Gradnja in rekonstrukcija.
Opremljene konkurence 2006-11-09 16:37:19
Nemško podjetje - prodajalec pohištva "intertreid" in švedska IKEA še na dirki za potrošnika. Konkurenti razvoj obrobju Moskve trgovine in razširitev njihove oblike. Ruski prodajalci, medtem trudijo, da ohranijo posamezne segmente in razvijati mrežo manjših salonov. Pohištvo prodaje v Moskvi različno ocenjena na od $ 180 milijonov $ 300 milijonov evrov na leto. Glavna bitka v Moskvi pohištvo področju raztegnjeno med švedsko podjetje IKEA in nemški "intertreid", ki so trgovinah "Grand" in "Tri kitov". Podjetja, ki ne zahtevajo vsak drugi konkurenti, ki se nanaša na dejstvo, da prodajajo različne izdelke. Vendar, tako podjetja, ki so specializirani za proizvodnjo doma pohištvo in so prepričani o večvrednosti njegov stil. Vodijo tujci ruske ceste in celo župan Moskve Jurij Luzhkov. Podjetja pritožujejo narrowness od Mozhayskoe avtoceste, v bližini katere je zgrajena v trgovini "Tri kitov", in v Leningradu, kjer so IKEA in "Grand". Luzhkov je ne mudi rešiti težave pohištva velikani. Očitno je, da je zelo razburjen, da Nemci in Švedi plačujejo davkov v proračun Moskvi, ne v kapital lastne zdaj trgovin tako so podjetja, ki se nahajajo zunaj MKAD. Plemenske kitov "intertreid" začel svojo pohištvo poslovanje v Rusiji za najem prodajnega prostora na Leninsky Prospekt v začetku 90-H. Vse do leta 1993, mesto se je dramatično spremenilo: trgovina prestavljen izven Moskve - Leningrada avtocesti, ki se nahajajo v Moskvi bližje, kot je bil odprt kasneje IKEA. Lastniki trgovine dal novo ime'jaz "Grand". Glave "intertreid" pravijo o nemških korenin, svoje podjetje, vendar nočejo razkriti sestave ustanoviteljev. V letu 1999 je družba zgrajena na Mozhaisk avtocesti, prvi del store "Tri kitov" območje 96 km. m Samo "kitov" bo, kot je obljubil v naslovu, tri, vse na Mozhaisk avtocesti. "intertreid" načrti za preoblikovanje "kitov" v nakupovanje in zabavo v mesto, kjer lahko kupite vse, kar hočeš, ampak gledanje filmov ali igranje v igralnici. Nemci niso omejene na "tri kitov". So stavbe, drugi stopnji "Grand" in se je že začela gradnja pohištva trgovina na Kashirsky in Gorky avtocesti. Podrobneje povedati o sebi in svojih načrtov upravljavcev zavrnil. IKEA, kot "intertreid", planirala, da začnete njegovo širjenje v Rusijo iz Moskve. Poleti 1998, Generalni Direktor ruske zastopanje IKEA Lennart Dahlgren povedal Moskovski župan Jurij Luzhkov o velikih načrtih švedsko podjetje za trgovino v Moskvi. "Luzhkov ponudil nam ploskve v Strogino, v Nagatino poplav navaden in v Jugo-Vzhodni upravno okrožje, - pravi Lennart Dahlgren. - Toda povabljeni absolutno fantastično ceno za zemljišče - to je dvakrat višja od cene v katerokoli mesto na svetu. Smo pojasnili v Moskvi vlada, ki si ne morejo privoščiti plačila za zemljišča, ki vrsto denarja. Potem sem se naučil, da je ista spletna mesta, ki jih ponujajo druga podjetja po nižji ceni ". In se bomo odpeljali proti Severu... Ob uspelo v pogajanjih z Moskvo, IKEA vprašal vlada Pamasko'I, ki je takoj našla skupni jezik. "Cene zemljišč na območju bistveno razlikovala od kapitala, " pravi Lennart Dahlgren. Smo se hitro dogovorili o nakupu zemljišč v Khimki. V Khimki trgovina s površino 31 tisoč kvadratnih m IKEA vložila 50 milijonov usd Je bilo odprto Marca 2000. Letni prihodek od prodaje v trgovini je 100 milijonov dolarjev, da je neodvisna od prometnih težav na zaseden Leningrada avtocesti, IKEA, namenjene za denar za gradnjo mostu čez avtocesto. "Mi ni mislil, sarkastičen nasmeh pravi Lennart Dahlgren, da Leningrada avtocesti je v pristojnosti mesta Moskve. Mestne oblasti prepovedal nam je, da zgraditi most. Iskreno, ne vem, zakaj... "Prvi IKEA je nameraval graditi nakupovalni center (kot, da bo to" intertreid ") na podlagi Khimki trgovini. Po izračunih Dalgren, s širitvijo prodajnega prostora in oblikovanje možnosti za zabavo, število obiskovalcev, ki je večji od 5 milijonov eur za 15 milijonov, In potem IKEA ne bo mogel storiti brez mostu. Ampak vodja ruske zastopanje IKEA upa, da Luzhkov sam prosi ga, naj dajo mesta: "Zamaški, o Leningradu avtocesti bo postala glavobol za mestne oblasti"pravi. In še Dahlgren odločila, da se ne poslabša stanje, ki od časa do časa. Spomladi leta 2001 IKEA začela z izgradnjo druga trgovina na stičišču MKAD in Kaluga avtocesti, kjer bo odpiranje nakupovanje in zabavo center. IKEA bo vlagati v projekt $ 50 milijonov eur, in načrtih,, da se odpre trgovina na koncu leta 2003. Vendar pa je ideja, da se usede v Moskvi ni zapustil Lennart Dalgren. V letu 2000 je nadaljevala pogajanja o nakupu zemljišč v kapitalu. Vendar ne z Jurijem Luzhkov in Vladimir Korzinin, Vodja Zadeve Predsednika uprave. Ona je lastnik najbolj zemlje na Kutuzov Avenue, kjer IKEA namerava zgraditi svoj tretji trgovini. Cena predsedniške administracije, ki je imenovan za zemljišča, ki je veliko nižja Luzhkov predlagani pred tremi leti. Vendar pa je "o'pojdi" kapital župan, vodja ruske IKEA ni uspelo. "Zdaj moramo odobritev shranjevanje projekta v arhitekturni Oddelek za Moskvi", pravi Lennart Dahlgren. Ocenjena površina nakupovalni center IKEA na Kutuzovsky možnost - 40 tisoč kvadratnih M. bo drugo največje trgovine v celotni verigi IKEA po Stockholmu. Poleg trgovina, Švedi se bomo za izgradnjo treh poslovni center. Družba načrtuje začetek gradnje v spomladi prihodnje leto. Želja Švedi, da se usede v Moskvi jasno - jih privlači z železnico. Če "Grand" in "Tri kitov" prodaja pretežno velike pohištvo, ki je sicer z avtomobilom ne bo, IKEA prodaja veliko majhnih predmetov, katerih prevoz je lasten avto ni obvezna'obvezna. Bolje manj, ampak več, medtem Ko velikani, merjena z višino svojih trgovinah, ruske trgovske družbe se trudijo za povečanje prodaje na račun velikega števila prodajnih mest in ožje specializacije. Na ta način je šel proizvajalec in prodajalec za pisarno in dom pohištvo - podjetja "Fronde". "Naša prva trgovina z'pojavila se je v Moskvi leta 1992, pravi Direktor za marketing" Fronde "Ekaterina Beznoshchenko. - Na trgu pisarniškega pohištva je bila ustrezna, ker svoje pisarne s'pojavil v številnih novih podjetij, ". Leta 1997 "Fronde" dodani na območju domače pisarniško pohištvo, leta 1998, ko je kriza, se je začela v Moskvi proizvodnja stolov in naslanjači. Odvisnost od tujih dobaviteljev, ki je bil v tistem času preveč zahteven za mnoge ruske družbe. Zdaj v "Fronde" 5 trgovin v Moskvi in 55 v regijah. Povprečna površina trgovina je 400 kvadratnih M. Vse trgovine so podružnice "Fronde". Družba opravlja svojo zakonodajo: v mnenje upravljanje, trgovin ne bi med seboj razlikujejo bodisi usposobljeno osebje, ali obseg ali modela. Skupno prodajno površino v omrežju podjetja, ne ime, vendar je težko izračunati, da je približno 25 tisoč km. m je manjša od površine posameznega store "intertreid" ali IKEA. Ampak "Fronde" vidi prednosti v vzpostavitev mreže manjših trgovin. "Za prodajo pisarniškega pohištva je bolj smotrno, da uporabite mrežo salonov, kot ena velika trgovina, pravi, Ekaterina Beznoshchenko. Je stati'povezani s profilom naših uporabnikov in z kriterij izbire mesto nakupa. Po naših podatkih, številni kupci še vedno kupujejo pohištvo trgovin lokacijah najbolj primerna za njih. Poleg tega, da dajo preveč vzorcev takoj donosna - to vodi do zamrznitev denarja ". IKEA, nasprotno, meni, da je ruski potrošniki ne razlikujejo od Zahodnega. "Samo presenečenje v vedenju Rusi za nas je bilo, ki so začeli nakup pohištva in majhnih predmetov v isti zneski, - pravi Lennart Dahlgren. - Običajno na prvem, 70% prihodka od prodaje v trgovini računov za del'komunikacije. Drugače pa Rusi ne razlikujejo od Nemcev ali Švedi ". To je računam na to podobnost "intertreid" in IKEA so bo trajalo del prostorov v najem drugim podjetjem (običajno non-core) in izgradnjo zabavni centri. "želimo, da bi kupci pridejo k nam kot družina, " pravi Lennart Dahlgren. Ampak "nadev" zabava center smo tudi razmišljati. Če vam je, recimo, casino, poleg družine z'pojavi in drugo občinstvo, ki bo prinesla nekatere neprijetnosti za stranke, ki pridejo k nam vse družine ". Pohištvo podjetja, ki trgujejo v Moskvi in Sankt Peterburgu, ko je dosegel raven konkurence. Čas dampinga vojne, konkurenca na ravni storitev in izbor pohištva je izginila. Zdaj trgovinah ponavadi privabi kupca, ki mu daje priložnost, ne le za nakup, temveč tudi za zabavo. V Rusiji je trgovin pohištvo zaradi svoje ogromne trgovinsko območje prvi se bodo prenesle v nakupovalnih središčih. VIR: Kovalenko
Комментариев нет:
Отправить комментарий