воскресенье, 30 марта 2014 г.

V prizadevanju za čas 2006-11-07 12:03:30

Gradnja in rekonstrukcija.

V prizadevanju časa
2006-11-07 12:03:30

V juniju letošnjega leta so se ukrajinski trg je pripeljal iz nove serije, ki je iz pipe za kuhinjo in kopalnico - "oras Ventura". Podjetje Oras poziva, da "najbolj v modi in moderno, ki združuje uvedbo vrhunske inovacije in oživitev" zastarele "raziskave". Poleg tega, če serije, družba uporablja nestandardni tehnologije, ločevanje design iz zadnjega mesta na prvi in bistveno zmanjša razvoja časovne vrste je skoraj 2-krat. "&" Srečal z Ayla Kortelainen, izvoz Manager in Jean Rautavuori, Vodja projekta, elektronskih izdelkov, in ugotovila, da Oras pomeni, da "ne" glavni prodaje "oras Ventura" za prvi 2-3 let, in ne za 7-10 let, kot vedno. Ustvarjanje serije "Ventura", "smo pozabili vse, kar sem vedel, in začeli učiti iz nič", - govorijo v podjetju Oras. "Izhodišče v to delo za nas je bila na željo naročnika. Ideja je bila, da ponujajo izdelke v segmentu luksuznih vozil - da ljudje radi uporabljajo. Ob sedežem to, smo sestavili seznam meril, ki so pomembne za potrošnika, in se je začelo s projektiranjem (in ne z razvojem tehnologije pridelave, kot prej), da je prvi oblikovalec dal prosto pot svoji domišljiji in misli, in šele nato tehnologije, ki se je začela prilagajati tega modela. Z drugimi besedami, smo zavrnili od tradicionalnega pristopa pri razvoju in prešli na alternativne. Torej, najprej smo določili skupino potrošnikov, in po tem - značilnosti izdelka, vključno z zasnovo. In šele potem se je obrnil k pripravi proizvodnje, tehnologije, " je dejal Jean Rautavuori. To je pristop, usmerjen na potrošnika, kot prej, v tradicionalni pristop, načrt je bil z nami zadnji fazi razvoja. "" & "V razvoj nove serije" Ventura "podjetje Oras ima uporabljajo inovativen pristop. Trajalo dlje kot običajno (rekli ste, da ta proces ponavadi traja 2-3 leta)? In kaj portfelj izdelkov v podjetju Oras? Da je zdaj "Ventura" v skladu s terminologijo, ki jo je sprejel v trženje, je "težko otroka." Kako dolgo bo trajalo tako dolgo, tako dolgo, kot je izdelek, ki gre v kategoriji "zvezde", in imate nove "problem otrok"? Jean Rautavuori: Tradicionalni pristop, ki ga uporabljajo vsi proizvajalci žerjave na svetu, vključno z zda. In, praviloma, načrtovanje časa, kaj serija je 2-3 leta. In naložbe znašajo približno $ 10 milijonov eur (od ideje do proizvodnje). Kot je za "Ventura", to je bil velik projekt, vendar ga vzel za 1, 5 let. Seveda, vse naše sredstva so bila zbrana tukaj: lahko rečemo, da vse 2000 80% naših zmogljivosti za razvoj izdelkov in vsa oprema ta Oddelek je sodeloval v tej seriji. In to je naravno, da je v tako kratkem času, da razvijejo vse to, smo morali opustiti male projekte: torej, za nas je bilo pomembno. Poleg tega imamo zelo stroge obveznosti'asana na del grafikon - če smo imeli načrtovana, tako da imate nekaj pripravljena v času, potem pa boste vsi prizadevati, da se zagotovi, da je bilo tako. V dinamika prodaje proizvodov iz serije "Ventura" upamo tudi, če želite pridobiti to rezultat, kot vedno. In če je obseg prodaje nekaterih konvencionalnih izdelkov narašča s časom v prvih 7-10 let svojega življenja (na primer, je lahko stati'ker povečati prodajo vodo ventil, si mora pridobiti soglasje plinovoda podjetja in druge organizacije), za "Ventura", usmerjene v zgornjem cenovnem segmentu, rast prodaje, se bo zgodilo, vzryvoobraznyj, vendar le v prvih 2-3 leta, in potem se ustavi. In vemo čisto dobro, da če teh novih proizvodov visoke segment, namenjene za posebne skupine, ne bo prodajajo tudi v prvih mesecih, to ne bo mogoče prodati za vedno. Vendar pa lahko že danes lahko rečem, da v dveh mesecih smo pričakovali težave z dobavo je tako veliko povpraševanje. Glede na druge tako imenovane "težko otroci" - smo zelo veliko ukvarjajo s tem in predstavlja v srednjem segmentu potrošnje, "Ventura" je nekje zgoraj, vendar se je v obdobju med sredino in zgornji cena segmentov, bomo verjetno bo nekaj narediti, da se razvije. Ko je težko, seveda, govoriti pred rojstvom, ali je dekle ali fant... "&":In kakšen je življenjski cikel izdelka, koliko časa prehaja med razvoja in datum, ko se ga odstrani iz proizvodnje? J. G. : V tradicionalni pristop - približno 10 let. Ampak za visoko segment, ki je običajno precej krajši čas - morda 5 let. To ne stojijo'zaradi tehničnih omejitev, - vsi naši izdelki ne manj kot 10 let, ravno v visoko segment posodobitev serije, ki je hitrejši od povprečja. Vendar pa, ta trend: če prej življenjsko dobo izdelka, je bil zelo dolgo, sedaj pa je stalno zmanjšuje. Tako, seveda, moramo za zmanjšanje razvojnega časa in časa marketing bo zmanjšanje trg. "&":Kako naredite seznam meril, ki so pomembne za potrošnika? J. G. : Vse, kar je na podlagi raziskave, opravljene v Zahodnih državah, različnih raziskovalnih organizacij, kot so Gallup. Ta pristop se pogosto uporablja, ko proizvodnje novih izdelkov. Te študije kažejo, da konservativcev in altruists make up skoraj 60% celotne populacije. In ko smo načrtovali, sprostitev takega posebnega linijo izdelkov, kot "Ventura", je razumljivo, da ti ljudje ne bodo naši potrošniki. Namesto, potrošniki pa bodo postali sebičen in Hedonists. Tipični predstavniki te skupine so voditelji, politiki, novinarji in arhitektov. In ker smo vedeli, kako dodeliti skupine prebivalstva, kolikšen delež celotnega prebivalstva, ki ga predstavljajo, rezultate raziskave, smo tudi'najti tiste vrednote, ki te skupine, da je največja vrednost. Vse te dejavnike je osnova razvoja naš novi izdelek in tudi celotno novo serijo izdelkov. Poleg tega so vsi kanali prodaje novega izdelka se razlikuje od prodajnih kanalov običajne izdelke za množični prebivalstva. In to je zelo pomembno, da se zadnja točka - marketinške materiale, ki omogočajo, da proda izdelek, ne na podlagi tehnične lastnosti, temveč tudi na čustveni podlagi. Tako, izkušnje kažejo, da po 2-3 letih po prvi vzorci konservativcev in altruists se uporablja za izdelke, in to preneha biti novost za njih. In so začeli, da želite kupiti ta izdelek. Posledično se je obseg prodaje bo rast zaradi dejstva, da bo blago spoznavanju novih skupin... Zanimivo je, in lahko govori na ta tema 2:00. In če rečeš isto o mobilni telefoni, na primer, najbolj naprednih novih Nokia 2-3 leta bo postal tako znan in dostopen, da bo pripravljen kupiti še moja babica in za svoje otroke. "&":Tako, v resnici, prikazuje shema - odziv ljudi do novega izdelka ali le pripomoček, ljudi in družbo? J. G. : To kaže, da cenijo različne skupine prebivalstva, ne glede na izdelek. Nekateri cenijo nove in drugi je stari, izkušeni, zanesljivo. To je bila globalna študija v vseh Zahodnih državah, in je čisto mogoče, da nakup, naročanje po pošti. V tej skupini so se udeležili Dr. M. Puone, E & D Design. V Nemčiji, v ZDA, v vseh Zahodnih državah so izvedli take študije. "&":Rekli ste, da se razvija vrsto vaš oblikovalec. Ampak on je delal v podjetju za 20 let. Vendar si tudi, je dejal, da je za delo v zgornjem desnem sektorju je treba mlade, ambiciozne, in tako naprej, Kako pritegniti mlade oblikovalce? J. G. : Jorma Vennola - naš oblikovalec, ki deluje z našimi izdelki za skoraj 20 let. Leta 1999 je prejel nagrado imenovan Kai Francosko - najbolj prestižnih na Finskem na področju oblikovanja. Lahko rečem, da Jorma zelo mladi, je bilo nekaj več kot 50 let in je zelo energična. Seveda, smo mislili, dolgo in težko o, ali je to novo vrsto izdelkov za uporabo oblikovalec, ki dela z nami 20 let, on bo lahko razširite obzorja, tako da se ustvari nekaj novega. In seveda, smo razumeli, da obstaja tveganje, da je on ali ne morejo ali ne upajo, da se premaknete na nekaj novega. Toda zdaj, ko je ta proizvodnja je bila razstavljena na Frankfurtskem razstavo, sem lahko ponosno rečem, da med novosti je uživala največje priljubljenosti. To je zelo pomembno, ker prej, ko smo uporabili tradicionalni pristop, oblikovalec prišel na delo v končni fazi in je imel nekaj SV'roke zavezane. In to je za to shemo, G. Vennola 20 let in delal. Toda zdaj, ko oblikovalec prvi dal prosto pot svoji domišljiji in misli, in šele nato tehnologije, prilagojen design, tudi v primeru samo ene "Ventura" smo lahko opazili, da pri Rosu'vezane roke, kot če bi bil osvobojeni suženjstva, prešli na prostem kruh in pred njim z'nove priložnosti. "&":Ampak, verjetno, stroški oblikovanja v tem primeru so bile višje kot normalno? J. G. : stroški načrtovanje v tej seriji predstavljajo 5-10% celotnih stroškov. Res je malo višja kot običajno. "&":Ne držite ponudb med oblikovalci, ali ste kdaj objavo tega dela za svoje polni delovni čas oblikovalec? J. G. : Prvič, naša oblikovalca (delal je v podjetju, v 60-ih letih) - Capo Virkkala, enega najbolj znanih oblikovalcev na Finskem. Bil je že splošno znano v državi. Ustanovitelj naše podjetje je zelo cenjen mu je, da je bil seznanjen z njim osebno, in on je pravzaprav zelo veliko pozornost je bila namenjena design. Danes smo vsako vrsto izdelka se odločite, kdo bo oblikovalec. Vendar v 80% primerov so opremljeni z naš oblikovalec. Tako se izkaže. "&":kako podjetje Oras je določanje položaja sama kot nova sama od konkurentov in drugih podjetij, ki se trudijo, da kopirajte svoj slog? J. G. : Ko smo začeli ta razvoj, mislil sem, da je bila le, da bo za to vrsto dvigala z novo obliko, in vse. Ampak, ker imamo zelo visoko tehnološki potencial in vemo, kako se dela s kovino, elektronike, plastike, ta funkcionalen mi'povezana z zasnovo. Tako, družino žerjavov, ki vključuje zajema tradicionalne stanovanjske elektronske pipe. In, če sem iskren, sem še vedno ne veste, kdo bi lahko kopirate. "&":Kaj bi poklical najbolj močan tržni prednosti Oras? J. G. : Mi pripisujejo velik pomen za izbiro skupine potrošnikov, za katere naše izdelke, tako da smo zakoreninjeni v mnogih državah je zelo močan marketing storitev. Zato, functionalism in oblikovanje,'Združeno skupaj - to je naše prednosti pri trženju. In za predmete, kot so serije "Ventura", je zelo pomembno, da je proces proizvodnje in trženja delali za isti cilj. In, seveda, blagovne znamke mora biti dovolj dobro, tako da je vse to bila prodana... In še, v tistih trgih, kjer smo že, mi smo ne samo prodaja izdelkov, temveč tudi zagotoviti, da bo delo in pomoč ali storitev ali popravila. Ta dolgoročne dejavnosti, za vsako vrsto izdelka, v korist kupca, je poslovna ideja Oras. Zato, in v zasnovi ne bomo zapustili kratkoročno, nekaj modnih trendov. Naš cilj je, da vsak človek, ki so kupili naše žerjav, smo bili tako zadovoljni s tem, da, recimo, 10 let ali več, če hoče, da ga spremeni, da bo delo naših izdelkov. Po vsem, pipo je pipo, to je sistem, ki je vključena v stečajno maso, in to ne kravato, ki jih je treba spremeniti vsak dan. Torej, če smo prišli do skrajne design žerjava, da ga namestite, morali ponoviti celotno kopalnico. To je neprijetno. "&":Kako capacious in obetaven trg ali menite, Ukrajina? Ayla Kortelainen: Svoje delo v Ukrajini smo začeli samo 3 leti. In ta trg za nas je še vedno precej nov. Seveda, imamo na voljo naši izdelki v nekdanji ZSSR, in ob Črnem morju, v letovišču kompleksi veliko število žerjavi Oras. Vendar je kljub temu vsako leto, naš obseg prodaje povečali, in verjamemo, da bo ukrajinski trg. To je rastoči trg in upamo, da politična in gospodarska situacija ostala nespremenjena, in to pomeni, da je naša prodaja se bo rast v prihodnosti. "&"imate kakšne raziskave na postavitev proizvodnje v Ukrajini? Na Poljskem, kot odprete rastlin... A. K. : Pogajanja so potekala v drugih državah Vzhodne Evrope, ne samo v Ukrajini, vendar se je odločitev, je še vedno v obravnavi. Vendar to ni neumna stvar. "&":Pripravi nove vzorce proizvodov v vseh Evropskih trgih hkrati, ali obstaja nekaj doslednost v vaša dejanja? A. K. : Obstaja več različnih pristopov. Torej, če je nov izdelek, ki uporablja nove tehnologije, kakovost vzorca, smo začeli z ene ali obeh držav. In, na primer, "Ventura", je začela na trgu, to pomlad, tako preizkušen in elektronskimi napravami, že tako preizkušen v vseh Evropskih držav, da se bo to zgodilo ob istem času. "&":Rekli, da so tudi filtri za vgradnjo v Oras pipe, v Evropi je treba zamenjati vsaki 2 leti, in na Finskem se ne more spremeniti na vse. Vendar smo veliko vode, da bi apno. Kako pravično za Ukrajino rezultate testiranje izdelkov Oras v Evropi? A. K. : Ko govorim o Evropi, mislimo na celotnem Evropskem trgu, vključno z Ukrajino. In apna - kot velik problem, na Danskem in v Nemčiji. Vendar apna ne vpliva na onesnaževanje filtriranje mrežnega očesa je mreža je oblikovana tako, da preprečuje ventil velikih delcev. "&":Tisto, kar preprečuje, da spodbujajo svoje blaga na trge Vzhodne Evrope, vključno z Ukrajino? A. K. : Ena od ovir je raven cen. Naši izdelki vsi ne morejo privoščiti. In drugih ovir, moramo pogledati naših konkurentov. Obstajajo tudi drugi proizvajalci iz različnih držav, ki prav tako si prizadevajo za ukrajinski trg. Vendar pa glede na dejstvo, da tukaj, v Ukrajini, dobri partnerji, naše obseg prodaje povečali ves čas. Ampak bomo poskušali biti bolj aktivni in bolj skrbeti za naše partnerje. Tudi, poskusite, da skrbi za končnega uporabnika, tako da mu je ostal zadovoljni z našimi izdelki. "&":Ampak tekmovalcev to, preveč... A. K. : Seveda, nekaj. Vendar pa, ne vse. Kot pravilo, tukaj na Finskem, podjetje, ki ponuja prodaje, ponudbe, in vgradnja in servis. Kot sem razumel, v Ukrajini in v Rusiji, je trgovina, ki prodaja žerjav ni odgovoren za njegovo namestitev. In smo pripravili in prodajalci in osebje. In to storite sami, ne bi pritegnili strokovnjake od zunaj. POMOČ "&" Skrb Oras je vodja prodaje vode, pribor v Skandinaviji in eden največjih proizvajalcev vode, pribor v Evropi. Skupina ima proizvodne obrate na Finskem, v Nemčiji, na Norveškem in Poljskem, kot tudi gospodarskih vej in urade v 18 državah Evrope in Kitajske. Sedež skrb je v mestu Rauma (Finska). Skrb Oras razvija, proizvaja in ponuja na trgu za eno ročico mešalnik, thermostatic in elektronske pipe, ventili in elektronskih modulov.
VIR: Spremljevalec

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика