воскресенье, 22 июня 2014 г.

Zamisel in oblikovanje: kako tekmovati in IKEA 2006-11-09 14:26:28

Gradnja in rekonstrukcija.








Zamisel in oblikovanje: kako tekmovati in IKEA
2006-11-09 14:26:28

Po mnenju številnih državljanov, najbolj pomembno mesto v apartmaju je kuhinja z njim v večini primerov in začne za popravilo hiše. Po mnenju strokovnjakov, povprečna Muscovite spremembe komplet kuhinja vsakih 10-15 let, kar pomeni, da je povpraševanje za kuhinjsko pohištvo lahko povečate ali zmanjšate, ampak vedno bo. Lahko rečemo, da je glavna spodbuda za razvoj, proizvodnja kuhinjski kompleti v naši državi je dal 1998 krize. V tistem času, pomanjkanje na trgu pohištva je zdelo, močnejša kot kdaj koli prej: ex-Sovjetske tovarni pohištva za večino del ni uspelo prilagoditi novim razmeram in zaprta, uvoženo pohištvo je postal predrag za kupce. Ob istem času, veliko podjetij začelo trgovanje uvoz slušalke, so bili prisiljeni, da se premaknete pripravo neposredno v Rusiji. Poleg tega trga'novi igralci - tisti, ki je začela poslovati v proizvodnji kuhinjskih nizov. Proizvodnja prostora "Smo, tako kot mnogi ruski proizvajalci pohištva, ki je začel delovati leta 1999, praktično iz nič, " pravi Vodja proizvodnje pohištva podjetje" omega 21 "Dmitrij Bulanov. - V času Sovjetske zveze kuhinje kot tak v državi, ki je bila izvedena. So bile nekatere od predali, police, vendar nič več. V poznih 90-ih, Rusi se zanimajo za to-v kuhinji, na pravo mesto in namestitev, ki spreminja prostor neprepoznavnosti. Z vidika tehnologije, v tistem času je bila to ena od najbolj dobičkonosnih podjetij. Pravzaprav, že takrat smo ugotovili, da je tržna niša je zagotoviti potrebe povprečnega potrošnika ". Danes, vse kuhinjske garniture so narejene po naročilu. Od prihoda oseba v trgovini, in do trenutka, ko kuhinji se pripeljali do kraja Skupščine, je povprečno sedem do deset dni. Kuhinjsko pohištvo je ves svet, vendar ne bomo upoštevali proizvodnjo delov, stoli in mize. Področje našega zanimanja - je pohištvo, sestavine, ki so stranski in zadnje stene "kuhinja", pult, in "fasada" je del, ki je obraz slušalke. Zdaj v Moskvi trgu je približno sto blaga, proizvajalce kuhinjskega pohištva. Vendar trideset jih je, so tisti, ki so bolj ali manj vidne in so glavni igralci. Ostalo - majhna proizvodnja, jih lahko nekaj garaže, ampak, da dela za dolgo časa in da bi dober zaslužek lastnikom Za organizacijo proizvodnje pohištva je potrebno najprej zamisel, da je dober izdelek, oblikovanje in izdelava sama. Morate najprej registrirati kot član podjetniške aktivnosti brez ustvarjanja pravni subjekt ali poslovne organizacije. Posebno licenco za proizvodnjo pohištva ni potrebno. Na prvi, lahko pa najmanj sredstvi in začeti izdelavo pohištva stroji brez gradijo le orodja. Moskva trg je znano in takšnih primerih: nekaj "obrtniki", uspelo slušalke v kletni shrambi. To je dovolj majhne profesionalne žage. V tem primeru, so lahko robovi plošč je ročno z vztrajanjem nakup film železa in luknje "serverlimit" običajne vrtalne in nato ročno dogaja škatle. To je bila običajna praksa ob zori ruske proizvodnje, ko kupci le bodite pozorni na sprednji strani enote. Zdaj zahteve so zelo različne: kupci imajo raje višje kakovosti slušalke, proizvodnja, ki je lahko le "zgrajena" ta delavnica. Fasada kuhinje idealno za sprostitev določa potrebne prostore (200 kvadratnih metrov) in dve proizvodne linije: ena za proizvodnjo školjk in drugih za izdelavo fasade. Večina tistih, ki delajo v Moskvi trgu so podjetja omejena na proizvodnjo primerih (fasad in tabletops, predvsem uvožene, v prodaji posebej) in neposredno Montažo slušalke. Mimogrede, točno to, v trgovinah z'so rusko-italijanske kuhinje" (gradnja in Montaža - ruski, fasade in uvoz). Za izgradnjo linije v proizvodnji pohištvo, boste potrebovali: - dimenzioniranje videl (8-10 tisoč dolarjev); - kromko-facing machine (12-16 tisoč dolarjev); - varilni stroj za vrtanje lukenj (4-5 tisoč dolarjev) ; - dodatna oprema (1-2 tisoč dolarjev). Cene so približne, vendar je povprečna profesionalno opremo kompleks bo stala okoli 25 do 30 tisoč. Stroške lahko zmanjša nakup rabljene opreme, na trgu je dokaj dobro razvit in trgovini", ki ni " novo" - stroje pogosto zagotavljajo jamstvo mehanizmov. "Jaz bi svetoval, da začetniki v poslovnih, da bodite pozorni na oprema, katerih vrednost se razlikuje od cene novih strojev. Tudi b-8-year-old stroji, ki so sposobni za delo, navadno za nekaj let in ne bo zahtevala večjih popravil, " pravi Direktor družbe" Forema kuhinje "Giorgi Suladze. Pri nakupu je potrebno upoštevati številne dejavnike. Možno je, da takoj po začetku dela, podjetja pa bodo veliko naročil in proizvodne zmogljivosti ne bo dovolil, rok za izdelavo zahtevane število nizov. S povprečno raven naročil stroški nakupa, ki je naveden pri nas opreme, ki se lahko povrne v 9-12 mesecev. Kot za opremo za izdelavo fasade, cena razpon je zelo velik, vendar v povprečju, to linijo bo stroški ne manj kot $ 40,000 quadrilateral pralni, Hlač, lepljenje ščit, rezkanje opreme, kompresorji, slikarstvo senat, brušenje, oprema, itd.). Zdaj zelo malo ljudi v Rusiji, ki proizvaja fasade, ampak prisotnost takšne proizvodnje omogoča družbi, da se bolj neodvisni. "Proizvodnja fasad proces, je zapleteno in zamudno, še posebej, če so iz lesa", - meni, Dmitrij Bulanov "omega 21". Še vedno lahko sklepamo, da je na začetku proizvodnega sektorja bi morala upoštevati možnost, ko fasade bodo zagotovljena iz drugih podjetij. V tem primeru, zaloge materialov (noge, tečaji, ročaji, notranje police in sušilci, tabletops, frontah) mora biti dovolj velika - približno mesec dni vnaprej. To stand'zato, ker je glavni materiali, ki so kupljeni od ruski predstavniki tujih podjetij. Zaradi svoje primarno proizvodnjo, ki se nahajajo v Italiji, Nemčiji, Španiji in na Poljskem, moramo biti pripravljeni, da se težave s carinskimi in ladijski promet. "Alkoholne" faktor Potrebne za proizvodnjo prostorov - 200-300 sq m Sodeč po danes je oglaševanje v Časopisih, takšni predlogi so, in precej veliko. Seveda, da bi se izognili dodatni stroški prevoza, da je bolje, če objekt se bo nahajal v mestu ali v bližnji področju. Minimalna zahtevana nastavljanje strojev ne bo preveč prostora. Najbolj pomembno pa je, da sestavi začetno materialov: na primer, tabletops mora biti razširjena ločeno za barve in vrste. Za končal pohištvo ni veliko prostora bo potrebno, - delo, ki je za naročila in je blago, ki je običajno na isti dan, ko je "kuhinja" twisted zadnji vijak. Poleg tega je prostor mora biti opremljen s posebnimi čistila za pridobivanje sekancev in žagovina. Če predpostavimo, najmanj, proizvodne linije določa, lahko služijo 7-10 ljudi, s širitev proizvodnje, število zaposlenih, bo rasla. Vendar z moderno pohištvo obstajajo težav - usposobljeno osebje za resnih primerih težko našli veliko ljudi, ki lahko s pomočjo sodobne Zahodne opreme. "Pomanjkanje strokovnjakov, in samo delajo zelo veliko, pravi Dmitrij Bulanov. - S to težavo se je težko rešiti. Tam Gozdarstvo engineering Institute v mestu Korolev, ko pa smo dosegljivi, tako da nismo mogli najti delavcev. Zelo visoko stopnjo realizacije - mož p'petnajst na leto smo se spreminjajo. Učinek alkohola" faktor, ki je preprosto nezdružljiva s proizvodnjo pohištva - rezila in žage predenje z grozljivo hitrostjo - pred in vedo, kako prsta ali roke ne bo ". "Črno" pohištvo Po ustvarjanju in začetek proizvodnje v podjetju stoji Naslednja pomembna naloga je trženje. Tukaj greste lahko na dva načina. Prvi, vendar je zelo drago, je odpreti lastno trgovino. Večina proizvajalcev je ljubše, da poskrbi sodelovanje s trgovinami: trgovanje točka bo prodaja drugih in svoji kuhinji, vendar z manjšim doplačilom v svojo korist. Tako imate možnost, da pokrivajo več področij mesta. Poleg tega v sodelovanju z verige trgovin na drobno, kot so "Kuhinje Rusije" ali "Kuhinja Marca", je lažje in cenejše vodenje oglaševalske kampanje. Moram reči, da je konkurenca na trgu pohištva, je precejšnja. V bistvu je stojalo'zaradi velike količine uvoženega pohištvo, ampak Rusi togo "monitor" drug drugega. Po ocenam strokovnjakov, zdaj pa se je razmerje med uvožene in domače pohištvo je približno 50 : 50. "Če zakoni v naši državi, je v polni veljavi, potem trgu ne bi bilo tako, uvoženih. Zdaj v Rusiji, uvoženih veliko število "na črno" pohištvo, ki je v večini primerov prihaja v državo, mimo carine. Tako je cena neke vrste italijansko pohištvo je nižje od izdelkov domačih podjetij ", - je dejal Giorgi Suladze. Razlog za to je, da v zadnjem času tuji proizvajalci, ki imajo težave s prodajo svojih izdelkov na Zahodu, in se z vsemi sredstvi prizadevali, da pridejo na ruski trg. "Tekmovati, je seveda težko, vendar smo tujci prednost je, da smo bližje kupcu. Mi smo pripravljeni, da bi kuhinjo hitro, kakovostno in poceni ", - pravi Dmitrij Bulanov. In, po mnenju strokovnjakov družbe "Klassika-Mebel", ruski slušalke za večino del so najboljše kakovosti, v primerjavi s tujimi analogov v povprečju cenovne kategorije. Minimalism se spreminja Hi-Tec Dejavnikov za uspeh "kuhinja" trg je očitno, - kakovost določa, storitve (izhod Gager, dostavo pripravljenih jedi, svoje na mestu Montaže in tako naprej ) in, seveda, design. Moda kuhinje spremembe približno enkrat na dve do tri leta, kar seveda vpliva na delo proizvajalcev. Če nekaj leti je bil priljubljen slog Hi-Tec, zdaj nekaj ljudi, ki se zanimajo aluminija in veliko stekla v kuhinjo. Danes v Rusiji, ki neizogibno sledi Zahodu, priljubljena minimalism - neposredne oblike brez ekscesov in funkcionalnost. Ljudje si ogledate kuhinja kot prostor za kuhanje, ne za srečanja. Preprost niz predal, ampak lepoto in praktičnost je tisto, kar določa slog moderne kuhinje. Lahko rečemo, da je ta trend v naslednjih letih se bo nadaljevala. Držati korak s moda, proizvajalci imajo "blagovne znamke" oblikovalci. "Ko smo začeli, " pravi Dmitri Bulanov, sami,, ki so potovali v tujino in so videli, kaj in kako. Zdaj smo članica dveh oblikovalcev, ki so nenehno razvija nove modele. Našim strankam ponujamo več kot 25 modeli kuhinj, in več kot 500 barvnih možnosti. Ko nekateri modeli so težko prodati, jih odstranimo iz postopka." Pri načrtovanju poslovanja, morajo upoštevati naslednja dejstva - "živilske dejavnosti vpliva sezonske. Aktivne prodaje začeli v koncu poletja, in to obdobje traja približno do sredi zime. Recesija je običajno začne v januarju in traja skozi pomlad. V tem času so ljudje začeli razmišljati, ne le iz kuhinje, in o zelenjavnem vrtu. Kakšen mesec najbolj katastrofalne iz vidika prodaje, je težko napovedati, vendar dolgo izkušnje kažejo, da se bo to zagotovo zgodilo v pomlad. V vsakem primeru, trg je zelo obetaven - po mnenju strokovnjakov v pohištveni industriji, še vedno večina ruskih državljanov, ki so v kuhinji Sovjetskega omare in police, in s tem povpraševanje na slušalkah bo rasla. To stand'povezan z dejstvom, da je cena za domače blago, ki je dokaj realno za srednji razred - set "economy razreda," je približno 500-600 dolarjev, in ceno, kuhinje z najdražjih komponent je približno eno in pol tisoč dolarjev. Kot za napovedi prihodnosti, je po mnenju mnogih proizvajalcev, trg ni v celoti poravnane. "Lahko rečemo, da se je proizvodnja kuhinjski kompleti zelo nestabilen, " pravi Direktor družbe" Forema kuhinje "Giorgi Suladze. - Zdaj je na trgu veliko število majhnih proizvajalcev, in v bližnji prihodnosti njihovo število bo rasla. Mislim, da bo v nekaj letih se je položaj bo sprememb, bo ostala 10-15 velikih podjetij, ki tekmujejo za kupce ". Zato proizvajalci, ki čakajo na nove konkurente. Tam je upanje, da vlada strukturo, nato pa bo število prebivalcev še naprej napovedal pred nekaj leti podjetje "Podporo domačega proizvajalca". Nato uvozite v državi pa se bo zmanjšalo, in zato'pojavi se pravi možnosti za tiste, ki se bodo odločili, da začnete s kuhinjo, ne le za popravila v hiši, ampak tudi svoje lastno podjetje.
VIR: Poslovne revije

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика