среда, 3 сентября 2014 г.

Okno trg Ukrajine - trendi razvoja 2006-11-02 16:57:14

Gradnja in rekonstrukcija.








Okno trg Ukrajine - trendi razvoja
2006-11-02 16:57:14

Na pragu enaindvajsetega stoletja v zavesti človeštva spremembe. New age mnogi so se imenuje stoletja stekla. V zadnjih treh desetletjih cel svet že dobil uporablja na primer "eurowindows". To je bil v tem času zaznamovala hitra rast njihove proizvodnje.
Sodobne tehnologije omogočajo, da izdelava, PVC Okna, aluminija, lesa, in tudi kombinirate, lesa, aluminija in plastike. Taka Okna so odlične vozne lastnosti in sodoben dizajn. To je nemogoče ni, da se strinjajo, da je kakovost Windows danes v veliki meri določajo udobje stanovanja ali hiše. Prednosti "Windows" se v primerjavi s starimi modeli za dolgo časa, in vse očitno. In tudi če 7-8 let nazaj v naši državi, je bilo mogoče slišati neprijatan pregledi "eurowindows" (aluminij profil, kot, kul, in PVC splošno škodljive za zdravje'I), danes nihče ne dvomi v notranjo primernosti njihove uporabe, njihovo praktičnost in estetiko. So zasedli solidno nišo na domačem trgu, ki se uspešno razvija v skladu s svojimi zakoni. O trend pospešenega razvoja ukrajinski trg "Windows" kaže, da so pred kratkim se je precej povečalo število proizvajalcev teh izdelkov. To pa vodi k večji konkurenci in, kot posledica tega, da zmanjšanje cene blaga, kot tudi vas naredi za izboljšanje kakovosti izdelkov.
Uporabo sodobnih Windows v Ukrajini začela veliko pozneje kot v Evropi. Tako, profil, iz katerih je izdelana prva plastična okna, je pripravil nemški podjetja TROCAL nazaj leta 1954. Je bistveno razlikovala od njegove trenutne toga PVC, vendar je zaznamoval odprtje dobi povsem nov light-pregledna širše strukture.
6 Ukrajina poraba goriva za ogrevanje 1 m, 2 dnevni prostor v 3-4 krat višja kot v razvitih državah.
Prvi "Windows", da s'pojavil na ukrajinski trg, na začetku 90. let, so Bili plastičnih Oken. Prvi so pripeljali v obliki končnih izdelkov, predvsem iz Nemčije, nato pa začel, da se uvaža iz Poljske. Prva PVC-okna ukrajinski proizvodnje, lahko z datumom, 1993-1994 let. Skoraj hkrati z njimi trgu učenje začetnikov dreves'kamen okestana. Njihovi izdelki so narejeni iz treh plasti lepljen les, impregniran številne lepila, smole in barve trgovin iz svojega "naravnega" izvora le vlaknaste strukture, vendar se pridobi novo potrošnikov lastnosti, kot so trajnost, odpornost na vlago in atmosferske vplive. Z razvojem zasebnega premoženja in vse večje zahteve za varčevanje z energijo je treba na "toplo" aluminija, ki se uporabljajo v trgovinah, javnih institucij, itd.,
Ob koncu XX. stoletja so v Ukrajini zgodila primarne akumulacije kapitala, s'tam so bile stranke in so pripravljeni utilitaristične lastnosti zasteklitve, plače in estetske iskanje arhitektov. S'tam so prvi primeri strukturne zasteklitve, izpolnjuje vse zahteve toplotne zaščite.
V tem članku bomo poskušali razumeti situacijo na oknu trg Ukrajine, določiti njene zmogljivosti, dinamičnih sprememb v zadnjih letih, z'ugotovite, koliko Oken iz različnih materialov porabo, ki je danes v Ukrajini in kakšne so možnosti in načini za razvoj tega trga. Pri obravnavi te snovi se morajo zavedati, da statističnih kazalnikov in kakovostne značilnosti različnih profil sistemi, strojna oprema, itd, so zasvojeni, kot pravilo, ni linearno (če so). Priljubljenost različnih sistemov, ki vključuje veliko dejavnikov: prvič, to zunanja oblika potrošnje določenem trgu (razvoj ukrajinski trg in je že oblikoval nemški lahko polar kazalnikov), drugič pa je cena vidik proizvodnje (kot pravilo, ima odločilen vpliv na naš trg, čeprav se razmere se hitro spreminjajo), tretjič, tako imenovani "resnost" proizvajalca (zagotavljanje redne oskrbe, stabilno kakovostjo izdelkov, itd), in, seveda, priljubljenost blagovne znamke (dobro oglaševanje politike za dolgo časa, lahko podajo svoje odmevi: - "domačega blaga, pomeni visoke kakovosti"), itd. Zato, prestižnih in kakovostnih materialov, zato, drage, imajo majhen segment trga (v kateri ima prednost, da se druge lastnosti) in las daleč zadaj priljubljenost v zadnjih poenostavljene različice.
Ugotoviti stanje okno trgu, smo izvedli celovito raziskovanje trga, nekatere rezultate, ki bodo navedene v nadaljevanju. Ob analizirali okno trgu Evrope (ob upoštevanju nacionalnih posebnosti različnih držav), Nemčija (kot zakonodajalec okno tehnologij), na Poljskem (kot državo, katere izkušnje so v veliki meri vplivale Ukrajina), kot tudi spremembe, ki so se zgodile v zadnjih desetih letih XX stoletja v teh državah, je mogoče napovedati trende, ki pričakujejo, da bo ukrajinski trg v bližnji prihodnosti.
Torej...
Evropa
Junija 1999 v Evropi so se razvili 2, 5 milijona ton materialov (profili in tramovi), 35%, ki je šla na proizvodnjo PVC Okna, enak znesek za proizvodnjo dreves'lesenih konstrukcij, nekoliko manj - 30% - je bil aluminija. Za primerjavo, v Ukrajini leta 1999 je bila uporabljena za približno 8 tisoč ton materiala, ki ustreza vrednosti 0, 32% Evropske porabe.
Razmerje med številom Oken iz različnih materialov, iz obstoječega stavbnega fonda Evropskih državah do konca 90. let je prikazan v tabeli. 1. Po razvrščanju, ki jih vsak od uporabljenih materialov, smo opredelili področja največjih distribucijo okvirji iz lesa, PVC in aluminij. Očitno je, da je drevo kot tradicionalni material za izdelavo Windows uporablja za desetletjih prevladuje v luknje v primerjavi s sodobni materiali, ki'pojavil v zadnjem desetletju. Tako, največje število dreves'lesenih oknih so nameščene v nekdanjih socialističnih državah, s staro stanovanje (Bolgarija, Madžarska, Litva, Romunija, Slovenija in drugi), ali v Skandinavskih državah, s številnimi gozdovi in vse večje zahteve za toplotno izolacijskih lastnosti zasteklitve. V srednjeevropskih državah s razvitih gospodarstev, ki se nahajajo zunaj območja ekstremnih podnebnih (Severne in južne regije), prednost plastičnih Oken. Tako, na Irskem, v zadnjih nekaj letih, 70, 5% Windows spremenila v PVC Okna, Avstriji, Angliji in Nemčiji več kot polovica vseh nameščen operacijski sistem Windows izdelana iz PVC.
Aluminijaste strukture raje v južnih državah, kjer ni treba, da so zaščiteni pred prodor hladnega ali imajo svoje vire surovin (Španija, Grčija), in je zato cena komponent nizka.
Nemčija
V zadnjih 30 letih, v Nemčiji in je trdno postavljen kot vodilni v razvoju sodobne okno tehnologije. Približno 70% podjetja, ki proizvajajo opremo, profil sistemi, dodatna oprema in potrošni material za Windows, se nahaja v Nemčiji, ki je postala neke vrste test laboratorija, kjer praktično preizkušen novostih. Zato, dinamiko sprememb obsega proizvodnje Okna v zadnjem desetletju je razvoj priljubljenost nekaterih materialov in tehnologij, v Nemčiji je največje zanimanje za nas najbolj naprednih in raznolike izkušnje.
Zmogljivost nemški okno trgu je precej stabilna in je 21-25 milijonov škatle na leto (tabela. 2). Največje število modelov, ki so bili proizvedeni v letu 1995 na 25, 5 milijonov enot. V 1999-2000 prišlo do zasičenosti trga in obstaja celo majhno zmanjšanje v obsegu proizvodnje. V letu 2000 je v Nemčiji proizvedeni 20900000 izdelkov - najnižjo raven v zadnjem desetletju. Je jasno, kako privlačne jekla odprl trge Vzhodne Evrope v Nemčijo.
Območje povprečni nemški odprite je 1, 69 m2. V Ukrajini, glede na statistične podatke v okno, malo več - 2, 08 m2.
Število kvadratnih metrov Windows, proizvedene letno, in sicer v Nemčiji, so podane v tabeli. 2.
Čeprav je na celotnem trgu se je ustalil in zunanji razvoj ne pride v to še vedno želite spremeniti. Če upoštevamo materialov, ki se uporabljajo za proizvodnjo okenskih okvirjev v Nemčiji v 1990-2000 (tabela. 3, 4. ), Bomo videli stabilno rast priljubljenosti PVC Okna. Njihovo porabo za 10 let se je povečala za več kot 1,5-krat in je postala prevladujoč položaj na nemškem trgu. Proizvodnja kovinsko-plastičnih Oken dosegla 55%. To pomeni, da vsak drugi struktura je izdelana iz toga PVC. Še bolj intenzivno raste proizvodnja les-aluminij Okna (od 2 do 3, 9%), ki, vendar pa, samo majhen sektor trga.
Upoštevajte, da krivulja, ki odražajo proizvodnjo proizvodov iz aluminija kaže, kvantitativne spremembe na tem področju, ne pa kvalitativna. V resnici, priljubljenost aluminija kot strukturni material v zadnjih letih bistveno povečala. Nepogrešljiva je za zasteklitve fasad stavb, izdelavo zimskih vrtov in strešne luči, bolj izdelane s strani arhitektov pri gradnji novih ali rekonstrukciji starih stavb. Alu kot PVC, v svojo moč, vendar slabše, da mu v toplotno izolacijske lastnosti. PVC Okna so popolnoma odgovoren in tehnične in ekonomske zahteve, preden'priti do njega, poleg tega pa so cenejši od aluminija. Torej, očitno, narejen iz alu profila je začel proizvajati manj običajna Windows, bolj usmerjena na reševanje kompleksnih inženirskih problemov.
Zanimiva je tudi situacija, ki je opaziti, da v sektorju dreves'lesenih Oken v Nemčiji. Čeprav je skupno število izdelkov (tabela. 4) se je zmanjšalo za 10 let 39%, njihova kakovost je korenito spremenila. Novih dreves'leseni Euro Windows", so njihovi predhodniki, le eno skupno stvar - surovina. V zgodnjih 90-ih večina okvirji so narejeni iz masivnega lesa. Ta Okna se odzovejo na temperaturo in vlažnost, spremembe atmosferskega zraka, ki je potrebna letno vzdrževanje, rossoalice in ni izpolnjujejo vse zahteve toplotne narave. Ampak 1998 so skoraj dosežen. Velika večina izdelkov, ki so izdelani iz treh plasti, ki so prilepljena žarek, ki zagotavlja konstantno velikost in trajnost.

Poljska
Trg naša Zahodna soseda je podobno hiter razvoj trga "zakonodajalec okno moda" v začetku 90-ih. Čeprav, žal, nimamo popolne informacije o stanju trga kot celote, bodo poskušali analizirati najbolj hitro razvijajočih se sektorjih PVC Okna.
Število Windows, proizvedene v 1998-99, so Podane v tabeli. 5. Vidimo, da je najbolj priljubljen na poljskem trgu je profili iz nemškega podjetja VEKA, ki je izgubil 4% trga v 99, vendar ohranja vodilni položaj. Na drugem mestu je z dovolj velik tržni delež in okrepiti položaj profili KOMERLING, predstavljeni na ukrajinski trg v dveh-treh podjetij, predvsem uvoz končnih izdelkov iz Poljske. Na tretjem mestu, poljski profil PANORAMA, ni na voljo v Ukrajini, za razliko od njegovega madžarski bratranec in soimenjaka. In končno, sledile so dobro znano, da ukrajinski proizvajalci nemški sistem TROCAL, KBE, REHAU. Profili THYSSEN in PLAST-MO zasedajo v Ukrajini je manj kot 1% prodaje, kot so ROPLASTO in SEBE in se pojavljali na domačem trgu.
Glede uporabe okna, okovje, skoraj vse je proizvedeno v Nemčiji. 90% poljski trg je razdeljen med štiri vodilnih blagovnih znamk: ROTO, SIEGENIA, WINKHAUS in AUBI, zasedajo različne velikosti nišo, ampak so bistveno večje kot po njih.
Ukrajinski izkušnje v zvezi z uporabo fitingi iz različnih podjetij v oknu proizvodnje je v veliki meri podobne izkušnje na Poljskem. Na ukrajinski trg je oblikovala vodstvo skupina štirih nemških družb, ki imajo položaj velika večina. Morda, prvič traja izdelkov, ROTO, drugi-četrto mesto si delijo ob zelo blizu položaja, GU, WINKHAUS in SIEGENIA. Za razliko od Poljske, kjer GU FURNITURA traja le 4% trga v Ukrajini za svoje izdelke ne manj kot 20%. Ali nemško podjetje, ki je ravnateljstvo stava na obetavnih ruski trg v Ukrajini je izbral nadarjeno ekipo podobno mislečih ljudi, toda uspeh Gretch-UNTAC Ukrajine impresivno. Dokaz - morate imeti ne samo dober izdelek, ki je predstavniki iz vseh nemških pohištvo sistemi, vendar pa, kar je najpomembnejše, možnost za prodajo.
Ukrajina
Tako, da smo dosegli cilj, svojo zgodbo.
Hitrost gradnje v Ukrajino od leta 1991 do 1999, so podane v tabeli. 6. Za določitev zneska in stanovanj v letu 1999, odštevanje skupna površina stanovanjskih prostorov, ki so obstajale v letu 1999, na območju stanovanj, ki so obstajale v 1998 : 1008, 4-1002, 6 = 5800000 m2. Glede na standarde arhitekturne, ki velja na ozemlju Ukrajine, zagotavlja ustrezno osvetlitev območja okno odprtosti zaslonke, ki je razmerje med 1:5 -1:8 območju. Zato, da se določi območje Windows v nove hiše, zgrajene leta 1999 (ki je nekako je bilo treba glazirana), deljenje 5800000 m2 povprečno razmerje, ki je 6, 5: 5, 8: 6, 5 = 0890000 m2 Windows v letu 1999
Želim poudariti, da se za izračun light osvetlitev prostorov za različne namene uporabljajo različne dejavnike, vendar pa je po mnenju arhitektov, standard 6, 5 je pravilen, če določanju števila Windows v Splošni Sklad.
Delitev ta slika s povprečno površino ukrajinski polje 2, 08 m 2 (glej "Izložba", № 6, 5 C.. mimogrede, po objavi svojo šesto vprašanje ti podatki so bili večkrat potrjena s statistiko iz drugih virov), dobimo število Windows, ki je nameščen v stanovanjski Sklad v 1999: 0, 89: 2, 08 = 0430000 kosov.
Ob istem času, da se določi skupno število proizvodov, izdelanih v letu 1999, je potrebno izračunati za povečanje števila Windows v upravne in poslovne stavbe, kot tudi na koeficient, ki odraža obnovo Splošnega Sklada in nadomestil obstoječe okno.
Po podatkih državnega statističnega Odbora, v Ukrajini razmerje med površino in upravnih zgradb (tovarne, tovarne, pisarne, in tako naprej ) na skupni prostor stanovanj stanovanjskega sklada je 37%.
V letu 1999 v Ukrajini so bile 1008400000 m2 skupna površina stanovanj, 37% administrativni Sklada, ki je 373 100 000 m2.
Uporabi zgoraj navedenih metodologija za izračun število Oken v nestanovanjskih Sklada, bodo prejeli:
373, 1: 6, 5 = 57400000 m2 Windows;
57, 4: 2, 08 = 27600000 Windows.
Izračuna število Windows, ki so nameščeni v pisarniških stavbah, v 1998 :
1002, 6 x 37% = 371 milijonov m2;
371: 6, 5 = 57 milijonov m2 Windows;
57: 2, 08 = 27, 4 milijonov Windows.
Tako je v letu 1999 v poslovne stavbe, ki je bila ustanovljena 27, 6 - 27, 4 = 0200000 Windows.
Zato, skupno število Oken v Ukrajini bodo:
1008, 4 + 373, 1 = 1381500000 m2: 6, 5 = 212 milijonov m2 ogledov: 2, 08 = 102 200 000 eur od povprečno letno nadomesti približno 0, 5%, ali 0510000 Windows.
Torej, v Ukrajini leta 1999 je bila narejena:
0, 43 (El. Sklada) + 0, 2 (nenaseljenih Sklad) + 0, 51 (zamenjava bitja. ) = 1140000 Windows.
Za primerjavo, na Poljskem, v letu 1999 izdelana 7520000 Windows (2930000 kosov PVC), vendar le v Ukrajini 1140000 izdelkov.
Po izvesti celovito tržne raziskave, tržne zmogljivosti v Ukrajini leta 1999 je bila okoli 8 tisoč ton materialov (PVC, alu profili in dreves'leseni tramovi), ki so bili uporabljeni za izdelavo Oken.
3 od njih, 508 tisoč ton PVC; 0, 865 tisoč ton aluminija profil, ki se uporabljajo pri proizvodnji "Windows" in 0, 54 tisoč ton lesa uvozi kot ready-UPS.
Za primerjavo, leta 1998, Ukrajina porabi le 2, 631 tisoč ton PVC profil sistemov in 1, 06 tisoč ton aluminija. Uvoz končal dreves'lesena Okna v Ukrajini je znašala 0, 894 tisoč ton
Očitno je, da je prehod do leta 1999, glasnost, uvoženo v Ukrajini aluminij profil zmanjšala. To je, verjetno, lahko pojasnimo z naslednjimi razlogi:
1) ruska finančna kriza leta 1998 ;
2) padec v priljubljenosti aluminijastih konstrukcij;
3) uporaba nove sheme uvoza aluminij profil, ki omogoča učinkovito prikrivanje, to, da prilagodite takse, potrebne za uvoznika strani. Takšne sheme vplivajo na skupni obseg uvoza, vendar pa, po našem mnenju, ne morejo spreminjati, da je več kot 20-30%. Tukaj predstavljamo podatkov brez korekcijski faktor, ki je prispela, tako rekoč, "čist" način.
Menimo, da je zmanjšanje porabe aluminija profil v Ukrajini leta 1999 povzročil tretji razlog, ker ni drugih znakov krize, smo ugotovili. Kot je za padec v priljubljenosti aluminija strukture, velike zastekljene fasade,'pojavila pred kratkim, prepričljivo dokazuje nasprotno. Tako je v letu 1999, na ukrajinski trg proizvodov iz aluminija z'obstajajo tri nova storitev: Ameriška podjetja EXCEL, poljski METALPLAST in ruski KMETIJSKO-SAUGUS. Ukrajinski proizvajalcev - Kijev (nato Brovary rastlin aluminijastih konstrukcij, Dnepropetrovsk RAZJEDE-METO in Donetska tovarne aluminija, proizvodnja zmogljivost 21 000 ton, ni bilo hude konkurence na tujih dobaviteljev.
Najbolj pogosto se uporabljajo v zadnjih letih je na trg Ukrajine ostanejo turški alu profilov. In čeprav pogosto slišimo pritožbe, o njihovi kakovosti, cene komponent, očitno, imela odločilen vpliv na izbiro sistema. Čuden pojav turške družb, od katerih nobena ima svoje predstavništvo v Ukrajini, poleg tega se nekateri ukrajinski profil ponudniki so prisiljeni, da so njihovi predstavniki v Turčiji. Morda v nobenem drugem področju okna trga domačih podjetij niso storili toliko za spodbujanje tujih izdelkov. Belgijsko podjetje REYNAERS, trdno drži tretje stališče, prepričljivo dokazuje, da je vlogo, ne samo na ceno ampak tudi kakovost izdelkov, sposobnost prodati. Kot je znano, profil REYNAERS - eden od precej drago in njen položaj na ukrajinski trg je odličen primer, ki združuje prave politike, prodaja in storitve.
Na priljubljenost Okna so PVC finančna in gospodarska kriza v Rusiji je imel nobenega učinka. Poleg tega je očitno, je celo pomagal povečati izvoz v Ukrajino. Ker je ruski trg je takoj postal plačilno nesposoben, in mnoga Zahodna podjetja so izgubili precejšen del sredstev, vloženih jih v Rusiji, je mnenje mnogih obupno Evropski proizvajalci PVC obrnil v smer, od Ukrajine. Začeli ogromen konkurenca domačih proizvajalcev. Število profil sistemov, večjo od 19 leta 1998 do 27 leta 1999, Ko menimo, da je to eden položaju, da turški so profili, ki jih uvažajo ukrajinski podjetja, in tudi, v skladu s Splošno ime CHELSEA, pomeni okno American standard z drsnimi vrati, ki ne uporabljajo okrepitev. Ta Okna lahko deformira, v vročem podnebju in ni primeren za uporabo na zgornji tla stavb, tako da ne vzdržijo visoke vetrne obremenitve, kot tudi neprimerni gradnji velikih velikostih.
Na ukrajinski trg vodstvo trdno dva nemška profil sistemi REHAU, KBE. Leta 1998 je za svoje izdelke je 1/3 trgu. Leta 1999, ko je konkurenca se je okrepila, so novinci podjetje je pritisnil leader in je bil sposoben, da sprejme svoje 4%. Podjetje KWE, ki je v letu 1999 pridobila nemško podjetje XT TROPLAST, komaj obdrži svojo tržno nišo. Vendar, glede na vedno večjo trgu skoraj za 1 milijon kg PVC profili v letu 1999, ali celo majhnih izgub segment trga je res pomeni povečanje ponudbe in dobiček, razvoj poslovanja. Nekatera podjetja, kot je DEJANSKA, PLASTIVAL, ni mogel upreti agresivne politike od svojih konkurentov, ki spodbujajo take sisteme, kot PLUSTEC, PANORAMA, MOČERAD, in zaključil svoje pisarne. Nekatere novince, tuji igralci (PLASTMO, THYSSEN, TRAS-EKO), tako odločni, da pričakujemo, da bomo videli dokaz svojega uspeha v koncu leta 2000
V tem članku so opisane glavne rezultate 1999, statistični rezultati 2000 še. Glede na predhodne rezultate, samozavestni prvenstvo spet za podjetje REHAU. Izboljšala svoj položaj PLUSTEC, PANORAMA, TOCAL, PLASTMO. Bistveno zmanjšal obseg proizvodnje Okna iz profilov BEKKER.
Za določitev zneska, ki se proizvaja v Ukrajini PVC Okna, smo naredili naslednji preizkus: stehtati na eno paleto profil, krila, krmi in noge - tako-imenovano "osnovno" profili, deljeno z dolžino profil in se naučili teža na tekoči meter vsako od teh profilov. Za preizkus izbral eno od najbolj razširjena v Ukrajini sistemov. Nato pomnoži teža na m za vsak tip profila na dolžino profili, ki se uporabljajo v povprečju oknu (glej "Izložba", № 6, C. 5). Dobil teža srednestatisticheskogo ukrajinski odpri. On je 17 kg (brez okrepitev).
Razdelite skupno maso PVC (v kilogramih), ki se uporabljajo v oknu proizvodnje v Ukrajini, na povprečna teža okno:
Leta 1999: 3508 t: 17 = 0206000 Windows;
V 1998: 2630 t: 17 = 0155000 Windows.
Tako je rast proizvodnje v letu 1999 je znašala + 33%.
Primerjalne značilnost stanje na trgih treh državah (Nemčija, Poljska in Ukrajina), so podane v tabeli. 7. Zanimivo je, da v Nemčiji, kljub naraščajočo priljubljenost plastičnih Oken in njihova velika prednost na trgu (54%) zaradi znižanja celotnega trga zmogljivosti proizvedene količine v letu 1999 izdelkov pa manjša kot v letu 1998, kar se odraža v tabeli negativni koeficient -4, 8%.
Ja, v Nemčiji, in tudi Poljske nas daleč. Vendar stopnja proizvodnje navdih. Najprej je delež plastičnih Oken, kar predstavlja 18% trga, ne premajhna, da sem iskren, nismo pričakovali takšnih (dovolj visoka! ) Odstotkov. In dinamiko razvoja omogoča, da upamo na najboljše.
Eden od posrednih značilnosti dinamike razvoja trga so cene industrijskih proizvodov pri proizvajalcih. Smo izvedli primerjalno analizo stroškov Windows enake velikosti, z eno senat dvojnim steklom narejen v letu 1999 na Poljskem in v Ukrajini (tabela. 8). No, če Ukrajini bodo sledili zgledu Poljske in težnja za povečanje proizvodnje plastičnih Oken se ohranijo, že po 1-2 letih so se cene proizvodov iz PVC se bo zmanjšala za približno dvakrat, in bo na voljo, da večina njegovih rojakov. Po vsem, zamenjava Oken-združljivost'ne samo povezan z modo o novih gradbenih materialov, temveč s človeško željo za udobje, in bolj aktualnih problemov toplote varčevanja z energijo in prihranek. V prihodnosti za podjetja, ki promovirajo energetsko varčnih tehnologij. V tehnološki razvoj, več pozornosti bo treba nameniti okoljskih vprašanj in vpliv hrane na zdravje'I potrošnikov.
V rezultat analize lahko sklepamo, da bo izdelava Oken iz sodobnih materialov in sodobnih tehnologij se povečuje vsako leto. V letu 2000 smo priča gradnji boom, in, če se bo ta trend nadaljeval tudi v naslednjih p'petih letih bomo priča ogromen obnovo stavb. Zasičenost trga smo morali čakati sedem let. Tako za delo, o Gospod!
Mislim, da nekateri bralci lahko imajo svoje mnenje, kot je določeno v členu številke in komentarje. Ampak na koncu želim poudariti, da za točnost,'objektivnost in nepristranskost rezultatov bom, prisežem.
Jaz bi tudi rad zahvalil našim veliko pomočnikov, ki, če neprecenljivo podporo, medtem ko zbiranje gradiva in priprava tega člena.
VIR: Duh ravni

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика