пятница, 25 июля 2014 г.

Non-random imenik 2006-10-27 17:48:42

Gradnja in rekonstrukcija.








Non-random imenik
2006-10-27 17:48:42

TRG V ŠTEVILKAH · Blago spoznal na trgu, - elektroustanovok oprema (stikala, vtičnice, konektorji in druge ) · Obseg prodaje v letu 2002 je 12-15 milijona enot, Ali $ 14-16 eur (v trgovini na cene). · Število subjektov - uvoznikov, približno 20, domači proizvajalci pa 15. · Struktura trga domače proizvodnje od 60-70%, uvoz 30-40% (v kvantitativnem izrazu). RAZMERE NA TRGU, trgovci ocenjujejo, da je v letu 2002 so izvajali ne manj kot 12 milijonov vtičnice in stikala na $ 14-16 milijonov eur, kar je za 10-20% več kot v letu 2001, Posebno presenečenj lani ukrajinski trg electroaccessories ni prinesel. Močan in opazen ne začetnike'pojavil, ampak tudi od glavnih starodobnikov kot nihče ni izginil (glavni blagovni znamki PODJETJA v podrobno pisal v # 39 23. 09. 02 leto ). Nekatere sorte na razmere na trgu je prinesla vse od konca lanskega leta se je Evro, ki je dal trgovci razlog, da pokažejo svojo Senatorska sposobnosti. Nekateri uvozniki so se odločili, da preprosta rešitev je najboljša, in, brez odlašanja, dvigne cene na 12-20%. Nekatere ostale približno šest mesecev, in nato tudi predati. Nekatera podjetja se zdi ugotovljeno, da ne panike in cene ne poveča, tako, seveda, še naprej nosijo izgubo. Glede na subjekte, odpornost je predvsem kaže z nemško družbo. Ni izključeno, da se to vedenje stojalo'nanaša na sedanje probleme na trgu za elektrotehniko v Nemčiji (in Evropi na Splošno). Zmanjšanje obsega prodaje na Zahodno Evropskem trgu pozvani, Nemci, da si za bodoči Vzhodni Evropski trg. In ker naloga je, da boj z rezino, ne zapravljajte časa na malenkosti za rast vsak Evro... Mimogrede, izrazito rast v Evropski domači proizvod ni pomagalo. Ali skoraj ni pomagalo. Večino podatkov electroaccessories ukrajinski proizvodnje še ni sposobna pritegniti tipičen kupec Evropskega blaga. Enako domačih proizvajalcev, ki se zanašajo na kakovost in sodobno oblikovanje izdelka, njegovo uporabo v proizvodnji uvoženih materialov in komponent, ki v glavnem proizvodnje države "področja EUR". In to je razlog, zakaj ukrajinski "elektrofurnitury" prisiljeni dvig stopnje. UVOZ IN IZVOZ Po demicontinuity informacije, leta 2002 Ukrajina je bilo uvoženo električni aparati za vklapljanje, prekinili, varstvo in odcepa ali z'enotnost v električnih tokokrogih, za $ 32727, 11 tisoč evrov in Je za skoraj 20% več kot v letu 2001, ki se Izvozijo oprema lani na $ 38927, 65 tisoč evrov, kar je za 89% več kot v predhodnem letu. Kot je za glavni predmet našega zanimanja - gospodinjstvo electroaccessories, na žalost, prosim, da bralcu informacije o dinamiki uvozne ali izvozne ne bo delovala. Kode ukrajinskega razvrstitev blaga za zunanje gospodarske dejavnosti 8536508000 in 8536699000, v letu 2002, uvožene stikala in vtičnice, carinske statistiko z'pojavil nekje v sredini leta 2001, seveda, od skupno prostornino uvoz ni uspelo pridobiti. Vendar, obseg uvoza v letu 2002 na $ 7501, 57 tisoč evrov (glej tabelo na strani 85) posebno zaupanje. Prvič, dešifriranja šifro, je beseda "", da skrije, precej nejasna. Drugič, delež turških blago, ki je napolnjena policah, po uradnih podatkih, račun za 3% (vse poti!!! ) V skupni uvoz obseg electroaccessories. Offhand isti strokovnjaki ocenjujejo, letna rast uvoza približno 25%. Skoraj enako stopnjo rasti, izgleda, da naj bi se še letos. Zdaj trgovcev kažejo vse večje zanimanje v electroaccessories z dodatnim "pametne" funkcij. Večina electroaccessories (v kvantitativnem izrazu) dobave Ukrajina Turčija. Ampak o državi, ki bo zmagal denar seštevku, mnenja se razlikujejo. Nekateri strokovnjaki menijo, da pravice Odbora državni statistiki, informacije, ki priča, da je vodstvo Nemčije. Zaljubljen v pametnih Dolgo bilo ugotovljeno, da je veliko manj moteče in bolj donosno prodati nekoliko dražje blago z veliko maržo, kot avto mejni cheapo. Morda je zato zdaj in vidne roll prodajalci na strani ponudbe je bolj dragocena dobrina. Ob istem času, nekateri trgovci pravijo, da je šel na želje potrošnikov. Kot je bilo, vendar v pisarni skoraj vsako podjetje - uvoznik Evropske electroaccessories podrobnosti, s kalkulatorjem v roki, pojasni prednosti drage tuje blago. In tako prepričljivo, da potem ne bi nikoli tveganja moje zdravje'jamo ali požarne varnosti stanovanj za poceni prihranek pri nakupu poceni vtičnic in stikal. Vendar pa je od prodajalca v trgovini, kot pravilo, ne čakaj smiselna razlaga, ne (kot je to pogosto primer) niti osnovne željo, da vplivati na odločitev potencialnega kupca (ki, strinjali se boste, da je zelo čudno, ker je njegova plača odvisna od prihodkov. - Ed. ). Ne pomaga veliko, da (tj. rast prodaje) in prisotnost v dvorani poslovne stojalo z električno opremo nekaterih znanih blagovnih znamk. Verjetno razlog, zakaj nekateri lastniki ali predstavniki te ali drugih blagovnih znamk, zdaj nočejo sodelovati z neodvisno trgovini na debelo podjetja, raje dela neposredno z trgovinah na drobno. To, po njihovem mnenju, omogoča, da predstavljajo svoje izdelke. Druga podjetja, ki se skušajo doseči drobno prek regionalnih trgovcev. Bolj zapleten način in malo hvaležni, prvič zato, ker trgovci na debelo, kot pravilo, so izdelki različnih blagovnih znamk. Če pa trgovci bodo počutili možnosti za določeno blagovno znamko, njegov uspeh je zagotovljen. Tako sedaj trgovci močno poučeval na specializiranih seminarjih in izobraževanjih. Letne stopnje rasti uvoza električne oprema so ocenjena na 25%. Več takšne dobave blaga Turčija. Drugi pristop, ki je v promociji blaga, - vzpostavitev mreže predstavništev v regionalnih centrov. Merchandising je tudi funkcija taka zastopanja. Kot je za obseg, ki smo ga dali več pozornosti electroaccessories z dodatnim "pametne" funkcij. Na primer, drugo strast stare Evrope - varčevanje z energijo igrače (vključuje ljudi v wc - svetloba se obrne, gre - gre ven). V Ukrajini fanatizem pri vprašanju o varčevanju z energijo ne upošteva. Pripravljenost plačati več za 2800-5800 UAH. za napetostni stabilizatorji, brez katere nimamo uvožene elektronske zanesljivo ne bo deloval s'ni proračuna, in si prizadevati za udobje in prestiž. VREME letos prodaja electroaccessories v primerjavi z lani povečala za 15-20%. Cene uvoženih proizvodov slabo napovedljiv, saj so odvisne od Evra. Nasprotno, pričakujemo nadaljnje povečanje cen uvoženih electroaccessories. Bo razširiti in okrepiti strukturo prodaji znanih blagovnih znamk, aktivne oglaševalske akcije za njihovo promocijo. PRAVI KOMENTATOR Andrew Abdullah (32), Direktor urada "ABB" v ukrajine, Kijev, Ukrajina; drobno v nizko-, srednje-in visokonapetostnih električnih naprav; 1992 ): - je bilo Lepo videti v majhni pregled dovolj popolne in točne značilnosti industrije, informacije o tem, katere je zelo težko zbrati. Obseg trgovanja je v skladu z našimi ocene stanja v letu 2002 je Pravilno opazil, težave z "black" ali "gray" uvoz v Ukrajini iz Turčije, čeprav smo lahko tudi dodajate in Poljska kot vir "glavobol" mnogi zakoniti uvozniki. Šibka točka raziskave je pomanjkanje podroben opis industrije, struktura in značilnosti vsakega od svojih ravneh - od tu do nekaterih nepravilnosti v zgodbi o metodah organizacija prodaje. Z oceno tržnega vpliva Evra se lahko dogovorita, lahko trdijo, tukaj je, kako veliko ljudi, ki so toliko in mnenja. Se mi zdi (kot predstavnik nemškega proizvajalca), ki so konjske dirke, seveda - to začasno, do konca leta prah se usede, in ceno električne pribor opredeliti konkurence (za množično segment) in pravilno pozicioniranje izdelka (za "top"-segment). "O natančno ocenjevanje trga je težko govoriti" Sergej A. (40), Direktor D.O.O. "Elektromaks" (g Kijev, ukrajina; prozvodstvo distribucijo electroaccessories v Ukrajini; 1999 ; 150 ljudi ): - Trg electroaccessories, seveda, je v razvoju. Na podlagi raziskave trga, ki smo jih že štiri leta, ocenjena stopnja rasti njegove nosilce, to je okoli 10% letno. Na točno enako oceno je težko govoriti. Vsaj zato, ker je zelo težko slediti obseg proizvodnje, pripravil več podjetij, - niti v državni statistiki. In predvsem ni zanesljivih podatkov o obsegu nezakonitega uvoza, na primer, turški blaga. Po naši oceni najmanj 50% trga je poceni (do 5 UAH. Na enoto) ukrajinskega in turške kopeli z dodatki. Takšno popularnost je njegova uporaba je mogoče razložiti predvsem z dejstvom, da velika podjetja z namenom varčevanja, kot pravilo, da opremiti o'predmeti poceni proizvodov, stroški 1-3 UAH. Potem pa ljudje pogosto vrgel teh vtičnic in stikal in jih nadomestiti z nekaj lepšega in zanesljiv. Tako, strogo gledano, sploh ne vem, ali je to v celoti pripisati porabe. Najbolj dinamičnih in obetaven, po našem mnenju, je cena segment od 5 UAH. do 15 UAH. na enoto. Glede na naše ocene, svoj delež - 30-35% tržne zmogljivosti. "To je nov trg v Evropi" Alex Gupalov (27), vodja elektrotehniko, računalništvo D.O.O. "PB" koren "(g Kijev, ukrajina; dobava inženiring sistemov; predstavnik nemškega podjetja" Martin "1998 ; 20 ljudi ): - Zdaj elektrotehniška proizvodnja v Nemčiji se sooča z resno krizo. Morda le na smer, v kateri razvoj je opaziti, - sodobne tehnologije avtomatizacije stavb, namenjeni za varčevanje z energijo in poveča udobje. V preostali trg electroaccessories zelo nasičenih, prihodek od prodaje raste zelo počasi, tudi v največjih in znanih proizvajalcev. Popolnoma vsa podjetja imajo nekateri težave z razvojno - znano je, da nekatera podjetja celo "freeze" njihove proizvodnje do 30 dni. Zaradi teh razlogov, nemškega podjetja, ki se zanimajo za izvoz. Danes, obetaven in vse večji trend izvoza na trge Rusije in Ukrajine. To je nov trg v Evropi, kjer se je število topila prebivalcev raste. Kot rezultat, se je povečalo povpraševanje po bolj drago in kakovostno pohištvo, moderno obliko. "Zdaj se vse več govori o" smart house "Roman Shein (24), specialist za promet Ministrstvo za namestitev strojne opreme D.O.O." Schneider electric Ukrajina", Kijev, ukrajina; podružnice podjetje, specializirano za proizvodnjo opreme za prenos moči in industrijskih nadzornih; v Ukrajini je od leta 2000 ; 50 ljudi ): - v zadnjem času, posebno dinamiko na trgu ni opaziti. Ne moremo reči, da je bistveno za nekaj razburjenja ali pričakuje neke vrste preboj. Nobeden od glavnih subjektov ni zapustil trg in novih ni'pojavil. Vse, presenetljivo, zelo stabilen. Mislim, da v naslednjem letu ali dveh nič korenito spremeniti. Ni podatkov o prihodnosti, odpiranje v Ukrajini, na primer tovarne, in da novih podjetij načrtuje vstop na trg. Spremembe so povsod (razen izdelkov iz nekaterih ukrajinskih podjetij) v ceni electroaccessories 10-20%, - združljivost'je povezan z rastjo Evra. Moda na trgu je vse več govori o "smart house". Mislim, da v tem segmentu ni toliko denarja, več pogovorov. "zelo pomembno je pritrjena na oblikovanje specifikacije" Lesya Mazepa (34), Namestnik Direktorja podjetja "KAPRO" (g Kijev, ukrajina; mreža specializiranih trgovin za prodajo kablov in napeljav in elektrotehničnih proizvodov, - 6 v Kijevu in 18 regijah Ukrajine; od leta 1992 ; več kot 400 ljudi ): - Trg elektroustanovok opreme, po mojem mnenju, se aktivno razvija. Naše podjetje letos praznuje 78%povečanje prodaje, montaže izdelkov v primerjavi z ustreznim obdobjem lani. Takšno učinkovitost je dosežena na račun uvod v različnih dražji in ekskluzivni proizvod te blagovne znamke kot Legrand, ABB, Siemens, Merten, itd izbiri električnih izdelkov, potrošnik je vedno bolj voden, ki jih je treba zagotoviti udobje, ustvaril elektronika, stikalo za kratke luči stikala, senzorji gibanja, daljinski nadzor sistemov. Velik pomen je pritrjena na značilnosti načrta - barve, oblike, teksture materiala razni deli izdelkov. UVOZ electroaccessories v letu 2002 * Država druge Naprave (vključno s h vtičnice) ** Stikala za druge *** Skupaj v tisoč USD% v tisoč USD% v tisoč USD% Skupaj 1957, 64 100 5543, 93 100 7501, 57 100 Vključno z rusko Federacijo 247, 30 12, 6 981, 65 17, 7 1228, 95 16, 4 Italija 64, 61 3, 3 149, 40 2, 7 214, 01 2, 9 Nemčija 571, 18 29, 2 1192, 45 21, 5 1763, 63 23, 5 Poljska 160, 52 8, 2 191, 87 3, 5 352, 39 4, 7 Madžarska 125, 02 6, 4 1609, 04 29 1734, 06 23, 1 Češka Republika 92, 92 4, 7 548, 23 9, 9 641, 15 8, 5 Kitajska 73, 08 3, 7 118, 08 2, 1 191, 16 2, 5 Tajvan 117, 09 6 9, 92 0, 2 127, 01 1, 7 Turčija 136, 86 7 85, 45 1, 5 222, 31 3 * Po Goskomstat. ** Koda uktved 8536699000. *** Coducted 8536508000.
VIR: Poslovne

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика