Gradnja in rekonstrukcija.
Utesnjen v mavca 2006-10-28 11:49:50
Samo mavčne plošče obrat zaposluje 170 ljudi. In proizvodne linije je služil za ne več kot deset, in tukaj prodaje in trženja so petdeset. Očitno, trg narekuje, da je razmerje med denarja v mavec. Podjetje poročanja Podjetja še posebej ni bilo izbire. JSC "Stroimac Knauf" bolj in bolj zmogljivo en "sodelavci" v državi, - OOO "SCC" Pot ". Poleg tega je uporaba ZAO marketinške poteze, menimo, da se lahko v interesu ne le za ljudi, stojalo', povezane z gradnjo zaprta delniška družba s tujimi naložbami, " Stroimac Knauf", Kijev) datum ustanovitve - Marec 1998. Vrsta aktivnosti, - izdelava gipsokartonnyh listov. Oblika lastništva - zasebni (več kot 99% delnic pripadajo zasebni tuji trdno "Knauf"; drugi del UV govorijo ukrajinski fizične osebe). Zakoniti Sklad - 22 milijonov. Število zaposlenih - 170, iz njih 50 - oseba, upravno skupino. V skupni površini 6 ha Obseg proizvodnje v letu 2001 - 11383, 6 tisoč kvadratnih metrov mavčne plošče. Izvor "Stroimac Knauf" je bil organiziran na podlagi Kijev tovarno gradbenih materialov. V poznih 40-ih letih se je obrat je bil ustanovljen Ameriški opreme za proizvodnjo suhe sadre. Ta tehnika je delal neutrudno do sredine 90-ih letih. Vendar je izdelkov ni mogel tekmovati z uvoženo drywall. V sredini 90-ih rastlin praktično ustavil. V tistem času, kot smo že omenili, domačega trga s'pojavil izdelki številnih znanih tujcev. Vendar le " Knauf "odločile za vzpostavitev v Ukrajini lastno proizvodnjo mavca. Prvič, čeprav, leta 1996 - nemška Družba, organizirana v Ukrajini office - "Knauf Marketing". To je predvsem, ki se ukvarjajo v trgovini z mavčne plošče in denarjem, zaslužila, in trg študiral. Leta 1998 "Knauf" pridobi kontrolni delež v omenjenih Kijev tovarni. Leto je nameščena sodobna oprema. Skupni znesek naložb-združljivost', povezanih z modernizacijo obrata je bil o DM30 milijonov Toliko denarja je bil porabljen za nakup delnic, na nakup opreme, in tudi za plačilo računov, plačljivih sovokuplenie družbe, izplačevanje plač, plačil za zaposlene, rekonstrukcija proizvodnih prostorov in tako naprej Marketing Trženje storitev ZAO ne le uči, ampak tudi izobražuje trg raste, ki ga proizvaja. Kaj pravico na ozemlju rastlin organiziran izobraževalni center, kjer je "knowhuti" poučevanje svojih trgovcev-prodaja in montaža gips mavčne plošče sistemov. Kot je dejal Direktor AF "Knauf Marketing" Aleksander Starchenko, "vsak član naše trženje storitev lahko mount mavčne plošče sistem, zmožen za delo z materialom, ki prodaja. Vsak zaposleni ima interno potrdilo podjetja " Knauf". To pomeni, da delavec, ki prejme potrdilo določene ravni tukaj, v Ukrajini, lahko delo na svoj položaj v vse "Kautsky" družba objavljeno v drugi državi ". Mimogrede, izobraževalni center mobile. On zahteva gradnjo organizacije, ali druge stranke se lahko obrnejo na katerokoli mesto v državi, in da se udeležite seminarja. (Podobno politiko je vodil ukrajinski proizvajalci gradbeni materialiki je zrasel iz podružnice tujih podjetij. - Ed. ) "Knauf Marketing" odprla svoje podružnice v Donetska, Ivano-Frankivsk, Odesi, Simferopolu. Načrtovano je, da odprete podružnice v Kharkiv, Dnipropetrovsk in Lvov. Disciplina "drywall" črte v različnih dnevih storitev od osem do 12 ljudi. Sem šteje sedem delavcev: eden je stal v bližini rezanje nož, dve - gpcamera, dva so bili vključeni v embalažo, dve upravlja viličarjev. Sodnik delo ljudi, ki stojijo v gpcamera ne sprejme. Vendar gibanje dekleta okoli rezanje nož in arhivi so pripeljali do popolnosti. Sem nekajkrat poskušal začeti pogovor z deklico ni uspelo. Bila je tako zaposlen, da sem bil lahko samo pozdravi. Moje spremstvo, Direktor centra za usposabljanje Dmitrij Gulin, je pojasnil, da zaposleni delo strogo "urejena". Če dekle je nekaj narobe, nekaj, kar ne boste imeli čas, da to ne bo vplivalo na kakovost izdelkov in s tem na višino plače. "Ne odvzeti njeno nagrado", " je rekel moj vodnik. Proces Gipsokartonnye listi storiti. Prvi, omet, kamen, zdrobljen v ruševin, nato pa - v prahu. Prah se postavi v peč, kjer za ogrevanje naravne sadre odstranite vodo. In mavca, ni v stiku z ognjem (tako, da je proces je energetsko intenzivna). Rezultat je mavca'agucha, ki je nato navlažijo dodaj "dodatki" in zmešamo v posebnem bunker. "Testo" izbruhal na kartonske in prozorni lepilni trak. Sadra in karton, ki poteka skozi tvorijo vozlišča, obliki gipsokartonnogo stanja. To "platno" posebno strojno narežemo na liste, ki so služili v "sušilnica" (samo za sebe "gips kartonske proizvajalci" klic sušilna peč). Tam na 200 stopinj temperature za eno uro črke do suhega. Listi so postavljeni povsod: v trgovini, v poletnih mesecih v zaprtih prostorih skladišča. Za njih graditi drugo zaprtih prostorih skladišča. Ampak blago, ki je povsod, ne za, ne za prodajo. Dejstvo je, da je po modernizacije proizvodnih zmogljivosti obrata povečala trikrat - do 30 milijonov kvadratnih metrov sadre na leto. In v skladiščih, ki nimajo časa... Prevoz v prostorih, ki me je zadela prisotnost več kot dve železniški "podružnice". Eden od njih bi do kamna, sadre, na drugi - končnih izdelkov. Zakaj ste presenečeni? Industrijsko območje, kjer rastlina, ki je bila zgrajena že zdavnaj, in ona je čas ", da pridobijo" hiše. (Mimogrede, svoje železniške podružnice na ozemlju obrat "Pot". ) To je jasno, "naprave" je zelo koristno, ki se ukvarjajo z zunanjim svetom. Poleg tega, da železniški promet, o "Stroimac" obstajajo tri velike buldožer in več kot ducat zmogljive avtomobile. Buldožerji "ne" surovin, kazen - končnih izdelkov. In kaj je zanimivo. Poklic voznika, Kara je ena najbolj odgovornih in dobro plačano v tovarni. Zakaj? Paket sadra (najmanj 50 kosov ) - Precej dimenzij polje. In cesti. Da bi jo vzela in da ne boli druge pakete, ni lahka naloga. Zato, da bi dobili za volanom tovornjaka, potencial voznik mora opraviti šest (! A ) tečaj usposabljanja in opraviti izpit. Povprečni voznik v tovarni prejme 800 in 1200 UAH. Plus mesečno premijo. Glavo o trgu, Predsednik Odbora CJSC s tujimi naložbami, " Stroimac Knauf" Aleksander GAVRISH: - v zadnjih dveh-treh letih obseg porabe ukrajinskem trgu se je povečalo skoraj za trikrat. V letu 1999, smo prodali več kot 4 milijone kvadratnih metrov, in v dveh letih - že 10 milijonov, Da ta rast, ki smo se niti ne šteje. Izkazalo se je, da v manj kot treh letih smo lahko, da dosežejo polno izkoriščenost zmogljivosti. V letu 2001 smo delali v štirih izmenah, sedem dni na teden. Maja lani, ko je obseg prodaje ostala na ravni zimo, smo ugotovili, da je stopnja rasti v poletnih mesecih se bo povečala. Zato je družba za upravljanje odločila, da se držite naslednjih posodobitev proizvodnje. Rekonstrukcija je trajala 10 mesecev in končala Marca letos. V Marcu smo se ustavili za mesec za zagon nove linije. Da ne kršijo sporazume z našimi trgovci, če smo jih z gips Ploščo s Poljsko. V celoti je za dobavo opreme, gradnja novega modula v trgovini smo porabili približno EUR5 milijonov evrov Je delno denar podjetja "Knauf" in delno investirajo. Po obnovo bomo sposobni proizvajati 30 milijonov kvadratnih metrov mavčne plošče na leto. Medtem ko to potrebo, trga ne pokaže. - Da je matična družba pomaga... "No kartonske kupite v St. Petersburg na ugodne cene. Cene za karton, je nizko zaradi dejstva, da je podjetje, ki se je "Knauf" je dosegla naložbe v višini DM50 milijonov v kartonske in tiskanje mlin, da bi dobili na Krovu, ki izpolnjuje najvišje standarde. Če "Knauf" niso sodelovali v tej ruski projekt, bi morali kupiti lepenka in pol do dva krat dražje, kot da kupi zdaj. Marketing "hitrost" Direktor AF "Knauf Marketing" Aleksander STARCHENKO: " Danes naše podjetje se ukvarja z organizacijo mreže centrov za usposabljanje. To je del programa usposabljanja za študente stavbo akademije naprednih tehnologij. Na primer, pred kratkim, na podlagi Donbass članica Akademija za gradbeništvo in arhitekturo, ustvarili smo training center "Knauf Dongas". Skoraj vse, kar je pripravljen za uvedbo novega zaposlovanja "suha gradnja serviser". Poleg tega je leta 1999 prvič v skupnosti neodvisnih držav smo izdali knjigo na suho gradnjo. Tudi skupaj z Kijev inženiringa in gradbeni Inštitut sodeloval pri pripravi posebne vaje materialov. Z našo udeležbo pisno in učbenik za gimnazije. To pomeni, da skrbi za prihodnost osebje. In zdaj, kje je to pri čemer? - Pred kratkim smo zavrnili agencijami za zaposlovanje. Pomembno je, da se kot bodoči zaposleni lahko komunicirajo, kakšne so njegove človeške lastnosti, njegova pripravljenost za učenje, za samozaposlene izboljšanje. In to v vprašalniku, ne bo pisanje. VIR: Poslovne
Комментариев нет:
Отправить комментарий