воскресенье, 22 июня 2014 г.

ISALONI-2009: Razkošje na vrhuncu krize

Milan salon pohištva, največji razstavi v področju med'strokovna in predmet oblikovanja, je bil letos potekala od aprila 22. do 27. aprila. Na področju 220 cm. m pošteno kompleks v Rho nekaj o'tesno povezani človeški genij načrt, zasnovan tako, da je hiša boljši, lepši in svetlejši, v tednu, z lahkoto posvetne dandy, zasegli in šokirana prefinjeno občinstvo. In lepote in magične kažejo, svetlobne naprave EUROLUCE 2009 v okviru postal pravi praznik med kuga: na ozadju je divjala v Evropi, finančna kriza izdelkov, poglej, morda celo preveč razkošno in praznično.

Zdi se, da so organizatorji pokazali letos odločil, da zanemarjajo zunanje okoliščine. Carlo Holm, vodja delegacije podjetje Fontana Arte in novi Predsednik podjetja Cosmit, ki ustreza Milan salon, govorimo o krizi, ki kotirajo Budistični priliko, po katerem je stara Smrti, je videti na mestu, je p'pet tisoč življenj, nadaljnje 45 000, medtem ko je umrl od strahu. Predsednik bo nedvomno pomenilo pretiran strah pred svetovne finančne težave v svetovnem gospodarstvu. Kakorkoli že, nič, "poceni" med novosti ni bilo, nasprotno, luksuzni je bila ideja v kombinaciji z opravljanjem ravni Suite.

Kot vedno, med pohištvo oblikovalci največ slave prejeli paviljon, ki je bila razstavljena oblikovalca pohištva. Na prvo mesto v priljubljenosti izdelki podjetja MOROSO. Družba je pripravila neverjetno zbirko M'afrique, ki je napolnjena z energijo Črno celino in opremljene za razstavo afroamerikansky oblikovalec Steven Berkson (Stephen Burks). Ti so bili del znanih sodobni oblikovalci: Patricia Urquiola (Patricia Urquiola) in Philip Bustenhalter (Philippe Bestenhaider), Afriških umetnikov Tančico Hassan (Fathi Hassan) in Sol Kari (Soly Cissé), fotograf Boubacar Krog Montemor (Boubacar Touré Mandémory), arhitekt David Acai (David Adyaje). Razstava je obrnil bujne, barvita in privlačna. V etničnih, vendar v precej drugačen slog, ki je bil razvit in nov modularni kavč iz Patricia Urquiola prevladujejo dekorativne elemente, tradicionalne tekstil Uzbekistan. Karim Rashid v svojo novo zbirko n'pohištvo za MERITALIA uporabljajo barvo virtualno-digital ex libris. Ljubitelj svetle barve, podjetje MISSONI, je zelo svetla, tudi novo serijo vrtno pohištvo. In najbolj romantični pohištvo sezone je bil imenovan Gaetano Pesce (Gaetano Pesce), ki je uspelo ujeti vzdušje dogodka v Alpah v zelo funkcionalno stvari - kavč.

V obliki luksuznih stvari narediti kavč Cipria za EDRA (oblikovalci Fernando in Humberto Campana (Fernando in Humberto Cam pana)), nekaj podobnega puhasto kroglice v prahu puff. Oblikovalec Bertrand Znoj (Bertjan Pot) navdušili občinstvo predstavljajo Leni Baraba (podjetja izdelki MONTIS), ki je bil sprejet z veliko blazino, polnjene z Stiropora, arašidi in posadili na kovinski corsage noge. Za luxury stripov in prinaša novo kreacijo bratov Bouroullec: njihov novi predsednik, v resnici globoko skledo iz steklene in jeklene strukture, ki z navzdol elastične tkanine s peno, polnilo.

Večina igre obletnica Milan Design Week 2009 je bil dosežen v človeški rastni konkretne krog svinčnik s pregleden zaslon za izbiranje, kjer se vsako minuto "notranji človek" (video) premakne iglo. Avtor tega idejni projekt, Maarten Baas (Maarten Baas). Združenje, ki povzroča to stvar, in mehanizme kino in gledališke dejavnosti in mitološko podobo mojster čas...

Novosti, novih materialov in tehnoloških rešitev, ki pa stvari iz najbolj draga, zelo draga, je bilo zelo veliko. Vendar, morda prvič za vse zgodovino iSaloni (in to je že 48 let) je lokomotiva dogodka je razstava opreme za razsvetljavo. Statistika EUROLUCE 2009, govori sam zase: 525 razstavljavcev iz 25 držav, ki so razdeljeni površino okoli 43 tisoč kvadratnih. v šestih paviljonov.

Trend zadnjih letih v vse svetlobne krogle je zamenjava žarnic bolj tehnološko LED in sijalke. To pa je privedlo do prevlade technogenic estetike kot svetilke, tudi tiste, ki so namenjeni za klasično opremljanje doma. Vendar EUROLUCE je velik, in boste našli vse, kar vam srce poželi. Poleg tega, kdo je rekel, da je lučka za celo izključno z tehnološki design ni mogoče razkošje? Tako, na primer, lučka iz podjetja ARTEMIDE Tolomeo XXL razlike v Prostem - velikan svetilke, narejene v obliki namizne svetilke višini 257 glej Stoji pod njim, vsak ima razlog, da se počutijo kot Gulliver v državi velikani.

Veliko bolj standardni pojmi luksuzni odgovoril prototip lestenci Lacrime Del Pescatore ("Solze ribiči"). Kljub temu, da je ta luster narejen iz nenavadnih materialov (tri najlon mreže z celice različnih velikosti), njegova dekoracija je bila 350 kristali, ki se gibljejo v zrak, svetloba, ki se odbija iz ločenega vira nameščen. Ideja je prišla do avtorja lestenci, ko je med počitnicami gledal mreže ribičev v Sončni Italiji: "za Več kot 35 let nazaj, je videti na valovih laguna, sem bil navdušen nad mreže ribičev, zajetih neskončne vodnih kapljic. V jutranji svetlobi sem mislil, da so solze ribičev. Danes pa mislim, da je to primerno za ta lestenci, ki kupcu ob vgradnji lahko prilagodite, občutek je CodeSigner ".

Bolj enostavno ustvarjanje Murano stekla - razvoj tovarne Murano Zaradi. Na primer, svetilke serije Spore, ki uporablja tehnologijo led. V notranjosti stekla žarnice-svetu nepravilne oblike začasno kocke optičnega bralnika, so postavili na Led. Vse skupaj resnično izgleda kot nadrealistično vrečko z sporov, nekaj narobe mehurček transparentno steklo, ki plavajo na površini svetlobnih okraskov-spori, ki se oddajajo svetlobo in povečujejo učinkovitost pretoka.

Novosti iz tovarne FLOS imenuje "prihodnost v sedanjosti". Izgleda super, Teca (oblikovalec Ron Grad), sodobno različico stare odtenek. Coquettish Lahko Lahko iz Marcel vandersa (Marcel Wanders, z bujnimi dno krilo" belo krpo v priročniku znamke popolnoma v kombinaciji z Smithfield hudo in zmerno obrazcev, ki jih Jasper Morrison.

Na Splošno, o zadnji razstavi, lahko rečemo, da ona se bori poskušal ignorirati finančne težave, vedno, kot vedno, na praznik oblikovanje in priložnost, da govori o stvareh, planetarni lestvici, katalizator za razvoj pogledov na lepoto inter'notranjosti in cornucopia produktivnih idej.

Tatjana Zelenova

Vir: Podeželju ankete

Vir: www. eremont. ru

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика