пятница, 20 июня 2014 г.

Sodobni trendi prodaje področju 2008-10-09 14:57:03

Gradnja in rekonstrukcija.

Sodobne težnje razvoja prodajnega prostora
2008-10-09 14:57:03

Nobeni trgovini (supermarket, nakupovalno središče, butik, ga poklical, kaj vam je všeč), je prostor za posebne vrste. Je treba združiti in izboljšano funkcionalnostjo, estetiko in največ registracija prostorov. Oprema področja trgovanja danes je veliko smeri, za katere se je razvil posebno pohištvo in oprema, različnih elektronskih sistemov in opreme.

Danes smo želeli izpostaviti nekatere trende na tem področju, in tudi poskusite predstavljati prihodnost trgovine.

Odločitev, da opremiti

Seveda, glavni dogodek pri ugotavljanju integrirana gradnja trgovinskih območij za več let naprej je mednarodna razstava "EuroShop" v Düsseldorfu, Nemčija. To poteka enkrat v treh letih. Zadnji je potekal v letih 2005 in, kot vedno, se je udeležilo veliko ruskih podjetij.

Andrew Levin, komercialni Direktor "Brandford" (Moskva), ki se ukvarja z opremo trgovin, govoril je o tem dogodku, ugotavlja, da je "vzporedno s proizvodnjo rastlinskih proizvodov, so pogosto predstavljeni modeli posameznih" človek ". Oblikovalci uporabite vse možnosti: predvajaj pribor, ki se uporablja straneh nenavadnih materialov, kot so black bleščice plastike, s pomočjo vogalih stavbe linijo izvirno konfiguracijo ".

Sergej Chebanenko, specializirana oprema, hipermarketi "Baltskem Master" (Petersburg), sodelovala tudi v to razstavo, dodaja, da je "ena od zanimivih trendov v razvoju prodajnih mest, skrbi spremenili posebnosti vedenja potrošnikov. Tako, za prodajo na drobno, je jasno, danes: prodajo blaga z opremo, z odprtim dostopom, s katerimi lahko stranke dobijo blago sami, brez kakršne koli ovire v samopostrežni trgovini, je veliko večja kot izvedbene tehnologije z vrati. Tudi če je zadnji in enostavno odpreti, so še vedno ustvarite visual "zasebni" učinek. Na primer, podjetje " LINDE " (Nemčija) druga možnost je zaprta za krivega omare predstavila steno hribu za vino. Njene značilnosti so ne le posebno temperaturo način, ampak prvotno obliko.

Drugo opazovanje je vedno bolj priljubljena barvanje notranjih površin, opreme, barv, alternativnih standardno belo. Na primer, v skladu m'mesni izdelki, ki jih ponuja gorah s črno ozadje ".

Strokovnjaki upoštevajte tudi, da če prej trgovini kupil dovolj modeli opreme, danes vse večja uporaba je najti specialist možnosti. Na primer, v zvezi z v trgovinah so posebni izdelki in vino omare; širše povpraševanje model za izvajanje promocije, ima zanimiv design in pritegnili pozornost kupcev.

Sodobna oprema "gre za meet", da kupec. Pogosto uncooled izdelkov porabo z ohladi. Zaradi teh skupin izdelkov, ki se običajno prodaja na različnih točkah trgovina, kupec lahko preprosto ni bilo mogoče najti. Pot iz te situacije ponuja italijanske skupine podjetij "Arneg", ki je bila predložena na zgoraj navedenih razstava hladilni modul "Samara" (podjetje odpre svojo proizvodnjo v Rusiji). To je majhen prezračevati Omara z vgrajenim kompresorjem, da ";" na policah. Novi model, ki omogoča, da se je potrebno hlajenih proizvodov v bližini nikolajevaite. Ta rešitev omogoča lažje za kupca naloga narediti vse vaše nakupovanje na enem mestu.

Sodobna oprema "gre za meet" trgovina. Vsak prodajalec ve, da izdelki, kot so sadje ali m'mesa kot posledica naravnih izgubo vlage sčasoma je odvzeta "blago". Vprašanje je bilo predlagano Ameriška podjetja "Miatech", začetek edinstvene vlage sistem "Miatech".

To je uspešno prodajajo v številnih državah in se uporablja v različnih opreme za hlajenje. Poleg tega sistem je lahko montiran v hladilne komore so namenjene za shranjevanje ne le živila, ampak tudi, na primer, cvetje.

Znano je, da 85 odstotkov informacij o svetu okoli oseba prejme s pomočjo pogled. To je luč, ki je danes najbolj pomembno orodje, ki vpliva trgovina na kupca. S'tam je bila tudi podjetja, ki so specializirani za načrtovanje razsvetljave za poslovne prostore. Glavni trend na tem področju - izbor posameznih rešitev odvisno od samega izdelka.

Na primer, strokovnjaki svetujejo, za trgovine s klasično temno kolekcije moških oblačil se lahko uporablja kot bolj svetle luči; znano je, da temna odboj svetlobe. Enako lahko rečemo za krzno, krzneni izdelki. Poleg tega za kritje tak izdelek je priporočljivo iz različnih strani, da krzno ni videti, nestrukturiranih in ravno.

Ne smemo pozabiti na vprašanje o varčevanju. Velik hipermarket preživi zelo veliko količino svetlobe. Več novica, da so fluorescenčne sijalke, ki omogočajo, da prihranite do 80% energije v primerjavi z žarilno nitko. In pred kratkim z'pojavil fluorescenčne sijalke s premerom 16 mm, ki omogočajo shranjevanje dodatnih 20% več električne energije.

Poleg tega opomba novih svetlobnih virov, ki temeljijo na Led. Imajo dovolj svetlosti, kompakten, gospodarno in praktično ne oddaja toplote, ki je zelo pomemben za številne trgovine.

Led so zelo trpežne in povprečno življenjsko dobo 100.000 ur, ali približno 10 let. Imajo nizko porabo energije in dejstvo, da je v celotnem obdobju od svetlobnega toka ne zbledi.

Trgovanje prostora

Ena od glavnih značilnosti trgovine, dinamike. Očitno zato vse bolj trgovanje prostora, ki je zgrajena z uporabo particijo sistemov. So lahko dobesedno dan spremeniti, na primer, svoj butik, ustvarjanje novih inter're rešitev.

Naj nas ne pozabite, da je praviloma podjetniki so najemniki teh ali drugih prostorov, lastniki niso dobrodošli, da bi vse večjih strukturnih sprememb.

Sicer steno (posebni, mobilne naprave, ki lahko na kolesih), ki omogočajo hitro in "konflikt", da pretvorite trgovinsko območje, izogibanje, na primer, režijske montažo. Praviloma se opravlja vlogo mobilna stojala za dajanje blaga. Particije so nameščene police, kljuke, ogledalo, skratka, vse, kar potrebujete za trgovino. Če je treba ustvariti fasade trgovini v nakupovalni center, ki bo prišel na pomoč mirovanju predelne stene sistema.

Igor Borisovich Kondratyev, Namestnik generalnega Direktorja družbe "Astarta prestige", ki je specializirano za projektiranje in gradnjo prostorov za pisarne in nakupovalne centre, ugotavlja, da je "najbolj razširjena na tem področju je pred kratkim dobil sistem z veliko površino zasteklitve - vse-stekla brez okvirjev steklom okvir stene. Trgovina mora biti razvidno, kakšno gradivo je bolje kot steklo, se bo spopasti s to vlogo "?

Druga možnost je, da v particijo lahko vgradili plazma zaslone in druge prvotni načrt. V stenah stekla je pogosto nameščen osvetlitev. Ko že govorimo o novosti na tem področju, Igor Borisovich Kondratyev dodeli tehnologija "Magic Screen Stekla": steklo na odsotnost napetosti, ki se uporablja za postane motno in se lahko uporablja kot a zaslona za projektor za prikazno oglaševanje slike / videi. Projektor sama je v trgovini, in na račun prosojnost Čarobno Steklo Zaslona, obiskovalci od znotraj in zunaj lahko ogledate informacije za oglaševanje. Ko napetost, ki se uporabljajo na kristalno strukturo iz steklenih Magic Screen Stekla, postane pregleden in odprt pregled inter'notranje trgovine in izdelkov.

Prostor, v moderni nakupovalni centri, je velika območja. In tako je eden od pomembnih smeri njihove opreme je uporaba sodobnih identifikacijske sisteme. Kupci, ki omogočajo, da se orientirati v prostoru; in lastnikov trgovin vam pomaga, da dobijo pomembne informacije o "patency", da na prodajnem mestu. Na primer nemško podjetje, ki je "Wanzl" ponuja dostop do sistema, za katere je značilno sodobno udobje in premišljen tako klasične in sodobne rešitve. To, na primer, samodejni turnstiles, izvajanje sistema za elektronski nadzor, infrardeči photodiode in mehanizem za merjenje število strank.

Nakupi iz prihodnosti

Videti že naslednji dan trgovanja v "Dodatno Prihodnosti Store" ("Trgovina prihodnosti"), ki se nahaja v mestu Reinberg (Nemčija). Ta projekt je največji trgovec na svetu "Metro Group" v sodelovanju s takšno znanih podjetij, kot "Intel", "IBM" in drugi. Glavni cilj tega projekta je uvajanje novih maloprodajnih tehnologij obresti, tako za prodajalce in potrošniki.

Osupljiv tehnični nadev trgovine: primer lestvice, lahko "ogled", da ugotovite, tehta na njih proizvodov. Ali osebna prodaja - mini comp''yuter, ki se pritrdi na nakupovalni voziček. S tem, si lahko preberete črtne kode z blagom in vnaprej vedeli, končni seštevek je narejen v košarico izdelkov.

In podjetje je "Microsoft" pred kratkim predstavila svojo "pametne polica". Ona je sposobna prepoznati blago, ki je (če ga ima posebno oznako), in navesti njegovo vrednost. Ko se ga odstrani, na zaslonu zasveti oglasi od vseh podobnih izdelkov ali obljublja, da kupec popust v drugem oddelku trgovini.

Spreminjanje pristopa za arhitekturo nakupovalnega centra kot celote. Žive primer je odprl v Kölnu, v letu 2005 trgovanje zapletenih "Peek &Cloppenburg".

Trgovina, stavba je izvedena v prvotni, popolnoma nenavadno za trgovanje hiše slogu, z uporabo po meri modelov in njihovo nenavadno kombinacijo. Nekoliko ukrivljen poenostavljeno obliko stavbe izgleda leži kita ali ogromno rib. Glavna fasada je narejena iz stekla in so nameščeni na daljavo do konca osnovne plošče tla na oddaljenosti 2 metrov, tako vzpostavitve enotnega svetlo notranjost prostora. Prevzemanje drevesa'leseni profili, ki je edinstven izdelek, ki je vključena v negotovosti na sleme strehe, tako, da tvorijo učinek zamrznjeni v zraku dome.

Kot rezultat, stavba je pregleden in pretok naravne svetlobe prodre prav do njega, ki zajema vse p'pet tla trgovanja. Za prikaz naše izdelke uporabljajo predvsem steklene police, ki povečujejo nevidnost opreme. Strokovnjaki menijo, da je ta novi trgovini bo dal konec uporabo zastarel koncept "black box" v izgradnji velikih poslovnih objektov.

In še ena zanimiva lastnost, kompleks: v sisteme za vodoravno in navpično montažo vseh policah mogoče prosto gibanje montirani elementi in fiksirji, oziroma, za vodoravne ali navpične črte.

To pomeni, da merchandiser lahko v nekaj minutah za obnovo inter'er, in spremenite postavitev in razporeditev blaga v skladu z vašimi željami. Zato kupec, ki bo vedno čakati na novo inter'jer.

Če upoštevamo, da je število trgovin različnih formatov samo povečuje, ni nobenega dvoma: v boj za kupca ne uporablja več in bolj zanimive in izvirne načine. In seveda, najprej, ta se nanaša na oblikovanje edinstvene inter'notranje zadeve in opremljenih z najnovejšo tehnologijo.


Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика