суббота, 29 марта 2014 г.

Popravila, izvaja najel ekipo

Zelo pogosto lahko slišite na Plošči, da je bolje, da ne zaupajo zasebnih podjetij, ki obljubljajo za "penny" za opravljanje elegantna popravila v stanovanju, in veljajo za gradnje, podjetje. Ko gledamo naprej, moram reči, da sem storil. Vendar, moje grenke izkušnje so pokazale, da je pomembno, da preuči drugo točko. Vendar pa vse v redu.

Ugotovil sem, oglasi v časopisu podjetja, ki je bila pripravljena na izvedbo popravil v naše stanovanje. Imeti moramo v zdravljenje stanovanj je bil v novo hišo, in zato popravila, je potrebno ne le nekaj del stanovanja in celotno območje v celoti. Po Manager potrebuje smo obravnavali vsa vprašanja o času, delavcev in materialov, z družbo, sem sklenil pogodbo. To kaže, da podjetje Zobov'se zavezuje, da vodi moje stanovanje, da bi za 1, 5 mesecev.


Ko je verbalno, sem pojasnil, da je, da opravlja vsako delo bodo poslali delavcev, nad katerimi v Splošni bo "stand" izkušeni delovodja. Vendar pa v praksi se je izkazalo, da za delo sem v bistvu isti delavci. In bilo jih je, ki se nenehno spreminja. Kot rezultat začel delati sam, je nadaljeval drugi, in končno tretji. Ta "drugi" preklet "prvega"in "tretjega" - "prva" in "druga". V tem primeru se je izkazalo, da nihče odgovoril.


Kako superintendent v tem primeru delovala kot mlad fant, ki je med "moških" - delavci, očitno, veliko organ ne uporablja, in zato, da bi jim za organizirano delo ne bi mogel. Nadalje je bilo ugotovljeno tudi sledi, da delavci-to je tako, kot živi v moji, ne popolnoma obnovljeno stanovanje. To niggle niso bili prinesel še enkrat in ženske. V mojem skromnem vprašanje "kdo je to? "prav tako "skromno", je odgovoril, da tisti, ki pripravljajo hrano delavcev in jih odstrani.


Vse to popravil še vedno počasno, in namesto obljubljene 1, 5 meseca, je samo šest mesecev. Ampak ne mislim, da so se zaradi vse, kar je bilo narejeno, kot bi morala. Tam so ostali veliko napak, ampak nosijo "gosti" v njegovo stanovanje skozi to še, na primer, v mesecu ni želel. Z rezultatom sem tudi levi dostojno račun za gospodarske javne službe v obdobju popravila novo "prebivalcev".


Še vedno govorimo, da je podjetje glede kršitev pravil popravila je bila omejena na to, kar je zapisano v pogodbi, da nastavite rok izvedbe je zgledno in je predmet prilagoditve za zavrnitev s strani stranke, ki je - me, potrebne pogoje za delo. To se je skliceval na dejstvo, da je bila hiša pogosto odrezani vode, električne energije in dvigalo. Seveda, hiša je nova, in takšni trenutki so bili, seveda, vendar niso iti vseh šest mesecev, ki ga želite popraviti.


Prav tako sem spoznal svojo napako, da ni nikoli osebno srečal z glavnega, in ne z'asuvale njegovo usposobljenost. Poleg tega sem ugotovila, da če na začetku "razlaga" s trdno boste takoj ni vse vrtnice, tj. z'je skrito negativno v tem smislu, da je bolje, da zavrne storitve takšni družbi na splošno in našli drugega.


Ampak katera? Najbolj pomembna stvar, ki sem se naučil iz te zgodbe je, da ne smemo obrniti v prvo podjetje, ni pa potrebno vzeti čas, da pokličete svoje prijatelje in poiščete podjetje, katerega storitve so bile uporabljene za ljudi, ki jim zaupate, in kadar so bili zadovoljni. Ampak, mislim, da je to moje izkušnje bodo koristne ne samo mene, ampak drugi uporabniki foruma: je bolje, da se učijo iz napak drugih.


Vir: www. stroy. ru

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика