суббота, 29 марта 2014 г.

Bolj priročno, kot obljubljena dežela... 2006-11-07 10:54:20

Gradnja in rekonstrukcija.

Bolj priročno, kot obljubljena dežela...
2006-11-07 10:54:20

Vse lepo in dobro, predvsem pa mi je všeč: to je bolj beli mesečini, bolj priročno, kot obljubljena dežela, toda kaj reči o tem, da je kopalnica. Voda iz pipe je zelo hladno. Žerjav ne bo dotik na drugi strani. Lahko hladno pranje kluba, Vroče lonec nato. Žerjav je eden napisal: "Čakalnici. ", žerjav prijatelj "Gorah. ". Prihajajo utrujeni, da delujejo želim. Niti Shi ne veseli Niti čaj slavček. In Chaika bo polemicise - in mrtvih, In bo preprosto smeh iz tega smacks titillation. Če je prišel na socializem v goste, užitek - ujame želodec. Hlače na kljuko, bluzo na nageljni, z milom v roki... pljuskanje! Usedem in oprati dolgo, dolgo časa. Skratka, sit, medtem ko lov. Samo v kopalnici poletje in Volga, samo ni rib in ladje. Čeprav umazanijo na deset-letne izkušnje z vami, lubje od drevesa, skoraj rojen ki prihajajo izven saje je spere, prasica. In že na pare, raziskave že! Tukaj je Verty pero: In kaplja kul dež tuš z drdusty železa oblaki. No, in sladkosti v to dušo! Vas, ne vzemite zavrni - Pat padec lase, ušesa In teče skozi žleba bromid rezila. Vodo sprati z Taurus mokro Brisačo kot zver, shaggy. Za zemljišča, p'Yat - tla širi, se opravičujem za izraz, plute Mat... Stoletja Mayakovsky Če blago? Uvoz kadi in stranišča ni navdušil sodobnega potrošnika. V letu 2001 se je delež uvoženih sanitarni trgu, je ocenjena subjektov, ki niso manj kot 85% (v denarnih enotah). Takšna slika je opaziti, da je v zadnjih nekaj letih. Trgovci pravijo, da je iz prodaje uvoženih kadi, umivalniki, wc, mešalniki in pipe, tuši in parne kabine, masažne kadi, pohištvo in oprema za kopalnice, so dobili največji dobiček. Ukrajinski "sanitarni" trg je mednarodnih. Poleg domačih proizvodov, to je proizvodnjo več kot 20 državah (v Nemčiji, na Češkem, Poljska, Španija, Italija, Portugalska, Madžarska, Slovaška, Belgija, Švedska, Švica, Finska, Nizozemska, Turčija in drugi). V trgovini na drobno so pogosto predstavljeni izdelki iz naslednje blagovne znamke: Kolo in Cersanit (Poljska), Jika (češka Republika), Kall in Toprak (Turčija), Gustavsberg (Švedska), Ido (Finska), Co (Švedska), Villeroy &Boch in Keramag (Nemčija), Indusia (Portugalska). Od najbolj znanih španskih - Roca, Sangria in Gala. Aktivno deluje na domačem trgu velikih tujih predstavništev - "Sanitec KOLO" (Poljska), "..." (Švedska), "Ido" (Finska), Grohe (Nemčija). Podjetje je "sončni zahod" predstavlja v Ukrajini priljubljeni nemški blagovne znamke Hansa, Keuco, DuschoLux in Švicarski Gebent. Lahko rečemo, da je sanitarne uvoznem trgu "run"predvsem nemških znamk. Zanimivo je, da veš, da... Obstoj ločeno sprejeti proizvajalec sanitarnih izdelkov v Evropi je danes praktično nemogoče, zaradi visokih stroškov,-združljivost', povezanih z energetsko intenzivna proizvodnja kadi, pip in keramičnih izdelkov. Zato veliko podjetij-proizvajalcev o'Združeni v eno, ki se nanaša. Tako, stroški, ki nastanejo znotraj skupine se zmanjša na minimum, saj je centralno nakup opreme, dobavljene surovine, prerazporedijo sredstva v skupini, itd., V Ukrajini, ki se najbolj pogosto zastopani izdelki iz treh podjetij Sanitec Skupina, ki je Idealen Standardni in Villeroy &Boch. Razvrstitev je skupni mednarodni klasifikaciji sanitarni proizvodi iz razredov: razred "gospodarstvo"; razred "udobje" ("standard"); razred "Lux", in razred "izključno". Sanitarni izdelki so razdeljeni na: - sanitarna keramika (umivalnik, wc in bide); - kopeli in Jacuzzi; tuš in parne kabine; - mešalni ventili, oprema in pohištvo za kopalnico. Izvajalci menijo, da je glavni denarni prihodek od prodaje v trgovini napeljave zagotavljajo prodaje keramike, kadi in umivalniki. In trgu-da "šel"! V skladu z glavo sanitarni Oddelek v podjetju "Unitech Bau" Sergej Petrenko, v zadnjih nekaj letih, prodaja sanitarne izdelke, Ukrajini, na povprečne cene in višje, močno povečalo. Komercialni Direktor "Trgovina house" Carmen "Mikhail Vrečke ocenjuje, da ta rast je približno 10-15%, medtem ko je prodaja nekaterih skupin, blago pa za 20-30% v primerjavi z letom 2000. Tako, " sanitarni "trg Ukrajine razvija zelo dinamično. Obstajajo tudi bolj profesionalni pristop strank pri izbiri sanitarnih izdelkov. To "izboljšave" prispevala k stabilnim gospodarstvom in ravni države razvoj na Splošno, in pomanjkanje politične cataclysms. Posledično okrepila obsežnih gradbenih ne samo v Kijevu in Kijevu regiji, ampak tudi v drugih mestih - "megacities" Ukrajina. S'tam se je prikazal veliko večjih in manjših gradbenih podjetij in rast trga sanitarni tehniki, ki so neposredno sorazmerna rast gradnje trgu. Glavni delež v gradnji je stanovanje, in dovolite, da bi kupila novo stanovanje od znanih gradbenih podjetij lahko ljudje s povprečnimi dohodki in višjo. Vsekakor nakup tega stanovanja lastniki razmišljajo o "stvari" ustrezni ravni. In to, v zameno, prispeva k rasti trga sanitarnih izdelkov v ceno nišo za srednje visoke cene. Povečanje prodaje uvoženih sanitarni prišlo predvsem v razredu "gospodarstvo" in "udobje". Povečanje prodaje vodovodne razred "Lux" še ne tako veliko. (Čeprav, na primer, glede na "Carmen" v letu 2001, skoraj 50-odstotno povečanje prodaje ekskluzivni modeli sanitarno inženirstvo Villeroy &Boch). Glede na pripombe predstavnika podjetja "..." v Ukrajino Jaroslav Plachinda, v letu 2001 je bilo prodanih: sanitarna keramika - $ 15 milijonov., mešalniki, je prodala približno enak znesek, prhe in vroče kopeli imel $ 7 milijonov. Skoraj 50% prihodek "sanitarni izdelki" trgu "done" v kapitalu. Cena je Zagotovo obseg sanitarnih izdelkov v srednje cena nišo, veliko večja, kot izdelki, cene višje od povprečja. Če sledite ta trend v državah - proizvajalci, vodovodne na povprečne cene predložiti: Poljska, češka, Madžarska, Slovaška, Avstrija, Švedska, Italija, Finska, Španija in Francija. "Gospodarstvo" razred (od $ 50 - $ 100 na postavka) na domačem trgu, je na čelu s poljsko izdelkov Cersanit in Kolo - so račun za 40-50% prodaje vodovodarji ta razred. Tudi ta skupina je predstavljala za naslednje blagovne znamke: Jika, Toprak, Gala. Vodovodne razred "standard" ali "udobje" (od $ 100 do $ 150) predstavlja blagovne znamke Toprak, Indusia, Alföldi, Ido, Laufen, Roca, Gala in Sangria, Jacob Delafon, Gustavsberg. Vsak od teh proizvajalcev je širok obseg zbirke. Tako, stopnje vsaka od teh blagovnih znamk je namenjen za širok krog potrošnikov. Skoraj vsak proizvajalec v vaš Arsenal je serija izdelkov po povprečnih cenah in serije po višjih cenah. Na primer, povprečno ceno na wc-CD se začne od $ 60, in je cena za isti izdelek v višje cenovne kategorije do 500 $ . Drage in luksuzne sanitarne proizvodnje (razredov "Lux" in "izključno") je zastopana, predvsem, nemške blagovne znamke: Villeroy &Boch, Hansa, Keuco, DuschoLux, Grohe, Hansgrohe, Kludi in Idealen Standardni in Geberit. V razred "Lux" vključujejo tudi nekatere serije Gustavsberg, Roca, Gala, Laufen, Ido, Ifo, Indusia in Kolo. Cene za izdelek - od $ 150. &Quot;" blagovne znamke iz kategorije "Lux" - Villeroy &Boch. Opozoriti je treba, da teh znamk so samo naredil ogromen obseg sanitarne opreme. In, predvsem, cena vrzel med "poceni" zbirke in najbolj drago - ogromno. Tako, cena za wc-CD lahko $ 150, in morda nad $ 500. V zadnjih 2-3 letih pa se je rahlo zmanjšala v ravni drobnoprodajnih cen. Stojalo'to je bila povezana najprej z dejstvom, da sprva ni konkurence. Veliko operaterjev bile zastopane z enim ali več blagovnih znamk, ki se ne prekrivajo z blagovnih znamk, s katerimi se trguje, ki jih druga podjetja,. Ko isto blagovno znamko, postala je mogoče kupiti več trgovcev, zmanjša njihovo stopenj za povprečno 10-15%. (Želja podjetja, da se zagotovi, da trgovine in vse nekoliko nižje stopnje). Raven cen, ki vladajo na domačem trgu, na eni strani ustreza posredni stroški, ki nastanejo pri dobavitelju, na drugi strani pa je določena s kupne moči domače potrošnike. stvari. Vsako podjetje - proizvajalec sanitarnih izdelkov na leto dviguje cene v povprečju za 3-5%. To stand's tem povezana na skupno raven inflacije v Evropi. Znižanje cen na sanitarni proizvodi je trenutno skoraj nemogoče. Sezonske trenutno, več in bolj sezonska nihanja so offset. Če dve ali tri leta nazaj so bile vidne in otipljive, že lani, sezonska dinamika prodaje je bilo praktično odsoten. Danes prodajni uspeh podjetja je odvisen od izbrane politike prodajo sanitarnih izdelkov, sposobnost menedžerji in prodajalci, da pravilno predloži blago, učinkovite oglaševalske tehnike, ki promovirajo svoje izdelke. Seveda, največji obseg prodaje padel na "gradnja" sezone - Marec - julij ter September - November. Konec decembra - na začetku januarja, seveda, mrtva sezona za prodajo, vendar to velja za trgovino skoraj vse vrste blaga,. Glavni subjekti V Kijevu velika podjetja, trgovine napeljave, se šteje, da je: "Unitech Bau", "Carmen", "Rostex", "Budmax", "Hiša" EXPO ", " Geyser ", " Ukrbudmist ", " Standard ", " Sergo ", " the best Online ", " Nadežda trgovina ", " Obzorja ", " dekor-service ". Drugi, še ne izpolnjujejo kriterijev za velika podjetja. Sanitarne naprave je pomembna, vendar ne edina stvar, potrebne za ureditev kopalnice. Danes največji kapital podjetja, ki predstavljajo v ukrajinski trg, uvoz pridelava, vadbeno opremo izbor, načrtovanje, izračun, dostava, namestitev, prilagoditev, ki je, nudijo celoten obseg storitev. Ampak kot v regijah? Kljub temu, da je trg sanitarni tehniki, Ukrajina obsežno tuji izdelek, ki se razdeli po vsej državi, je zelo neenakomerna (in tudi takrat, le v bolj ali manj velikih mestih). Glede na ugotovitve ključnih udeležencev na trgu, v Dnepropetrovsk na druge blagovne znamke prevladuje španska sanitarno opremo. Hkrati v Odesi je težko najti izdelkov španske proizvodnje. Regije, ki imajo svoje "sanitarni" voditelji: v Dnepropetrovsk - "Aqualuna", "Dobrynya", "Carmen-Dnepr" in "Nov svet"v Kharkiv - "Vedaproekt", "Favola di Oro", "Benetke", "Maddy mednarodna ", " Kairi "in" Techno ". V Odesi, povečanje tržne moči, ki je "nazaj", "agate", "Arkady", "Snmr" in "Antey", v Lviv - "Voka - Lvov". V Donetska regiji poudarja, da je delo podjetja "Izključno skupine", ", Da trust Ltd", "nevarnosti", "Maxidom", "Nova Vita" in "Dominanssi". Kapital družbe je tudi poskušali razširiti svoje dejavnosti v regijah. Nekatera podjetja "se" partnerji, druge odprte v velikih mestih, njihove podružnice in trgovin ("Carmen", "dekor-service", "Budmax"). Prodaja drage in luksuzne sanitarne keramike v regiji je veliko manjše kot v Kijevu. In razred "povprečna" sanitarni izdelki je dobro zastopana z lokalnimi podjetji. Približno 70% sanitarnih izdelkov v regijah Ukrajine se prodajajo po nizkih in povprečnih cen. Struktura prodaje je Razmerje med prodaje (v denarnih enotah) izgleda takole: na korita in stranišča, ki predstavljajo približno 40%, kad zasedajo 20% prodaje, pip in mešalniki - 15%, tuš-kabine - približno 10-15%, pohištvo za kopalnico 5-10% prodaje, in pribor, ki traja več kot 5% v skupni prodaji. Tako, kralj prodaja - wc. Drugo častno mesto korito. Wc in umivalnik "samo" v različnih sob, ta določa, povečano povpraševanje po njih. Poleg tega, v novih hišah veliko stanovanj, kjer je načrtovano, da namestite dve stranišči (in v skladu s tem, dve umivalniki). Kopalna kad ima tretje mesto v obseg prodaje. Tuši in bidets prodanih precej manj. Čeprav je v zadnjih letih se je povpraševanje po njih se je znatno povečalo, saj naše kopalnice so pogosto majhne, in imate tudi pralni stroj, da dajo... Izhod - tuš. Vendar pa so stroški najenostavnejši tuš dvakrat stroškov kopel. Ti izdelki so idealna za inter'er, ko je bila hiša ali apartma ima drugi kopalnici. In, skladno s tem, v mešalni ventil prvo mesto pripada pipe za pranje bazen, drugi - za kopel in tretji - za tuš kabino in bide. Prodaja Uvoženih sanitarno inženirstvo proizvodov, večinoma jih izvajajo shema "proizvajalec - uvoznik - trgovina na drobno". Vendar pa, mnogi uvozniki, ki imajo svoje lastno prodajno mrežo. Po operaterjev, blago iz srednjega in visokega razreda redko izvajajo po tržnih točk. In tukaj je specializirana trgovina na drobno (trgovin specialiteta in saloni, stavbe supermarketih) prodaja do 50% izdelkov na povprečne cene in več kot 70% blaga, po visokih cenah. Po izračunih strokovnjakov, na poti od proizvajalca do končnega potrošnika blaga iz razreda "Lux" in "izključno" v ceno raste približno dva krat. Kljub temu, da je danes večina podjetij verjame uspešno delo, donosnost NALOŽBE v višini 10%. Priložite svojo roko, Nova kopalnica naj izpolnjuje sodobne zahteve, o tem, kako higieno, in njihove funkcije, in da izpolnjujejo svoje individualne okus in slog nastanitvenih objektih na Splošno. Zato morate Svoje osebno sodelovanje pri oblikovanju inter'jer najbolj intimen prostor Vašega doma. Lahko posvetujete z arhitektom, razmišljati in poskusite načrtovati vašo kopalnico. In to je mogoče storiti s pomočjo modela, ki je sestavljen iz zmanjša za 20-krat (1 kvadratni = 1 cm), slike predmetov, - sestavni deli. Nasveti podjetnik: 1. Oblikovanje izbor, si zastavite vprašanje: ", bi jaz za sebe, da jo kupite? " 2. Ne SV'apartmajev s trga točke - to je včeraj, in samo nestrokovnega pristopa za trgovanje. 3. Menijo, prvič, kaj misliš, da kupec je optimalno razmerje " cena / kakovost". 4. Jasno določite smer in načela svojega dela: z izdelki, kateri razred ste delali (nizka, srednja, visoka), kaj so blagovne znamke itd., 5. Profesionalni prodajalec - to je pol bitke. Vodja visokega razreda bi moralo biti omogočeno, da si dal v čevlje stranke, ki ne vedo, da on ve, odlično. 6. In pam'ne pozabite, da ta posel ne vam omogočajo, da zaslužite "fast money"! Vendar povpraševanje po sanitarni izdelki in bo vedno. Strokovnjakov za svetovanje, da navedete Vaše želje v kopalniške opreme, poskusite odgovoriti na naslednja vprašanja: 1. Tam je treba za napravo dveh ali več kopalnice (na primer, za goste? ). Kaj so dimenzije prostorov, dodeljenih kopalnica in WC? Kje so elektriko, vodo in kanalizacijo, ventilacijski kanali? Se lokacija polje, non-standard kotov ali zavihki? Načrt-sistem, sestavljen z roko, bo pa Vaš pogovor s strokovno podjetje v vsebinsko razpravo. 2. Koliko ljudi bo uporabil, kopalnica? Kakšno življenje vodijo (na primer, da "zjutraj rush hour" ko zbiranje sedem'th na delo, izobraževanje? Intenzivnost rabe, spol, starost in individualne želje - kritičnih podatkov za strokovnjaka pri izbiri opreme. 3. Oprema slog, ki Vam je ljubše, in Vaši družinski člani? Za odgovor na to vprašanje Boste lahko, po pregledu dobavitelja, katalogi, vzorci sanitarni izdelki in rešitve v kabini podjetje-prodajalec. 4. Kaj skladov ali nameravate vlagati v opremo kopalnice? Stroške opreme je odvisna od države, proizvajalca. V okviru iste blagovne znamke vrednost, se razlikuje glede na oblikovanje, razpoložljivost dodatnih izboljšav položaja. Isti proizvajalec lahko ponudi široko paleto zbirk opreme: od najpreprostejših do najbolj avantgarde, cenovni razpon je velik. 5. Veš, v kakšno podjetje, ki ga želite uporabiti za nakup? Ki se nanašajo na več znanih podjetij, Boste lahko primerjali ravni opreme, spekter storitev pristop do strank, storitev, cen in stroškov, ki se je končal rešitve. Bodite pozorni na to, kako dolgo ta podjetja delujejo na trgu, jih prosite, naj svetujejo strankam. Izbira tuš Tuš je ograjen in opremljen na neki način kraj, da se stuširam, vendar lahko ne sprejme kopel. Tam so odprti (tuš kotu) in zasebnih tuši. Prvo območje zidu duša le delno notranjo steno razpostavljene. Drugi v celoti, ne samo na obodu, vendar strehi vrhu in lahko so kompleksni električno polnjenje, zaradi katere, in funkcijo zdravljenje s curkom vode. Možnost, če tuš je neposredno na tleh, to je oglaševani v različnih državah, smo se uporablja zelo redko. V teh kabinah na paleto, ne, in vode lije na tla iz iztok v kanalizacijo. Vendar kabine s paleto štejejo za bolj zanesljive. Kaj potrošnikov lastnosti morajo biti palete? 1. Palete morajo biti sposobne za precej veliko težo, ne jamarstvo. 2. To ne bi smelo biti popolnoma gladka, sicer pa je enostaven za zdrs je običajno površino paleto tem olajšanje. Vrsta olajšave ne igra vloge - TIC, žarki, ", mozolji", - glavna stvar, bi moral biti enakomerno porazdeljene po celotnem območju palete. 3. Struktura palete morajo upoštevati dejstvo, da se z njim pojdite drenažo. 4. Oblika in dimenzije palete morajo biti tako kompakten in prostoren, tako da se v notranjosti kabine je bila tesno. Obstaja 5 vrst palet tuš sklope: - lakiranih litega železa, ki je že praktično ne proizvaja; - kovine (jeklo), emajl; - porcelan (keramični); akril; - palete z umetnega marmorja. Kovinski emajlirano palete biti robustna in zanesljiva, vendar so njihove slabosti: pod tekočo vodo precej klepetanje in poleg tega velja, da je učinek času t. za. vsak emajl postopoma mučile, ki absorbira umazanijo in rjo. Dostojanstvo keramika palete - v odpornost, massiveness, vendar so, tako kot drugi sanitarni izdelki, lahko razbila. Akril pladenj brez emajl, tako da ne vpijajo umazanije, s časom, ne temni in ki niso zajete z obliži. Vendar akril je pomanjkljivost, ki je sestavljeno iz dveh plastičnih mas: trde in mehke - zaradi tega, se je izkazalo, toge in fleksibilen proizvod. Tako, akril paleto moral biti zgrajen od spodaj, ker samo po sebi ni dovolj moči in volje, da bend. Če, z močno željo, tuš kopalna kad je lahko opremljen z in brez palete, brez senčila (rolete, vrata, zaslon), ki so neizogibne. Caracas tuš ohišja iz aluminija z belo barvo ali chrome konča. Tuš zavese lahko razdelimo na dve glavni vrsti: izdelan iz polistirena (plastika, pleksi stekla) in iz kaljenega varnostnega stekla. Žaluzije iz polistirena cenejši, vendar so številne slabosti: zaradi dolge uporabe postopoma izgubijo svoj prvotni videz, kot "moutput", ki so lahko prikazane razvezo zakonske zveze. Bolje je, da kupite motno plastični valji slepi - Mat ali slika: glede na to ozadje, sledove časa, se manj vidne. Stranišča, bidets in umivalniki, Straniščne školjke, bidets in umivalniki so narejeni iz tradicionalnih sanitarna keramika. Najprimernejša barva - bela (to predstavlja do 95 % prodaje). Oblikovanje je zelo raznolike, včasih konceptualni tako, da želeni predmet je z veliko težavo. Cena na wc in umivalnik "srednji razred", ki se giblje od 300 do 600 UAH. (Cersanit, Kolo, Ceramiche Dolomit, Jika). Te iste proizvode, vendar razred "Lux" bo stalo vsaj 800 - 1000 UAH. (Villeroy&Boch Gustavsberg, Keramag, Roca, Ki Je Idealen Standardni, Ceramiche Dolomit). Pip in mešalniki, Tradicionalnih pipe z dvema dvigala počasi, a zagotovo zamenjati eno ročico model, ki za pretok vode je urejeno s vertikalni nagib, in temperatura v vodoravni ravnini. V pipe uporabo thermostatic baterija, ki vam omogoča, da zaščiti ljudi pred morebitnimi padec tlaka v vodo sistem. Nemško podjetje Grohe je številka ena v Evropi proizvajalec pipe razred "udobje", in Hansgrohe - razred "izključno". Drugih vodilnih blagovnih znamk - Hansa, Kludi, Gustavsberg, Oras, Tebiza, Ideal Standard, Jado. Opozoriti je treba, da v zgoraj omenjenih podjetij, proizvodov, ekonomskem razredu je na voljo na zelo visoki ravni in mimo strogih normcontrol. Ampak nebo, visoke cene za top model pojasnjuje edinstveno zasnovo in dragih materialov, ki se uporabljajo za dekoracijo ohišja. Mešalnik na srednji cenovni kategoriji bo stalo potrošniki 350 - 700 UAH. Mešalnik razred "Lux" je med 800 UAH. Na trgu Ukrajine predstavljeni tudi izdelki nemškega podjetja Dorn Bracht, ki se osredotočajo izključno na vprašanje, mešalniki, in le razred "izključno"! Kopeli videz kopel in njegovo uspešnost je neposredno odvisna od materiala iz katerega je izdelana. Kopeli so predstavljeni predvsem v treh materialov: litega železa, jekla in akril. Seveda, v obsegu prodaje pravokotne kopeli prevladujejo železa "kad" - predstavljajo 80 % na obseg prodaje, 20 % pa pripada akril kopeli. Če potrebujete kotu, okrogle, asimetrične ali izključno kopalnica, nato pa takšne možnosti lahko ponudijo le akril. Kaj kad bolje? Vsak material (akril, jekla, litega železa) ima svoje prednosti in slabosti. V večini primerov, ukrajinski potrošniki še vedno izbere oddanih " - kad". Klasična bath. močan, trden, dolgo ogrevan, vendar ohranja toploto. Upoštevajte, kljub temu, da se je proizvodnja teh kopeli so precej energije in mnogih Zahodnih proizvajalcev (vključno s tistimi iz nekdanjega Sovjetskega bloka) se postopno "roll" njihovo proizvodnjo, s čimer se zmanjšuje obseg predlogov. Obseg litega železa kopeli praviloma bolj primitivni v primerjavi s območju akril in jeklene kopeli. Litoželezne kadi so prav gotovo izgubili pred svojimi sestrami možnosti predlagani obliki. Na trgu Ukrajine lahko srečate litega železa kopeli francoski proizvajalci Jacob Delafon in Porcher, špansko podjetje Roca (model razreda " Lux", so opremljeni s sistemi hidro-masaža) in turški Toprak. Cene za surovega železa "kad" v razponu od 500 do 10 000 UAH. Lažji jekla kopel pogosto "kriva", da ga preveč "glasno". Poleg tega bi lahko visoka prevodnost proizvaja hitro hlajenje vode. Vendar plus kopeli je, da je ceneje - 400 - 1 000 UAH.s hidro - do 20 000 UAH. Drage modele kopeli iz jekla, na ukrajinski trg predstavljeni Roca in Kaldewe. In končno, kad. Prednost te kopeli je, da zagotavlja kakršni koli obliki, in konfiguracija, kot tudi različnih barv. Poleg tega, površino, akril kopeli ugodno na dotik, ki je odporen na umazanijo in ne ravnanje električni tok. Glavni subjekti na trgu ne prodajajo samo akrilne kopalne kadi, ampak "vključeni", da ji noge, police, sprednji plošči, prilagojeno v obliko na določeno celico. Torej, kupec enega vira prejema končnega izdelka, ki izgleda ne samo lepo in elegantno, ustreza določenim slogom, vendar opremljen z nizom montaža podrobnosti, ki zagotavljajo proizvoda dolgoročno delovanje. In če si med operacijo boste dobili poškodovan, so enostavno odstrani s pomočjo tekočih akril. Uspešnost akril, ki ga je ena izmed najbolj pogostih materialov za vroče kadi. Na domačem trgu je "akril" izdelki iz skoraj vseh Evropskih proizvajalcev tukaj "gospodarstvo"-razred (Cersanit, Kolo in Bazen-Spa iz Poljske in Riho iz Nizozemske) razred "Lux" in "izključno" (Jacuzzi, Teuco, Villeroy&Boch, Hoesch, Roca, DuschoLux, Keramag in Albatros). Cene v razponu od 500 do 25 000 UAH. In še v akril lepote so ranljive mesto, je, da je post - Sovjetski človek "rose" litega železa kad. In je psihološko prelomnico, ki so sestavljeni na prehodu iz litega železa "kad", da akril fashionistas. Ne pozabite! Vse kad "'t love you" čiščenje prahu, brusni agent. Jacuzzi vroče Kadi, ne uživajo visoko povpraševanje na ukrajinski trg. Vpliv na njihovo visoko ceno. Na primer, najcenejši kopel z minimalno opremo, stroški od 4 do 5 tisoč hryvnas. Drago model bo stal približno 100 tisoč. UAH. Vendar to ni omejitev. Če poskusite, lahko kupite kopel in preko 250 tisoč. UAH. Na domačem trgu Jacuzzi zastopa naslednje znamke: razred "Lux" - Teuco, Jacuzzi, Hoesch, razred "udobje" - Bazen-Spa (Poljska) in Balteco (Estonija) Skoraj vsi anketirani trgovci opozoriti, rast prodaje kopeli s hidro masažo, zlasti podjetja "Carmen", ki temelji na njegovi prodaji, ocenjena rast približno 30 %. Tuši so vse bolj priljubljeni tuši. So tako razlikujejo v ceni, oblikovanje in tehnične značilnosti, ki lahko zadovolji vse želje - od starejših, ki je težko za uporabo v kopalnici, in za mlade, kjer kopeli pogosto ni dovolj časa. Tam so kabine v peterokotna, semi-okrogli in kvadratni uspešnosti. Obstajajo tudi drsna vrata in predelne stene omogoča gradnjo tuš kabino, glede na posebnosti eno ali drugo kopalnica. Tuši so lahko Avtonomni, in se lahko namesti neposredno na zasebni. Dražji model lahko opremimo z lastnimi črpalka, termostat, navpično hidro masažo in celo fitosauna. Poleg nepremočljiva touchscreen krmilnik, v kokpitu radio in celo telefonsko. Blagovne znamke, ki predstavljajo kabine razreda "Lux": Teuco, Hoesch, DuschoLux, Coralle in Huppe (specializirane izključno v proizvodnji tuš kabine). A trendovske v svetu tuši je nemško podjetje Hoesch. Tuši razred "udobje" v trg Ukrajine, je mogoče najti v blagovnih znamk Ravak in Vagnerplast (češka Republika)in Kolo. Cena vrzel s tuši ogromno: to je najenostavnejši kabini je približno 4000 UAH.in cena na kabine razreda "Grand Suite" gre za 35000 UAH. Sodobna tehnologija je ustvarjena, parne kabine, ki se lahko dajo v kopalnicah. Lahko so opremljene s tušem s hidro masažo in aromaterapijo naprave. Nekatera podjetja proizvajajo pretvorbo kompleti redno prhanje parne sobe (blagovnih znamk, je isto, kot da tuši). Izvajalci ocenjujejo, da je rast prodaje tuš kabine v preteklem letu je znašala 10 - 15%. Pohištvo za kopalnico Vse zgoraj "sanitarni" proizvajalci, ki se ukvarjajo s proizvodnjo pohištvo za kopalnico (Villeroy&Boch, Ideal Standard, Keuco). "glasba" je prvi ukrajinske tovarne (ki temelji družba "Carmen" 1999), ki se ukvarja z izdelavo pohištvo za kopalnico in neodvisno razvija design in ponuja različne barvne rešitve. Kot je povedal podjetja komercialni Direktor "Carmen" Mikhail Vrečke, ki so bile prej uvoženo pohištvo razred "Lux" španska družba Royo in italijansko - Telma in Antonio Lupi. Po prevoz pohištva v številni izdelki, ki so bili poškodovani. Ideja lastne proizvodnje. Danes "glasba" proizvaja pohištvo-razred "gospodarstvo" (600 - 700 UAH. ) in "udobje" (700 - 1500 UAH. ), kot tudi dražji modeli (od 1500 UAH. v okviru posameznih nalog. Trgovina na drobno v Ukrajini našli pohištvo za kopalnico nemških znamk: Jorger in italijansko - Arlex, Evrolegno, Tenda Dorica, Seresi, Merati. Glavna stvar je kakovost Glede na prodajalci vodovodne tukaj "slavni" proizvajalci, glavna razlika svojih proizvodov iz cenejši je, da je cena zbirka ni določen s stopnjo kakovosti, kot vse zbirke na zelo visoki ravni, in oblikovanje novega razvoja, modeli, slogi (zdaj priljubljen, predvsem, avant-garde) in t. d. Ampak "polnjenje" vsi izdelki so praktično isti. Zgoraj omenjene znamke nemških proizvajalcev skoraj popolnoma združi razmerje cena - kakovost, skupaj s široko paleto predlogov. Kakovost sanitarni proizvodi razred "gospodarstvo" in "udobje" od vodilnih proizvajalcev je določena za eno ali drugo stopnjo kakovosti keramike, glaze in možganov mehanizem. Trendovske Je majhno nemško tovarno Duravit je najbolj priljubljen med arhitekti in oblikovalci. Tukaj vsak model je poseben tip sanitarne keramike razvili oblikovalci iz celega svetu, vključno z: Philippe Starck, Adolf Babel, Michael grobov in drugih. Brizganjem golicanje samo, da pojasni: beseda "whirlpool" ukrajinskih in ruskih potrošnikov "imenuje" kopel s hidromasažo, čeprav dejansko Jacuzzi je italijanska družba, Jacuzzi, zasluge, ki je sestavljen samo v tem, da je prvi prinesel v Ukrajini (in v drugih državah nekdanje Sovjetske zveze) vroče kadi. Tako "ne zaboj srce" prodajalci prosi, vendar imajo Jacuzzi?! Ker danes v Ukrajini predstavlja množico "sanitarni" oznake, ki med drugimi izdelki ponuja in vroče kopeli. Napoved Domačih "sanitarni" trg razvija. Zadnje leto se je povečala za več kot dva krat na račun svoje zmogljivosti. In še vedno ni končan, saj obstaja več tujih podjetij - proizvajalcev, s katerimi nobeden od operaterjev še vedno niso vzpostavljeni stiki. Sestava subjektov na trgu, je malo verjetno, da se spremeni, kot njeni glavni predstavniki še naprej, da povečajo svojo moč,. In čeprav se na tej stopnji razvoja "ne pogoltniti svojih manjših bratov", ampak ob istem času, pito, imenovano "trg sanitarni" že mogoče razširjati v svojo korist. Novi na tem trgu je precej tvegano idejo, za zmago mesto pod soncem malo verjetno, da pridejo pod oblast. Očitno je, da v prihodnosti, mala podjetja ne bo več prikazoval in obstoječih bo v sodelovanju z več kot "strong" partnerji. Paleto storitev, ki jih tako udeleženci na trgu, bo najbolj je, da niti v največji. Nekateri udeleženci na trgu so upravičeno bojijo, da vnesete domačem trgu velikih ruskih družb. Poleg tega, da je takšnih poskusov je že bilo v preteklem letu. (Tam so tudi predstavništva ruskih podjetij, trgovanje ", povezane" gradbeni materiali, kot so keramične ploščice in parket). Ta širitev je predvsem posledica dejstva, da je veliko ruskih podjetij, ki imajo večji tržni "mišice", je ostalo brez rezerve za delo v lastnem trgu. In to je lažje, "se" v soseski trg, ki je v našem.
VIR: Gradnja in rekonstrukcija

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика