воскресенье, 16 марта 2014 г.

Novo - tudi pozabljene stare 2006-11-09 16:39:23

Gradnja in rekonstrukcija.








Novo - tudi pozabljene stare
2006-11-09 16:39:23

Izkušnja sodelovanja v pohištveni industriji, Aktivna organizacija proizvodnje in proizvodnje-tehnološkega sodelovanja in je v domačem pohištveni industriji je začel v poznih 70-ih letih. V okviru nato-obstoječe vzorce proizvodnje upravljanja, to je bilo sodelovanje v razvoju na ravni teritorialnih o'spojin, na regionalni ravni in v velikih podjetjih (tovarn). Nato v ruski Federaciji so bili štirje teritorialne o'enotnosti, ki je vodil pohištvo podjetja Jug, Sever-Zahod, Center in Vzhod (skoraj vse pohištvo podjetij iz Volga, da Khabarovsk). Glavni o'predmet sodelovanja med podjetji na ravni o'spojine so bile strukturne materiale in komponente: particleboards, s katerimi se sooča gradiva (filmi, rezine in luščen furnir), pomlad blokov, vzmetnice, itd., Teritorialno sodelovanje je zgrajen tako, da eno veliko podjetje - tovarna pohištva komponente (KMD), ki je pripravljen strukturnih elementov, predvsem plošči podrobnosti glede velikosti z lončeno robovi, za nekaj dodelava in Montaža podjetij (BSA), ki izvaja vrtanje, mehanska obdelava, Montaža, pakiranje in odpremo potrošnikov. Podobno sodelovanje je bila izvedena med posameznimi objekti znotraj velikih podjetij (proizvodne zmogljivosti'spojine), ki je imela svojo proizvodnjo plošč, filmov in delavnic za predelavo in Montažo v obliki posameznih tovarnah. Oprema za zadružna podjetja, ki potem kupi centralno razdeljeni med njih oziroma: tovarne pohištva komponente, ki so bili opremljeni z zmogljivo linije za razrez plošče, s katerimi se sooča površin in robov delov. Za dodelavo in Montaža podjetij izstopala avtomatsko obdelavo linij in strojev za vrtanje lukenj. Slabosti jasno dolgoletne Izkušnje sodelovanja pokazala vse svoje glavne slabosti: SSP, načrtovanje zanima širi obseg svojih proizvodov, ki so bili naloženi KMD, in da ni ritmično, da bo izvršila. Tako, običajno Odintsovo KMD nomenklature le na velikosti predmetov, ki so dosegli tisoč evrov, da ne omenjamo potrebo po raznolikosti, s katerimi se sooča. Da bi zadovoljili to potrebo je bilo že potrebno skladišča in opremo s programom za upravljanje konfiguracije, ki s'pojavil šele po desetih letih. Trpel in kakovost: težko je bilo priti rezervni deli, sklopi, ki so bile izvedene ob različnih časih, en odtenek. Podrobnosti poškodovan v proizvodnem procesu, se lahko vrnejo šele po določenem času, in pred tem, vse nepopolne določa delov, in čakal je na zalogi, zamenjav, je bila izgubljena, uničena, itd., ki nosijo izgube. Tam so bili še drugi problemi. Uničenje, ki veljajo v državi proizvodnje nadzorni sistem, in potem naslednji vsesplošni privatizaciji, spremembe v gospodarskih odnosov podjetij, gospodarske krize, itd., led na dejstvo, da so zadruge postala donosna, ne le med KMD in zamenjav, ampak tudi v mnogih podjetjih. Tako, konzervirane KMD začel za pridobitev lastne oddelke za oblikovanje proizvodov in proizvodnih lokacij za vrtanje podrobnosti in Montaža pohištva, in SSP - strojna orodja za rezanje plošče in ploščice robovi delov, ki bi tako postala neodvisna od proizvodnje pohištva s polno cikla. Tako v boljšem položaju je bil GSP, kot so ga že imeli izkušnje, ki prodajajo izdelke preko maloprodajne mreže in v KMD ni imel takšne izkušnje, niti SV'odnosi, niti lastnih trgovin. Vendar pa je bilo takih podjetij, ki izvajajo smiselna usmeritev za privatizacijo, spremenili svoje ločene delavnice v programu, vodenje, stalni nadzor prodaje in upravljanje vseh finančnih tokov. Zakaj skriti, na neki točki je to omogočilo te vrste gospodarstev za preživetje, ker so lahko včasih samo prenos izdelkov med seboj, ne kaže, dobiček iz dejavnosti, ki se pojavljajo znotraj podjetja, in davki so plačani samo njihove celotne prodaje organizacije, in ne v celoti. Glavna ovira je Tu leži glavna ovira, da ta najbolj podizvajalci: izdelek naročite na strani, je zagotovljeno, da je dražje, proizvedene v sebi, v podjetju, kot je njegova cena vključuje vse davke, DDV in prevoza, redni dobiček-izvajalec, in - morebitne popuste izvajalca. Pa vključena v ceno, je ta cena se bo povečala vrednost proizvoda, ki je, seveda, bo negativno vplivala na njegovo prodajo. Poleg tega trenutna praksa kaže, da pri naročanju delov za njihovo proizvodnjo strani, nikoli ne morete biti prepričani o kakovosti končnega izdelka, in po upoštevati (ali razstavljanja), zahtevajo čas, in ravno v trenutku, ko je vlak je že poslana. In samo včasih, je možno naročiti v želenih izdelkov: eden od mlinov (nekdanji KMD) pripravljen danes, da dostavi strankam podrobnosti iverne plošče, s katerimi se soočajo s površine in robove, vendar je njihova velikost mora biti skladna z dejstvom, da vsebuje nomenklature seznam. In če boste potrebovali milimetra dva krajša ali daljša? Kaj je tukaj podizvajalci! Zato se v sodobnih pogojih, večino potrošnikov še vedno naročanje podrobnosti svojih izdelkov na strani, pa je zaradi nezadostne, občasne potrebe po njih, na primer design Studio, ki opravljajo eno naročilo za registracijo prostorov, ali podjetja, medtem ko raziskovanje trga in pričakujete v prihodnosti, da organizirajo lastno proizvodnjo podobnih proizvodov, kot so podjetja, ki prodajajo pohištvo. Govorimo o trgu podizvajalcev v industriji obdelovalnih danes in absurdno: rastline, ki nimajo dovolj naročil in ne vem, kako se jim za sebe, lahko proizvodnja ničesar, vendar pod pogojem, da se število proizvodov, ki se izračuna p-Noe meri poljubno število manjših naročil za opravljanje donosna. Poraženci vse: ko imate malo ali prevelike stroške priprave proizvodnje je razdeljen na stroške na enoto. In umirajo tovarne bodo z veseljem vključuje v ceno celo zelo majhne bi vseh vrstah stroškov. Seveda, lahko najdete številne male naročil, tako da so popolnoma naložen z vsemi podjetje, vendar morate biti pripravljeni in sposobni, da to storite. Na primer, danes, kot prej, obstaja relativno visoko povpraševanje po prevoznih intrashop prevoz za lesnopredelovalna in pohištvena podjetja, ampak, če nekdo bo prevzel proizvodnjo valjčni mizi in poskusite postaviti proizvodnja valjev za njih v tuje podjetje, se cena ne zdi nizka in je očitno višja kot v dobavljenih iz tujine, medtem ko proizvodnja teh reklam maso, in stroški, malo. Kot pravijo izkušeni jadralci: "Odplula vem o tem! ". Pogoji za razvoj sistema naročila, ne glede na vrsto proizvodnje se je začel razvijati, več pogoji, ki morajo biti izpolnjeni. Prvi je pojav tržnih niš s sedežem stabilno povpraševanje, tj. obnavljanje vseh blagovnih trgu v državi. Zlasti nišo, mora kupec priljubljenih proizvodov visoke tehnične in tehnološke kompleksnosti, da je donosna za proizvodnjo vse njene sestavne dele v istem podjetju. To se zgodi, najbolj pogosto na visoko stopnjo modernizacije izdelki, ki zahtevajo korenite spremembe tehnologije pridelave posameznih enot z zapletenimi proizvodni proces. To lahko zrak ali avtomobilske motorje, krmilni sistemi, strojna orodja itd., ki zahtevajo posebne oblika in tehnologija proizvodnje v skladu z zahtevami kupcev. Ker uporaba standardnih izdelkov za Splošne tehnične aplikacije ali sestavni deli, ki so razvila svoje proizvajalcev, in so aktivno gibljejo jih na trgu (ležaji, motorje, pogone, zapleteno vrste pohištva, pribor in podobno ), ni mogoče pripisati podizvajalci. Včasih pa je pomembno vpliva na pojav nove vrste izdelkov, in, ne, nazaj podizvajalci. Ponudnik izdelka (potencialne podizvajalec), ki je izumil nekaj novega, včasih dobesedno naredi proizvajalec (izvajalec) spremeniti osnovne elemente oblikovanja ali vrsto izdelkov, ki so na Splošno. Tako, na primer, se je zgodilo po pojav novih modelov, mehanizmov za preoblikovanje zofe, ko je razvoj mehanizmov krat gibanje vrata za omare, kovinski predal za pohištvo,'Združeno z vodiči, in tako naprej, Drugi pogoj je prisotnost na trgu podjetij, ki je zmožen, da bo izvršila z potrebne kakovosti in v najkrajšem možnem času in na boljšo ceno od tiste, ki bi lahko pridobili z izvajalcem, organizacijo proizvodnje. Podizvajalec, ki je ocenil koristi izdelka, ne sme biti dana možnost, da svojo prodajo ali konkurentom, da jo uporabite, da organizirajo lastno proizvodnjo izdelka v celoti. Za to, da bo učinkovito avtorsko pravo, arbitražno sodišče, in tako naprej, tako, da je treba izdelek, ki bo kupujejo v velikih količinah, ki pa je nihče blaga in morajo biti večina, in tam so tisti, ki lahko hitro in kakovostno, da bi glavne komponente tega izdelka zdaj. Izvajalec je še vedno samo organizirati umestitev naročil, zaradi česar deli z minimalnim dodatkom in distribucijo končnih izdelkov med potrošniki. Po možnosti pa še vedno ne sprejme Bančna posojila. Na žalost, izkušnje o obstoju domačih podjetij, ne le v pohištveni industriji ali v lesni strojno orodje gradnje, ki jo je poučeval jih, da razmišljajo, vedno in povsod, da se zanesejo na lastne moči. V SV'v zvezi s tem, hiter razvoj "podizvajalci" v bližnji prihodnosti ni pričakovati.
VIR: Oprema

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика