Gradnja in rekonstrukcija.
Exquisitely razvrsti 2006-11-07 11:19:31
Razstava je pokazala, da vsako leto keramike trg v Ukrajini je postal bolj predvidljiv. Znižanje cen na keramične izdelke, je skoraj ustavil (mnogi trgovci na debelo prodajajo blago z minimalnimi stroški - 4-5%) in njihove nadaljnje zmanjšanje še ne pričakuje. Glavni razpon dobaviteljev, ki uvozniki keramika "večno" dobro uveljavljena, in nastanek velikih novince na trgu je malo verjetno. Mala in srednje uvozniki ploščic in sanitarnih izdelkov je bila manjša kot pred dvema ali tremi leti. Čeprav so poskusi, da bi keramične ploščice nekatera podjetja že ne stori to, stori še (glej mnenje Arthur SVECICA). Skupaj z Evropskimi rastline povečajo svojo prisotnost v Ukrajino ruski in Beloruski proizvajalcev keramičnih izdelkov. Poleg tega lani ukrajinski podjetja v iskanje novih niš v trg se je začel uvoz sanitarni izdelki, iz Azijskih držav. Zato, svobodo, da se spoznajo z v razponu od trgovcev ostaja. Letos prodaja keramične ploščice in sanitarno proizvodi bi se povečal za 10-20% v primerjavi z letom 2001. Ampak, da je material, ki "občutek" splošna rast prodaje, mnoga podjetja so za razvoj lastne maloprodajne trgovine, katerih število nenehno narašča (glej mnenje Sergej HARBULA). Predvsem je potrebno skrbeti za posodobitev mala trgovina na drobno trgovci z ploščic in sanitarne keramike. Glavni uvozniki, poleg tega, da poskuša povečati prodajo keramičnih prek lastnih trgovin ali neposredno gradbena podjetja postajajo vse bolj zahtevni pri izbiri stranke trgovci na drobno (glej mnenje Vladimir Reva). PRAVIJO UDELEŽENCI RAZSTAVA Aleksander NOVIKOV, predstavnik poljskega podjetja "Cersanit" v Ukrajini, Kharkiv): - to leto, nasičenost ukrajinski trg santanajim izdelki iz razreda "gospodarstvo". Nekateri proizvajalci in njihovi trgovci poskušali povečati prodajo tega izdelka, ki ponujajo svojim strankam dodatne sezonske popuste (5-8%). Kot rezultat, cene keramika to pomlad v primerjavi z letom 2001 zmanjšalo. Večja konkurenca je privedlo do dejstva, da je v tekoči sezoni, je veliko proizvajalcev sanitarnih izdelkov (vključno z zda) se je povečalo izdatke za oglaševanje in promocijo svoje blagovne znamke na trgu. Arthur SUEXEC, Generalni Direktor podjetja Absolut Keramika (predstavništvo v CIS španski obrati za proizvodnjo keramičnih ploščic): - za Obresti v ukrajinskem trgu med Evropskimi proizvajalci narašča. Naš glavni konkurent - poljski tovarne, ki se ploščice dobave, za Ukrajino lani. Poljaki v zadnjih letih, so se lahko razširi paleto izdelkov, izboljšati svojo zasnovo in izboljša nadzor kakovosti v proizvodnji ploščic. Prodajne cene za blago, ki v španskih proizvajalcev v enakem obsegu, ki je nižja od poljaki. Vendar prevozne stroške za dostavo ploščice v Zahodnih regijah Ukrajine iz Poljske, je veliko nižja kot v Španiji. Dobavljamo v CIS v povprečju 120 posode ploščice na mesec (v zabojnik - 1400-1600 sq m.), v Ukrajino od tega zneska pade za približno 40%. V letu 2002 izvajanje ostala na isti ravni, ampak v Ukrajini, vse večje število ploščice uvozniki. Mimogrede, relativno majhna podjetja iz nekaterih regijah Ukrajine so poskuša vzpostaviti z nami neposrednega stika s neodvisno uvoz proizvodov. Kot rezultat obseg dobave velikih uvoznikov lahko zavrne. Vladimir REVA, Predsednik Združenja proizvajalci, izvozniki in uvozniki iz keramike Ukrajina: - Rezultati prodaje ploščice iz začetka leta, kažejo, da je obseg realizacije in uvoz, in domačega blaga v letu 2002 je pričakovati, da rastejo. Vem, da nekateri ukrajinski rastlin, ki nameravajo povečati obseg proizvodnje ploščice za približno 10-15%. Tudi napovedi povečanje to leto, uvoz blaga pa za 5-10% (približno 10 milijonov kvadratnih metrov). Mislim, da je na trgu keramičnih ploščic in sanitarne keramike vsako leto bolj in bolj stabilen, družba samozavestno napoved dobička. V tem poslu'tam je manj "random" ljudje so stabilen menjalni tečaj grivna za dolar (ki je, mimogrede, je prispevala k zmanjšanju cen v letu 2002, približno 5-10% v primerjavi z lansko pomlad). Kot rezultat, velika podjetja so bolj zahtevna za kupca izbiro (majhni trgovci na debelo). Prednost tisti, ki so dobro opremljene trgovin, ki prodajajo ploščice ali arhitekturno podjetje. Sergej HARBOL, višji Manager v podjetju "Zometa-Ukrajina", Kijev, ukrajina; trgovina tekem): " V moji ocena obsega prodajo vodovodne to pomlad v primerjavi z lani zmanjšala za približno 25-30%. Očitno je, da pri njegovem izvajanju, negativno vpliva na volilne kampanje. V januarju 2002 vodovodne prodajajo veliko bolj uspešni kot v zimskem času, 2001. Tako je morda to leto se je skupni prodajni sanitarni trgu, lahko rahlo poveča. Ampak "oznako", da lahko le velika podjetja, vključno zaradi izginotja s trga malih uvozniki. V "bližnji" in malih podjetij (trgovina na drobno in debelo) plače, se bo verjetno nižja, saj je v preteklih letih se je njihovo število v Ukrajini je v tem času močno povečal, in cene na vodovodnih postopoma zmanjšal. V rezultat zmanjšanja v distribucijske marže v trgovini na debelo, veliko podjetij, ki zdaj preživeti le na račun prodaja na drobno blaga. Mimogrede, letos je Evropski proizvajalci nekoliko zvišale cene na vodovod. Hkrati na ukrajinski trg tečaji ostali nespremenjeni, ali zavrnjena. Olga BUDNIK, vodja prodaje D.O.O. "TD" Keramin-Kijev "(predstavništvo Beloruske obrat za proizvodnjo keramičnih ploščic in sanitarne keramike): - Obseg uvoza Ukrajini keramičnih ploščic in sanitarne keramike v tem letu bo rast za približno 20% v primerjavi z letom 2001. V prevelike proizvodnje keramičnih izdelkov v Evropi led mnogi proizvajalci iskati nove trge. Pred kratkim, so se cene za keramiko stabilizira. Vendar pa je treba opozoriti na trend na ukrajinski trg, cene keramičnih granit tipa "GRES", ki so ta izdelek bolj dostopen in privlačen za potrošnike. Artem YAKOVENKO, specialist prodajne razvoj D.O.O. "Kermetov AGS" (g Kijev, ukrajina; drobno v keramičnih ploščic in sanitarne keramike): - po mojem mnenju, keramike trg v Ukrajini vsako leto postane bolj stabilno cena ni bistveno "ples", pojavile kot glavni velika podjetja-dobavitelji ploščic in sanitarne keramike. Čeprav je od časa do časa, so podjetja, prakticiranje damping. Mislim, da je glavni instrument konkurence med podjetji v tem letu bo raven storitev pri prodaji blaga za kupca (veleprodajne kupce) ali končnega kupca in poprodajne storitve VIR: Poslovne
Комментариев нет:
Отправить комментарий