воскресенье, 27 июля 2014 г.

Jamb 2006-11-02 17:24:58

Gradnja in rekonstrukcija.








Jamb
2006-11-02 17:24:58

Podrobnosti o strukturi trga dreves'leseni mizarstvo in glavnih parametrov POSLOVNEGA napisal lani (glej # 50 10. 12. 01, str. 33-42). Zato, v tem pregledu bomo bolj pozorni, kaj se dogaja na trgu v tem letu. Torej, veliko prodajalcev Oken in vrat, upoštevajte, da se v letu 2002 prodaje dreves'lesenega stavbnega v primerjavi z lani povečal na 5%do 15%. Vendar, operaterji pravijo, da je, kljub hudi konkurenci, trgu ni tako tesno "naseljen", da udeleženci so bili izračunani z natančnostjo do več sto vrata, Okna in zračniki, ki jih prodajajo konkurenti. Po grobe ocene prodajalcev lani v Ukrajini je bil steklom približno 1 milijon kvadratnih metrov Windows (in delež dreves'lesene strukture je 0, 5-0, 7 milijona kvadratnih metrov, ostalo - plastika) in vstavi 1, 0-1, 3 milijona eur sq m od vrat (skoraj vsa vrata - drevesa'Yana). Ne v nasprotju s temi ocene in uradne podatke državne statistike Odbora (glej tab. 1-3). Napovedi za letos rast prodaje za približno 10%.
Vsi naši strokovnjaki opozoriti, da v tem letu na trg dreves'leseni mizarstvo "rast" najprej kakovost, nato pa se je število novih proizvajalcev z'zdelo malo, ampak tisti, ki so že delali, aktivno nakup nove opreme, stikalo za proizvodnjo višja kakovost proizvodov, razvoj prodajne mreže ter povečanje v novih regijah. Vodilni položaj na trgu, spada v Kijevu, kjer je po ocenah izvajalcev, zastopa interese 70-80% upravljavcev okna in vrata trgu. Vsak regionalni podjetje in uvozniki mislim, njena nujno'če želite odpreti povezavo v kapitalu ali predstavništvo, ali lepoto. Z rastjo gradbenih volumnov v regijah, ki so v razvoju podjetij v Dnipropetrovsk, Odesi, Kharkiv, Lviv, Ternopil.

Izbor
Vrata. Najbolj tržno blago v tekočem letu, ostane poceni vrata z mobilnim polnjenje (cena na skupino, so predstavljene v tabeli. 4). Lahko proizvajajo in v majhni tesarstvo delavnice. Tam je večje povpraševanje na vrata t.i. "v ekonomskem razredu". V skladu s prodajalcem, to je obetaven izdelek za naslednje leto ali dve. Vrata "poslovni razred" uživajte v dobri povpraševanja iz poslovne stranke in vlade, agencije, hoteli, itd. Seveda je vrata v klasični slog, s steklom, stroge geometrijske oblike plošče in zasteklitev.
Dragi vrata pogosto predstavlja izdelke, italijanski, češki, finski, nemški proizvodnje. Vendar pa vsi strokovnjaki ugotavljajo, da v letu 2002, ki se dviga kot delež prodaje domačih vrat. Novost v ponudbi drago vrata se lahko imenuje izdelkov v stilu "hi-tech" - kombinacija lesa in kovine, kot tudi Vzhodu. Vendar pa je najbolj priljubljen model še vedno ostaja preprost platno.
V tem letu, nekateri proizvajalci in prodajalci so razširili paleto posebnih - vrata anti-theft, anti-hrupa, dima in ognja. Vendar, kot je navedeno s strani gospodarskih subjektov, takšno podaljšanje ni več verjetno, da preventivni ukrep, poskus zgraditi povpraševanje: veliko "profil" potrošnikov (hoteli, pisarne) kot je bilo že raje počakajte s tako drag nakup in postavite cenejši, "dogovor" z inšpektorji.

Odpri. Okno obseg, v skladu s prodajalci, vse spremembe v tekočem letu ni bilo obdelano. Kot pred letom dni, ponuja swing-out, vzporedno-stran, ki niha in je design. Cene od $ 30 $ 450 na 1 kvadratnih m, odvisno od različice. Vendar, trgovci na drobno rasti povpraševanja Okna z energetsko varčne, dekorativne, napeta, in tudi oklepna stekla. Kot pred najcenejši ostala drevesa'lesenih oknih proizvaja doki. Narejeni so celo tako, da Sovjetski standardi, in so približno 30 sort. Na žalost, večina Doki, z dobro proizvodnega potenciala (5-8 tisoč kvadratnih m na mesec), je danes ne s podjetji. Poceni, vendar starinska oblika Oken, je vedno manj priljubljen.
Kot pred glavni izdelek-tekmovalec okonsk menijo, izdelki iz PVC. Dejavnik, ki ovira spodbujanje dreves'lesenih oknih je njihova visoka povprečna cena. Če, na primer, veliko prodajalcev kovinsko-plastičnih Oken, ki so že dolgo delovni medij "control" številke $ 50 na 1 kvadratnih m, najmanjša sprejemljiva "control" cena dreves'lesena Okna z dvojno zasteklitvijo, dal na tok, - $ 100 na 1 sq m Vendar pa podjetja, ki si lahko privoščijo tako nizko ceno, je mogoče prešteti na prste.
Metalplast komaj se bo hitro pojdi na ukrajinskem trgu. Vsaj zato, ker je sestava okna je narejen za tri dni, in drevesa'Ian - vsaj štirinajst.

Prodaja
To leto, mnogi prodajalci pravijo o povečanje v trgovini prodajo svojih izdelkov na regij. Število kapitala v regionalnih prodajnih družb že, da se do 50% celotne prodaje, in mnogi proizvajalci in uvozniki, ki se trudijo, da bi poenotili zahteve za partnerje. Osnovne zahteve, dobavitelji verjamejo, trgovec je zmožnost, da določajo razstavo vzorcev in montažo konstrukcij. Vse ostalo je širitev lepoto in dodatnih stroškov, oglaševanje in načine dela - po presoji prodajalca.
Trgovec, ki želi prodati drago vrata, Zobov'mora imeti ei'I in dovoljenje za gradbena dela, za delo, za najmanj dve leti, za oglaševanje. Mimogrede, v skladu z dobavitelji, veliko trgovcev, ki ponujajo elite vrata in Okna, letos je že dosegla raven, ko so na voljo vrsto naročil za dva do tri mesece vnaprej.
Upravljavci verjamejo, da bo v prihodnosti vse bo prišel za potrjevanje dolarjev, če želite preveriti, ali imajo znanje, sposobnosti, izkušnje s takimi izdelki, orodja in transporta, usposobljeno osebje in namestitev tehnologije.
Nekateri proizvajalci danes zahtevajo v različnih regijah trgovci hranijo eno s tovarniško ceno izdelka. Zato debelo popusti se ne manj kot 20%. Ampak, kljub prizadevanjem dobavitelji in pogodbe z distributerji in trgovci na debelo, trgovina na drobno redko živi v ceno dogovoru s trgovcem. Na primer, če razstavljena na salon izdelkov - novih, ga položil 200% markup, in če je blago repliciral, potem 30-40%, je največja.

Pospeševanje prodaje
Na prvi, proizvajalci in uvozniki omogočiti prodajalcu, da dela med svojimi člani, in včasih predložiti blago v skladu s pogodbo za shranjevanje, ki je koristno za obe strani. Dobavitelj "Pref'obvezuje" prodajalec na svoje izdelke, in trgovec je vedno na strani velik obseg in široko paleto. Poleg tega operater zagotavlja oglaševanje podporo, izobraževanje, prodajnih strokovnjakov, daje popust na vzorcih (50%), jamstva, rešuje vse težave zamenjava zakona in dostavo blaga.
Gradnjo trgovin ponujajo strankam demontažo starih Oken in vrat, vgradnja novih, predložiti pobočjih na različne načine. In hkrati prodajajo povezanih z izdelki in pripomočki, - okenske police, drenaža, roloji, mreže proti komarjem in tudi zavese.
Ta sklop storitev, ki je priljubljen in priročen tako, da odjemalca in dobavitelja. Stranka je vedno nanaša prodajalcu, za garancijskem in po garancijskem servisu. Pri nakupu vrat komplet brezplačna dostava, zasebni prodajalci praksi prodajo na kredit za leto s predplačilo v višini 25%, ampak kot 30%. Na Internetu že lahko dobili popust kartice (v tiskani obliki) z 10%popust. Za reklamne namene se uporabljajo za poslovne in specializiranih medijev, oglaševanja na prostem, razstave. Po mnenju podjetnikov, stranke po koncu razstave črede ne gredo, vendar je zagotovo velik učinek daje prvo razstavo leta.

Strokovnjaki pravijo,
Natalia Rastorguev (25), regionalni Direktor JSC "Maple leaf +" (g Kremenchug, proizvodnja dreves'lesena vrata, plastike in Okna, pohištvo iz naravnega lesa in iverna; v trg p'pet let)
O cenah in možnosti
- Danes, tržna cena na 1 sq m dreves'lesenih oknih "boje" $ 30 - strašno kakovost "family" ADS, PRS, OS ("Docski okno") - do $ 350-450 - visoka kakovost kompleksne konfiguracije uvoznih okno iz dragocene vrste lesa. Vendar pa se tudi s te cene, povpraševanje po dreves'lesena Okna v državi narašča. Eden od razlogov za takšno rast - nega podjetja elite gradbeništvo, kovinsko-plastičnih. Sploh vedeli, da je cena naravnega lesa zgoraj, ta podjetja so ponavadi izberejo drevesa'lesenih oknih. Drugi razlog je, da so cene za kovinske izdelke v Ukrajini je bolj ali manj ustaljeno in približno $ 40-50 na 1 sq m Tako toga cena ne dovoljuje gradbeniki dobička v enaki zneski, kot prej. Na drevesih'lesenih oknih ne določa cen, t.j. dobiček je precej dobro. Vendar, zaradi tega, proizvajalci pogosto morali dati cena, zmago v velikih količinah. Kljub temu lahko rečemo, da se je proizvodnja dreves'lesena Okna - lekcija donosna, še posebej, ker je povpraševanje po njih v prihodnosti se bo še naprej rasla.

Igor Domberg (31), Direktor podjetja Mishel (, Odesi; proizvodnja dreves'lesna vrata; na trgu treh let; osebje - 48 zaposlenih; obsega proizvodnje - 450 vrata na mesec)
O poseganja
- Danes je na trgu veliko uvoženih proizvodov, vendar, po mojem mnenju, ukrajinski proizvajalci imajo težave ne z njo, in z miselnost kupcev, ki še vedno verjamejo, da je tuje vedno boljše kot domačih turistov.

Eduard Bobyr, specialist prodajni Oddelek v podjetju "Tekko-plus" (g Kijevu, prodaja notranjih vrat, narejene v Španiji)
Na povpraševanje
Domači proizvajalci niso vedno sposobne, da bi zadovoljili vse večje povpraševanje po dragih vrata. Zato, uvozniki, ki delajo v tej smeri, imajo možnost revizije vratnega. Strokovnjaki so v mestu za razvoj modela vrat, glede na zahteve kupcev. To je veliko cenejši in hitrejši od delovnih nalog ali uvoz končni model in čakati na naročnika.

Arkady KOSTYUCHENKO (59), Namestnik Direktorja, OAO DOK-3 (g, Kijev, ukrajina; lesnoobdelovalnih; na trgu od leta 1927)
O tehnologiji
- V proizvodnji gradbenih konstrukcij in oken, vrat in balkon bloki za njih prednost so energetsko varčne tehnologije. Trend je, da metalplast kasneje bo javnost nišo za dreves'lesenih konstrukcij.

Sergej ratoshnyuk (42), Direktor urada "Tehnično-center" Krilo-Ukrajina", Kijev, ukrajina; prodaja lesnoobdelovalnih oprema)
O težnje
- Povpraševanje po dreves'lesenih oknih narašča. To dokazuje dejstvo, da so mala podjetja, ki so vse bolj nakup kakovostne opreme. V mesecu prodamo eno od kotu ročaji center (EUR90 tisoč), za proizvodnjo Windows. In to je veliko. Kot je za proizvodnjo Oken v obrti delavnice, so obvezna'bo kos tržne pogače in ne bo priznati o kakovosti za velike tovarne. Prepričan sem, da v dveh ali treh letih na ukrajinski trg Windows bo delovala le, domačih proizvajalcev in tistih nekaj podjetij, ki prodajajo uvožene Windows, le da zapustijo prizorišče.

Stanislav Skrynnik (29), Direktor podjetja-IN KOMADOOR (prodaja gradbenih materialov, vrata in parket, mahagoni; v trg p'pet let; osebje - 7 zaposlenih)
Na dobavni
- Večina strank ne vem, kako načrt nakupov, zato običajno prakso prodaja - nakup danes, z dostavo blaga na dan prodaje. Obstoječe dostave program se oblikuje z upoštevanjem, da je prodaja v primerjavi s prejšnjim obdobjem, analiza prodajne strukture in pričakovano povečanje prodaje za prihodnost. In če prej, več pozornosti je bila namenjena vprašanja za privabljanje kupcev, da v tej fazi na SV'v povezavi z rastjo prodaje je pomembno, da načrt programa blaga.

Na povpraševanje
- Se je spremenilo danes in strukturo potrošnje. S'so velike stranke - hoteli, občine, uradi. Znatno rast trgovina na debelo. Seveda, trgovci se ne more razvijati običajno delovanje samo na naši blaga. Tako širi svojo paleto izdelkov od drugih dobaviteljev. To daje kupcu možnost primerjave in da prava izbira.

Igor Dvirnyy (32), Direktor "Mir vrata PORTA" (g Kijevu, prodaja od vrat poljski proizvodnje; trgu sedem let; osebje - 17 zaposlenih):
O regijah
- Danes kapitala je zelo privlačna za veliko podjetij. Trgovanje v Kijevu in od Kijeva, je veliko lažje delati z drugimi regijami. Na primer, štiri leta, smo dosledno delali predvsem v Donbass. Delo v prestolnici, smo lahko izpopolnili svoje prodajne mreže v 7-krat. Samo nihče od potencialnih trgovcev, ki ne potujejo, da Donetska, čeprav blaga in cene so enake.

Fomin Evgeniy (27), Direktor urada D.O.O. "Optim Mački", Kijev, ukrajina; prodaja vrata; in na trgu eno leto)
O dampinga
- Konkurence na trgu vrata težko, vendar dampinga ni - vsak prodajalec ugotovi svojih potrošnikov, kar pomeni, da se zmanjša ceno še. Zmogljivost na trgu so lahko ocenjeni preprosto - ", da kopati in kopati". Po naših izračunih, Ukrajina se lahko porabijo samo naša vrata do 15 tisoč kosov za mesec dni.

Aleksander SOKOL (32), tehnični svetovalec podjetja Matimex (, Kijev, ukrajina; prodaja Windows; trgu treh let)
Na sosednjih trgih
- Danes kakovosti in oblikovanja dreves'lesena Okna, ki smo že lahko resno konkurirajo PVC Okna. Vendar za ceno, seveda, izgubili. Za normalno dreves'lesena okna (povprečna cena taka Okna z energetsko varčne paket - $ 200 na 1 kvadratnih m) boste morali plačati skoraj 100% več, kot je plastika. In stranke, ki lahko nakup dreves'lesena Okna, ne štetje njen denar v svoj žep, relativno malo. Čeprav ljudje, ki si lahko privoščijo, so že pripravljeni na drevo. Zdaj, povpraševanje je običajno pravokotne Windows, najmanj - drsni sistemi.

Vladimir Saulyak (34), vodja proizvodnje podjetja "Ltd. Melas" (g Kijev, ukrajina; proizvodnja joiner izdelkov; tržne dve leti)
Na povpraševanje
- Delo s strankami, izberite drago vrata, zahteva natančen izračun projekta. Kar tako, "pan", vrata se niso določene. Za mesec bomo lahko izvedli štiri-p'best visoke kakovosti izdelkov. To je običajno vrata stilov "classic", "modernistične stilu", "Arabica", ampak prevladujejo "classic" trdni ali trdni geometrijo matrike. Zložljiva vrata, tako kot vsi, vendar pa vsi ne morejo privoščiti.

Nikolay EMELIN (44), Direktor D.O.O. "yuna-96", Kijev, ukrajina; proizvodnjo in prodajo dreves'lesena vrata in Okna; trgu od leta 1995)
O, saj
- Podjetja, ki obstajajo v Ukrajini, danes že sposobni proizvajati konkurenčne izdelke. Ampak ali količini, ali stabilnost kakovosti, dokler mlahavi. Hkrati konkurenco povečuje, in za prodajo ista vrata, kot preden smo, da mislim, da je več, za povečanje števila oglaševanje, trgovinah, za nakup opreme in za zmanjšanje stroškov.

Irina TITOVA (30), Direktor urada Donetska podjetja "Modus" (g Kijevu, prodaja dreves'lesena Okna in vrata)
Merila za izbiro
- Kupci obstaja več meril za izbor notranjih vrat. To je predvsem proračuna za popravila in, seveda, slog. Običajno na vrata ne preživijo več kot 5 do 10% skupnih stroških popravila. Važen je garancija, ki jo proizvajalec ali prodajalec.
VIR: Poslovne

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика