воскресенье, 27 июля 2014 г.

Podstrešje različica 2006-11-02 17:23:18

Gradnja in rekonstrukcija.

Podstrešje različica
2006-11-02 17:23:18

Odprite mansarda je pridobivanje teže bolj priljubljena. Vendar prodajalcev, ki so nezadovoljni z obsegu prodaje
Na trgu strešnih Oken je še vedno mlad: v resnici, se je začela oblikovati p'pet ali šest let nazaj. Čeprav je obseg prodaje "mansardi" Windows v zadnjih treh do štirih letih povečal za 40-50% letno, v absolutnem smislu, trg je še vedno "je višina" samo $ 3 milijone na dejstvo, da v Ukrajini v veliko povpraševanje podstrešju sobe se je začel uporabljati šele v začetku tega stoletja, zato kultura potrošnje Windows za take prostore je skoraj ni. Poleg tega izgradnjo podstrešja - ni poceni, in kupna moč večine prebivalstva je nizka. Po mnenju nekaterih strokovnjakov, takšne strukture "drag" 5% Kijevu rezidenti ali velikih komercialnih podjetij.

OPERATERJI
Zdaj ukrajinskem trgu strešnih Oken so razdeljene med tri znane svetovne znamke - Fakro (Poljska; uradni predstavnik podjetje v "FAKRO, ki-Lviv"). Velux (Danska; uradni predstavnik OOO "VELUX Ukrajina"), Roto (Nemčija; - ekskluzivni distributer podjetja "evroizol"). Te blagovne znamke skupaj vsebuje približno 95% trga (glej "Struktura prodaje strešna Okna na glavnih blagovnih znamk" na strani 121). Zadnji delež malo znanih proizvajalcev iz Slovaške, Turčije in drugih držav, s katerimi je bilo blago občasno pride na regionalnih trgih Ukrajine ali uvožene enkrat - za pobiranje posebne o'predmet. Poleg tega pravijo, da v Ukrajini je majhno "mali" proizvodnja strešnih Oken (ali dejstvo, da pod pomeni tako proizvajalci).
Lani, v primerjavi z 2002, spremembe delež prodaje blagovne znamke se ni zgodilo. Vendar, operaterji, da so podatki ravnati previdno: trg ne razlikujejo in niso dovolj pregledni, da o'objektivno oceniti delež družbe, še posebej v dinamiko. Poleg tega, glede na Evgenia Zaporozhets, vodja Oddelka za trženje in oglaševanje D.O.O. "VELUX Ukrajina", v Zahodnih regijah Ukrajine je precej akutni problem masa tihotapljenje blaga, delež prodaje, za katere je po različnih ocenah je 20-40% na lokalnem trgu.

PROIZVODNJA
V Ukrajini Zračni Windows na industrijski ravni za celoten proizvodni cikel, ki niso izdelani. Po Evgenia Zaporozhets, glej, družba meni, inexpedient, da odprete proizvodnje v Ukrajini, ker ni virov znanja: na primer, ključni material za okvirji strešna Okna Velux - Severni bor, ki raste v Skandinaviji in Sibirije.
Drug, prav tako pomemben razlog je majhen po Evropskih standardih, zmogljivost ukrajinski trg, ki je vsaj 5-6 krat manjša od zmogljivosti v Vzhodni Evropi.
Poleg tega, tehnološko proizvodnjo strešnih Oken je kompleksna dejavnost, ki zahteva velika začetna cena najmanj 1 milijon dolarjev
In kar je najpomembneje, vsak proizvajalec strešnih Oken samostojno razvija in izdeluje strojno opremo in ne zagotovi ločeno od operacijskega sistema Windows. Najbolj pogosto je tudi know-how podjetja. In jasno je, da potencial ukrajinski investitorji bodo sooča treba vlagati v lastno proizvodnjo opreme.
Vendar pa domača podjetja, ki so še vedno poskuša vzpostaviti proizvodnjo teh izdelkov. Na primer, podjetje "FAKRO, ki-Lviv" leta 2002 ustanovljena Montažo strešnih Oken v Lviv. Glede na znamko Direktor družbe " POPRAVKOV", Kijev, ukrajina; trgovec TM Fakro) Maxim Kalmykova, proizvodnjo končnih izdelkov se izvaja po naslednji shemi: lepljenih smrekovih Odbor z Ukrajino, poslana na Poljskem rastlin Fakro. če je njegova profili za določeno velikost in pripravljeni za dostavo v ukrajinski podjetja. Tako približno 90% prodanih "FAKRO, ki-Lviv" izdelki, ki prihajajo v Ukrajini.

PRODAJA STRUKTURO
Vodilni v prodaji, kot prej, strešna okna iz lesa (ponavadi lepljen smrekov les) - 95% celotne prodaje. Kovinsko-plastičnih Oken ne dajejo več kot 5% izvajanje. Njihova uporaba je omejena v SV'ASCO z visoko linearna razširitev plastike v procesu izkoriščanja okno.
Strokovnjaki ugotavljajo, stalno povečanje povpraševanja na drage modele strešnih Oken (razred "Lux"). V zadnjih p'pet let, delež prodaje teh Oken se je povečala od 2-3% na 8-10% (glej "Struktura prodaje strešna Okna v Ukrajini v različnih cenovnih segmentov " na strani 120).
Okrepljenega povpraševanja po različnih napravah, ki omogočajo delovanje operacijskega sistema Windows, sistem, avtomatsko odpiranje, daljinsko upravljanje, rolete, itd

SPODBUJANJE
Zdaj več kot 50% proračuna za oglaševanje, glavnih dobaviteljev strešna Okna uporabi sliko oglaševanje blagovne znamke in popularizirati idejo "stanovanjske lofts".
Medtem ko konkurenca med Marco-lastniki preselili od cen v konstruktivno področju. Proizvajalci Windows, več napora usmeriti v iskanje novih načrt rešitve, ki izboljšajo uporabnost vrednost blaga: trajnost, zanesljivost, pribor, trajnost in odpornost okvir gradnje zunanjih vplivov.
Spreminjanje standardov in zahtev za osnovni model. Če je nekaj let prej pa je menila, okno z eno-zbornica dvojnim steklom, zdaj trgovci oglašujejo v glavno okno s povišano varčevanje z energijo lastnosti.

Svarilo
Več padurile letos, trgovci svetlin sodne in Izvršilne oblasti. Naj spomnim: 9. Marec ustavno Sodišče v Ukrajini (CCU) potrjena predpisi, vključno z 2 postavka 10 zakona Ukrajine " O privatizaciji državnega stanovanjskega Sklada". Hvala vrtnice'razjasnitev CCU (glej POSLOVNIH # 11 15. 03. 04 g, stran 109) "upočasni" privatizacije garrets in obnovo jih v mansardi. Sodišče je pojasnilo, da je lastnikom stanovanj, ki so solastniki pomožne prostore v večstanovanjskih hiš, in tiste, ki so in podstrešja. Zato je za gradnjo potrebno soglasje vseh solastnikov. Kot rezultat postopka pridobivanja dovoljenj za obnovo podstrešja so bolj zapleteno in dražje.
Čeprav smo upoštevajte, da to težavo se nanaša predvsem izgradnjo podstrešja v novo zgrajena stanovanja. V novih stavbah in poslovnih objektov,'predmeti za izgradnjo podstrešja bo. Poleg tega se hitro razvija, gradnjo hiše. Eden izmed modnih trendov koči stavbe, - oblikovanje podstrešja v zasebnih domovih. Seveda, trgovci bi se morali osredotočiti svoja prizadevanja za spodbujanje proizvodnje na teh področjih.

NAPOVED
Po ocenah izvajalcev, v letu 2004 obseg prodaje bo povečanje v primerjavi z letom 2003 za 30-40%.
Ob upoštevanju posebnosti in nizek tržni zmogljivosti "strešna Okna" v Ukrajini, obstaja velika verjetnost novih blagovnih znamk in uvozniki v bližnji prihodnosti, je majhna. Več, da so stroški vstopa na trg s konkurenčnimi izdelki ne manj kot $ 450-600 tisoč evrov (vključno najem skladišč, začetno zalogo in oglaševalska akcija). Skoraj vsakdo, ki bi rad, da se tveganja, da je vrsta denarja na majhne svetovne standarde na trgu
VIR: Poslovne

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика