вторник, 24 июня 2014 г.

Nov napajalni naprave za opremo SV'ASCO 2006-10-27 17:19:52

Gradnja in rekonstrukcija.

Nov napajalni naprave za opremo SV'ASKO
2006-10-27 17:19:52

V tem članku smo se preuči možnost, da povečanje učinkovitosti z batnimi motorji z notranjim zgorevanjem motorji, ki se uporabljajo v dizel-generatorjev in bencina moči, skozi kombinirana uporaba različnih toplotnih motorjev in termodinamični ciklov v enem celostnega načrtovanja. Trenutno, o'predmeti SV'ASCO Rostelecom uporablja dizel generatorji z uživanjem 260 - 300 h goriva za proizvodnjo 1 kW električne energije. Najboljši svetovni vzorcev ta parameter je na ravni, 210, Domače bencin generatorji kot tudi tujih podobne snovi, ki niso zelo učinkoviti. V SV'ASCO z njim, se predlaga gradnjo dizelski generator, trenutna poraba goriva, ki ne sme presegati 130 gr / kW / h Ponuja kombinirane strukture, ki v'integrira različne toplotne naprave, v katerih konstruktivno o'združitev z notranjim zgorevanjem, z batnim parni motor, plinska turbina, toplotnih črpalk, kompresorja, lahko znatno poveča učinkovitost. O'enotnosti toplote proizvaja motorje za racionalno njihovo dajanje v eno posodo in isti oblikovni elementi so deli različnih toplotnih motorjev. Visoko stopnjo integracije omogoča doseganje nizke specifične teže, zmanjšanje neproduktiven izgube energije! Če najboljši dizelske motorje, ki so dosegli učinkovit izkoristek 44%, v kombinaciji ravni 67 - 71% z bistveno poveča gostota moči. Ta okoliščina bo omogočilo skoraj dvakrat zmanjšati specifično porabo goriva v kombinaciji motorjev v primerjavi z obstoječimi GIS. Področje uporabe kombinirane motorji so lahko različne. Najbolj učinkovita je uporaba takšnih motorjev na dizelsko-električne postaje in tudi v razmerah. Hibridni motorji, ki temeljijo na tako imenovanih termodinamični par, sestavljen iz batnih motorjev z notranjim zgorevanjem in z izmeničnim parni motor (PM). Toplotna energija sprosti med delom motorja z notranjim izgorevanjem se uporablja v parni stroj. V običajnih motorjev z notranjim zgorevanjem, toplotne energije, ki je naveden na okolje hladilni sistem in izpušnih plinov z visoko temperaturo. V kombinaciji motorja, izpušnega plina, ki vstopa v kamero PM, kjer toplotne energije, ki se uporablja za proizvodnjo pare in delovne tekočine. In namesto hladilni sistem se uporablja za prenos toplote iz motorjev z notranjim zgorevanjem na PM skozi poseben toplotni izmenjevalniki. Tako, parni stroj je neke vrste aktivni hladilni sistem z notranjim izgorevanjem, ki uporablja toploto izpušnih plinov in odvečne toplotne energije deli za motorje z notranjim zgorevanjem, ki morajo biti podane, da se prepreči pregrevanje motorja. Ta parni motor pretvori odstranijo toplotne energije motorja z notranjim izgorevanjem, v koristno delo. V parni stroj se uporablja delovno telo spremenljivo sestavo, ki je sestavljen iz izpušnih plinov GIS in tekočine izhlapi PM. Za zagotovitev poslovnega cikla PM velja posebna tekočina z določenimi lastnostmi. Zaprt cikel delovna tekočina, ki lahko parni motorji so predstavljeni v Sliki. 1. Tekoče začetne o'prostornina je v rezervoarju (1). Ob zagonu motorja se začne delati črpalka (3), pretok tekočine iz posode, s filtrom (2), ki se uporablja za ločevanje olja, saje in druga onesnaževala. Črpalka je črpanje tekočine v šoba (4), ki je pod nadzorom magnetni (10). Tekočina se segreva v izmenjevalnik toplote (11), ki kroži motorno olje. V določenem času se ventil odpre in količino tekočine poškropiti šoba v delovne votlini PM (5), kjer je izhlapevanje v okolju stisnjen izpušnih plinov, ki je bil prejet z motorji z notranjim izgorevanjem. Proizvedenega plina-vapor zmesi z visokim tlakom, ki je kap PM. Ciklus izparevanja delovna tekočina je izdelana z mešanimi toplotnih sunkov in nižje temperature. Po koncu kap PM, plinsko-parni zmesi skozi ventil (9) skozi cevovod (6) dejanja v kondenzatorju (7). Tukaj pare se kondenzira v tekočino in se vrne tank (1). V ločeni plina po cevi (8) sprosti v okolje. Nato cikel ponovi. Za hlajenje kondenzatorja lahko proizvaja z zraka, ki vstopa v motor, ali morske vode, v primeru uporabe takšnih motorjev na ladje. Temperature izhlapevanja in kondenzacije tekočine določi območje temperature okolja, ki deluje v kombinaciji motorja. Razlika tega cikla, od klasičnih Rankinovi cikel je pogostost oslojevanje. Funkcije parnega kotla v tem primeru opravlja delovne komore PM, kjer tekočina izhlapi. Proces izhlapevanja v kamero PM lahko v primerjavi z vžiga zmesi v dizelskega motorja. V tem primeru smo uporabili načelo enotne spray dozah delovne tekočine v okolje izpušne cevi za stisnjen plin, uredbe dele ™ delovne tekočine v injektor, glede na sposobnosti, prilagajanje kota injiciranje in tako naprej, Torej, v tem dogovoru, parni motor je vrsta parni motor, notranji izhlapevanje in vrste pare podobni dizelskim. Opozoriti je treba, da je moč parni stroj je odvisno od temperature izpušnih plinov in temperaturo motorja z notranjim izgorevanjem. Povečanje temperature za izgorevanje goriv v motorjih z notranjim izgorevanjem izboljšanje splošne učinkovitosti kombiniranega motorja. V kombinaciji motorja te variante temelji na termodinamični parov (Sl. 2), ki se lahko motor, potrebne za to možnost številko. Termodinamični pare, v zameno, je konstruktiven o'enotnost batni motor z notranjim zgorevanjem (ice), parni batni motor (PM) in generator električnega toka. Kaj pa'enotnosti je potrebno, da v celoti izkoristijo toploto zgorevanja goriv v motorjih z notranjim izgorevanjem. V kombinaciji motorja toplota zgorevanja goriv v začetku se uporablja za izvajanje štiritaktni motorji z notranjim izgorevanjem, in nato odlagajo na parni stroj. Medtem ko delovno telo v parni motor je v izpušnih plinih motorjev z notranjim zgorevanjem in tekočine izhlapi. Primerjalne toplotne stanja običajnih motorjev z notranjim zgorevanjem in motor v kombinaciji v tabeli. 100% plačilo energije, pridobljene s sežiganjem goriv v motorjih z notranjim izgorevanjem (Q0 = 100%). Toplotne bilance formula je: Q 0 = Qполез + Qmex + Qвихл + Qохл = 100%, če: Qохл - količina energije, ki je dodeljena iz motorja hladilni sistem; Qвихл - količino energije, ki prihaja iz motorjev z notranjim zgorevanjem, s izpušnih plinov; Qmex - količina energije, ki je preživel na mehanske izgube, Qполез energije pretvori v koristno delo. Povečanje učinkovitosti v kombinaciji motorja, nastale zaradi zmanjšanje izgub toplotne energije iz izpušnih plinov (od 29 do 13%) in v hladilni sistem (od 28%do 3%) z zmerno povečanje mehanske izgube (od 10%do 13%). Najboljši vzorci dizelski motorji imajo trenutno učinkovitost na ravni 44%, navadni - 33 - 37%. V kombinaciji motorja je izkoristkom, ki je več kot dvakrat večja od učinkovitosti običajnih motorjev z notranjim zgorevanjem. Ocenjena poraba goriva v kombinaciji motorja je 137 gramov na kW / h v primerjavi s serijsko domače dizelski motorji z gorivom 290 - 310 g / kWh). Oglejmo Fig. 2. Je batni motor z notranjim zgorevanjem (1) še vedno nameščen na vzdolžne sile element (14), ki je zasidrana z dveh strani, na motor stanovanj. Znotraj bata je injektorjev (3), sesalni in izpušni ventili (2). Znotraj moč element (14) so plina kanalov (15) in pogona (5). Premično batne PM (9) premika znotraj rokavi PW (8). Zgorevalni komori motorja z notranjim zgorevanjem (17) in delovno votlini PM (18) loči izmenjevalnik toplote (7), ki je veliko območje. PM vsebuje vstopu (19) in izpušnih ventilov (10), ki so pod nadzorom pogona (12). Jet PM (11), nameščene v sprednji toplotnega izmenjevalnika (7). Motor z notranjim zgorevanjem dela v normalnih štiritaktne način. Med štiritaktni motor z notranjim zgorevanjem je ogrevana, izmenjevalnik toplote (7). Izpušnih plinih motorjev z notranjim zgorevanjem z visoko temperaturo od sprejemnika skozi ventil (19) prispe v delovne komore parni stroj (18), kjer je stisnjen bata (9). Ko stisnjen plin poveča njeno temperaturo. Na koncu stiskanja kap PM skozi jet (11) na vroče odraža izmenjevalnik toplote (7) poškropiti odmerek delovne tekočine, ki v okolju z visoko temperaturo plina, ki prejema toplotno uparjevanja iz izmenjevalnika toplote, eksplozijo v pare, povečanje tlaka v delovne komore PM. Nastali plin-vapor zmes še naprej prejemati toplotne energije iz vroče batne skozi toplotni izmenjevalniki (21). Pod pritiskom kap, bata PM naredi gib, obračanje ročične gredi (13). Na koncu poteze, ventil se odpre, (10), s katerim plinsko-parni zmesi, se to odstrani iz delovne komore PM. Tako, motorja z notranjim izgorevanjem in PM imajo skupno ročične gredi primeru (16) in upogibanje oddelek, sestavljen iz bata PM (9) in izmenjevalnika toplote (7). Premično del s'združeni z ročične gredi, dve diametrically nasprotni nahaja palice (20). Delovna tekočina, ki po izvedbi poteze PM condenses in se uporablja v parni stroj (glej Sl. 1). Termodinamični ciklus z notranjim zgorevanjem in PM ločeni v času. Ta postavitev je najvišje ocenjeno učinkovitost in najbolj kompleksno strukturo. Nenavadno batne PM posebna oblika ima lahko več različic. V tem primeru funkcijo obloge opravlja jekla z batnimi motorji z notranjim zgorevanjem, na notranji površini bata PM postavi stiskanje, masloc'Omni obroči. Generator električne energije, ki je sestavljen iz navijanje 24 in moč navijanje 25. Termodinamični pari lahko'biti povezani med seboj v multi-valjni motor s skupno za vse pare ročične gredi (13). Glede na prisotnost mehanske SV'komunikacija med izgorevanjem in PM, ta varianta motor v kombinaciji z stacionarni batni motor z notranjim zgorevanjem se zdi zelo obetavna. Uporabljajte kot delovno telo PM tekočine s temperaturo pare, TA = 80 - 85 C S P = 10 bar. bo omogočila proizvodnjo pare z ustrezno stopnjo povečanja tlaka v valju PM med kap. V ta oblika vir toplote (DIC) se nahaja v notranjosti porabniki toplotne energije (PM), s čimer se zagotovi najbolj popoln prenos toplotne energije iz motorja na PM. Dodatne zunanje naprave tega modela so: - kondenzator tekočine PM, ki je izdelan v obliki toplotnega izmenjevalnika, ki je ohlajen se uporablja v motorjih z notranjim izgorevanjem za zrak; - turbo letalski motorji; - sistem za kroženje delovne tekočine PM (Sl. 1); - sistem za zunanjo toplotno izolacijo za telo iz okolja; - kombinirani sistem za mazanje. Celotne dimenzije v kombinaciji motorja je veliko manjši od dizelskega generatorja z enako zmogljivostjo. Visoko stopnjo integracije omogoča doseči znatno zmanjšanje teže, poveča gostoto moči in učinkovitost. Bencin podobnih motorja v kombinaciji lahko uporabite kot prenosni elektroagregat. Primeri dokazujejo, da je možnost ustvarjanja toplote motorjev za opravljanje posebnih nalog v široko paleto zmogljivosti in nalog, ki imajo visoko učinkovitost, majhen delež celotne dimenzije in mase. Hibridni motorji so lahko višje ravni kakovosti, ali želite zamenjati obstoječo floto dizelski generator in prenosni generatorjev. Organizacija proizvodnje teh motorjev v Rusiji bo omogočilo, da premagati s kronično zaostankov domačih proizvajalcev iz mednarodne dosežke na tem področju in ustvarjanje motorjih, ki so bistveno višje kot na glavne značilnosti najboljših svetovnih vzorcev, za batne motorje z notranjim izgorevanjem. Zelo pomemben ekonomski vidik uporabe novih modelov. Razmere na trgu je veliko vrednost ima precejšnje zmanjšanje stroškov za nakup goriva za napajanje naprav SV'ASCO.
VIR: Bilten SV'ASKO

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика