Da bi ustvarili odlično urad, kjer se boste počutili udobno vse (zaposleni, stranke, partnerji), boste morali, da ga razdelite na več con. Kaj so področij: upravne, Izvršni, delovne in ekonomske. Vsako od teh območij je treba v posameznih slog, kot je od njih odvisna in zdravje zaposlenih in tudi družbe dobiček.
Navodila za odlično office
Ustvariti najbolj udobno urad za svoje zaposlene, ki bodo prinesli gojiti dobiček, strategija urada v okviru ključne ustreza najbolje.
Torej, kako narediti urad drugi dom za vaše zaposlene? Prvič, zasnovo projekta. Tako sodelovanje oblikovalec je pomemben in potreben korak v popravila office. S pomočjo razvitih projekta boste zlahka našli na ustvarjalnosti, funkcionalnost in praktičnost vaše prihodnosti office. Boste razumeli, kako organizirati potek dela, kako urediti pohištvo, itd
Ste prepričani, da popravi, bodo potrebna obnova? Potem morate pripraviti naslednji dokumenti: projekti novih moči omrežij, nizko-trenutne mreže, telefonijo in prezračevanje.
Zaključna dela v office
Ko je vaš projekt sprejet, proračun deluje odobren, ga lahko začnete izvajati same gradnje. Postopoma popravilo pisarniških ključ razdeljen na:
- Demontaža (vse obloge in površin)
- Sluznice komunikacije (vse inženiring, komunikacije)
- Grobo obdelavo (čiščenje površin, poravnav, Slivka, sprožilni, kiti, pečat razpok in razpok, itd )
- Končna obdelava (barvanje stene, talne obloge, linolej, laminat, parket, stene papirja nalepke, namestitev vodovodarji in električarji, ploščice)
- Notranje zadeve (privleči vaš design odločitve v notranjosti)
Končno, zadnja faza - naselje v pisarni! Zdaj ste samo čakajo prijetne trenutke - montaža pohištva, opreme, gospodinjskih aparatov in prvi dan delo v novi office.
Комментариев нет:
Отправить комментарий