суббота, 20 сентября 2014 г.

Nedovoljene gradnje: "graditi" problem 2006-11-16 18:51:06

Gradnja in rekonstrukcija.

Nedovoljene gradnje: "graditi" problem za sebe
2006-11-16 18:51:06

Med Direktorji podjetij, katerih ozemlje vam omogočajo, da "turn around", izpolnjuje mnogi od tistih, ki si prizadevajo za sodelovanje v gospodarski aktivnosti svojih podjetij vsak kvadratni meter, postavitvijo različnih kapitala konstrukcija-tip skladišča, delavnice, mini-trgovine, itd., Gradnja takih objektov,'predmetov, ki je pogosto na svojem, tako imenovani gospodarski pomeni, kot podlago za začetek gradbenih del je samo, da vodje v podjetju. Poleg tega, obstajajo situacije, ko je Direktor podjetja brez predhodne zemljišč dodelitev zagotavlja del ozemlja je v gradnji... drugega podjetja. Morda obstajajo tudi drugi vedenja, vendar v tem primeru, v tem članku se bomo osredotočili predvsem na posledice in načini legalizacijo nedovoljenih gradbenih z ekonomsko metodo namenski (podjetje-Builder ali drugega podjetja) prostora. Pred začetkom analize vsebine in posledice takšnih kršitev, bomo klicev, ki jih POVZROČA. Ti vključujejo: želja, da prihranite čas za pridobitev različnih dovoljenj in soglasij, ko gradnje temelji na načelu "zdaj ali nikoli"; želja, da prihranite denar pri izbiri podjetja in ne Pogodbena način gradnje; neznanja, da zgradba prostora ali posledice (sankcije ) za nedovoljene gradnje, ipd., Kaj je nedovoljeno gradnjo in kakšen je postopek za razvoj ozemlja? "Nedovoljene gradnje" v ukrajinski zakonodaji je kolektivni koncept, vsebine, ki jo je mogoče razumeti le na podlagi analize več normativnih aktov. To vključuje gradbena dela brez dovoljenja njihovo izvedbo ali ponovno dovoljenja v določenem roku, kot tudi izvedbo ni opredeljeno v resoluciji o gradbena dela, gradbena dela brez ustreznega modela dokumentacijo, v očitno kršitev državnimi Standardi, gradbenih norm in pravil ali projekt odločitve; nepooblaščeno spremembo arhitekturni izgled zgradb in objektov, med njihovim delovanjem, ter gradnjo stavb in objektov na zemljišču parcela brez ustrezne pravice, zaradi njegove nezakonita dodelitev drugo osebo. To bi pam', da ne pozabite, da po višji 23 Zakona Ukrajine 20. 04. 2000, № 1699-III "Na načrtovanje in razvoj ozemelj pod. gradnja se nanaša ne le na izvajanje nove gradnje in rekonstrukcije, obnove, kapitala popravil, gradbenih objektov,'predmeti za razvoj mestnih območij, širitve in tehnične re-opremljenost podjetij. Zato, negativne posledice (v obliki, ki jih določa zakon o odgovornosti) bo prišel v vseh primerih nedovoljenih obnašanje med gradnjo, ne glede na njegovo obliko. Po trenutni zakonodaji, preden'spodnji so osnovne zahteve za red izgradnjo območja: 1. Razvoj zemljišč, se opravi po nastanku lastninske pravice ali pravice uporabe zemljišča parcele in dovoljenje za gradnjo. Pravico do zgradbe (konstrukcije), je sposobnost za lastnika, uporabnika zemljišča, da ga uporabljajo za gradnjo o'predmeti za prostorsko načrtovanje, obnove ali za rušenje stavb in objektov (22. člen zakona Ukrajine "O osnovah urbanega razvoja" v različici z dne 08. 02. 2001 № 2257-W ). 2. Osebe, ki nameravajo opravljati gradnje v'predmeti za razvoj mestnih območij na kopnem parcelah v lasti jih lastninske pravice ali uporabo, dolžan'pleteno prejemati od Izvršnih organov posameznih svetov, Kijevu in Sevastopol mesto državne uprave, v primeru prenosa teh pristojnosti na posameznih svetov, dovoljenje za gradnjo'predmet urbanistično načrtovanje. To dovoljenje se izda na podlagi integriranih organ za mnenje o vprašanjih razvoja mest in arhitekture, in strankam daje pravico, da prejmete začetni podatkov za oblikovanje, izvajanje, načrtovanje in raziskovanje delo in dovoljenje za gradnjo. V primeru prevzema z ustreznimi sklepi Sveta o odobritvi zemljišče parcele od zemljišča v državni in občinski premoženja, kraj, predmet'predmet urbanistično načrtovanje v sklepu, ki ga je zemljišče zakonodajo, ta odločitev je tudi dovoljenja za gradnjo objekta'predmet (postavka 24 Zakona "Na načrtovanje in razvoj ozemlja"). 3. Osebe, ki so prejeli dovoljenje za gradnjo na'predmet urbanistično načrtovanje, prejmejo začetnih podatkov za oblikovanje tega predmeta'predmet (postavka 27 Zakona "Na načrtovanje in razvoj ozemlja"). 4. Oblika dokumentacije za gradnjo'predmeti za prostorsko načrtovanje je bila razvita in potrjena s strani naročnika na način, določen z zakonom (28. člen Zakona "Na načrtovanje in razvoj ozemlja"). Projektno dokumentacijo je razvil sub'cilj podjetniške dejavnosti z ustrezno licenco. Projekt je usklajen (praviloma oblikovalec) na svoji particiji z inženiring in operativnih storitev, sanitarne in požarne nadzor, varstvo okolja, itd mimo celovito članica strokovnega znanja in potrdi stranka je družba in (ali) njen najvišji organ. Odobritve projektov, ki so brez sklenitve določenega izpita je možno le za o'predmeti določeno v Seznamu o'predmeti, odobritve, ki je v zakon ne zahteva sklenitev celovitega državni izpit, ki ga je odobrila red Gosstroy 18. 08. 99, № 197 (registrirani v Rudnikih'Ministrstvo za pravosodje Ukrajine 22. 09. 99, № 639/3932). 5. Razvijalec in izvajalca, ustrezno peticijo na Inšpektorat za državni arhitekturni in gradbeni nadzor (v nadaljnjem besedilu : Inšpektorat GASK) dovoljenje za gradbena dela, ki potrjujejo njihovo pravico, da gradbena dela, povezave predmet'gradnja objekta za inženiring omrežij in objektov, izdajanje nalogov izkopa ( 29. člen Zakona "Na načrtovanje in razvoj ozemlja"). Naročila odobritev zgoraj dovoljenja so opredeljeni v Uredbi o postopku za izdajo dovoljenja za gradnjo, odobren s sklepom državnega Odbora za gradbeništvo, arhitekturo in stanovanjske politike Ukrajine od 05. 12. 2000, № 273 (registrirani v Rudnikih'Ministrstvo za pravosodje je Ukrajina 25. 12. 2000, № 945/5166). 6. Izgradnja o'predmet pogodbe, komercialne ali mešani način sub'predmeti, ki imajo ustrezno licenco za izvajanje gradbenih del (str. 30 Art. 9 zakona Ukrajine "O licenciranju določene vrste gospodarske dejavnosti), v skladu z zakonodajo, Standarde, norme in pravila, regionalna in lokalna pravila za gradnjo, urbanistično načrtovanje in oblikovanje dokumentacije (23. člen Zakona Ukrajine "Na načrtovanje in razvoj ozemlja"). 7. Dokončana gradbena in pripravljeni za delovanje v skladu z odobrenega projekta v o'sredstva sprejet v delovanje v postopku, ki za Državne gradbene norme "zagon zaključenih gradbenih'predmeti. Temeljne določbe. DBN A. 3. 1-3-94 ". Naročila sprejema končana gradnja'predmeti, ki niso v lasti države. ustanovil Svet Ministrov Avtonomna Republika Krim, regionalni, Kijevu in Sevastopol mestne uprave v sodelovanju z članica Odbora za gradbeništvo, arhitekturo in stanovanjske politike Ukrajine (točka 3. 1 DBN. 3. 1-3-94). O odgovornosti, Ker je ta članek obravnava situacijo, ko sedežem da mesto, podjetje za razvoj prezreti primeru nedovoljene gradnje, bodo razkriti vsebine odgovornosti za nepooblaščeno gradnje in druga kazniva dejanja na področju urbanega razvoja. Veljavna zakonodaja za kršitve na področju urbanega razvoja obstajata dve vrsti odgovornosti: FINANČNE in pravne osebe, in UPRAVNO - za državljane in uradnih oseb. Posebnega zakona, o odgovornosti za kršitve na področju urbanega razvoja, za pravne osebe, Pravo Ukrajine 14. 10. 94, št 208/94-VR "Na odgovornosti podjetij, o'spojine, ustanove in organizacije za kršitve na področju urbanega razvoja" (v nadaljnjem besedilu : Zakon ). Ne bomo seznam vseh določenih v Zakonu dejanj se bo osredotočila le na tiste, ki so pomembni za to vprašanje. Tako, gradbena dela brez dovoljenja njihovo izvedbo (ne smemo zamenjevati z gradbeno dovoljenje, da bi Art. 24 Zakona Ukrajine "Na načrtovanje in razvoj ozemlja") ali brez potrjene projektne dokumentacije zajema naložitev kazni v višini 50% nabavne vrednosti teh del. Bodite pozorni na dejstvo, da je globa, izračunanih od vrednosti gradbenih del, ne od stroškov končal nedovoljene gradnje v'objekt kot celoto. Normativni akti, ki urejajo postopek za določitev stroškov gradnje so DBN D. 1. 1. -1-2000 "Pravila za določanje stroškov gradnje", odobren s sklepom Gosstroy Ukrajine, 27. 08. 2000, № 174; vrstni red Gosstroy z dne 19. 10. 2000, № 233 "Na uvedbo prenovljenega sistema cen v gradbeništvu", itd, Saj gre za kaznivo dejanje, za opravljanje določene vrste gospodarske dejavnosti v gradnjo, dovoljenje v skladu z Zakonom, brez dovoljenja. Za to, se kaznuje z globo v višini takse za izdajo dovoljenja. Glede na str. 30 Art. 9 zakona Ukrajine "O licenciranju določene vrste gospodarske dejavnosti" (sprejet dne 08. 02. 2001 № 2257-III) dovoljenje dejavnosti gradbeništvo (raziskovanje in projektiranje gradenj, za gradnje, postavitev ležajev in zaščito modelov, konstruiranje in vgradnjo inženirstvo in prometna omrežja). To je treba poudariti, da se licenca gospodarsko dejavnost, ki je ne samo poslovne, temveč tudi vse dejavnosti pravnih oseb.. - združljivost'povezani s proizvodnjo (proizvodnja) proizvodnja, trgovina, storitve, gradnje... " (točka 2 informativni dopis Vrhovnega arbitražno sodišče, Ukrajine, 13. 09. 2000, № 01-8/493 "O Zakon Ukrajine" O licenciranju določene vrste gospodarske dejavnosti "). To pomeni, da gradnja gospodarskih način (KOT PRI izvrševanju DELA) je gospodarska dejavnost podjetja in se zato. Predmet licenciranja. Poleg tega med sub'predmeti odgovornosti iz kršitev Zakonodaje na področju urbanega razvoja, ki se imenuje enterprise. o'Edinaya funkcije stranke in izvajalca, ki je, self-gradnjo za lastne potrebe. Za delovanje objektov po gradnji, ne da bi jim javni dostop (tehnično) provizije sedežem kazen v višini 10% stroškov dela itd., Iz naslova in preambuli Zakona je mogoče uveljavljati z zaupanjem, da sub'predmeti odgovornost za to so le pravne osebe (podjetja, o'enotnosti, ustanove in organizacije). Zato, če kršitve, navedene v odobrenih samostojni podjetnik, na primer, nepooblaščenim "zgrajen" na lestvici manjši od nekaterih o'enotnosti, da uporabljajo zakonske finančne sankcije nemogoče. Uradniki, vključno z zasebnim podjetnikom, za kazniva dejanja v urbani razvoj, nosi upravno odgovornost v skladu z vodilnimi 96-97 kodo Ukrajine o upravnih dejanj. Ta pravila veljajo za upravno odgovornost v obliki globe, znesek, ki se giblje od 2 do 20, ki niso davčni minimalne dohodke državljanov, glede na vrsto kaznivega dejanja. Če je gradnja je bila izvedena na zemljišč, parcel, ki se ne dodelijo za razvijalce v lastništvo ali uporabo ustrezno oseba (samostojni podjetnik), ki bo tudi vložil na upravno odgovornost v obliki globe za nepooblaščeno zasedba zemljišča, parcele (člen 531 upravnega kodo). Ko plačilo globe? Očitno je, da bodo mnogi zanima vprašanje, kakšna je verjetnost, ki razkrivajo dejstva za nedovoljene gradnje, in takšne kršitve in bi tisti, ki so odgovorni za pravosodje. To se lahko zgodi v dveh primerih. Prva je opredelitev kršitve, ki jih uradniki pregled Gosarhstroykontrolya v pregled po meri (str. Iz Določbami Države, arhitekturno-gradbeni nadzor, odobren z odlokom Kabinetom Ministrov Ukrajine 25. 03. 93, № 225, kakor je bila spremenjena od 07. 04. 95, № 253). In druga je "priznanje krivde", da je podjetje v lokalni organ ali okrožno upravo v SV'v povezavi s potrebo po pridobitvi naslova za nezakonito zgrajene v'poslovanje z nepremičninami, ipd., V drugem primeru, v sedanjih pogojih, več kot resnične: ne, ki imajo čas, da zgraditi nekaj, podjetje pogosto kmalu za prodajo, zastavo, da prispevajo k zakoniti Sklada drugega podjetja, razpolaganja, ali kako drugače preprosto, da se dokument, na primer po prejemu posamezne vrste dovoljenja, ki ga je material, ki je osnova za realizacijo licenco dejavnosti. Dokaz, toaletni o'od lastnine, za katero koli osebo, potrdilo o lastništvu in ustrezno registracijo v organih tehnični inventar. Stanje registracije lastnine, pravica do ugovora'nepremičnine predmeti se izvajajo v skladu z Navodili o postopku registracije državno lastnino, pravico do ugovora'predmeti nepremičnin, ki so v lasti pravnih in fizičnih oseb, v skladu z odredbo o članica Odbora za gradbeništvo, arhitekturo in stanovanjske politike Ukrajine od 09. 06. 98, št. 121. V Prilogi 1 ta priročnik vsebuje Seznam naslov dokumente, na podlagi katerih je država registracije lastnine, pravica do ugovora'nepremičnine. V skladu s tem Seznamu začetni registracijo novega o'premoženja se lahko izvede samo na podlagi sodne odločbe o priznanju lastninske pravice. Kljub temu, pa se v praksi take registracije, na srečo, še vedno je. Pravno podlago za državno registracijo takšnih predmetov'predmet je dejanje pripravljenost o'predmet za delovanje, pripravila in potrdila v ustaljeni red. Odstavek 3. 11 DBN A. 3. 1-3-94 zagotavlja tudi kot dokument, ki lahko privede do pravne posledice v obliki priznavanja (in registracija) iz lastništva, zakon o pripravljenost o'predmet za delovanje. In ker takega akta, v skladu z zgoraj DBN, potrdi Izvršni Odbor mesta ali za daljinsko upravljanje, in je Odbor, imenovan s strani teh organov je treba upoštevati, da dejstvo, nepooblaščenim gradnja se bo nekako postalo znano, vključno z Hosarhstroykontrolya pregledov. Skratka, če ste prepričani, da vaše podjetje ne bo o'predmet pozornosti Hosarhstroykontrolya inšpekcijskih pregledov, in nezakonito zgrajene v'CT v bližnji prihodnosti ne bodo vključeni v civilni promet in bodo uporabljeni samo za namen gospodarske namene, ne more preživeti. Bolj da si lahko med srečne razvijalci, ki upravljajo za pridobitev potrebnih dokumentov za bodoče gradnje, ki je dejansko že v preteklosti. Vendar, če je nekaj dvomov še vedno naslajaj dušo "včeraj Stvarnika", ta člen, se lahko izkaže za koristno, da se mu. Kje začeti? Preden se uporabljajo za Izvršnega Odbora ali okrožno upravo, izjavo o dodelitve zemljišča pod stavbo (če je zemljišče že dodeljenih ni bilo) ali na imenovanje Komisije za reševanje vprašanja pripravljeno končane gradnje'predmet za uporabo, se vprašajte naslednje: - komu in pod kakšnimi naslov dokumenta, ki ima v lasti zemljišča, zasedenih pod stavbo? - Kaj je namen se dodelijo zemljišča? - Kdaj in na kakšni podlagi (da, navodila itd.), zgrajena v'predmet? - Dosledno ali namestitev'predmet, s katerim koli inženiring in operativne storitve. SES in tako naprej? - Kdo je razvil in odobril projekt gradnje? - Ni bil oceno projekta? Res podjetništvo ni bila sprejeta dovoljenje za gradnjo? "Veliko podjetje v času gradbeno dovoljenje gradnja? - na vprašanje, ali je predmet gradnje? - kakšen je strošek gradbenih del? Odgovori na vprašanja, ki ste nenadoma odkrili dokumente, če ne bo shrani položaj, vsaj enkrat ego bo uljepšati (na primer, da bo usklajevanje z inženiring in operativnih storitev, ki izhajajo pregled Gosarhstroykontrolya odloči, da bo kazen samo podjetje, in Administrat Direktor ne naložijo). Poleg tega, boste morda ugotovili, da stroškov za gradbena dela ni previsoka (na primer, zaradi poceni delovne sile, itd. ). V tej zvezi je mogoče plačilo globe "ne pade na ramena podjetij neznosna bremena". Če bomo ugotovili, stroški gradbenih del ni mogoče (zaradi izgube ali uničenja osnovnih in računovodske listine in t. p. ), zgrajena cilj mora biti, da se "našli" popis osnovnih sredstev in izmerjene po pošteni stoimosti. Na poti do cilja na žalost nepooblaščeno razvijalci ODGOVORNOSTI ZA NEDOVOLJENE GRADNJE, še NE POMENI LEGALIZACIJO STAVB. Posledično se postopki za pridobivanje različnih soglasij in odločb bo nemogoče, da bi se izognili. Vendar pa je njihovo pridobivanje v pogojih "post factum" ni vedno lahko zagotoviti razvijalca "green street", na katerem je mogoče pričakovati v povezavi z dejstvom, da ko je enkrat zgrajen, pa naj bo to. Na primer, če je 30 cm od dna stavba zgrajena visokonapetostni kabel na najmanjšo sprejemljivo alinea 5 ali 10 m, električna omrežja, so malo verjetno, da se dogovorita o lokaciji objekta v svoji izvirni obliki. Izjema bi lahko koncesije, vendar v razloga in z varnostjo v mislih in možnost pojava izrednih razmerah. V takih primerih, razvijalec bo treba nekaj spremeniti, na primer, pri načrtovanju objekta, itd.ali na to dolgo do konca prostovoljno avanture verige poveljevanja, ali izvajati ukrepe za prisiljene spremembe ali rušenje nedovoljene gradnje že recept ustreznimi organi. Zato začetku celo nedovoljene gradnje, prezrli pravila surovin, gradnje in druga dela nesprejemljivo in zelo nespametno, saj je gradbeništvo v končni fazi se lahko izkaže, da so izguba časa in denarja. Algoritem ravnanja podjetja - nepooblaščeno razvijalec v postopek, imenovan "Legalizacijo nedovoljenih gradbeništvo" na Splošno, jih boste predstavili na naslednji način: 1. Če je gradnja je bila izvedena na ozemlju drugega podjetja bodisi na svojem ozemlju, družba je razvijalec mora: a) za evidentiranje zemljišča v povezavi s prostovoljnimi zavrnitev podjetja, zagotavljanje zemljišč za stanovanjsko gradnjo, kot tudi za a) in b) za pridobitev dovoljenja za gradnjo in dajanje predmeta za razvoj mestnih območij. V mestni Svet ali okrožno upravi vloži izjavo, projekta, pridobivanje zemljišč, ki je dano v strukturi odobri Oddelek za prostorsko načrtovanje in arhitektura, inženiring in operativne storitve (občinski vodo, plinom, ogrevanje, elektrika, radio, Telekomunikacije), sanitarni in epidemiološki nadzor, promet, policija, itd. V skladu s predpisi Hosarhstroykontrolya pregledov in organ zemljišč, plačane globe za prekrške na področju mesta-načrtovanje in zemljišč zakonodaje. Izvršni Odbor mesta ali daljinskega upravljanja sprejme odločitev o dodelitvi podjetje-razvijalec zemljišč (lastništvo, najem, dolgotrajno ali stalno uporabo s t. p. ) za gradnjo in postavitev objektov, kot tudi gradbenih dovoljenj in postavite predmet na prej dodelijo zemljišča, parcela. 2. Hkrati z naložitev glob za pregled Gosarhstroykontrolya bo, očitno, izdal odločitev, da se odpravi kršitev, ki je, jih bo telefon zahteval, da pridobi dovoljenje za gradbena dela. Poleg tega obliki zakona državne Komisije o pripravljenosti predmeta za delovanje vključuje tudi informacije o izdano dovoljenje za gradbena in inštalacijska dela. To pomeni, da če želite pridobiti določena dovoljenja je treba predložiti: dokumenti o zemljišču dodelitev in dovoljenja za gradnjo; razviti in odobril projekt gradnje je opravil pregled; dokumenti o imenovanju odgovorne podjetnike (swenson, predstavniki avtorja in tehnični nadzor), itd. 3. Po prejemu dovoljenja za gradbena dela je potrebno, da se uporabljajo za Izvršnega Odbora ali daljinskega upravljanja (preko pregled Gosarhstroykontrolya) izjavo o imenovanju državne tehnične Komisije, da odpravite težave pripravljenosti predmeta za delovanje. Take Komisije so imenovani na podlagi odločitev tega telesa so. Po GOS In. 3. 1-3-94 je treba začeti delati znotraj 7-dnevni rok od datuma prijave. 4. Delo Komisije je treba izpolniti v roku 10 dni. V odsotnosti predmet velike pomanjkljivosti skleniti in podpisati zakona, v katerem je odločitev o vodni objekt v obratovanju. Zakon Odbora, odobrena s sklepom organa, ki je imenoval, na ulici ali daljinskega upravljanja. 5. Podpisana in potrjena zakona o stanju tehnične Komisije o pripravljenosti predmeta zagon je podlaga za vpis lastninske izdelani predmet na Oddelku za ZTI. Za tiste družbe,-razvijalci, ki zaradi pozor še ni povečana knjigovodska vrednost osnovnih sredstev glede na stroške, ki prej stroške izdelave predmeta, zakon, da je ironclad razloga, da bi ne
VIR: Računovodske

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика