среда, 26 марта 2014 г.

Moč orodje trgu: strategije in taktike 2006-10-30 11:23:46

Gradnja in rekonstrukcija.








Moč orodje trgu: strategije in taktike
2006-10-30 11:23:46

Rast gradnje v Ukrajini strokovnjaki ocenjujejo drugače, a v vsakem primeru, ta proces ni na mestu, in zato, zahteve za intenzivnost in kakovost uspešnosti sčasoma postalo bolj zapleteno. Brez sodobne in visoko zmogljivo električno orodje je skupaj danes ne eno stavbo ali celo navadnih stanovanjskih popravila. Zato potrošnikov pozornost do teh izdelkov se vztrajno narašča, predstavila nove zahteve na ravni funkcionalnosti, zanesljivosti in obratovalne lastnosti izdelkov. STRUKTURA V letu 2003, prodaja električnih orodij v Ukrajini povečal za različne ocene, ki jih 20-35%. Ti rezultati večina strokovnjakov ocenjuje kot zelo pozitiven, zaradi pomanjkanja zadnji tako imenovani "gradbeništvo stoletja", in tudi, sprožila Evro. Glavni proizvajalci električnih orodij, ki so Evropskega porekla, zato številni trgovci na drobno so bili prisiljeni v lanskem letu na dvig cen za 8-10%, čeprav takšno "manever", res je, ni praktično vplivajo na razmere s prodajo. V razmerju trgu ponuja nobene posebne spremembe so se zgodile. Sprostitev ukrajinski ročna orodja in prej deloval v državi je edini izdelovalec - obrat "Fiolent (, Simferopolu). Svojih izdelkov ne razlikuje posebej široko paleto, ampak privablja precej razumno ceno, zato najde svoje potrošnike, ne samo v naši državi, ampak tudi med svoje najbližje sosede, zlasti v Rusiji (večina domačega instrument, ki je izvoženo). Pa še kljub temu, da ukrajinski blaga cenejši uvoz, trg je 80-85% pripada Evropskih proizvajalcev. Dobavitelji uvoženih proizvodov so predvsem Nemčije, združenega KRALJESTVA, Italije, Bolgarije, Švice, Rusije, ZDA, Japonske, Kitajske in drugi, ki so trenutno v Ukrajini predstavlja približno dva ducata blagovnih znamk, poklicnih in življenjskih ročna električna orodja. V segmentu profesionalnih orodij nesporni vodja je še vedno proizvodnja Bosch, ki zavzema več kot 30% trga. Poleg tega, najvišjo pozitivno dinamiko lani je bilo uglednih blagovnih znamk, kot so AEG, DeWalt, Hilti, Metabo in Makita. Kot je za segment "gospodinjski orodja, porazdelitev vlog je, kot sledi: vodilni proizvajalci zasenčila, in voditelji so izdelki Black & Decker, DWT, Einhel, Kenzo, Klaus, Skil in Iskra. Aktivno bi svojo pot na ukrajinski trg, in ruski proizvajalci ("Ritem", "Bajkalsko" in drugi ) Vendar ne vsa orodja, ki so uvoženi zakonito, postavljeno problem "sivo" trga. Njen obseg je ocenjena na različnih operaterjev, je zelo opazna in se giblje od 20%do 50%. Od časa do časa je nenaden nastanek in izginotje nekaterih malo znanih trgovcev-začetnike, ki ponujajo ruski potrošniki orodja večinoma Azijskega porekla (praviloma potrošnikov razreda) po nizkih cenah in z ustrezno kakovostjo. Na žalost, delež nezakonite električno orodje, ki na trgu ne zmanjšuje. Opozoriti je treba, da povzročijo ta neprijeten položaj, potrošniki, ki, kljub slabe kakovosti in pomanjkanje storitev, še vedno kupijo dvomljive izdelke. Kaj vpliva na kakovost del, opravljenih in zabeleženih zmedo na razmere na trgu, otežuje poslovanje, ne samo za trgovce, "povprečen", ampak pošten uglednih podjetij z ei'jamo in izkušnje. OBSEG IN SVOJE "PRILJUBLJENE" Zaradi uvoz ukrajinski potrošniki lahko kupite danes, skoraj vsako orodje od tiste, ki je v večini držav Evrope in sveta - poklicne (industrijsko), profesionalni, potrošnikov, in tudi vse potrebne stvari. In, kljub temu, da je ta razvrstitev je precej pogojno (jasne meje med temi skupinami proizvodov ne), vodja prodaje je profesionalno orodje, ki ima v lasti približno 60% trga proizvodov. V tem segmentu, je največje povpraševanje, luknjači potrošniku in multi-Foradori, lusk kladiva, kotni brusilniki, vročega zraka, pištole, noži itd priljubljenih gospodinjskih orodja, lahko označite udarni vrtalniki, rotacijski kladiva, letal. Pred kratkim resno težnja k rasti povpraševanja za udobno in ekonomično akumulatorski orodja. In če prej glavni potrošniki teh izdelkov je znašala zbirke pohištva (ki kupujejo vročina različne vaje), danes akumulatorski modeli so aktivno pridobivanje strokovnih gradbeniki in običajnih državljanov za različne gospodinjske potrebe. Zato je celotno območje omrežna orodja postopoma prenesli v razred baterije. Zadnji element ima že polnijo s bistvenih elementov, kot kladivom, vrtanje, kladivom, vrtanje, krožne žage, vbodne žage, škarje, in tako naprej, Med drugim trendi vključujejo bolj težko delitev orodje v paleto izdelkov iste blagovne znamke. Mnogi proizvajalci deliti svojo ponudbo za več razredov, z različnih funkcionalnih možnosti, področja uporabe, cene in skupine potrošnikov (za hitro orientacijo kupci blaga različnih razredov, se praviloma izvajajo v različnih barvah). Vsaka znamka ima svoje distribucije in njegovih najbolj priljubljenih modelov, od najbolj osnovnih orodij za kratkoročno uporabo v profesionalnih materialov, namenjen za ne-učinkovitost v najhujših pogojih. Za zelo pomembno točko, mora biti pripisana in izbor toaletni izdelki. Potrošniki danes je malo verjetno, da pojasnite, da je potrebna zaščita instrumenta je možno samo z ustreznimi dodatki in dodatni ponudbi. Profesionalno orodje razvija v smeri izboljšanja njegove kakovosti, učinkovitosti in ergonomija. In že danes za zamenjavo tradicionalnih modelov novi, lažji in napredno oblikovanje: z anti-vibration ročaji, aksialni položaj motorja, elektronske ključavnice, itd. Po mnenju strokovnjakov, za poklicne uporabnike zdaj bistveno pomembni dve stvari - celoten obseg orodja in strokovno svetovanje prodajalca. In tukaj je treba opozoriti, da je, žal, še celo nekaj prednosti vedo le nekaj osnovnih in najbolj priljubljenih modelov, ki nimajo niti najmanjšega pojma o posebnega orodja. POTROŠNIK: NAČELA izbor Večji del kupcev profesionalna ročna orodja in prej so poslovne stranke: velika in mala gradbena podjetja, popravila ekipe, itd Na njihov delež, glede na tržne ocene, več kot polovica vseh kupcev. Prav tako je treba opozoriti, da v zadnjem času se vedno večje povpraševanje po poklicnih orodja opaziti ne le v gradbeništvu, ampak tudi v drugih panogah - metalurgija, strojni in avtomobilski industriji, predelava lesa, itd Poleg tega, orodja za industrijsko uporabo, so danes aktivno uporablja za podjetja, ki se ukvarjajo s proizvodnjo pohištva in joiner izdelkov, kot tudi tiste, ki opravljajo različne montažna dela (na primer, za namestitev varnostnih sistemov in naprav, alarmnih sistemov, kabelska televizija, comp'računalniška omrežja in drugi ) Kot za zasebni potrošniki, na splošno raje manj funkcionalne in cenejše domače orodja, vendar pa, nekateri trgovci na drobno so opazili v zadnjem letu, močno povečanje števila prevzemov in dragih profesionalnih orodij, ki, najbolj verjetno pa je, se uporabljajo za različne gospodinjske potrebe. Ampak, kljub temu pa je ključno razmerje med trgovini na drobno in trgovini na debelo se ne spreminja s časom - trgovina šteje več obetavnih in rast resno pred trgovina na drobno. Razlog za to je, najprej, posebnosti trga - trenutno glavni grosistom so komercialne in državne strukture, ki imajo več finančnih sredstev, v primerjavi z zasebnim potrošnikov. Če pogledamo geografija poraba moči orodja, izgleda precej tradicionalno - večina prodaja kapitalskih regiji in večjih regionalnih središčih (Kijev, Dnepropetrovsk, Donetska, Kharkov, Zaporozhye, Lvov, Odesi, Poltava in drugi ) Spremembe v blagovnih strukturo trga in osnovne težnje razvoja, večina strokovnjakov,-združljivost'povezave z izobraževanjem potrošnikov, ki velja tako za izbiro in lastništvo ročna orodja. Na žalost, domači kupci ne vedo vedno razlik iz posebne tehnologije, dokler ne lastnih izkušenj. Vendar pa izkušnje, ki se običajno začne z nakupom cenejše opreme, ki pogosto povzroča vrgli iz denarja. Ekonomski učinek nakup ni vedno stojijo', ki je povezana s nizki začetni stroški. Ne dejstvo, da so kupili poceni bo cenejši v uporabi. Po vsem, je treba upoštevati ne vrednost instrumenta, in "stroški lastništva", pri čemer se upoštevajo ne samo na ceno ampak tudi na učinkovitost, stroški vzdrževanja in življenje. Mnogi voditelji so se bali, da zaupanje svojih zaposlenih, drago in kakovostno električno orodje, navajajo nezadostno usposobljenost izvajalcev in tveganje za okvare opreme. Pa dobro orodje, ki ne zahteva posebne priprave, preden ga uporabite, da isto dobavitelji sami pogosto spremljajo svoje izdelke posebnih izobraževalnih programih. Cena električnega orodja, v prvi vrsti določa njegove značilnosti: funkcionalnost, zanesljivost, prav na orodja, in tako naprej, Tako da izbira proizvode po najnižji ceni, obsegajo le negativne posledice v obliki slabe kakovosti dela, kot tudi dodatne stroške za popravila ali nakup nove opreme. Veliko je seveda odvisno od pogojev delovanja in uporabe. 1/1 praksa kaže, da situacije so različne, tako pogosto, na primer, se gradbena dela izvajajo krog dan in v vsakem vremenu. Poceni orodje nikoli ne bo mogel delati dolge in brez težav na odprtem terenu v slabem vremenu. Po mesecu dni je obvezna'ne bo uspelo in postali neprimerni za uporabo. Ne pozabite, da je to, kako visoko bodo uporabljali na določenem o gradbenih'predmet orodje, odvisno od tega, zanesljivost in trajnost objekta. Kakovost instrumenta in skladnosti posamezne vrste izdelka posebnih področjih uporabe so glavna merila izbira za kakršne koli resne gradnje in proizvodno podjetje, ali celo popravi ekipa. PRODAJO Vodilnih subjektov na trgu električnih orodij uporabite vse sheme prodaje. Velika podjetja-voditelji nenehno širi svojo prodajno mrežo, trgovci, predstavnika, pisarne, podružnice, se lahko za kritje veliko ozemlje države. Ta skupina mora vključevati takšne strukture kot "Robert Bosch", "alcest", "Budpostach, Komservis", "ESCO", "NTT" in drugi, ki so vodilni uvozniki, ali največje trgovske družbe (ali obe hkrati). V regijah, ki so razvija dobro in trgovinska podjetja lokalnega porekla, zato v vsaki regionalni center obstaja več regionalni voditelji. Med njimi so najbolj opazne: "Hansa", "Orodje-Center" in "Master" (Dnepropetrovsk), "Elmar" (Poltava), "Branik" (Daljša), "Dneprokoks" (Zaporozhye), "Gryphon" (Lvov) in drugi, lani pridružil prodaje električno orodje in gradnja supermarketov, ki, po mnenju strokovnjakov, je dal zelo dober rezultat. In če prej v trgovini na drobno (na trgu ali v trgovini) zasebni lastnik lahko po nesreči ne kupiti, kaj jih res potrebujejo, je orodje nižje moči, brez potrebne funkcij, garancije itd., danes take kupec spremljajo kvalificirano svetovanje podpora. Vendar, žal, ne vsi subjekti, ki se upoštevajo naslednja načela ločitve, v kateri gospodinjski orodje je bolje, da prodajajo v trgovini na verigi supermarketov, in strokovno - trgovci. Zato, pogosto je paradoksalno situacijo, ko je, na primer, v nekaterih trgovinskih podjetij, dana v gradbenih trgovinah specializiranih, težkih strojev in aparatov (za primer, gradbeništvo rock vaje in pnevmatsko kladivo mase do 10 kg), ki je popolnoma neuporabna za povprečnega potrošnika. Vendar takšne "rast bolezni", ocene, velik trg strokovnjaki, bo neizogibno poteka in bo dal vse na svojem mestu. Kot je za načine, da bi pritegnili stranke, je med najbolj pogosta in učinkovita sredstva operaterji točke, blagovne znamke ročna orodja (na razstavah, v tisku, na TELEVIZIJI, plakatih in podobno), kot tudi redno gospodarstvo različne uporabne delnic (na primer določba o bistvenih cenovne popuste pri nakupu ali opredmetena darilo). Možnost, da ponujajo širok razpon izdelkov, ki so sestavljeni iz več znanih blagovnih znamk, v skladu s trgovci na drobno, prav tako pomaga povečati prodajo. Bistveno večjo vlogo storitev za kupce in za prodajalce je začel uporabljati različne priročno storitev za pospeševanje prodaje orodje. To ne vključuje le dolgoročno garancijo'asana, ampak tudi operativnega popravila izdelkov s možna zamenjava opreme in preventivo, podporo in svetovanje (v nakup in med obratovanjem), in še veliko več. In v pogojih trde konkurence storitev postane več na voljo, bolj raznoliko in bolj strokovno. Večina upravljavcev trga soglasno ugotovi, da je danes nemogoče je, da prodajajo profesionalno orodje, brez ponuja celoten paket storitev, začenši z dostavo instrument za svojo storitev vzdrževanja. Pomembno pravilno z'izvedeti, kaj točno se potrebe strank in ponuja individualno in optimalno rešitev za vsak posamezen primer. V SV'ASCO s tem v zadnjem času resno povečane zahteve za strokovno usposobljenost osebja in predstavitvene orodje v realnih pogojih. Številni trgovci na drobno, poleg glavne prodaje so drug najem električno orodje. Vendar hkrati, so prepoznali, da najema, se šteje, da namesto slike predlog, kot donosno storitev. Danes pa je precej tvegano in neučinkovita lekcija: veliko prihodkov, ki jih prinaša, ampak težave izobilju. Prvi, orodje najemnine, seveda izkoriščajo neizprosno in, praviloma, v nasprotju z vsemi pravili. Drugič, obstajajo poskusi, da bi se izognila plačilu za najem, storitev, še posebno moč in poljubnega strank. NAPOVEDI glede na hitrost razvoja trga v letu 2004 je podjetje-voditelji nastavljen tako mirno in napovedati, v najboljšem primeru, vzdrževanje lani je dynamics. Stojalo'je povezana, prvič, ne toliko ekonomskih kot političnih gibanj: veste, kako se obnašati v finančnih pralni državah v obdobju volilne kampanje in med volilnim sama. Tam lahko resno odliv sredstev iz predelovalne industrije (vključno z gradbeništvu). Glavni dohodek večina trgovcev in prej stojalo'povezave z neposredno prodajo profesionalnih električnih orodij, čeprav gospodinjstvo trgovina na drobno pridobivanje resne zagon in bo v prihodnosti še naprej hitro širitev prodaje sistem (na primer skozi gradbeni supermarketih, ki predstavljajo potrebni obseg in zagotoviti strokovno svetovanje). Obstaja velika verjetnost, povečala stopnja rasti prodaje potrošnega materiala (svedri, noži, diskete, trakovi in podobno ), zato v naslednjih nekaj let bo zelo možno izbiro tega podjetja, kot je ločenih, neodvisnih smeri. Napovedovanje priljubljenost strokovnjaki in razred baterije orodja, ki bodo povečale obseg in obseg potrošnje. Stanje cene za električno orodje vodilnih operaterjev stojalo'je povezan z razmerami na finančnih trgih in morebitno nadaljevanje apreciacije Eura. Vendar, po mnenju strokovnjakov, vzrokov za skrb za najbolj debelo taka nihanja cen niso velike, tako da je malo verjetno, da močno vpliva na prodajo električnih orodij na Splošno. Komentar STROKOVNJAKA, Svetlana VLASYUK, marketing Manager Oddelka za električna orodja podjetja Robert Bosch D.o.o. " Leta 2003 je jasno razvidno dve pomembni trendi: zrelost trga električnih orodij in ločitev distribucijskih kanalov. Prvi, trg je postal več nasičenih in konkurenčno. To dokazuje župnije in legalizacijo vseh svetovnih proizvajalcev, kot posledica - povečanje praga za vstop v ta posel, je prehod iz "sive" na uradni. Z visoko stopnjo zaupanja, da bi rekli, da je število glavnih igralcev na trgu so se že odločili in da bi dobili nove igralce, verjetno. Drugič, odprtje specializirano trgovsko omrežij (kot "Epicenter") led za delitev distribucijski kanali električnih orodij za prodajo preko gradbenih trgovinah, predvsem domače orodje in uporabo t.i. tradicionalni trgovci - professional tools. S prihodom novih igralcev je postal opazen trend "vsejedi" prodajalci električnih orodij, predvsem mala podjetja, ki brez strahu pred pogoltne vabe "pošiljka", za dolgo časa dobili zasvojen. V fazi preizkusa hitro končajo v frustracije in izgubljeni čas v konkurenčnem boju. Na žalost, in uvozniki včasih "očisti" v vrstah svojih trgovcev na banalen razlog insolventnosti. Tudi danes, v zvezi s povečanjem števila novih izvajalcev, je zelo zanimivo opazovati pretoka delavcev iz enega podjetja v drugo. Skupaj s sodelavci pretoka in metode izdelek spodbujanje. Kot rezultat, vsa podjetja postala "en face", " kopiraj " in ponavljali voditelji trgu idej in znanja. Na drugi strani pa raste močnejši okvirji glavnih subjektov, in zelo prijetno je, da stanje pravilno in strogo profesionalni odnos vodilnih tržnih subjektov med seboj. Sergej OVSYANNIKOV, mene jer prodajni Oddelek podjetja "Komservis" - ukrajinski trg zelo hitro odziva na vse Evropske novosti. In zato, ko, na primer, nemški proizvajalec širi svojo paleto izdelkov z novo izboljšano modeli, v mesecu, ti izdelki so na policah naših trgovin. Torej, od zadnjega prihodki, ki se ponaša družba "Komservis", je treba poudariti, Metabo električno orodje, s posebno zaščitno kodo sistemov. Lastnik takega orodja zdaj lahko zaklenete s pritiskom na gumb daljinskega upravljalnika, vlogo, ki opravlja miniaturni oddajnik z elektronsko kodo. Nov sistem security omogoča zaščito izdelkov pred krajo in nepooblaščeno uporabo, saj brez ustrezne odklepanje ' bo ne vključujejo. Do pred kratkim, glavno merilo izbire orodja svojo ceno. Sedanje ponudbe so pripravljeni plačati veliko denarja in kupiti izdelek, ki temeljijo izključno na lastnosti kakovosti, funkcionalnosti in robusten značilnosti. Trajnost ročna orodja, obseg in kakovost dela, in garancijskim vzdrževanjem garancijski pogoji so ključnega pomena za njen nakup.
VIR: Posebej o....

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика