понедельник, 31 марта 2014 г.

Smo namenoma zapustil universalization, ki ponujajo gradbeniki high-tech sisteme za posebne izdelke 2006-10-28 14:42:00

Gradnja in rekonstrukcija.

Smo namenoma zapustil universalization, ki ponujajo gradbeniki high-tech sisteme za posebne izdelke
2006-10-28 14:42:00

Podjetje "Henkel Bautechnik (Ukrajina)" posebne potrebe ni uvod v vsakem primeru, vse, ki so povezane z gradnjo, dobro vem o tem. Tudi o svojih izdelkov - suho gradnjo meša v okviru blagovne znamke Ceresit. Zato sem se omejiti na kratko navedbo dejstev: družba se je začela Marca 1998; v drugem letu je bila dana v obratovanje svojo prvo tovarno v proizvodnji suho gradnjo meša v okviru blagovne znamke Ceresit v Vyshgorod; sedaj je podjetje upravičeno zaseda vodilni položaj na ukrajinski trg suho gradnjo meša, zagotavljanje stabilne kakovosti in široko paleto izdelkov, - več kot 120 naslovov. Kljub svoji relativni mladosti, družba je postal dobitnik številnih prestižnih tekmovanjih ("brand of the year", "Najboljši delodajalec of the year", "Najvišjo kakovost", "Zlati sreče" in druge). Danes za podjetja in možnosti za njen razvoj, pravi Direktor družbe "Henkel Bautechnik (Ukrajina)" Vladimir Plug. - Vladimir Georgievich, kaj težnje značilno za današnji trg suho gradnjo meša v Ukrajini? - Če govorimo o smeri razvoja in ukrajinski trg suho gradnjo meša, najprej je treba opozoriti, njene presenetljive dynamics. Letna rast obsega prodaje na tem trgu je 20-25%. Skupni obseg proizvodnje suho gradnjo zmesi v Ukrajini, po naših ocenah, v območju od 250-300 tisoč ton. Po nekaterih drugih ocenah je približno 500 tisoč ton, vendar je ta slika je, mislim, nekoliko pretirane. Ta razlika v ocenah je v veliki meri pojasniti z razlikami v računovodske metode. V naših izračunih so upoštevani le high-tech spremenjen suhe mešanice, t.j. najbolj konkurenčnih izdelkov, ki so prednostna naloga v izbor politike podjetja "Henkel Bautechnik (Ukrajina)". Najenostavnejša, ne-modificiranih proizvodov, ki še vedno so na voljo številni domači proizvajalci (in posledično pade v svoje poročanje), je treba pripisati kategoriji suho gradnjo zmesi je možna le z veliko rezervo. In je verjetno, da ne zato, ker je njihov tržni obeti so dvomljivi. - So ukrajinski trg suho gradnjo meša privlačne v smislu poslovne možnosti? - Trg, na katerem naše podjetje je zanimiv in obetaven, vendar je poenostavljeno. To se spreminja v neposrednem sorazmerju s stopnjo razvoja stavbnega kompleksa kot celote. Danes je situacija taka, da tudi obstoječe zmogljivosti domačih proizvajalcev (poleg tega pa imajo tudi velike količine uvoza - približno 150 tisoč ton letno), suhe zmesi, ki lahko "zapri" potrebe ukrajinski trg. Poleg tega bo še naprej trdno rezerve, v celoti prenesete kaj je naloga prihodnjih letih. Razumevanje razmer na trgu naj bi tisti ljudje, ki verjamejo, da se je proizvodnja suhe mešanice, je najlažji način, da zaslužiti denar. V bistvu, vse, kar je dosti hujše. In tisti, ki so vključene v "suhosin" posel ni prvo leto, dobro poznamo. Suho gradnjo zmesi je zelo težko proizvodnje, še posebej, če govorimo o potrebi, da se izdelava izdelkov v široko ponudbo in visoke kakovosti. - Vemo, da je vse relativno. V tej SV'ASCO izgleda domačem trgu suhe mešanice na ozadju druge bolj razvite države? - Če za izvedbo primerjalne analize, smo lahko videli, da v Rusiji, na primer letnega obsega proizvodnje suhe mešanice, ki je približno 1 milijon ton, Poljska -1, 5 milijonov ton, Nemčija - 8 milijonov ton. Poraba suhe mešanice na prebivalca je: v Nemčiji - 60 kg, Finska, Madžarska, Poljska - 30 kg, Švedska - 20 kg, Ukrajina - 6 kg Da je, rezerve za rast na domačem trgu suhih gradbenih mešanic je zelo pomembna, vendar v obsegu, za njihovo izvajanje, bodo določena za razvoj gospodarske razmere v državi na Splošno in v gradbeništvu, zlasti. - Povej nam, prosim, kaj so osnove izbor politike podjetja "Henkel Bautechnik (Ukrajina)"? V izbor politike smo sprva se je od pojem "splošni" izdelek - to bo zelo drago in ne bo potrebe, zaprosila za varstvo potrošnikov lastnosti. Tak proizvod v tržnih razmerah niso obetavne, da ne bo povpraševanja. Ker tehnično usmerjenega podjetja, smo trdno stati na položaje specializacijo izbor. Predstavljajte si, na primer, univerzalna lepila! Po mojem mnenju je absurdno. Veliko bolj smiselno za proizvodnjo posebnih izdelkov - granita ploščic, marmorja (ki je zelo občutljiva na sestavo in barve se lahko spremenijo), za ogrevanje površine, za cistern, bazenov, prilagodljiv, lepila, itd. In smo zavestno šel naprej, čeprav je veliko domačih proizvajalcev omejijo obseg standarda navadnih lepilo za keramične ploščice. Naše podjetje je veliko zasebnih akumulirano znanje, obstaja veliko, smo si lahko izposodijo iz podjetja "Henkel", je svetovno znana znamka, ki ima 100-letno zgodovino in bogatimi izkušnjami pri proizvodnji suhe gradbene mešanice. Seveda, moramo uporabiti vse te izkušnje in smo prepričani, da je za Ukrajino, je neprecenljivo. Poleg tega menimo, celostni pristop, razvoj izdelkov sistema. Slogan našega oglaševalska kampanja "Najnovejše Odbor kompleksov učinkovite gradnje" - kaže hkrati in bistvo našega proizvoda strategije. Na primer, če govorimo o sooča bazen, nudimo našim strankam, ne samo ploščice, lepilo, vendar nabor izdelkov za krepitev Temelje, specialna vodoodporna injekcijsko, protiglivično dopolnil, itd., Enak pristop in na sisteme, self-izravnavanje tal, in hidroizolacijo sistemov. Vsako leto smo videli več in več, da smo izbrali pot je pravilna. Prihranki kot dejavnika izdelka prednosti, izpluje na drugi plan. In to je povsem logično: ravni se povečuje, z'število elite o'predmeti, obstaja vedno večje razumevanje, da je čas za delo za prihodnost, kakovost slike je bolj zanesljiv kapitala od neposrednih dobička. - Kaj novih izdelkov, ki jih podjetje ponuja gradbeniki danes? - V tem letu smo izdali približno deset novih izdelkov. Med njimi: ČLEN 225 - zaključna in fasadni omet ČLEN 29 - spremenjen fasadni omet, ČLEN 126 - mavec mavec, ČLEN 21 - rešitev za polaganje betonskih in številnih drugih proizvodov (mavca za obnovo in sanacijo fasade, rešitev za polaganje redno opeke, premaz Globoko za notranji del). Širi se obseg hidroizolacije, ne samo polimer, vendar bituminoznih (območje njihove uporabe - od ustanov in konča s pitno vodo, cistern). Še ena novost - epoksi in poliuretanskih tla. To je izdelek, ki je zelo pomemben za prehrambeno in farmacevtsko industrijo, kjer prahu, je nesprejemljiv in ga je treba zelo trpežna in enostavna za čiščenje površine. Hkrati moramo omeniti našo novo dmaldou sistem, t.j. izdelek za obdelavo obrazcev (njegova uporaba omogoča znatno olajša postopek Stripping). Samo na naši danes stane približno 125 izdelkov, medtem ko je lani jih je bilo le 70. Eno samo lepilo za ploščice smo sprostitev 7 vrst, odstrani več kot 20 vrst. Ob upoštevanju prihodnjega razvoja skupno število produktov v našem območju več kot 200 predmetov. To je najvišja vrednost kazalnika med domačimi proizvajalci suho gradnjo meša. Seveda, tako široko paleto izdelkov, ki zahtevajo kompleksne konfiguracije opreme, stalno usposabljanje in re-ureditev ustrezne usposobljenosti osebja, itd., Da ne omenjamo dodatnih naložb. Pa gremo na to, da zadovoljijo obstoječe povpraševanje, da bi potrošnikom svobodo izbire. - Vladimir Georgievich, če Ste že namenilo vprašanju naložbe, da bi bilo primerno, da še naprej te teme... - Vse dobičke, ki jih prejmemo vlagajo v posodobitev in širitev proizvodnje. V tekočem letu naložbe v proizvodnjo, je bil nad 1 mio eur, in naslednje leto ta znesek ne bo manj. Na prvi pogled se morda zdi, da je naš kapital izdatke, ki niso vedno primerne za trenutne razmere na trgu, rast obsega prodaje. Vendar se zavedamo, da je vlaganje denarja bi morali neprestano, tudi če bo rezultat le leto ali dve. To je naložba v prihodnost! - Rešiti morebitne posebne tehnične naloge so bile usmerjene naložbe? - Smo razširili in posodobili spletno sušenje in s frakcionacijo pesek. Moram reči, da je treba takšne parcele v predelovalni verigi zaradi "nacionalnih posebnosti" za oskrbo s surovinami - ni zagotovilo, da bo dobavitelj ladja ste izdelkov želeno stanje. In to ne velja le za pesek v isti problem z cementa, sadra, apno, mislim, da vse surovine, ki prihaja iz lokalnih virov. Dal sodobne, bolj učinkovito, embalažo, opremo, ki je prav tako nam je dal priložnost, da se bistveno zmanjša nastajanje prahu. Naslednje leto skozi nadaljnje tehnične re-oprema, embalaža oddelek nameravajo na vse, da se znebite prahu. Uspelo nam je, da se resno posodobitev mešanje območje (povečala njegova moč, da je dal nove opreme), kompresor sektorju. Nekaj sprememb je potekal v skladu tekočih proizvodov. Diplomiral je gradnja enega laboratorij. Zdaj imamo dve: eno na proizvodnjo : laboratorij za nadzor kakovosti, in drugi (ustvaril add-upravna zgradba) - laboratorij za razvoj izdelkov. Nadgradnjo tehnologije, smo seveda dobili dodatne rezerve za uspešnost. Trenutno smo lahko proizvede približno 120 tisoč ton suhe mešanice na leto, medtem ko design, zmogljivost elektrarne - 100 tisoč ton. - Če se ne motim, moto zaskrbljenost "Henkel" je: "Stabilna kakovost v katerikoli državi". Lahko boste sledili tem geslom tukaj v Ukrajini? - Lahko, čeprav je včasih ta je dal prizadevanja. Podjetje s sedežem strog nadzor kakovosti v vseh fazah proizvodnje, od surovin do končnih izdelkov. To omogoča proizvodnih suhe mešanice, ki se ujema z visokimi standardi kakovosti, sprejete v skrb "Henkel". Vsi izdelki so Ceresit, ne glede na to, kje je potekala, ima mednarodni certifikat kakovosti ISO 9001. Tako potrdilo, kot veste, smo dobili. Kakovost vprašanj v posebnem laboratoriju, kar sem že omenil. To zagotavlja celovit večstopenjski nadzor kakovosti, ki omogoča preverjanje surovin (tudi za uvoz)in končnih izdelkov (da je treba opraviti neposredno pred embalaža), kot tudi skladiščenje in prodajo. Vsakih šest mesecev vabimo nemški strokovnjaki-revizorja za revizijo izvajanje vseh zahtev standarda ISO 9001. - Kaj izhod, razen za moralno zadovoljstvo, imaš podjetje z uvedbo sistema vodenja kakovosti ISO 9001? - Trg učinka uvedbe ISO 9001, je težko oceniti. Torej je odgovor na Vaše vprašanje lahko oblikovano kot sledi: mi se je izkazalo, da sebe in druge, da izdelki, ki jih naše podjetje, ustreza mednarodnih standardov kakovosti. To ne samo, okrepiti podobo podjetja na domačem trgu, in pomaga pri ravnanju s strankami, ki so resno o vprašanjih kakovosti, služi kot tehtni argument med udeležbo na razpisih, kot tudi povečati možnosti za izvoz. Danes je delež izvoza je o 15-17% celotnega obsega prodaje. Smo izvoznih proizvodov v Rusiji, Belorusiji, Moldaviji. Vendar, potrdilo odprl vrata za zda in drugih tujih trgih.
VIR: BudMajster

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика