среда, 26 марта 2014 г.

Omara je bila vas, omaro vas in ostale 2006-11-14 13:20:44

Gradnja in rekonstrukcija.








Omara je bila vas, omaro vas in ostale
2006-11-14 13:20:44

Po naših ocenah je zdaj v ukrajinski pohištvo trgu predstavlja do 70 naslovov in več kot 3.000 izdelki iz blaga. Razmerje imena po blagovnih skupin o tem: več kot 20 elementov sistema office blaga (1200-1400 izdelkov), 35-40 gospodinjski predmeti (1100-1300 izdelkov) in 10-15 postavke posebno pohištvo (500-700 člena). In če primerjate ruskem trgu iz Evropskega glede na število členov, je skoraj nemogoče, nato pa se je število izdelkov, ukrajinski trg pristopi in mu ponuja do 80% Evropske izbor pohištva. Tako presenečenje, zdaj domačih potrošnikov z nekaj popolnoma novega, je zelo težko. Opremljene zgodovina pohištva Trgu, kot tudi druge ukrajinski blagovnih trgih, je bil sprejet v njegov razvoj v več fazah. Do 1987 v pohištveni trg je praktično odsoten segmentov urad in posebni pohištvo. Na področju tržnih odnosov je v veliki meri omejeno na gospodinjski pohištvo in material za ustanove in organizacije imele načrt-očetovski lik. V segmentu gospodinjski pohištvo je bilo predstavljenih okoli 30 vrst blaga, s skupnim številom členov 300 do 400 enot. Bili so večinoma pohištvo domače proizvodnje (80%) in proizvodnja CMEA državah. Pomemben dejavnik pri rasti povpraševanja v tem obdobju je bila priložnost za načrtovanje nakupov, pomagal s stabilno življenjski standard prebivalstva. Poleg tega visoko stopnjo zadovoljstva z povpraševanja je povzročilo široko uporabo kredita. Značilna za to obdobje je bila široko ponudbo relativno poceni pohištvo minimalne ravni kakovosti. Vendar nakup kakovostne domače in uvoženo pohištvo je problem. Omejitve so bile zaradi nizke uteži za kakovostno pohištvo na Splošno število predlogov. Vprašanje nakupom dobro pohištvo je pogosto določena s finančnih zmožnosti stranke, in prisotnost glavnem uporabljajo številne povezave pull. Vprašanja uvoz, proizvodnjo in prodajo pohištva, ki se ukvarjajo v državi. V obdobju 1987-1991, razmere v pohištveni trg je nekoliko spremenila. Prvič, v tem času je bila malo SIP'Aksana politiko države do zasebnih podjetij. To je pripeljalo do ustanovitve zadruge in mala podjetja, ki proizvajajo predvsem gospodinjski pohištvo ali kaj drugega, pod tem imenom. Vendar pa je skupni obseg proizvodnje pohištva v teh struktur so bile zelo majhne. Drugič, poenostavljeni postopek, ki gredo v tujino. Domači so potrošniki možnost, da se seznanijo s standardi življenja v tujini, kakovostno pohištvo in njeno ceno. Po nekaterih trgovcev, v tistem času je bil zadnji čas za začetek, ki ponujajo drage in visoko-kakovostnih Evropskih pohištvo v trgovanje omrežja. Morda bi bilo povpraševanje zaradi visoke cene, vendar ta prikaz pohištva, ki bi služila kot indikator za proizvajalci in potrošniki, ki določajo najvišjo raven kakovosti pohištva, izdelkov za življenje in delo. V obdobju 1992-1994, so se razmere korenito spremenilo. Na eni strani, na domačem pohištveni industriji, zmanjšati obseg proizvodnje. Na drugi strani pa je bilo panike inflacijski povpraševanje za trajne dobrine. V tem obdobju se je začela hitro razvijati zasebna podjetja, da potrošniku posebne pohištvo. Prvi, vendar pa to izpolnjeni potrebni minimum zahtev, ki so določene zasičenosti trga s poceni domače in uvožene proizvode. V 1995-1996 je nastala plast premožne stranke so lahko kupite kakovostno pohištvo za delo in za življenje. Ta faktor določi prihodu na ukrajinski trg znanih tujih proizvajalcev. Dinamika proizvodnje, nekaj kosov pohištva v Ukrajini med letoma 1991 in 1996 (po podatkih Ministrstva za statistiko Ukrajine), ki so predstavljeni na grafu. Mehak kavč, kot poroča Ministrstvu statistike Ukrajine podatkov, 342 podjetij, ki proizvajajo pohištvo. Po našem mnenju, uporabljenih statističnih organov delitev blaga na ime ni povsem pravilno, ker ne omogočajo, da izberete določene blagovne skupine. Vendar pa ta podatek je koristen za primerjalne ocene pohištva proizvodnja nekaterih elementov. Torej. po podatkih Ministrstva za statistiko Ukrajine, proizvodnje pohištva v Ukrajini so 326 podjetij, komunikacijskih aparatov in kompleti pohištva za kopalnice, kuhinje in hodnikih - 198, blato - 140, omare za obleke in perilo - 128, kuhinjsko pohištvo - 122, m'pohištvo - 100, mize - 98, postelje dreves'leseni - 98, naslonjači - 76, zofe-postelje - 76, knjižne police - 74, police za knjige - 73, stoli - 65, otrok pohištvo - 60, tabel list - 59, kuhinjske mize - 58, mize pisno - 54, omare in sideboards - 54, kombinirane omare - 49, naslonjači-postelje - 37, kuhinjske omare - 36, vzmetnice dvostranskih m'kakovost - 35, postelje za otroke - 33, vzmetnice enostransko m'kakovost - 19, stojala in police sekcijska knjiga - 12, otroške vzmetnice - 10, zofe m'ki - 9, pohištvo za predšolske - 8, secretaire - 8, pohištvo za šole in izobraževalne ustanove - 7, Otomanski - 4, Sof - 5 podjetij. Približno 82% podjetij, ki proizvajajo od 1 do 9 kosov pohištva, približno 17% - od 10 do 19, in le 1% (štiri podjetja), od 20 do 24 kosov pohištva. To Kivertsi članica proizvodnja-trgovina predelovalni obrat (skupno 23 predmetov); lisopromislove o'enotnosti "Pcaputils" (24 imena); Lviv proizvodnjo lesnoobdelovalnih o'enotnosti "Laudari" (24 imena); JSC "Harker" (22 imena). Vendar pa je po mnenju informatorjev Poslovne ankete o število podjetij, ki je pokazala, da se statistične informacije o njih ni vedno zanesljiv. Tako so nekatera podjetja iz zgoraj je že razdeljena na niz neodvisnih tovarn, industrijskih kompleksov itd. Mnogi so se zmanjša obseg izdelkov. Kot je obvestil, Namestnik Direktorja Kivertsi, članica, proizvodnja in trgovanje z lesno-predelovalni obrat za proizvodnjo in trženje Paul baslan, pravi kos pohištva je danes ne več kot 10 postavk. Po informacijah, ki jih podjetja, glavne vrste proizvodnje izdelkov iz lesa z FSC "Chernivtsi tovarni pohištva" tam je pohištvo 17 naslovov (23 predmetov), JSC "Baranovsky obrat" Sluch "proizvaja 16 vrst pohištva (28 predmetov), Storozhynets članice, gozdarstvo podjetje v proizvodnji pohištva ne ukvarja, JSC "Donezkmebly" proizvaja pohištvo 11 imena (14 pozicij), JSC PTMF "Karpatih" - 18 Namangani (37 predmetov). Eden od pokazateljev stanja pohištveni industriji, je dejstvo, da v tovarni pohištva "Svalyava", kot so poročali v telefon referenčni servis, za dolgove onemogočen telefonov. Najbolj intenzivno proizvodnjo pohištva Zahodni regiji. Število podjetij-proizvajalcev pohištva vodilnih Transcarpathian regiji - 35 podjetij, Lviv, in Rivne regiji - 20 podjetij. Najmanj nasičenih pohištvenih podjetij Chernihiv regiji - na voljo so le p'Yat. Podatki nasičenosti proizvodnjo pohištva iz različnih regijah Ukrajine, so predstavljene v tabeli. 1. Verjetno zanimivo je dejstvo, da je od vseh domačih proizvajalcev pohištva le 50% podjetij, ki o tej proizvodnji je pomembna, kar pomeni, da prvotno zgrajen kot pohištvo tovarne ali tovarne. Preostalih 50% proizvajalcev obvlada proizvodnje različnih vrst pohištva vzporedno ali namesto profil proizvodnje. Tako, približno 13% proizvajalci lesnopredelovalna podjetja, približno 3% pridelovalcev uspešno združuje proizvodnjo pohištva in različne tekstilne izdelke, kot so plašči, sundresses, hlače itd. Več kot 26% podjetij, ki proizvajajo danes pohištvo - ladjedelništvo, metalurške, avtomobilski strojev podjetij in podjetij radio, elektronika. Tam so med proizvajalci pohištva rastlinskih živil in celo pivovarna. Očitno je, proizvodnja pohištva, veliko podjetij, ki se ukvarjajo, da bi preživeli v sodobnih razmerah je težko zagotoviti sprejemljivo raven kakovosti, ki proizvodnja. V naša ocena, datum proizvodnje pohištva v Ukrajini so 400-450 podjetja in podjetja. Italijani v Ukrajini, ki so trenutno na trgu predstavil proizvodnjo Evropskih, Ameriških, Azijskih proizvajalcev, ter tudi proizvajalci skupnosti neodvisnih držav in Baltskem. Natančno oceniti skupno število blagovnih znamk, ki je ni mogoče zaradi razlike v strukturi oskrbe v različnih regijah. Vendar pa, to je varno reči, da je več kot 95% uvoz pohištva od daleč v tujini so izdelki različnih Evropskih proizvajalcev. Izdelkov nekdanji rojakov zastopane predvsem pohištvo iz Belorusiji in Estoniji. Zanimivo izkušnjo estonski proizvajalci pohištva v spodbujanje blago na naš trg. Skoraj vsi pohištveni industriji, Estonija je predstavljen v Ukrajini eno podjetje - Kuna Skupini. Po David Churak, Direktor te družbe, za utrditev prizadevanja za približno 20 estonska podjetja, ki lahko zagotavlja celotno paleto gospodinjskih in pisarniško pohištvo, ki bo omogočil, da bo podjetje uspešno obnoviti estonske nišo na pohištvo trg Ukrajine. V strukturi povedi Evropske pohištvo vodilni italijanski pohištvo. To ni presenetljivo, ker je, po mnenju mnogih strokovnjakov, je Italijani - svetovno pohištvo razvojne smernice. Po naših ocenah se je v Kijevu do 50% predlaganega Evropskega pohištvo italijanske proizvodnje, 15-20% - poljski, 10-15% - nemški, 15-20% pohištvo, proizvedene v Belgiji, Franciji, Španiji, na češkem, itd Blagovnih skupin je Najbolj racionalno, po našem mnenju, razvrstitev pohištva za svet Evrope funkcionalne namene, pohištvo za dom in za delo. Gospodinjski pohištvo lahko razdelimo na pohištvo doma in dacha. Je treba omeniti, da se je v okviru dachas v tem primeru razumemo kot tradicionalno državo, hiša je od zgodnjih 80-h m, ki se nahaja v nezaščiteni primestnih mest in se uporablja predvsem v poletnih. Trenutno oblikovanje kosa pohištva omejene. Prvič, ni podlaga za izbiro vrtnega pohištva, v ločen segment. Kot pravilo, vile opremljene in opremljen na stroške fragmenti zastarela, vendar še vedno doma pohištvo. Drugič, lastniki poletni vikend ni nobenega jamstva, varnosti premoženja. Tretjič, večina lastnikov mini-vikend primanjkuje potrebnih sredstev za nakup pohištva in zasebne hiše tipa "država Palace "so opremljeni predvsem stanovanjskih pohištvo, in nekaj elementov primestnih obseg vsebuje le na verandahs. Razporeditev pohištva za hišo ustrezno podskupini ni težko, saj se te podskupine dolgo in močno poudarjeno mesto uporabe: pohištvo za kuhinje, spalnice, dnevne sobe, jedilnice, otroci, dvorane, kopalnice. Nekaj stvari, ki so bolj zapleteno s pohištvom za delo. Najbolj različni segmenti pohištva, pisarniške in trgovina. Ob istem času, pohištvo za hotele, kavarne, banke, najbolj verjetno, simbioza različnih smereh domačo in pisarniško pohištvo. Vendar pa, in bančništvo, in hotel pohištvo, ki imajo posebne funkcije. "Na skladišče" ali "po meri" Na dan dobave pohištva v Ukrajini, ki se izvajajo kot podjetje-uvoz-stavko, in "čolni". Glavni dobavitelj-kami seveda so podjetja, ki je Jurassic-metodično osebe. Njihov delež v celotnem uvozu je več kot 95%. V underdevelopment "Shuttle - " poslovne povzročena predvsem za nerodnost blaga in neugodno za avtobusi razmerje med težo / item ceni. Vendar, v Zahodni meji regije delež pohištva, uvoženo na ta način, precej višja kot v drugih regijah, in glede na razpoložljive podatke, do 30% asortimana. Ocenjena trgovci glasnost pohištva uvoz v Ukrajini je približno 80 milijonov. USD na leto, medtem ko skupni obseg prodaje je o 160-170 milijonov. USD na leto. Vendar so te številke zelo približne. Bolj natančno oceniti zmogljivost trga je težko zaradi treh razlogov. Prvič, veliko podjetij uporabite "posebne" kanalov "lahki" carinjenje. Po nekaterih ocenah je vsako drugo podjetje uporablja takšne možnosti. Drugič, ljudje z'nova podjetja, nove trgovine, nekatera podjetja poskušajo delo v pohištvo, poslovno, nekateri dobili uničen. Tretjič, slabosti zakonodajnega znanja in povečanjem konkurence prisiljeni družbe za upravljanje, da bi prikrili resnično prodaja. Po mnenju mnogih strokovnjakov, ki se ukvarjajo v pohištvo, poslovno, bolj ali manj stabilen, uvoz pohištva v Ukrajini 220-250 podjetja. Od njih so majhna podjetja z letnim obsegom prodaje do 400 tisoč. $ .o 180-200. Srednje velika podjetja z letnimi obseg prodaje od 400 do 1, 2 milijona. USD - 30-35. Velika podjetja-uvozniki v Ukrajini ni več p'atacati. Taka podjetja imajo letno prodajo več kot 1, 2 milijona. $ . Razmerje obsega prodaje po segmentih, je verjetno naslednje : gospodinjski pohištvo - 40%pisarniškega pohištva - 50%, s posebnim 10% celotne prodaje. Jasno je, da številke so zelo približni, zaradi istih razlogov,. Glavni načini dostave - delo ", da skladišča" delo "po meri". Na splošno, bolj drago pohištvo, bolje za podjetje, dostava blaga po vrstnem redu. Poleg tega kategorija "glavni" dovolite, da delujejo le velika podjetja,. Srednja in mala podjetja, ki je dal poudarek na drobno drago pohištvo, samo še za delo v okviru nalog. Torej, če pohištva podjetje, ki prodaja dražje blago, izročil mu je med svojimi člani, potem ste lahko prepričani, da ta družba ni plitvo. Dostava v vrstnem redu, v različna podjetja, od 20 do 45 dni. To je odvisno od zahtevnosti naročila, odtujil prometnega koridorja, priložnosti proizvajalca. Vendar, ne glede na ceno, le 3-5% pohištvo je sestavljeno ali skoraj sestavljeni. To je običajno zelo drago pohištvo, po meri zgrajen in je več kos pohištva umetnosti kot prostor za skladiščenje perila. Ostalo pohištvo, uvožene neuporabno, obliki, ali v obliki plošč in jih sestavili na kraju. Pisarniški stoli in skoraj vse pisarniško pohištvo tradicionalno priložen nesestavljeni. Pomembno je, da vzpostavijo stik. Osebni Uspeh prodaje pohištva ugotoviti njegovo kakovost, priljubljenost ("fame") blagovne znamke, podjetja in izdelane sheme dejanska prodaja. Na kakovost proizvodnje, ki bo obravnavana v nadaljevanju, pa za zdaj oglejmo osnovne vidike marketing. Trenutno, pohištvo trg postaja vse bolj civilizirani, v primerjavi s situacijo, 2 -, 3-year-old. Danes jo zastopa širok spekter, ki zajema zahteve kupcev; praktično izginil podjetje-odnodnevki izračunane na dobiček na račun pogostih goljufij kupca; preživeli trgovci se trudijo, da pridobijo oporo na trgu, strankam ponuditi različne kakovosti proizvodov in storitev, - se borijo za stranko. Veliko podjetij preživeti master sosednjih področjih poslovanja. Vendar, tisti, ki čutijo v sebi samozavestno in pogumno dal "jajca v eno košaro". En primer je podjetje " ABSOLUT-Holding,"je prisotna v ukrajinskem trgu za 5 let in je specializirano za prodajo pisarniškega pohištva in kompleksno opremo pisarne. Po Tatjana Voronina, oglaševanje Direktor tega podjetja, povečanje obsega prodaje je možno le, če je koncentracija prizadevanja vseh zaposlenih v podjetju. Danes pohištva trgovina osredotoča predvsem še vedno v pohištvenih trgovinah, in ne, kot je bil pred nekaj leti. Po naših ocenah zunaj prodajaln, je spoznal, 5 -7% celotnega obsega prodaje pohištva, kot pravilo, proračun poljski in ruski, proizvaja "folk obrtniki". Po podatkih Ministrstva za statistiko Ukrajine v Kijevu, obstajajo 28 in trgovine, saloni, za katere pohištva trgovina je jedro. V Ukrajini so 1011 takih trgovin. Vendar pa je jasno, da je seznam Ministrstvo statistika ne vključuje številne trgovine, aktivno ponujajo pohištvo. Veliko podjetij, ki so odpiranje oddelkov v veleblagovnice. Poleg tega nekatera podjetja so vtičnice na njihove pisarne prodaja prek katalogov in neposredno iz skladišča. Velika podjetja odpre svoj saloni in ustvariti celotno omrežje podjetja. Po naših ocenah je danes v Ukrajini je približno 3000 trgovin, trgovin, oddelki, trgovanje pohištvo. Poleg tega, v boju za stranko proizvajalci ne ponujajo le posvetovanja v razstavni dvorani, ampak tudi dostava pohištva za stranko, Sestavljanje, montaža, garancijsko in post garancijski servis. Najpogostejša garancijskega obdobja - 1 h. Pohištvo trgovina s katalogi danes opravičuje sama malo. Po Oleg Dobkin, Podpredsednik podjetja Shafer Trgovina Stenske-Ukrajina, domači kupec, ki še niso dovolj Zreli za takšno vile storitve. To je veliko lažje, da preživijo čas, bencin in potovanje po trgovinah osebno v iskanju potrebne blaga. Vendar pa se z razvojem trga se ta sistem prodaja bo postala bolj priljubljena, še posebej v majhnih količinah nakupa. Zelo pomemben je izbor vodij za delo v trgovini dvorani. Poleg takšne zahteve kot domena znanje, sposobnost, da pojasnite prednosti in lastnosti pohištvo, igrajo pomembno vlogo osnovne vljudnosti svetovalec, sposobnost, da ravna pravilno z jedkimi in natančna strank. Kot prvi in zelo obetaven korak v boju za množični kupca, se lahko šteje za uvedbo sistema prodaji blaga na kredit, ki ga JSC ", Kijev tovarni pohištva". Ocenjena Nicholas voytko, prvi Namestnik Direktorja te delniške družbe, v treh mesecih dela v posojilo je bilo prodanih na pohištvo za vsoto več kot 25 tisoč. UAH. To, seveda, malo, vendar pa je bilo pomembno, da se odločijo za ta korak. Kot brezplačno svetovanje za začetnike v podjetja, ki stavijo na prodaj drago pohištvo, lahko svetuje vnaprej, da ustvarite seznam potencialnih strank, ki jih bo osebne znanec. Skrivnost uspeha v trgovanje na takšno blago je, da je drag (in zelo drago) pohištvo se prodaja predvsem na osebnih stikov. Zanimivo, po našem mnenju, dejstvo je pokazala, da je za raziskave kupci in trgovci. Njeno bistvo je, da vse stranke, ki pridejo do trgovine, saloni, zelo malo (manj kot 10%) lahko ugotovimo, kaj je material (les, iverne, lepljena iverne, pritisnil lesni prah), ki so ali ki pohištva ali tal. Najbolj je težko opredeliti materiala pri nakupu dragih gospodinjski pohištvo, ki je visoke kakovosti premazi in barve, blizu naravnih materialov. Zaradi nepoznavanja in nezaupanja kupcev, v nekaterih saloni prepreči taka vprašanja, pošteno prikazuje del plošče, ki so narejene pohištvo. Tako, dragi kupci, bo trgovina s pohištvom, žaga ali datoteke lahko mirno ostane doma. Premik od količine na kakovost Parafraziram enega od zakonov dialectical materialism, lahko rečemo, da je danes pohištvo trgu bo tudi premik od količine na kakovost. Za potrošnika glavna merila kakovosti so vir materiala, ustrezno obliko, ki ustreza zahtevam za barvo, obliko, popolnost in zanesljivost. Za proizvajalce koncept kakovosti pohištva nekoliko širše. To vključuje kakovosti surovin, tehnologije in kvalificirane proizvodnje osebje, t. f. v tem primeru govorimo o kakovosti, sistem. Po Alexander Borisov, Generalni Direktor JV " Enran-Akros"danes je zelo težko zagotoviti visoko kakovostne izdelke tradicionalne domače proizvodnje pohištva. Razlogov je nerodno infrastrukture, zastarele opreme in šibke dovolj ustvarjalnosti. Zato je upravljanje skrb "Enran" šel način ustvarjanja lastnih pohištva proizvodnja pisarniškega pohištva z uporabo nemških materialov in sodobno nemško opreme v podjetju HOMAG. Medtem ko vprašanja zaposlovanja so rešili s povečanjem usposobljeni strokovnjaki, ki so delali prej v podjetjih VPK. Posebej želim poudariti, eden od pojavov v ukrajinski pohištvo trgu pod imenom "kakovost poljski pohištvo", pogosto širi v Ukrajini. Do konca 80-ih pridobitev poljski pohištvo za večino kupcev je menila, prestižni. Kot primer pogosto omenja stanovanjskih slušalke "je", ki je zajemal 20 predmetov: kavč, dveh foteljih, kava miza, sideboard, knjižno polico, jedilno mizo in šest tapecirani stoli, toaletno mizico, kavč, prsih predali, omaro, Mizo, fotelj, Omara za perilo. Stroški takega niza je približno 1000 rubljev in če povprečju dva-sobno stanovanje skoraj celoten sklop pohištvo v istem slogu. To pohištvo je zelo visoko potrošnikov kakovost. Vendar pa je v začetku 90. let trg je bil nabito z več drugimi poljski pohištvo. V pogovorih s predstavniki trgovinske organizacije, ki so s kupci v trgovinah, Express ankete svojih lastnikov, je ugotovil, da je danes kakovost vse pohištvo, proizvedena na Poljskem precej negativno. V skladu z G. Victor Stepaniuc, Direktor in Predsednik Uprave JSC "Pohištvo podjetja "classic", v veliki večini poljskih pohištvo "drugi val" so bile izdelane v majhnih semi-obrt delavnice in res sta se razlikovala nizko potrošnika, saj. Vendar pa je zaradi nizke cene, je ustvaril konkurenco boljšo kakovost domačega pohištva, zlasti proizvodov JSC "classic". To je prisililo vodstvo slednjega v 1993-1995 umetno zadrževanje cen za svoje proizvode, delo skoraj brez dobička. Vendar, zdaj na ukrajinski trg prihaja poljski pohištvo je večinoma dovolj visoka kakovost. vendar, vztrajnost razmišljanja potrošnikov igral kruta šala, in na uvoz na voljo, poljski pohištvo potencialni kupec projektov stereotipov. Po Viktor Zavarzin. odgovorni Vodja prodaje podjetja "Unije", uvozniki kakovost poljski pohištvo zdaj boste porabili veliko truda, da se vrne dobro ime. Cena vidik Cena pohištva lahko v grobem razdelimo na dve komponenti - "Beauvau" (realnega) in "Izvršni" (za ugled in priljubljenost izdelka). Možnost, da prodajajo svoje izdelke, tudi na ceno, drugi del, za proizvajalca je neke vrste "bonus" in lahko temelji le na prave rezultate svojega dela in prevzem blaga je potrošnik. Glede na številne strokovnjake-proizvodnja delavcev in sbytovikam, hkrati pa ohranja sedanje stanje, v pohištveni industriji, za večino domačih pohištvo cenovnega praga prestige bistveno nedostopna. Tako, nekaj podjetij dela z izgubo, nostalgically odpoklic obdobju 1992-1993, ko zaradi inflacije povpraševanja cene za povečanje vsaj enkrat na teden in imajo dobiček. Indeks veleprodajnih cen na nekaterih kosov pohištva v 1991-1996 (po podatkih Ministrstva za statistiko Ukrajina) je prikazano v tabeli. 2. Kot je razvidno iz teh podatkov, 1992 in 1993 je bil najbolj cen. Vendar pa je od leta 1994 indeks veleprodajne cene so se znižala in je znašala leta 1996, na Splošno, v pohištveni industriji, v 1, 3 krat v primerjavi s 77, 7 krat v letu 1993. Oster padec indeksa veleprodajnih cen označuje prekinitev inflacijskih stopenj rasti za pohištvo in izhod na svetu ravni. Pred veliko pohištvenih podjetij akutni problem zelo visokih proizvodnih stroškov, predvsem zaradi surovin (do 60-70% vrednosti). Paradoks, ampak, po nekaterih ocenah, za nakup uvoženih materialov za proizvodnjo pohištva, tudi ob upoštevanju vseh carinskih plačil, 10-30% cenejši od nakupa enako na sosednji posvetovanje, " s izgotovlyayuschei. In le kot zadnja možnost v boju za preživetje je mogoče oceniti delovanje število pohištvenih podjetij lastnih trgovin, ki prodajajo blago brez trgovske marže. Ti ukrepi videti kot udarec kladiva na svoje prste, ki vam lahko dobili majhno denarno nadomestilo za nakup nove ročaj kladivo. Oglaševanje je dejstvo, da podjetje trgovina prodaja 30-40% cenejši kot v trgovanje omrežja, stavke omrežja sama, še posebej v bližnjih trgovinah, ki prodajajo enake izdelke. V tem primeru mora proizvajalec postane tekmovalec sam. V razvitih državah, izkrivljanja, da so neutemeljeni, in med proizvajalci in trgovinske sporazume o prepovedi izvajanja proizvajalca v trgovini na drobno brez sredneroznichnaja markup. Danes na trgu pohištva obsežne in raznolike. Pohištvo, predstavlennaya na to, postavljen v različnih cenovnih skupin, Tako da lahko kupite komplet pohištva - 300 $ .in si lahko kupite enako v sestavi set za $ 20 tisoč. $ . Zato se strinjajo, da v prihodnosti izraz "poceni pohištvo" bo značilne za blago z povprečne drobnoprodajne cene, do $ 1000. za celoten niz, izraz "pohištvo povprečne stopnje" - 1000-1500 $ .in izraz "drago pohištvo" nad 1500 $ . Seveda, ta delitev je precej konvencionalna in ne namena biti nedvoumna. Poslovni №46 in 1996 se je že predstavil analizo maloprodajnih cen za posamezne vrste pohištva, tako ne bomo ponovite. Upoštevajte, da ponovno analizo maloprodajnih cen v nekaterih Mestnih trgovin pohištvo in saloni potekala informatorjev Poslovanja pri opravljanju dela na tem materialom, je pokazala, da več kot 90% predlaganih sklopov pohištvo (kuhinja, spalnica, dnevna slušalke itd. ) domače proizvodnje, je mogoče pripisati kategoriji "poceni pohištvo" in 10% - kategorija "pohištvo je od povprečnih stopenj, ki". Rezultati mini-raziskave in povprečje odstotnih kategorije pohištvo različnih proizvajalcev, ki je določeno v tabeli. 3. Vendar pa se zaradi objektivnih razlogov, ni sposobna pogledati stopnje čez trgovina na drobno, Kijev, ukrajina, in, temu primerno, ocene imajo omejitev za točnost in se bodo še naprej razlikovali. Hitrost izvajanja poceni pohištvo bistveno višje kot na cesti, kar omogoča, trgovci na drobno, da trgovska marža na ravni 20-30% cen inputov. V zameno, drago pohištvo, prodanih počasi, in donosnosti, ki je dosežen zaradi marže 40-50% in več. Po nekaterih podatkih se je maloprodajna cena v Kijevu drago italijansko pohištvo (pod pogojem, svojo polno carinjenje) nad prodajno ceno, ki jo podjetja-proizvajalec 2, 2-2, 4 krat. Učinkovitost cenovna politika podjetja, ki se odraža v popust sistem. Sistem popustov za zelo drago pohištvo precej svojevrstno. Tukaj praviloma dražji od Pohištvo, in nižji popust je na voljo, da se kupec (ne več kot 5-10%). To je razumljivo z vidika prestiža. V resnici je odjemalec, ki kupuje 10-20 kompleti pohištva po ceni en niz 35-40 tisoč. $ .vse "dražbi" bo neprimerno. Vendar pa, večino podatkov trgovci pogosto uporabljajo sistem popustov, ki, na primer, ko glasnost stranke več kot 50 tisoč. $ . lahko doseže 25%. In, praviloma, popusti za pisarniške in gospodinjske pohištvo je nekoliko višji kot, na primer, na trgovina. Verjetno, trgovanje pohištvo, se šteje za kupca na prvo mesto kot sredstvo za proizvodnjo, uporabo, ki bo v poslovnem. Napovedi Splošni trend razvoja pohištvo trgu v letu 1997 se bo osredotočil na razvoj regionalnih struktur, kjer ni tako konkurenčen, tako v prestolnici. Ocenjen obseg prodaje povečali, po nekaterih ocenah pa lahko na splošno trg na 10-15%. Z morebitno prerazporeditev obsega prodaje po blagovnih skupinah. Verjetno nekaj več dinamične bo razvila segmentu trgovine na drobno pohištva, njen delež lahko znaša do 15% ocenjen obseg prodaje zaradi nižje specifične teže od prodaje gospodinjski pohištvo. Med gospodinjski pohištvo na povpraševanje, seveda, ki bo vodila kuhinjo določa. Verjetno, gospodinjski pohištvo največje povpraševanje bo uporaba pohištvo po cenah, ki se nahajajo v "border trakovi" med pohištvo je poceni in povprečno vrednostjo. Splošni trendi v vseh segmentih pohištvo trgu, je verjetno, da ostane nespremenjena, bo povečalo povpraševanje za pohištvo iz naravnih materialov in "toplo" Todorov. Po mnenju nekaterih, lahko povečanje konkurence v segmentu visoko kvalitetno pisarniško pohištvo domače proizvodnje. Iz razpoložljivih virov, je bilo to leto, morda odpiranje velikega obsega proizvodnje pohištva za ta razred z južne Evropske tehnologije. Na Splošno, po nekaterih ocenah, velika ovira za večjo prodajo gospodinjski pohištvo bo ostala nezmožnost učinkovite uporabe sistema prodaje na obroke.
VIR: budinfo

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика