суббота, 26 июля 2014 г.

Vzhodni šibkost 2006-11-07 11:18:06

Gradnja in rekonstrukcija.

Vzhodni šibkost
2006-11-07 11:18:06

Dinamično rast prodaja keramičnih ploščic in sanitarne keramike 1997 v Vzhodnih regijah Ukrajine presegel najbolj pogumni pričakovanja trgovci in dovoljeno, da upanje za trajen uspeh v naslednjih, 1998. Vendar, v 1998-1999 mala operaterji so bili prisiljeni zapustiti trg, in mnogi uvozniki zavrnil neodvisno od dobave blaga. V letu 2000 prodajalci, ki so pričakovali nov val povpraševanja in prihodnjih novih particij na trgu. Vzhodnih regijah Ukrajine (Dnipropetrovsk, Donetska, Kharkiv) je capacious trg in zato jih lahko označimo vse-ukrajinski barometer potrošnikov ravni. Absolutna večina anketiranih trgovcev sooča ploščic in sanitarne keramike opozoriti, hitra rast prodaje, ki je na koncu preteklosti-v začetku tekočega leta in skoraj soglasno izjavila, da "iz trga, da gredo." Zdaj se bojijo, da prihaja do regiji Kijev "grandees trgovine". Značilnosti trgov V Kharkiv regiji večjih prodajalcev keramičnih ploščic najmanj 14 ljudi, med katerimi so: "Kairos", "Carmen-Kharkov", "Bohemia", "Iskrasoft", "Sabina", "Benetke", "Maddy international", " Favola di Oro ". Maloprodajna mreža več kot 38 trgovin. Najbolj znan je "Galleon", "Barcelona", "Europe", "Carmen", "Benetke", "Ideal Standard", "Domovoy", "Bsana", "Klondike", "Sputnik", "Orbita". Trgovine, kot pravilo, trgovino in ploščic in sanitarne keramike. Prodajalci drago vodovodne v Kharkov, v primerjavi s Dnipropetrovsk in Donetska oblasts, in še več. V Donetska regiji je približno 50 trgovine v trgovino, od keramičnih ploščic, ki je lani bil ključnega pomena. S', število trgovin zelo visokega razreda, kot so "Ilmi", "Maxidom", "Keramike", "Milano", "Domovoy", "Renesanse"in "Pyrgos". Med "staro" trgovinah je možno razporediti razstavnih dvoranah podjetja vita Nova "melona", "zaupanje DO LTD. ", "Dialog", "Flamingo", Starbaths, "San Skupina", "Doc", "Azov" "Shakhtarochka-96 ". Klicanje vodovodne blago z elastično povpraševanje, trgovci Donetska poudarjajo, da je glavni obseg prodaje pade na proračun in povprečno ceno izdelkov. Ne več kot 8 velikih operaterjev predstavljajo celoten obseg sanitarne keramike. V Dnepropetrovsk z keramične ploščice obstaja približno 20 opazen subjektov, ki 5-7 - velika. Osnovne subjektov na trgu za prodajo keramičnih ploščic "Izgradnja Hiše", "Dobrynya", "Carmen-Dnepr", "Riom", "Isoquant", "Iberlant", "Capri", "Gotha", "Uzhtehkompleks", "Ilme", "ESCO", "INGROUP". Največji subjektov na trgu za prodajo sanitarnih armatur in vodovodnih podjetij, ki prodajajo in keramične ploščice: "Izgradnja Hiše", "Dobrynya", "Carmen-Dnepr in drugih posamezna regija lahko primerjamo število uvoznikov in izbor blaga s trga kapitala. Vse bolj, v regijah, opaziti prisotnost, Kijev največjih podjetij, ne samo razvil distributer'udorsk omrežja, ampak tudi tako, da odprete svoje maloprodajne trgovine ali podružnice. Problem v vseh treh področij, v skladu s trgovci, je dejavnost, "sivo" trgovci, katerih delež v skupni prodaji, kljub temu, da se veliko število trgovin, dovolj visoka in je, po različnih ocenah od ene četrtine do ene tretjine vseh prodaje. Trendi razvoja V letu 1999, prodaja ustalila v letu 2000 je pričakovati, da znatno poveča. Tam je bilo nekaj universalization: prvič, podjetja, ki tržijo napeljave, se je začelo vzporedno s trgovino in keramične ploščice, glede na privlačnost tega izdelka, ki so posledica znatne rasti prodaje, drugič, čisto na debelo, se je začela razvijati svoje maloprodajne mreže. Vsa polja, označena rast prodaje španski ploščice v ceno nišo 30-40 UAH. na sq. m (z nizkimi stroški, vendar kakovosti). Operaterji to povzroča nekaj težav iskanja za podobno blago: če želite, da ga prodajajo, se morate prijaviti neposredne pogodbe z malo znanega proizvajalca (zaradi velike španske tovarne ohraniti dostojno dolar stopnje). Kdo so trga lastnik? Obseg trga sanitarnih armatur in keramičnih ploščic tri glavna področja, na Vzhodu Ukrajine, po najbolj pesimističnih ocenah je približno $ 23 milijonov eur (po najbolj optimističnih - o $ 32 milijonov eur), za leto. Leta 1999 o'obseg trgovanja v primerjavi s predhodnim letom se je zmanjšal v povprečju za 40%, kar je na trgu že nekaj sprememb (na primer podjetja, ki se ukvarjajo v trgovini na debelo, se je začela aktivno razvijati lastne maloprodajne verige). Prenehal delovati vsaj 20% trgovanje-posredniške družbe. Zdaj velika večina trgovcev (70-85% na debelo in 95-98% trgovina na drobno) trgovina obeh tekem in keramične ploščice. V regiji je 3-4 velika podjetja, ki zdaj podpirajo obseg prodaje v 7000 km. metrov ploščice na mesec (v sredini lanskega leta, so prodali več kot 10.000 kvadratnih metrov na mesec). Približno 12 podjetij, ki izvajajo mesec od 1000 do 5000 kvadratnih m ploščice. Ne manj kot 50 malih in srednjih podjetij, ki prodajajo 100 do 1000 km. M. Posebnosti regionalnega povpraševanja na trgu Vzhodne regije, obstaja več skupnih značilnosti. Trgovci sanitarni izdelki in keramika so več skupin blaga, ki se razlikuje po vrednosti in količini prodaje. Prvi mešalniki in kopalniške opreme. Drugi - umivalniki, wc, bidets, opreme za kopalnice. Tretji kadi, tuši, Jacuzzi, savna za stanovanja, pohištvo za kopalnico. Seveda, poceni proizvodov, prodanih je več. Povpraševanje po akril kopeli, napredno tuši in Jacuzzi, pohištvo za kopalnico relativno nizko (čeprav ti izdelki in "hold" do 38% obsega prodaje sanitarne keramike in kopalniške fitments). V mesecu veliko podjetje prodaja ne manj kot 100 enot sanitarne keramike. Večkrat na dan nakup dveh wc, umivalnik in dve kopalnice. V skladu z Igor yazika, trgovina skrbnik črnomorske flote "Izgradnja hiše", Dnepropetrovsk), lani, ko je Splošen upad v povpraševanju je zelo povečala prodajo za sanitarno inženirstvo in ploščice tistih podjetij, ki so zmerne cene in širok spekter na policah". Tako je možno, da bi Splošno točke v proizvodnji izbiro keramičnih ploščic v vseh treh področjih - 70% kupcev nakup ploščice za kopalnico v stilu svetlobe, zgoraj temno, spodaj. V Dnepropetrovsk regiji, ki je zaznamoval nizko povpraševanje po neglazirane ploščice, ki, vendar pa, trgovci šteje kot zelo obetavnih izdelkov. Največje povpraševanje keramika bele barve, tudi priljubljeni solata, modra, roza. Tam je bila rast prodaje fasada ploščice. Poleg tega je spomladi leta 1999 na terenu se je povečalo število prodaja keramičnih ploščic na debelo in mala trgovina za poslovne stranke z skupnega zmanjšanja v trgovini na prodajo preko saloni-magazi. V Donetska regiji, se je povečalo povpraševanje za posebne ploščice z visoko odpornost na obrabo, za kavarne, trgovine, banke. Znatno povečalo povpraševanje za poceni ploščice ukrajinski in ruski in uvožene ploščice v srednjem cenovnem razredu. Isti situaciji, in Kharkiv. Vladimir Potsani, komercialni Direktor podjetja "Carmen-Kharkov", ugotavlja, da "smo povečali izvrševanje proračuna skupina španskih ploščice, in v tej SV'ASCO značilnost Kharkiv trgu je bilo dejstvo, da je španska ploščice italijanskih samo nadomesti". Kot za vodovod, v Dnipropetrovsk (še posebej pred kratkim) veliko povpraševanje za akrilne kopalne kadi, medtem ko je v Donetska, in Kharkov v korist iz železa in jekla. V zadnjih posebna "lokalno povpraševanje opazovanem v razmerju prodaja stranišče in bide (5 : 1). Če govorimo o barvi preferences (nastavitve), "kralj prodaje - bele barve, ki je 80% vseh prodanih sanitarni izdelki in kopeli. Poleg tega priljubljena roza, svetlo zelena, bež barve. Ponudbo in cene Keramičnih ploščic, ki prihaja za prodajo v Dnipropetrovsk in Donetska oblast lahko razdelimo v tri skupine. Prva je nizka kakovost in nizka cena: ploščice, proizvodnja v skupnosti neodvisnih držav, Vzhodne Evrope (zlasti Poljska) in Turčija, in strešnik tovarne-tujci, Španija, Italija. To trguje 65% vseh subjektov. Druga skupina je zmnožek povprečne kakovosti po razumni ceni (predvsem strešnik masovne proizvodnje, Španija in Italija). S blaga v tej skupini je približno 30% trgovcev. Tretja skupina elite dražje blago. Na voljo od vodilnih trgovcev v okviru naročilo katalogov in delno na tribunah. Z njim ne presega 5%. Najbolj prodajajo blago, cena za skupine od 40 do 60 UAH na sq. M. Drugi v smislu prodaje izdelkov skupine, - s stroški od 8 do 18 UAH na sq. M. O izključni drago strešnik z vrednostjo več kot 120 UAH na kvadratni meter povpraševanje stabilno, vendar nizko. Kot za vodovod, njegov obseg v vsakem od treh področij je širok - od poceni izdelke domačih proizvajalcev, da drago (vključno z izključnimi) izdelki iz Španije, Nemčije, Italije, Francije in ZDA. Najcenejši domačem wc je o UAH 50, "Ne zelo drago," španščina - 550-680 UAH. Trgovanje tehnike Subjektov, Donetska regiji je dala poudarek na ustvarjanju novih, Evropski ravni, saloni, ki se nahajajo v večjih mestih v regiji. Primeri in razstavnih dvoran, "Slog" (Gorlovka), "Azov trgovsko podjetje" in "Ukrstandart" (Mariupol), "Prenove" in "Slovanski'Slovanski trgu" (Slovanski'grupas). Dnipropetrovsk in Donetska podjetja ponujajo številne dodatne storitve: od tradicionalnih dostavo blaga do kupca, dokler relativno nov - odobritev storitev, oblikovalec, arhitekt, gradbeni posadke, nove tehnologije, o Pld. V Kharkiv razširjena, še posebej za veleprodajne kupce in stalnih strank, sistem popustov. Regionalni operaterji imajo največjo zmogljivost dveh segmentih trga - najcenejši in najdražji v primerjavi melanesienne (značilnost trga - stopnja večina na povprečno ceno skupino, ki je zdaj manj priljubljen). Poleg tega lokalni trgovci menijo, da je koristno, da odprete dva trgovin - za drage in poceni blaga (glede na miselnost "bogat kupec"). Vendar pa so zelo bojijo dejavnosti na del glavni trg kapitala igralcev, kot da povečajo svojo prisotnost v regijah, slednji imajo dovolj obratnega kapitala, velike oglaševalske proračune, denarja za odpiranje novih trgovin, kot tudi izkušnje v številnih regionalnih trgih. Aleksander Konovalov, vodja Oddelka za naročila CJSC "Carmen-Dnepr (, Dnepropetrovsk) - Velika Dnepropetrovsk trgovec, ki se je med prvih deset, prodaja na dan 2-3 vodovodne predmet. Glavni način prodaje ploščic in sanitarne keramike v Dnepropetrovsk - prek posebnih trgovinah in trgovinah. Debelo ne presega 10% celotnega obsega prodaje lokalnih trgovcev na debelo povpraševanje je praktično ni. Podjetja in trgovci na debelo so oblikovale svoje lastne maloprodajne mreže, ki zdaj izpolnjuje povpraševanje. Aleksander, trgovec Vodja prodaje odprta družba "Kairos" v Kharkiv) - Po padcu 1998 prodaje v trgovini na debelo podjetja zmanjšala za skoraj 50%. Zapustil trg, ne samo v "sivo"in "belo", uvozniki ploščice. Ne manj kot 30% trgovskih podjetij ustavil njihovo delo in približno 60% ukvarjala uvoza. Naše podjetje je stal z precejšnje zaloge blaga v skladišču in prilagodljiv cenovna politika. Če stroški oglaševanja ne bomo snjal. Kot rezultat, na koncu lanskega in v začetku letošnjega leta smo videli porast v obsegu prodaje (vključno posledica povečanja števila prodajnih mest). Ampak, če je ponavljanje možnost padca 1998, veliko večjih prodajalcev bodo prisiljeni ustaviti delo. Jurij Alexandrov Direktor STARBATHS (BC Donetska) - Večina kupcev v Donetska in oblast v popravilo zasebni apartmaji ne uporabljajte storitve oblikovalcev. V SV'zato je dobil nujnosti razstavne dvorane. Danes odpiranje novih prodajaln-salona zelo visoki ravni, ne samo na regionalnem centru, ampak tudi v mestih v regiji. Povečan obseg dodatne storitve: dobava ploščic do kupca, storitve oblikovalca in čarovnik za polaganje ploščic. Na področju dovolj močna konkurenca med "polagalce, dejstvo pa je, da zadnje leto, kar je približno 20% trgovcev keramičnih ploščic v stečaj,-združljivost'povezani s krizo v jeseni, 1998, ne konkurenca.
VIR: Spremljevalec

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика