пятница, 1 ноября 2013 г.

Okna iz Evrope 2006-11-02 19:25:59

Gradnja in rekonstrukcija.

Okna iz Evrope
2006-11-02 19:25:59

Strokovnjaki pravijo, da je ruski trg plastičnih Oken je danes ena od najbolj dinamično razvoj blagovnih trgih v Ukrajini. Medtem, kljub izjave nekaterih subjektov, da je za potrošnika, kot pred odločilni dejavnik je cena, ki je največji igralci, ki trdijo, da so stranke bolj pozorni na razmerje kakovost / cena.

Trg plastičnih Oken začela oblikovati v 1992-93, ko je prvi uvozniki so odkrili novo tržno nišo na trgu gradbenih storitev. Velik del uvoženih proizvodov (po nekaterih podatkih več kot 80%) je bila izvedena na Poljskem in v Turčiji, vendar se hitro lestvice ukrivljen povpraševanja k višji kakovosti izdelkov - predvsem nemški. Vendar pa je bilo razbrati, da je plastična Okna bolj donosno proizvodnjo v kraj, ki združuje uporaba lastnih poceni in učinkovito delovno silo, ki je sodobno Zahodno tehnologij in materialov. V pogojih vse večje konkurence je dal prednosti uvozniki, kot proizvajalec že lahko bistveno zmanjša ceno končnega izdelka, kot tudi bolj hitro in prožno odzivanje na zahteve trga. Ocenjevanje možnosti, novih za trg, v 1994-95, v Ukrajini se je začel z'pojavijo se prve ruske družbe, ki se je začela, da bi plastičnih Oken. V bistvu so bili na podlagi istega podjetja, uvozniki in zbranih okno sistemov, pridobljenih iz tujine komponente, hitro polnjenje neizkoriščen tržno nišo. Za večjo jasnost, lahko rečemo, da je v tem trenutku samo v glavnem mestu Ukrajine, glede na ocene, Kijev subjektov, ima približno 150 podjetij-proizvajalcev kovinskih izdelkov. V tem vodilno mesto med njih spada podjetje "Okno-Plast", glavna konkurenčna prednost, ki je močno podlago za proizvodnjo, obsežne prodajne mreže, optimalno kombinacijo cene in kakovosti ponujenih izdelkov in željo, da bi rešil vseh težav, ki izhajajo iz stranke.

Glavni izračun notranjih potencialov podjetja
Glede na njegov pravni status "Polji" je skupno ukrajinsko-poljsko-nemško podjetje, specializirano v proizvodnji kovin, plastike in aluminija Windows na sodobne nemške tehnologije. Vendar pa je v skladu z ustaljeno prakso, kupcem ponudil široko izbiro, ki spremljajo blago: vrat, predelnih sten, okenske police, zaščitna naoknice, roloji, mreže proti komarjem, itd., in tudi strokovne storitve na njihovo namestitev.
Prvi liniji, na proizvodnja kovinsko-plastičnih Oken na tehnologijo nemškega podjetja KBE je začela "Polji" leta 1995 na kvadratov Kijevu NA njih. Kraljica. Dve leti kasneje, na skupno podjetje obvlada eno smer - proizvodnja aluminija arhitekturne sistemov na tehnologijo nemško podjetje, Wicona.
Med razlogi, ki je določena izbira tujih poslovnih partnerjev, Generalni Direktor družbe "Polji" Aleksej Ryzhov poudarja naslednje. "Prvič, " pravi, " to je resen odnos in njegov partner Zobov'obveznosti, drugič, visoka kakovost dobavljenega nas deli plastične in aluminijaste profile in pribor. Poleg tega smo dobili od Nemcev, tako je potrebno na prvi stopnji tehnično in Svetovalno-metodično pomoč. Ostalo je, da se zanesejo na lastne moči ". Na srečo, pravilno in pravočasno izbiro aktivnosti prispevale k uresničevanju ambicioznih načrtov podjetja: povpraševanje po plastičnih Oken v fazi oblikovanja trga presegla oskrbe, je dovoljeno, da dela z visoko stopnjo donosa in dobička za vlaganje v razvoj poslovanja. Danes zasičenosti trga in konkurence med operaterji je zrasla bistveno, in cene močno padel. S'novi akterji, ne samo v prestolnici, ampak v regijah, in donosnost se je zmanjšala na najnižjo raven. Tako, vannakam sedaj ne more računati na dobiček, ampak družba "Okno-Plast" ne skrivajo, da je prišel na trg resno in za dolgo časa.

Kompleksna rešitev za težave strank, - uspeh
Glavni poudarek v svoji dejavnosti "Polji" naredi delo z poslovnih strank. Vendar pa to ne pomeni, da če ste fizična oseba in želite, da bi se v svoje stanovanje, novo, sodobno in učinkovito odprete, boste plačali manj pozornosti. Nasprotno, podjetja, strokovnjaki menijo, da je to še posebej pomembno, da ne samo, da ponujajo vsakega kupca s kakovostjo proizvodov, ampak tudi, da pomaga rešiti ta problem v kompleks. To je ena manifestacija prilagodljiv in dobro premišljena tržno politiko družbe. Tukaj so trdno prepričani, da naročnik potrebuje ponuditi ne le izdelka ali storitve, in celovita rešitev za te težave. Ni dovolj reči, da, na primer, kovinsko-plastičnih Oken, ki jih družba ponuja, je lepota, trajnost, ekološko varnost, zanesljivo toplotna zaščita, enostavna za nego in udobje. To je potrebno narediti zato, da pove vse, ki je napolnjena z resnično vsebino. Zato, kupcem ponujajo številne oblike in barve, najboljša v vseh pogledih realizacije projekta, najdaljše garancije in najbolj popoln nabor storitev, od posvetovanja o izbiri določenega modela rešitve Okna ali vrata (vključno s potrebno strojno opremo in z njimi povezani izdelki) svoje visoke kakovosti namestitve.
"Polji" funkcije in prilagodljiv pristop za oblikovanje cen. "Nimamo ambicije, da bi drugi in največje, - pravi, komercialni Direktor podjetja Sergej Esipov, in - kar je najpomembnejše - da pridobijo stranke zaupati, da je delo za prihodnost. Izdelki morajo biti cenovno dostopen, vendar bi bilo treba zagotoviti, ne za zmanjšanje kakovosti ". Takšna filozofija poslovanja omogoča podjetju, je prepričana, da ostanejo pri življenju, ob uspešno opravili vse ovire. Kot primer, iz finančne krize leta 1998, je postal preizkušnja za veliko poslovnih struktur, ki delujejo na ukrajinski trg, nam je uspelo, da pridejo ven z minimalnimi izgubami: niso bila zaprta, niti ene proizvodne linije (v "Polji" tri), niso cut en delavec, je ohranila močno prodajne mreže in obstoječe stranke.

Prepričati boljši, ne v besedah, ampak v dejanjih
Analiziranje trga kovinsko-plastičnih mas, je nemogoče, da ne opazite, da je večina proizvajalcev, ki delajo danes z visoko-kakovostno nemško profil, ki vodi do povečane konkurence, in "izstopajo" iz Splošne maso okna podjetja je vedno težje. Prednost imajo tisti od njih, ki je uspelo doseči večji obseg proizvodnje na podlagi sodelovanja s gradbenih podjetij in velikih korporativnih strank. "Polji" se nanaša na število takšnih podjetij, vendar to ne pomeni, da izdelki, ki so sami, ki plava v roki. Za njih je potrebno, da se borijo in se naredi, kot pravilo, tako da sodelujejo v teku stranka ponudb, kjer je glavni argumenti in na nasprotni strani so visoke kakovosti izdelkov, razumne cene in pozoren storitev.
Mimogrede, eden od teh ponudb (to je bil led znano, v Ukrajini farmacevtsko podjetje) prišel kot precej presenečenje za udeležence. Stranka je želela, da test predstavlja okno podjetja izdelkov v sovražnem okolju. Je, da se strinjam, čeprav je nekaj dvomov v notranjo primernosti tega eksperimenta je bilo. Vendar pa rezultati so bili neverjetno - po zaslugi visokokakovostne ekstrudirane in trajnost stabilizacijo dodatki "Polji" uspelo priti ven iz tega zmagali in dobili prestižno in veliko miru.
"Še eno zelo pomembno za nas, ponudbe, - pravi, Aleksey Ryzhov, - je bila izvedba kompleksnih del na re-oprema nekdanje" Kuhanje "na vogalu College in Kreschatik v najsodobnejši nakupovalni kompleks imenovan" mesto-Center ". Pritožbe o'predmet, ki zaradi svoje lege v Osrednjem delu Kijevu in zelo veliko dela, še poslabša do meje strasti okoli njega. Dokazati, da smo najboljši med ponudniki, ki je imela težko delo. Bil je še en pomemben nuance: stavbe, ki se nahaja v "mesto-Center", je pam'spomenikov arhitekture, zato je eden od naših glavnih ciljev je bil, da ponudi to možnost obnove, ki bi zagotovila, da se harmonično sobivanje starih in novih delov fasade. Po mnenju strokovnjakov, predlaganih rešitev in je povsem sprejemljivo."
Podjetje je udeležba na ponudbo konkurence - temo, ki je skoraj neizčrpen. Za vsako veliko o'objekt ima svojo zgodovino. In tako na'predmeti v "Polji" na deset. Danes izdelkov podjetja krasi Centralne postaje in ustavnega sodišča, motor pokaže: "Daewoo", "Brod" in "Citroen", podjetja v farmacevtski industriji: BHWS, "Darnitsa", "Farmak", "Kievmedpreparat", trgovin: "Merck", "nov veter", "miniquest poskuse", "Gulliver", "Standard", "mesto-Center" na Kreschatik, "otroški svet" Rusanivka, "Nokia", "Puma", razstavni paviljon № 5 na nekdanji VDNKH, Lyceum " Grand hotel, stanovanjske hiše in drugi. Strinjate se, kot impresivno track record" je bolje kot kateri koli oglaševanje dokazuje konkurenčne prednosti podjetja, svoje veliko industrijskih, organizacijskih in tehničnih možnosti. Družba meni, da je glavni predmet njegove ponos - oprema Windows hiš ukrajinski Veleposlaništva v Parizu in Pragi. Mnogi, kot je že dokazuje dejstvo, da "Polji" lahko izbirali med veliko število Evropskih družb in pooblaščenih z njo kompleksno delo v stavbah, ki so pam'spomenikov arhitekture.
"V centru, smo se kakovost izdelkov, vljudnosti do naših partnerjev in strank, - pravi Sergej Esipov. - Smo trdno prepričani, da je zaupanja potrošnikov in delovne izkušnje, ki so najbolj dragoceni kapital, ki je uspelo, da se kopičijo v našem podjetju. Na podlagi tega trdne Temelje, gradimo naše podjetje. In v boju za prostor pod soncem", kot argument navedel, ne prazne besede in delo. Poleg tega je delo, namenjeno ohranjati pozitivno samopodobo. Seveda si prizadevamo, da bi naše izdelke je cenovno ugoden, vendar smo prepričani, da je to v nobenem primeru ne bi bilo mogoče doseči na račun kakovosti. In to je tisto, kar se vrednoti v nas stranke."
Še en dokaz zmage "Polji" vse-ukrajinski natečaja "brand of the year-2001" pri imenovanju "javno priznanje", je drugi v zgodovina podjetja. Torej, v tekmovanju "blagovna znamka leta 2000 je postal vodja v imenovanje "Nacionalne blagovne znamke"in pri imenovanju "Brezhibno ugled" zmagovalec je bil imenovan za nemškega podjetja KWE - dobavitelj profil za izdelek "Polji".

Popolnosti "ni omejeno
Zdi se, ob vodilne pozicije na trgu, ki imajo doseženo priznanje potrošnikov, lahko varno ostali na naši lovorikah. Vendar to stanje ni "Polji". Stalna self-izboljšave in iskanje novih pristopov, idej in najvišjo kakovost izdelkov in spoštovanje naših strank so najvišji cilj podjetja. Iz leta v leto svojo strokovnjaki prišli do nekaj, da je dober način naredi revolucijo na trgu. Torej, ena izmed najbolj uspešnih marketinških potez strokovnjaki ime že vložil svoj sadja je ukrep "Vsako p'peto polje - brezplačno". Tudi skupaj z znanimi zavarovalnica "Nadra" družba "Polji zagotoviti zavarovanje za svoje izdelke, in če v primeru morebitnih nepredvidenih dogodkov (nezakonitih dejanj tretjih oseb, požar, naravne nesreče) stekla, ki je zdrobljen, ga bo nadomestil popolnoma brezplačno. Zdaj, sodeč po reakcije potrošnikov, da je varno reči, da je to dodatna in dokler izključno v naši državi, bo storitev v povpraševanju.
Posebno pozornost v svojem razvoju "Polji se izplača do popolnosti tehnologij. Če prej "Forte" podjetje je predvsem gospodinjstva metalplast, danes pa je uspešno obvladal razvoj in proizvodnjo sodobnih ter "različnih žanrov" alu konstrukcij na tehnologijo nemško podjetje, Wicona. Na primer, če ste že kdaj videli strešna okna se uporabljajo za zgradbe original prozorno streho, strinjali se boste, da je to natanko to, umetniška dela. Čez njihov razvoj in oblikovanje zaposluje najboljše ukrajinski inženirji, oblikovalci, ki imajo 30 let izkušenj v ozadju tudi z Brovarsky aluminija. "Polji tudi svoje usposobljeni arhitekti, ki so seznanjeni z posebnosti sisteme profilov, kar jim omogoča, da uresniči vse, tudi najbolj neverjetno domišljijo stranka v aluminija in stekla, kolikor je mogoče uporabiti vse svoje zmagovalni strani. Mimogrede, visoke tehnične usposobljenosti, ki je neločljivo povezana ne samo inženiring podjetje. In to je v plačilno sredstvo, bo z zadovoljstvom ugotavlja, veliko kupcev. Skoraj vsi delavci "Polji imeli priložnost delati na preizkušnji v Nemčiji, na Poljskem, da uživajo slog in tehnične značilnosti kapitalistične proizvodnje." Zato strokovnost jih ne bi tudi najbolj zahtevnih nalog.
Za primer, le malo ljudi ve, da farmacevtske družbe v oknu modelov, preden'so njihove visoke zahteve. Sistemi bodo morali biti odporen na t. i. sovražnem okolju, ki jih ne bi smeli imeti vodoravno "polica", ki lahko rešujejo in se kopičijo škodljive prah. In še enkrat, hvala za posebne sisteme za farmacijo, visoka kakovost materialov in izvedenih del, vključno z ne šibka konkurenti v razpisni zmagovalec je "Polji".
Ampak to še ni vse. V iskanje novih niš JV "Polji" obvlada modrost razvoj in proizvodnja avtomatskih drsnih vrat. In zdi se, da je ta ideja ima veliko prihodnost. Ker najbolj ugleden hotelih, trgovinah zdaj poskusite, da opremiti svoje prostore, te nepogrešljive lastnosti udobje. Tako, avtomatska vrata z blagovno znamko "Polji" že krasijo glavni vhod Ministrstva za zunanje Zadeve Ukrajine, kot tudi Metropolitan mrežo trgovin "Megamarket" in številnih drugih znanih nakupovalna središča.
Na splošno pojem "okno design" zelo ohlapno. Po vsem, poleg tradicionalne Okna in vrata, "Polji ustvarja zimski vrtovi, bazeni, vitražni Okna. Ohraniti podjetje ponuja vrsto garažnih vrat, predelnih sten, zaščitni zunanji žaluzije, dekorativne zavese-vlogo-vas, mreže proti komarjem in okenske police.

POMOČ
"Polji" - skupno ukrajinsko-nemško-poljsko-nemško podjetje, ki je specializirano za izdelavo kovinsko-plastičnih in aluminijastih Oken na podlagi sodobne tehnologije. V letu 1995 na prostorih, najetih za podjetje v Kijevu V imenu. Kraljica, je bila naročena prva proizvodno linijo plastičnih Oken. Proizvodne zmogljivosti podjetja omogočajo, da proizvede približno 4, 5 tisoč izdelkov na mesec. Danes osebje JV "Polji več kot 100 ljudi.
VIR: Spremljevalec.

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика