Veličastne piramide, "hiša večnost", da so bleščečih dekor in postavitev dvorane in prehodi, ki imajo samo eno slabost: ne morejo poklicati stanovanj...
Antični grški tempelj je bil kraj za komunikacijo svobodni državljani z vladarji, na trgu pred njim so bili vsi pomembni dogodki v življenju mesta. Prvotno so bile zgrajene cerkve v obliki majhnega pravokotne predpostavki, z dveh stolpcih na Vzhodni strani - tako imenovani mravlje tempelj. Kasneje so začeli pokončna templjev-odpustil - že s štirimi stebri. V VI-VII stoletja BC s'pojavil periptera - pravokotne stavbe, obdano z vseh strani, s stolpci. Pozneje so postali klasični obliki, v arhitekturi.
Pomemben dosežek v ustvarjalni mislil tem obdobju je bila ustanovitev bi sistem. Za nepoučene, da je določeno, da v dogovoru arhitekturnih elementov. To vključuje nosilne del stolpcev z znanja in kapitala (glej v nadaljevanju) in opravili vse, ki črpa iz zgoraj in se imenuje lepa beseda "entablature".
Dajmo se vrniti na delovno mesto - odvisno je od tega, seveda, na dnu in na vrhu je dopolnjuje kapitala. Kapitala, ki je lahko zelo preprosta in enostavna, v Dorskem red in zelo bogato okrašen z vegetativno ornament - Koroška. Tam so merjasca, da njihovih imen, ki so ga prejeli od plemen in regije Antični Grčiji.
Klasično obdobje zgodovine Antične Grčije je znano, za ustvarjanje slavni Atensko Akropolo s svojo veličastno pam'zgodovinskih znamenitosti. Najbolj znana Parthenon - glavno svetišče Grki. Popolnoma uravnotežen, pravilno izbrana velikost stavbe, lokacija v največji del mesta - vse to kaže na njeno lepoto in monumentality. Da bi stavbe harmonijo in lahkotnost, stari arhitektov dal stolpec z subtilna pristranskosti.
Stvaritve iz antične grške arhitekti, ki je služil kot navdih za arhitekte o Starem Rimu. V 80-m ad zgradili amfiteater Kolosej. Ta Grand strukturo, ki lahko sprejme do 50 tisoč gledalcev. Na fasadi Koloseja so tri stopnje podobne odprtine, krite z loki, je tako imenovani salonih. Mala stolpce tukaj ne opravljajo nosilne funkcije, in se uporablja kot dekorativni element. Celo več zanimanja za njegov Pantheon (125 ad ). Veliko notranjega prostora pokrita z ogromno kupolo, brez dodatnih podpor. Temelji dome na 6-metrski steni tempelj. Fasada je okrašena z Korintski vhodu (verandi je odprto colonnade, nameščen na zunanji del stene). Svetloba, visok stolpce in ogromen zid stavbe ustvarja izjemno kontrast.
V X-XI stoletja v Evropi izvira značilnosti srednjeveške arhitekture - s'je v Romanskem slogu. To hudo Kam'Yana, z močnim obzidjem in stolpi, samostan komplekse, utrjenih gradov, katedrale. V fevdalni gradov je bilo manjše, kot pravilo, narejen iz kamna ali opeke stene so bile debele, z rezanimi-kot so Windows. Kasneje okno je začel, da bi Lancet ali u. Stene templjev zunaj dopolnjuje vertikalnih zavihkov, oporniki, ki je kasneje postal osnovni arhitekturni element. Fasade stavb bili okrašeni s pasovi, loki, včasih kiparskih frize. Najbolj znana pam'spomenikov Romanske arhitekture je Katedrala v Abbey Cluny (XIII ).
V poznih XI - zgodnje XII stoletja v Franciji, na podlagi srednjeveški Romanska arhitektura z'pojavila nova smer v arhitekturi - Gotskem stilu, ki je dosegel svoj razcveta v XII - XIV stoletja Primer zgodnje Gotske arhitekture lahko služi kot svetovno znani Notre Dame de Paris (1250 ). V njej si lahko še vedno ogledate massiveness Romanske arhitekture, vendar so se začeli, da prevladujejo dinamične oblike - opozoril loki, vertikalna delitev, velika Okna, s tankimi stenami, s'so občutljive podatke. Velikanskih razsežnosti, a hkrati se zdi, svetlobe in dinamično, na Renu, Katedrala razdeljena, ne pa samo navpično, ampak tudi horizontalni zavese železniške proge v več zvezkih. Stavba je bogato okrašena z različnimi arhitekturnimi detajli, ki skoraj v celoti pokril svoje konstruktivno podlagi in dodatno poudarjajo lahkotnost in breztežnosti. Lancet loki, dosegla vrh strehe, stolpi, arhitekturne podrobnosti vklesan kamnite skulpture na fasado - vse to Gotike.
In v zadnji njeni že diha Renesanse. Lancet loki in arhivu Gotske zgradbe iz Renesanse spremembe na valjaste in križ arhivu. Fasade hiš je zdaj sooča z naravnim kamnom ali ometane, odprtine so uokvirjena z okna predpasniki kamna. Zelo pogosto razporejeni gradnjo civilne stavbe - hiše za bogate državljane in plemiči. To Palazzo je zaprto stanovanje s teraso, obdan z openwork loggias. Na fasadah se pogosto uporablja naročil in kmečko zidane. Na koncu XVI. stoletja, s'na voljo je nov slog je Baročna. Značilen funkcija je zamenjava enostavna in logična kompozicije, kompleksno strukturo ostrimi kontrasti zvezke in druge učinke. Ta slog je značilna zabaven arhitekturnih elementov, čudovit okras stavbe, letve, rezbarije, kiparstvo. Baročnem zgrajena Rimska Cerkev Gesu (g. Njena fasada je razdeljen seznanjene pilastri (navpično grebenov v steni), so našli obilno police, niše, skulpture.
V začetku XVIII stoletja, V zadnjih letih vladanja Ludvika XIV., v nekaterih državah, Baročni slog se je razvil v bolj in bolj oddaljene je stil Rokoko. Odlikuje curvilinearity načrti objektov, gladke prehode površin sten v strop. Večina zgradb zasebnih hišah francoske aristokracije. Sobe v takih hiš pogosto je ukrivljeno obliko, Okna so bila zelo velika, skoraj od tal.
Na koncu tega stoletja XVII začne se, da pridobijo moč klasike, ", ki je delo" dediščina antike in Renesanse. Ta smer je značilna enostavnost oblike strogo razmerja, geometrijske jasnost načrtov in osvetlitev fasad, pravne ravne črte in zavrnitev dekorativne posladek. Na klasike zgodnjem obdobju je Versailles, ansambel v Franciji. V kompleks zgradb pa vključuje Palačo kralja, Ministri, stavbe, hrane in drugih storitev prostorov. Vse stavbe, ki so urejena v istem slogu. Fasade stavbe so razdeljene v tri nivoje. Nižje ravnati rje, srednje največji napolnjena visoko obokana Okna, med katerimi so stebri in pilastri. Zgornji sloj skrajša, se končuje z balustrade (ograje oblikovane stolpce z ograjo) in kiparskih skupine.
Na prelomu XIX-XX stoletja v arhitekturi nastala art Nouveau slog (Franz. "nova"). To je bilo značilno namerno campy, artsy, brez logike oblike, uporabo velikih mislil, luknje, ukrivljen zavese palice, ki so ukrivljene arhitekturne žarkov.
Zelo zanimivo španski art Nouveau, ki je ugotovila, edinstven umetnik Antoni Gaudi. Njegovo najslavnejše delo je Cerkev Sagrada Familia (sveta Družina) v Barceloni. Čeprav je tempelj še ni končal, je amazes vsakdo, ki ga bodo videli. Od daleč izgleda, Gotska Katedrala, v bližini opozarja ostaja koralnega grebena. Vse delo Gaudi je neverjetno, - ali na domu slabše, stene soočajo z zlomljeno steklo, različni odtenki. Glavna fasada spominja na kačo kože, slemena strehe puder up trnje - hiša se zdi skrivnostno bitje. Hiša je lepo, izgleda, blok strjene lave, ki segajo jame - Okna in balkoni.
Za razliko od Gaudi je znani francoski arhitekt Le Corbusier je bilo povsem drugačno idejo od osnovnih načel arhitekture. "Hiša je stroj za življenje". Zato je želja zelo GeometryDrawing obliko stavbe, da se jim obliko pravokotnika, kroga. Le Corbusier je oblikovana nauk tako: fleksibilno načrtovanje načrt, svobodno odločitev fasade, neprekinjeno traku Okna, strehe, postavljanje stavbe na podpira (če želite shraniti zeleno območje). Leta 1935 v Moskvi arhitekt izdelani gradnjo Centrosoyuz (zdaj CSO), kot velikan steklo zaslona.
V začetku XX-stoletja v arhitekturi številnih državah začne prevladujejo academism (predvajanje klasične arhitekturne oblike) in eclecticism (pomanjkanje enotnosti, mešanje v isti skupini arhitekturno delo različnih stilov). Nove vrste stavb mehansko prenašati tradicionalnih oblik: so bili okrašeni s stolpci, porticos, turrets, dodani objekti archaic značaja.
Na drugi strani je padlo arhitekti, ustvarjanje prvi nebotičnikov - zgrajena je bila kot Grand škatle brez kakršnih koli elementov arhitekture. Kasneje so začeli krasijo Gotska koničaste vrhove, Roman oklepajih, podrobnosti Renesanse, da pri novih modelov in materialov, ki so izgubili vse smislu. V nacionalno arhitekturo levo opazno sled constructivism. Stavbe, postavili na constructivists, razlikovale abstraktno nosilce, zložene jih enega na drugega, delitev stavbe na Kubi, parallelepipeds. Točno v Moskvi leta 1929 je bila zgrajena klub njih. I. Stoletja Rusakova - v obliki velikan prestav. Sovjetsko Vojsko gledališče zgrajena v obliki p'etiqute zvezde. Ta obrazec je privedlo do neprijetnosti v postavitev prostorov in stroškov gradnje.
V 60-ih letih se je glavna vsebina je arhitektura množične stanovanjske gradnje. Je nastala nova vrsta ohišja - p'Atapuerca hiša s skromno dekoracijo, minimalni prostor. Razvili stanovanj, ki so na voljo potrošnikom. Ni bilo dolgo, - in slika se je spremenila v celoti. Na fasade hiš, poleg balkoni in loggias, s'pojavil Bay Windows, so bili pogosto uporablja podstrešju, tla. Razvili različice fasade z olajšanjem dekoracija plošče in uporabo dodatnih arhitekturne podrobnosti. V Moskvi iz avtorskih pravic (včasih precej zanimiva) projekti, ki se gradijo stanovanje in počitniška hiša Pamasko'th - elite hiša, ustvarjalci, ki trguje v svojem delu tradicije arhitekture.
Natalia Parfenova
Vir: www. eremont. ru
Комментариев нет:
Отправить комментарий