среда, 3 сентября 2014 г.

Lepo pranje 2006-11-07 11:03:52

Gradnja in rekonstrukcija.








Lepo pranje
2006-11-07 11:03:52

Trgovci ocenjujejo, da je v letu 2001 v primerjavi z letom 2000 prodajo sanitarnih izdelkov (v fizičnem smislu) se je povečala za 20-25%. Vse je bilo prodanih 490-500 tisoč wc školjke, umivalniki, kadi, ipd., ob $ 45 milijonov v maloprodajne cene, kar je približno 10% več kot v letu 2000. Najbolj od vsega okoli 60% v kvantitativnega izražanja - trgovci uspeli izvesti ukrajinski izdelkov. Vendar pa v denarnih enotah, delež prodaje na domačem stranišča in kopeli je še vedno 15-20%. Kot pravilo, gradbeništvo in vodovodne trgovin, ki ne vključujejo obseg domačega proizvoda. Kot prej, je njegova glavna? Optimizacija podjetja? - Gradbenih podjetij, ki se ukvarjajo v kapital, gradbeništvo in trgovina na drobno prodajalci na trgih Stopnje Kljub napovedi nekaterih trgovcev (POSLOVNI № 19 z dne 07. 05. 01, str. 84-86), grosistične cene za različne razrede in skupine sanitarnih proizvodov pa so se znižale za približno 5 -10%. V primeru trgovini na vodovodnih je padlo več kot 3-5%. Ob istem času, drugi pa so v sanitarne vprašanja, ki verjamejo, da je "Splošno tržno" zmanjšanje cene ni prišlo. Samo nekaj podjetij, včasih so se začeli na smetišče. Rezultat je, da zniža cene in drugi prodajalci sanitarni. Ampak potem pa mere gredo nazaj na prejšnjo raven. Nekateri tuji proizvajalci lani nekoliko povečala prodajne cene sanitarnih izdelkov (da, na Splošno, pride vsako leto). To je za ukrajinskih podjetnikov, ki delajo z prihodek je že postaja norma. Časi, ko na vodovod je lahko nameščena v 50%in višje mark-up, odšel za vedno. V redu stvari, ko veleprodajne marže ne presega 4-5%. V nekaterih trgovinah šteje uspeh prodaje sanitarni izdelki, iz 10%marže. Izdelki tovarne, ki zaradi nekaterih svojih notranjih vzrokov bistveno povišale cene za izdelke, "je" iz trga. Na primer, glede na prodajalca, eden od ruske tovarne leta 2001 postavljeno prodajne cene vodovodne približno 15%. Kot rezultat, nekaj ukrajinskih podjetij prenehala vključiti v svojo ponudbo. Nekateri prodajalci napovedujejo, da zaradi večje konkurence cene na vodovodnih upad nekoliko letos. Glede na "vodovodarji", velike uvoznike, še vedno so rezerve za zniževanje stroškov proizvodnje, ki prihaja na račun režijske stroške (prevoz, skladiščenje, carinsko) in prejeli dodatne popuste od proizvajalcev. Američani, ki je bil, ki plujejo pod letalo Boeing-767 v Skandinavskih podjetje SAS, je večina način, da preživijo v stranišče. Razlog: uporabite med letom, wc, ženska potisnil gumb flush, ne moti, da stojijo pred tem. Vakuumsko čiščenje sistema, ki je bil opremljen z wc posodo, bedak ženska, sedež in ostati v tem položaju do konca leta. Objava osebnih upravljajo le z zemeljske posadke po pristanku, po podatkih Agencije? Reuters?. "Rambler Media" Obseg temeljnih sprememb v strukturi prodaje sanitarnih izdelkov v preteklem letu ni prišlo. Glede na prodajalca, razmerje med prodajo so stabilne in ne bo bistveno spremeni v bližnji prihodnosti (glej. POSLOVNI № 19 od 07. 05. 01 g.str. 84-86). wc in umivalnik. Eno znižanje cen na drobno na "rod" ne bo ulov. Zato nekateri tuji proizvajalci lani se je povečalo število ponuja nov model serije keramična sanitarna oprema na ukrajinski trg. Bistveno povečal dobave ruskega wc korita in korita. Izdelkov Rusi si malo dražji, ukrajinski, vendar pravijo, da je boljše kvalitete. Vendar pa je še vedno redkost v Kijevu trgovinah. Po Metropolitan prodajalcev, ki se uspešno prodajajo v razsutem stanju v regijah, in "pomoč" s prodajo vodovodne in drugih tujih proizvajalcev. Možnosti ruske stranišča v Ukrajini videz zelo rožnato. Vendar v prihodnjem letu velik poseg v Ukrajini ne bi smeli čakati. Rusi so še ni nasičenih svoj tržni. Povpraševanje za konzole (preprosto rečeno, false) stranišča in umivalniki z napit'detalam. Takšne želje stranke trgovci pojasnite, inflames strast naših ljudi na čistočo in red je nastavljen tako, Santeramo olajša čiščenje kopalnice in stranišča (še posebej v kombinaciji kopalnice). "Cons" takšna stranišča - so dražji "normalno sedla" in bolj zamudno, ko namestite. Po trgovcev, veliko strank zaprosi stranišča z "rok in brez HSUPA" (res upam, da pojasnite, ta izraz ni potrebno), ki omogoča, da po uporabi wc za vaš hrbet, suho in čisto. Ampak stvar - skoraj vse uvoženo blago, ki je narejen brez ", ampak". Glavni argument tujih proizvajalcev - " postopno "oblike stranišča v procesu popoldne sprostitev zagotavljajo bolj privlačen vonj kot svoje tradicionalne kolegi. In še posebej Evropski svetovni nazor (love" hlupaco ") vsak dan vrtnic'pojasni počasno-neumen stranke bolnika in dobro prodajalci ukrajinski trgovinah. Vendar še vedno veliko neizobraženi Ukrajinci pojdite in kupite razumljivo in blizu "duh" domače izdelke. Prodajalci, ki je dejal, da je lani v primerjavi z letom 2000, približno na 10% se je povečal povpraševanje po "skupnosti" vrste keramike, sanitarne keramike. Več pisoarjih se je začela za nakup stavbe organizacij. Mešalniki in pip. V letu 2001 je obseg prodaje iz pipe in ventili, povečalo za približno 5% v primerjavi z letom 2000. Na primer, v skladu s trgovci, prodaja keramike, sanitarne keramike Gustavsberg blagovne znamke lani zrasel za 15%, in mešalniki - 80%. Čeprav v denarju, delež prodaje mešalniki se je spremenilo, je ni tako opazen. Zdaj jih ponujajo trgovci približno 15% prihodkov. V zadnjih dveh letih, "dve roko" mešalne pipe priznati, da dajo na trg eno ročico (z žogo ventil). Po nekaterih trgovcev, leto prej pa za 60-70%, v trgovini na prodajo uvoženega pipe, ki žerjavi z dvema ventili. Zdaj zagotavljajo večino trgovcev 30-40% prihodkov. In nekatera podjetja, je obseg realizacije eno ročico mešalniki približno 95% prodaje vseh žerjavi. Ampak na debelo dobava mešalniki (za vgradnjo v prostore) za poslovne stranke prodaje razmerje izgleda približno 50% 50%. KOPELI. Lani, ruski kopeli še naprej sprejemala svoje pozicije na trgu. Glede na predhodne Goskomstat podatkov, v letu 2001 ukrajinski pridelane rastline skupno 13, 9 tisoč. kopeli, 50% manj kot v letu 2000. Ampak bistveno povečala dobavo uvoženega blaga. V skladu s carinskim statistike, v letu 2001 v primerjavi z letom 2000 je obseg dobave Ukrajina jekla in litega železa kopeli povečal za skoraj dva-krat. Še posebej povečala prodajo uvoženega jeklene kopeli: v primerjavi z lani - več kot dvakrat. Očitno je, da takšne izdelke postal priljubljen s prihodom na trg jekla kad, brez hrupa, ko lije voda v njih. Cene na njih so precej nižje od litega železa in akril. V skladu s prodajalci, najbolj "jekla" blaga kupil gradbenih organizacij za namestitev v novih zgradbah. Visoko povpraševanje po takih kopeli in v regijah. Storitev-najljubši jeklene kopeli v Ukrajini lani je bilo na češkem. Tako, po carinskih podatkov, v letu 2001 v primerjavi z letom 2000 dobave blaga iz češke Republike povečala za približno 7 krat. Češka proizvodi, ki so trgovci približno 60% prodaje uvoženih kopeli. Ob istem času, trgovcev v mestih-"milijonov prebivalcev mest", je dejal, da so povečali delež prodaje akrilne kadi, približno 5-10%. Kot pred glavnim obseg prodaje (45-50% v kvantitativnem izrazu) jim litega železa kopeli. Opozoriti je treba, da v lanskem letu, na podlagi Splošne rasti ostala nespremenjena prodaja ruske litoželezne kadi. Mnogi kupci niso zadovoljni s kakovostjo rusko "utor". Po informacijah nekaterih podjetnikov, pol ruske kopeli - "z Bracco". Uvoz na podlagi uradnih statistik, lani dobavitelji sanitarni izdelki uvoženi v Ukrajino, kadi, stranišča, mešalniki in druge sanitarne opreme $ 16, 5mln (fakture, vrednost blaga), kar je približno 20% več kot v letu 2000. Vse v vsem, glede na nezakonit uvoz in distribucijo blaga v letu 2001 so prodali za $ 36-37 eur (v maloprodajne cene). Trgovci ocenjujejo, lani zmanjšala dostave sanitarni izdelki, iz Španije in Francije. Ukrajinski dobavitelji ne sprejmite pogoje uporabe nekaterih lokalnih tovarnah. Na primer, treba dolgo čakati, izpolnitev naročil ohišje modeli sanitarno inženirstvo (predvsem cestnem). Vendar na Splošno, sestavi osnovnih državah-dobavitelji na ukrajinski trg, ostala nespremenjena. Ti vključujejo češka, Poljska, Rusija, Italija, Švedska, Finska, Španija, Slo-Slovaška. Kot prej, so več pozornosti nameniti za promocijo svojih izdelkov (oglaševanje, predstavitve, sodelovanje na razstavah, aktivno delo z uvozniki) zastopanje Skandinavski proizvajalci (blagovne znamke Gustavs-berg, Ido, Ifo ). V preteklem letu so bistveno okrepili svoje delo urada poljskih rastlin "Sanitec Kolo" (vodovodne blagovne znamke Kolo). Rezultat ni šel sam čaka: glede na nekatere prodajalce, proizvodov, ta tovarna je začela nadomeščajo s trga sanitarno opremo drugih proizvajalcev. V letu 2001, je treba okrepiti svoje pozicije na ukrajinski trg ruske proizvajalce, sancerres izdelkov (glej. "na Voljo"). Tudi občutno povečala dostave Ukrajino, sanitarni izdelki, bolgarije, turčije in Kitajske proizvajalce v skladu s carinskim statistike, večkrat. Ampak v skupni prodaji, ki jih ne zagotavlja trgovci ne več kot 3-5% prodaje uvoženih proizvodov. Spodbujanje Kitajski in turški blaga - dobesedno nekaj let nazaj - je le nekaj podjetij,. Po njihovi predstavniki, v razmerah presežne ponudbe sanitarnih izdelkov na trg, je pomembno, da imajo v svojem asortimanu izdelkov, ki so brez konkurence. Res je, da smo morali počakati do strank, ki se bodo uporabili za novi izdelek in njegovo prodajo bo naraščalo. Razredi "gospodarstvo?, " standard?, "Lux?, " izključno? razlikujejo v ceni (glej. tabela. ), design, zapletenost in proizvodne tehnologije in kakovosti nekateri uporabljajo v proizvodnji materialov.? Econom? - najcenejši. Zavarovana območja v Podrobno strukturo prodaje sanitarni izdelki, ki smo jih že opisal (POSLOVNI № 38 z dne 18.. 09. 2000.p. 62-64). Lani pomembne spremembe v njem ne bi prišlo do. Čeprav dobavitelji sanitarni postal malo bolj: število tujih proizvajalcev so dobili novih trgovcev. Kot rezultat, konkurenca je večja, ne le med dobavitelji sanitarni izdelki različnih proizvajalcev. Damping "seboj" maščevanje so trgovci iste tovarne. V skladu z njimi, je veliko bolj uspešni kot trgovci, pogajati za cene med trgu, trgovci. Ne, vsi predstavniki tujih rastlin pogajali o ceni s svojo navdušena "za korakom". Čeprav so poskusi, da bi mere, da skupni imenovalec uradi ne. Dajejo izrazit stopnje (dejansko nič R'sodelavec), odvzeti, ki se ukvarjajo posebej sporna, uvozniki in t. d. Vendar pa ti ukrepi konkretnih rezultatov ne prinese. Kot je povedal, podjetniki lani, eno podjetje je bilo odstranjeno iz seznama trgovci tujih rastlin N, kar močno zmanjša svojo veleprodajno ceno. Vendar po nekaj časa je bila ponujena izdelkov te rastline pod cen spodaj, kot na drugi trgovci. Cenovne vojne na trgu sanitarni tehniki, mora takoj prenehati. Na podlagi napovedi subjektov, cenovne vojne bo kmalu prenehal. Tuji proizvajalci in njihovi predstavitelstva vedno bolj zahtevajo od svojih trgovcev strogo cenovna politika. Po trgovci, največji uspeh na tem področju je bil dosežen Skandinavski proizvajalci. Opozoriti je treba, da je glavni cena boj izbruhnili v prodajo vodovodne razredov "gospodarstvo" in "standard". Zato se cene za te razrede sanitarnih izdelkov se je zmanjšala, najbolj bistveno. Zato, število trgovcev, poskušal povečati v svojo ponudbo in za dejavno spodbujati trg drago vodovod, možnosti za zaslužiti na katerih je več. Ampak v bistvu "nevarnost" je le podjetja, ki imajo svoj vodovodni prodajalne v večjih mestih. Maloprodajnih TRGOVINAH. Verjetno najbolj užitek iz te situacije občutek, trgovci na drobno, za katere taka cena "bacchanalia" in prevozov. Mislim, da je znižanje cen v trgovini na debelo se zgleduje veliko prodajalcev na drobno napeljave. Poleg odpiranja novih sanitarnih instalacij trgovin v območju vključujejo trgovin stavbi, ki je ne trguje stranišča in umivalniki. Svoje prodajalne so že dobili skoraj vse uvozne. Uvozniki, ki se ukvarjajo izključno v trgovini prodajo, se lahko vpišejo v Red book. roznichniy od časa do časa spremeni svoje dobavitelje, da tisti, ki ponujajo nižje cene. Vendar ne enotno ceno ceste dobavitelj. Stranke zameno za tiste, ki "lahko" redni popusti na izdelke in ponuja najbolj celovito paleto. Svoje prodajalne so že dobili skoraj vsi uvozniki. V skladu s prodajalci, smo lani močno povečala tudi prodaja sanitarni inženiring v gradbeništvu trgovinah. Še posebej je uspelo v prodajo vodovodne velike Stroymarket, ki so jo odprli pred kratkim v velikih mestih. V izbor takih točk, ki je v glavnem predstavljali vodovodne poceni in povprečna cena skupine. Zato, glede na nekatere prodajalce, prihodnost specializiranih vodovodne prodajalnah s prodajo dragih izdelkov. TRGI. Po nekaterih prodajalcev, lani se je delež prodaje preko vodovodne trgih zmanjšala. Če je leta 2000 prodala (v kvantitativnem izrazu) 60-70% vseh sanitarnih izdelkov, lani - ne več kot 50%. Po ocenah izvajalcev, trgov manjša prodaja je v glavnem uvoženega blaga. Glavni paleto trgov je še vedno sestavljen iz domačih vodovodne. Svetlana votyakova, komercialni Direktor "Upanje trgovina" (m. Kijev): - na trgu je Danes vodovodne tekmujejo veliko uvozniki oglaševane blagovne znamke. Ekskluzivnost prodaje v tej smeri, da se doseže zelo težko. Lani se je število uvoznikov in distributerjev'distributerji povečala. Večja konkurenca je pripeljalo do nižjih cen in nižjih prihodkov od prodaje poceni izdelkov na najbolj prodajalci. Spremembe na trgu so prisiljeni iskati dodatna orodja za povečanje dobička. Torej, zdaj naše podjetje, kot tudi številnih drugih, ki želi povečati delež visoko-razred sanitarni v prihodka od prodaje in je aktivno vključen v njegovo promocijo na trgu. Vendar, na žalost, o 90% trga v Ukrajino, je še vedno vodovodne poceni in povprečna cena skupine. In, da ostanejo "živ" v pogojih močna konkurenca, zato je potrebno iskati nove metode "osvajanje" kupec. Za nas to "metoda" bila proizvodnja Kitajski proizvajalci (pipe, kopalne kadi, prhe). Lani smo začeli spodbujanje tržne te skupine izdelkov. V zadnjih letih je proizvodnja Kitajski proizvajalci okrepiti svoj položaj na trgih Evrope, enak trend je opaziti, in smo Mikhail TORBE, komercialni Direktor tr "Carmen" (m. Kijev): " V moji ocena, lani, mala jedilnega uvozniki so manj. So vse težje tekmovati z velikimi podjetji, ki imajo več možnosti, zmanjšati režijske stroške pri zagotavljanju blaga in zagotavljanje blagovnih kreditov v dobavo sanitarnih izdelkov v maloprodajno mrežo. Večja konkurenca prisili podjetja, da iščejo prijavljali tržno nišo. Torej, to leto, morda bo okrepila svoj položaj na ukrajinski trg velikih Evropskih proizvajalcev, ki so prej bivali v ozadju. Poleg tega je mogoče videz v Ukrajini poceni modela serije znane Evropske sanitarni izdelki tovarne, ki so dani svoje proizvodnje v tretji svet. Po moje napovedi, prodajo sanitarnih izdelkov bo letos povečala za 20-25%. Vladimir SAHATSKY, Direktor za trženje in prodajo podjetja "ROST-ex" (m. Kijev): - po mojem mnenju, število prodajalcev sanitarnih proizvodov so se zvišale. Zdaj med različnimi predstavništva tujih tovarnah je boj za kupca. Kot rezultat, veleprodajnih in maloprodajnih cen na vodovodnih lani nekoliko zmanjšala. Čeprav globalne spremembe cen, po mojem mnenju, ni prišlo do. Včasih nekateri proizvajalci sanitarne ali njihove trgovci se začne precej nižje cene. Toda, kot pravilo, ti so kratkotrajni pojavov - mere pa so še vedno usklajena. Ti "racije" za nekaj časa "vodi" nam del na debelo ali na drobno kupci. Trudimo privabiti jih nazaj ne toliko z znižanjem cene, ampak z zagotavljanjem dodatnih storitev (montažo sanitarne keramike z garancijski servis, dostava in t. d. ) in zagotavlja široko paleto izdelkov. Po lanskem znižanje cen zdaj vsi se trudijo, njihova rahlo povečanje. Nekateri proizvajalci so začeli uvaja nov model serije sanitarni izdelki, v upanju, tako da se poveča povpraševanje po blagu, in s tem dvig cen. Christina PODKORYTOVA, Direktor lepoto sanitarne keramike in ploščic "Altera" (g. Kharkiv): - V letu 2001 je povečal delež prodaje sanitarni povprečna cena skupine (približno 5% v primerjavi z letom 2000). Zdaj, po naših ocenah, prodaja sanitarne keramike "gospodarstvo" razred, v kvantitativnem smislu zagotavljajo približno 70% celotne prodaje, "standard" razreda - 20% in "Luxe" - do 10%. Lani je delež prodaje vodovodne odprtih trgih zmanjšala. Tako razširil svojo prisotnost na trgu gradbenih trgovinah. Enako usodo prodajo v sanitarne saloni ostala nespremenjena. Je napovedal, da v tem letu prodaja vodovodnih armatur se bo povečala za približno 10%. Cene bodo verjetno ostala stabilna. Čeprav je možno, da se na debelo podjetja bodo znižali cene za 5%. Pospeševanje prodaje Dodatne storitve. Dobavitelji sanitarni vse bolj dostaviti blago Ukrajina, bolj pripravljeni za dostavo blaga na drobno v okviru realizacije. Pridobiva zagon in brezplačna dostava stranišča in kopeli doma kupec. Nekateri trgovci so že začeli zagotoviti brezplačno montaža doma vodovodne povprečna cena skupine (čeprav prej je bil nagrajen le dražje blago). Poleg tega nekatera predstavništva tujih tovarnah začeli ustvarjati na podlagi njenih trgovci in servisni centri v garancijo in servis. OGLAŠEVANJE. Široko oglaševalske kampanje blagovne znamke (predvsem v tiskanih medijih, na plakatih ali na razstave in druge promocijske sanitarnih izdelkov (trgovci usposabljanja, organizacija različnih tekmovanjih za arhitekte, ki so z nagradami, predstavitve in t. d. ), so nekateri od njih, predvsem uradi tujih proizvajalcev. Ostali so omejeni le z zagotavljanjem njegove trgovci svetlobnih polj, oglaševanje knjižice in drugih polygraphic izdelkov ('s precej izpolnjuje obstoječe ravni prodaje sanitarna oprema). Prodajalci, vodovodne raje, da oglašujejo svoje trgovanje omrežja in podjetja ime. Še vedno ne zadnji kraj, oglaševanje v ceno-listi (tudi Poslovnih). V tem letu, pod napovedi trgovci, da prodajo sanitarnih izdelkov v kvantitativnem smislu se bo povečal za približno 10-15%. Cene uvoženih vodovodne bistveno zmanjša, ne bi smeli - največ 5%. Čeprav, glede na napovedi nekaterih podjetnikov, letos bodo cene ostajajo stabilne ali celo povečanje. Bo odvisna od cenovne politike dobavitelja rastline. Nastanek večjih novega? igralci? na trgu je malo verjetno. Na ostrejšo konkurenco med obstoječimi dobavitelji sanitarni. In, glede na napovedi subjektov, mala in srednje velika uvozniki ta izdelek se bo začel zapustiti trg. Se bo povečala dostave Azijskih vodovodarji. Pričakovati je, da bo še povečala povpraševanje po litega železa, turške kopeli, španski in nemški proizvajalci.
VIR: Poslovne

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика