823 in 1826 v Sankt Peterburgu je bila zgrajena 6 verige mostov. Vsi so izjemno visoke umetniške kvalitete. Vendar, žal, da so preživeli le trije: Bančništvo, Lev in Pochtamtsky. Sistem vzmetenja od najpreprostejših vrste verižnih mostov znano že od antičnih časov, Kitajska, ZDA). In verižni most z'pojavil v Ameriki v 1796 Zanimivo zgodbo o tem, kako in pod kakšnimi pogoji ideja verige mostov v Rusiji. Zanimivo, vendar pa je avtorstvo prvotno obliko tega mostu ne pripada Stavbenik mostu in arhitekt A. L. Targu, avtor številnih znanih arhitekturnih del. Z 1809, sprehod na promenade des Slowenisch in gledal za obnovo mostu nad Kryukov kanal, Vitberg usmerila pozornost na Profil verige starejših navijanje dele, ki se povpraševanje zmanjšalo, in sicer v SV'zaradi izgube Kryukov kanal prevoz vrednost. Te verige visela grda in nesmiselna. In potem arhitekt obiskali briljantno idejo, da če izpustite iz te verige, vertikalni verigi, se lahko začasno platformo. Nova ideja je korenito razlikuje od ideje verige mostov v Ameriki, tako zasegli Targa, ki je takoj prevzel načrtovanje. Tako je Rusija postala država, kjer je prvič ideja je nastala ustvarjanja povsem nova zasnova visečih mostov. Anichkov most Redko za svoje arhitekturne in dekorativne lastnosti postal Anichkov most. Slika tames konja, ki krasi mostu je postal eden od simbolov mesta. S prihodom Velikih perspektive ceste skozi močvirja iz Admiralty na Alexander Nevsky samostan, zraven nje začeli graditi posestev, palače in hiše. Peter naročite hkrati z gradnjo ceste je ustvariti most čez Fontanka reke. In je bil ustanovljen dreves'leseni beamed bahadorani most na kupu podpira. Je bil imenovan z imenom'jaz sem vaš Builder inženir-Polkovnik M. O. Anichkov. O arhitekturi prvega drevesa'leseni most čez Fontanka, lahko samo ugibamo. Ne risbe in podatki niso ohranjeni. Predpostavlja se, da ni bila zelo razlikujejo od tistih dreves'lesenih objektov v zadnjih letih, nastop, ki je bil dodan "Kam'Yana" obliki. Na začetku XVIII stoletja. Fontanka spremenila v velik plovni kanal, očiščena in poglobila. In v 1721 Hermann von Boles začetek gradnje tudi drevesa'kamniti most z dvižno del za prehod manjših plovil in tovorne ladje, ki je nadomestila prvotni most, večkrat obnovljeno in popravljeno. In v 1749 arhitekta Simon Volkov zgradili novo dreves'kamniti most, malo drugačna od prejšnje. Sredi XVIII stoletja je mejnik v zgodovini Anichkov most. Leta 1840 je bil most je razbila, in projektni inženir-glavni I. F. Buttata je začel razvijati povsem novo, zelo uspešno glede na njegovo vsebino in oblike, zasnove. Obliki mostu so enostavni in jasni in se zelo harmonično z namestim podrobnosti, zlasti masivno, litoželezno ograjo visoko umetniško litje vzorec risanje Berlin Schinkel arhitekt. Kot arhitekturno delo Anichkov most v kombinaciji hudo preprostost obliki, z nenavadno dekor. Vendar s časom, v krajih z'enotnosti heterogenih Kam'lesenih materialov, kjer je voda, je začelo postopno uničenje. Za 60. obletnico delovanja most deformacije v poročilih dosegla alarmantne razsežnosti. Oktobra 1902, tehnično stanje mostu je bila priznana, ki jih sili. Vendar pa zasnova nove trajalo skoraj 5 let. Končno, v 1906-1908 to je bil obnovljen pod nadzorom arhitekta P. Stoletja Shchusev. Okras Anichkov most Številnih tehničnih podatkov mostu so preživeli, pa so se izboljšali dekor. Deli ograje dobil nekakšen okvir, tkane v fantastično seahorses s fish'acime repi, venci morskih rastlin, tridents, morske deklice in drugih morskih atributi, ki predstavljajo izvirno in zanimivo sestavo. Vendar vrhu mojstrovine, ki je urejena v Anichkov most, jeklenih skulptur ljudi, je bil kroćenje konj. Silhuete konj in oblikujejo svojo tamers raznolike in so zelo spretno. V uradnih poročilih o skulpture predstavila Pruski kralj, je ugotovil, "skulpture, ki proizvaja to Splošno navdušenje, ki tako ni bil nikoli ali redko, da se razdražiti". Odrešenje skulpture v Času velike Domovinske vojne skulpture, ki so bile odstranjene iz p'Dascalu in pokopan v vrtu Palače pionirjev. In most sama precej hudo telesno poškodovanih v bombardiranje in topništva luščenja. Ampak, še preden se je Dan Zmage 1945 škodo, ki so bili obnovljeni in kiparstvo je vrnil na svoje mesto. Veliko mestnih izkušnje, pridobljene med gradnjo mostov St. Peterburgu, se šteje, da je danes v oblikovanje novih mostov. In njihovo umetniško oblikovanje zajema najbolj prefinjen okus.
VIR: Gradnja in rekonstrukcija

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика