пятница, 25 июля 2014 г.

Krishnaji'2001 2006-10-27 17:42:51

Gradnja in rekonstrukcija.








Krishnaji'2001
2006-10-27 17:42:51

Izdelki, ki jih ponujajo na trgu, - strešni materiali (tako imenovani evroruberoid, evroshifer, kovinske ploščice, strešna, skrilavec, ploščice). Prodaja v letu 2000 - več kot 270 milijonov kvadratnih metrov, približno 300 milijonov dolarjev (v trgovini na debelo cene). Število operaterjev - uvozniki - do 20, domači proizvajalci - več kot 20. Posebne teže uvoženi in domači proizvodi - domači - 90%, uvoz - 10% (v naravni pogoji). Obseg trgovanja je Po ocenah nekaterih trgovcev na debelo, v letu 2000 je bil izveden različne kritine za skoraj 300 milijonov dolarjev (v veleprodajnih cen), ali več kot 270 milijonov sq m Prodajalci menijo, da je obseg trga v letu 2000 se je povečala v primerjavi s prihodkom v letu 1999 za približno 25%. Sodeč po začetku 2001 sezone, pozitivno prodaje dynamics bo nadaljevala. Še posebej v zadnjih dveh letih povečalo domačo prodajo kritine. In ne samo klasični strešni material ali strešni skrilavec, ampak tudi sodobni materiali (kovine, ploščice, evroshifer itd.). Vendar sodobne strešne kritine veliko domačih proizvajalcev storijo enako od uvoženih surovin. Pripravljeni kritine je uvoženo v naši državi manj. Danes, uvoz pa se ne več kot 10% celotnega trga, medtem ko je še pred tremi ali štirimi leti, je pod pogojem, prodajalci, 30-35% wruck. Sportna strehe je postala manj privlačna za prodajalce. Najprej so morali tekmovati s podobnimi ukrajinski izdelke iz tujih surovin. Drugič, povečanje carinskih dajatev, ki zmanjšuje interes trgovcev, da tuje blago. Sezonske Moški verjamejo, da je prodaja gradbenega materiala za strehe v avgustu začeli rasti. Vrhunec povpraševanja, ki pade na začetek jeseni. Do konca njegova dejavnost je postopoma pada, in do februarja trgovanje v zelo pomiri. Zatišje je nadaljevala, dokler o Marca ali aprila, po katerih, z nastopom toplo in suho čas v letu, obseg prodaje spet naraščalo. Podjetje za trženje "Zmaga-Za" pravijo, dve letni vrha prodaja kritine. Najprej - v juniju-juliju. V tem času, je postavljeno povpraševanje po valjanih materialov. Drugi vrh dejavnosti - September-oktober (stranke dokončanje gradnje in blok stavbe streha). Po ocenah gospodarstvenikov, prodaja v off-sezona je skoraj trikrat manj kot v vrhunec sezone. Gradiva v zvezi s tem Skoraj vseh trgovcev kritine skupaj s strehe ponudbo in vse, ki spremljajo blago. Proizvajalci in prodajalci, kovinski strešniki so večinoma trguje s profilirano streho in industrijski tir, ki je pred kratkim pogosto uporablja v sooča fasad (in tudi za gradnjo običajnih provizij). Vendar to ni le dodatek k strešne kritine podjetja. Mnogi prodajalci ponujajo strankam drugačen sistem kanalov in drenažni sistemi, toplotna izolacija materialov in celo svetlin, glede na to, da je ta dobrina je neposredno povezana s strehe. V večini primerov je uvoženega materiala. Vendar, trgovci vključiti v svojo ponudbo, saj pogosto naročnik daje prednost za podjetje, ki lahko ponudi celoten nabor kritine. V skladu s prodajalci, različni dodatki, ki jim ni več kot 15-20% vseh prihodkov. Obseg Gradbenih proizvodov strokovnjaki raje razdelite v dva razreda: kritje za ravne strehe industrijskih in visokih stavb in prevleko za enokapno streho. Če za ravne strehe uporablja predvsem strešni material, enokapno streho so zložene skale, evroshifer (Ondulin, kovinskih, keramičnih in skodle, pocinkano jeklo, itd Strešni material in evroruberoid Kljub zagotovila, trgovci, da je največ povpraševanja je za vse vrste sodobnih materialov, pomemben del potrošniki še vedno raje tradicionalne strešne kritine material. Najpogosteje, to gradivo lahko uporablja v podeželsko okrožje centrov. To strešni material pokrov večina industrijskih in večnadstropnih stavb. Življenjska doba tega materiala je majhen, tako da ga spremeni, bolj pogosto kot višje kakovosti, uvoženih materialov. Glede na ocene, Kijev raziskovalni Inštitut za gradbene materiale v Ukrajini tam so 14 podjetij, ki lahko proizvede več kot 200 milijonov kvadratnih metrov strešne kritine material za eno leto. Trgovci ocenjujejo, da je v letu 2000, domače strehe, material, ki je bila prodana na $ 150 eur (v trgovini na debelo cene). Za dve leti se cene za te izdelke, se ni spremenilo, in to je morda najdražja na trgu kritine ($ 0, 5-0, 9 za 1 sq m). Bolje roll bituminoznih materialov (tako imenovani evroruberoid) in pol do dva krat dražje. Če na druge vrste strešne kritine trgovci pravijo, "v tem segmentu nismo tesno", nato pa "ruberoidny" kos torte so nasprotno mnenje, in mislim, da je ta segment trga skoraj dosegla zasičenost. Vendar pa obstaja še prosto mesto v nišo tako imenovanega luksuznega blaga. Ampak to evroruberoid težko prodati zaradi visokih stroškov. Tržniki velika, domači proizvajalci trdijo, da je le zelo majhen del (približno 1%) ravne strehe prekriti s sodobno valjani materiala (polimer-bitumen membrane). Medtem ko je v velikih mestih, ta številka doseže 20% (in mnogi vaščani in ni vedel, o obstoju katere koli vrste membrane). Po različnih ocenah je v letu 2000 v Ukrajini proda več kot 3 milijone kvadratnih metrov te membrane, ki je skoraj 0, 6 milijona kvadratnih metrov več kot v letu 1999, in za 1 milijon kvadratnih metrov več kot v letu 1998-m Ta izdelek prihaja do Ukrajine iz Poljske, Jugoslavije, Italije, ZDA in drugih državah. Stopnje na membrane v zadnjih dveh letih niso spremenili, - $ 3-7 na 1 sq m Oglaševanje Trgovcev kritine je ljubše, da oglašujejo svoje blago v specializiranih objekta ali arhitekturne publikacije, ceniki, poslovni Časopisi in revije. Najbolj pogosto oglašuje blagovno znamko, ne smemo pozabiti, da določite koordinate trgovci v različnih mestih ali koordinate prodajnih mest, kjer blago lahko kupite. Ni nič nenavadnega, da je oglaševanje ali drugi strešni material na hoardings in panojev vzdolž poti. Glede na veliko konkurenco na tem trgu, oglaševalci poskušajo izstopajo. Nekatere, na primer, ponujajo svoje gradiva v dar vreme krilne. Po zgledu ruske kolege, mnogih velikih podjetij so se začeli na mestu, oglaševanje na vozilih. Moški se ne omejeno na nosilce podatkov ali oglaševanja na prostem. Ne nazadnje vlogo seminarji za strokovnjake, arhitekti, različnih tekmovanjih. Na primer, eden od Kijev podjetje ima letni natečaj za arhitekte, ki se v svojih projektih morajo uporabljati materiale to podjetje ima izplačanih štipendij za študente eden od gradbeništvo univerze v Kijevu. Evroshifer V letu 2000, to gradivo je bilo prodanih skoraj $ 6 mio eur (v veleprodajnih cen), ali približno 1, 5 milijona kvadratnih m Ta ocenjuje, da velikih trgovcev, skoraj dvakrat več kot v 1998-1999. Povpraševanje rast je bila posledica tako nižje cene skoraj 25% (danes evroshifer, prodanih na $ 3, 5-4 za 1 sq m )in aktivno oglaševanje podjetij-prodajalcev in proizvajalcev. V prvi polovici leta 2001 potrdil napovedi strokovnjakov glede uporabe Eurosuper na področju individualne gradnje. Zdaj več kot 60% za nakup izdelka zasebni trgovci za pokrivanje streh zasebnih hiš in hišic. Trgovci kažejo, da bo v prihodnjih letih povečati povpraševanje za skupine za prekrivanje različnih kmetijskih struktur. Očitno, bodo potrošniki raje poceni izdelek poljski proizvodnje. Posebnosti Eurosuper od klasične ukrajinski skrilavca je material, iz katerega je narejen, in tehnične in operativne lastnosti končnega izdelka. Najbolj pogosto, Evropski "brat" iz Bruni valovite plošče, posebno strešnikov plastike na osnovi PVC, polikarbonata, poliestra in drugih nekovinskih gradbenih materialov. Tam je bil čas, ko je ukrajinski trg prišel tuji azbesta iz skrilavcev, ampak govori o nevarnosti azbesta za zdravje'ljudi, ki sem jih vodil do trajne teh dobav, in "škodljivih" trgu, so le domačega proizvoda. Azbest cementa listov (skrilavec) - siva, zelo težka in, odkrito rečeno, grdo videti. Kot pravilo, domače skupine stanja ima 6 ali 8 valov, Evropska različica je od 10 do 14. Privablja stranke ne samo to, ampak bogatih barvah. V Ukrajini je največje povpraševanje je za rdeče, zelene in rjave, rjave barve. Tuji skrilavca domačih drago, v povprečju tri-do štirikrat. Kovinski ocenjena prodajalci kovin v letu 2000 je bilo prodanih na $ 20-25 milijonov eur (v trgovini na debelo cene), kar je skoraj 60% obsega prodaje "nova" kritine. V primerjavi s predhodnim letom, kovinski znižal za skoraj 10%. Nižje cene je vplivalo predvsem postopno zamenjavo "clean" uvoz blaga lokalne proizvodnje. To leto je dodan pozitivni finančni faktor revalorizacije za grivna. To je omogočilo subjektov za zmanjšanje stroškov in končal uvoženih proizvodov in surovin za lokalne proizvodnje. Zdaj cene so stabilizirane, in trgovci na drobno, jasna delitev proizvodnje na dveh cenovnih kategorij (odvisno od dobavitelja, kovine). Prvi izdelki iz ruske kovin ($ 6 na 1 kvadratnih m), druga iz kovine, Evropski proizvajalci (približno $ 8 na 1 sq.m). Druge vrste strešnikov Na ukrajinski trg, predstavlja in druge vrste strešnikov. Ta klasične keramične ploščice, beton-pesek in bitumna. Po mnenju strokovnjakov, v tem segmentu strešne kritine trg doživel krizo prodaje. Od prodaje ploščice različnih vrst, v letu 2000 trgovci rešili približno $ 3 milijonov eur (prodanih več kot 1 milijon kvadratnih metrov). V skladu s prodajalci, pomanjkanje povpraševanja za ta tip strehe je zaradi več razlogov: vgradnja keramičnih ploščic je zelo zamudno; keramična streha je veliko težji sodobne "family", dražje blago (cena 1 sq m keramičnih ploščic - več kot 5 evrov, bitumen - giblje od $ 6, 5 $ 11, in nekatere vrste zunanje keramične "kosmiči" in dražje). Trgovci so pripravljeni sprejeti paleto keramičnih ploščic, čeprav, seveda, za vse dobro, ima svoj kupec. Zdaj ukrajinski trg, poleg domačega blaga, predstavlja keramične ploščice iz Madžarske, Jugoslavije, Baltskih državah, v Nemčiji in nekaterih drugih državah. Trgovci ocenjujejo, cen uvoženih proizvodov se je v zadnjih dveh letih se je zmanjšala za skoraj 15%, vendar domačih proizvajalcev, da potrošniki niso zadovoljni. Bodite budni! Nekateri prodajalci z zaupanjem rekli, da je "m'" kritine, ki se v glavnem uporabljajo za ravne strehe, ki je lahko nameščena na streho glasom. To je res, vendar ne pozabite, da je sestava "m'ki" strešni material se asfalta, tako da je nagib strehe ne sme presegati 30 do 40 stopinj., Drugače Sončen dan, a streho lahko "pretok". Streha je iz kovine, ki jih lahko namestite na vrh stare strešne kritine dreves'lesene skodle. Oblikovani na ostanki stanja ali vrtanje "žagovina" zaželeno je, da mešalnikih proč, da bi še kovinski drobtine ne rusted in si ne pokvari tla. Zaključek strehe so, da gredo nežno v čisto čevlji z gumijastimi podplati, in se pojavijo le na področju zabojev ali v korito valov. Prodaja na trgu kritine večinoma deluje sheme distribucije "proizvajalec, trgovec na debelo (strojna oprema store) - gradbeno podjetje - potrošnik" (glejte diagram). Čeprav obstajajo izjeme od tega pravila. Velika gradbena podjetja lahko delajo neposredno s proizvajalcem. Ali lahko proizvajalec delujejo kot prodajalec na drobno. Trgovci na debelo Natančno število velikih trgovcev na debelo, ki delujejo na ukrajinski trg, nihče od anketiranih izvajalcev ni ime, večina pa je trdil, da ne več kot 20. Najbolj znana podjetja, ki "Avista", "Mi", "evroizol", "dobrodošli", "Onduline Bi. M ", "Styrax", "Facebut", "Žamet", "Rannila", "TPK-profil", " Centrostal-Domstal ", itd. ocenjuje, prodajalci, ena večjih na debelo prodaja 100-300 tisoč kvadratnih metrov gradiva na mesec. Veliko podjetij razvija svojo mrežo podružnic v Ukrajini. Velik pomen imajo dolgoročne odnose s gradbenih podjetij. Trgovska marža za debelo ne presega 15-20%. Po Irina Savelova, predsednik UPRAVE "Rannila-Kijev", na prodajo ene ali dveh vrst materialov danes podjetje ni živeti, tako v velikih trgovcev na debelo, obstajajo tri možne načine razvoja: · za začetek lastne proizvodnje ( glavna stvar je, da družba ni nikoli postal izdelovalec-outsider, in so bili sposobni vlagati v industrijskih in tehnični razvoj); · postopno preoblikovala v stavbo, trgovino (skladišče), prodajo različnih materialov - od nohtov na vodovodnih in, tako, za diverzifikacijo tveganj ; · dodaj prodaje storitev Skupščine in, torej, pojdi v kategoriji gradbeništvo in inženiring podjetja. Nekaj velikih podjetij, res trgovci preselili v kategoriji proizvajalcev. Na primer, v letu 2000 je posnel svoj prvenec z lastno proizvodno podjetje, "TPK-profil". V skladu s prodajalci, gone so dnevi, ko trgovalne dejavnosti je bilo bolj donosno. Visoko konkurenco zmanjša za razumno markup. Danes trgovanje streho je mogoče samo z veliko delovno kapitala, kar je privedlo do naravne selekcije med podjetniki. Število malih trgovcev zmanjšala. Velika podjetja, okrepiti svoje pozicije. Na primer, na Kijevu trga dela do deset podjetja s široko paleto gradbenih proizvodov v skladišča in so sposobni zadovoljiti potrebe izvajalci, ki do pred kratkim v večini primerov uvoženega materiala in neodvisno. Mnogi potrošniki prosite za blago povprečju na debelo (je lahko trgovec glavni uvoznik, proizvajalec ali trgovec na debelo). Po različnih ocenah, "bližnji" na trgu - v obsegu več sto, če ne več. V povprečju lahko trgovec na debelo prodaja v mesecu od 30-50 tisoč kvadratnih metrov ali drugi strešni material. Večino blaga, ki ga kupuje od domačih proizvajalcev (približno 50 milijonov kvadratnih metrov v letu 2000) in velikih trgovcev na debelo (približno 30 milijonov kvadratnih metrov v letu 2000). Za neposredno delo z tuji proizvajalec, mnogi ljudje mislijo, sami prikrajšani. Trgovske marže srednje debelo, ne presega 15%. V velikih trgovcev na debelo, obstajajo tri možne načine razvoja: · za začetek lastne proizvodnje; · postopoma preoblikovala v stavbo, trgovino (skladišče); · dodaj prodaje storitev na namestitev in, torej, pojdi v kategoriji gradbeništvo in inženiring podjetja. Gradnja organizacije, skupin Delno srednje debelo, se lahko imenuje in gradbene organizacije, ki so enkratni nakup velikih količinah, o njihovi'predmeti. Tradicionalno streho - blago, ki ni za komercialne trgovin. Velik del kritine pride na spletno stran in streh za industrijske stavbe neposredno od proizvajalca (približno 100 milijonov kvadratnih metrov). Ta ureditev ostaja enaka kot v zadnjih nekaj letih. Vendar, neposredno sodelovanje s tujimi proizvajalci ne morejo privoščiti vsi. Veliko bolj priročno za nakup enakimi tujki neposredno v Ukrajini velike ali srednje debelo. Čeprav prodajalci še vedno pam'spomnite dni, ko so bili vsi trudijo, da bi dobili sami na tujih proizvajalcev. Po tržniki gradbeno podjetje " Triumph-To"danes izvajalci donosna sami uvoz materialov, iz naslednjih razlogov: 1) izvajalec se ne more pridobiti od proizvajalca izdelke po isti ceni, kot distributer, skozi manjši obseg naročil; 2) veliko bolj priročno za nakup materiala "", tik pred izvedbo gradbenih del. Na prodajo na drobno, V trgovini na omrežje prodanih ne več kot 30% materialov (približno 70 milijonov kvadratnih metrov)na trgu. To je predvsem specializiranih prodajalnah stavbe, v kateri skupaj z kritine so predstavljeni tudi talne obloge, suhi zmesi, wall-knjige, ipd Prodaja kritine in gospodarskih trgih. Kot pravilo, je poceni domače valjani in stanja materialov. Trgu, trgovci ne pričakujte veliko prometa, kot je velik nakup, stranka se bo, verjetno, neposredno na debelo, čvrsto, kjer je bo na voljo širšo paleto izdelkov. Po različnih ocenah, trgovina na drobno markup na uvoženih materialov ne presega 25%, in na domačem material, ki je 15-20%. Mesec dni "strešne" vtičnico, ki je sposoben izvajanja izdelka na $700-3000. Prodajalci, od strešne kritine na trgu Irina SAVILOVA, Direktor podjetja "Rannila-Kijev" (proizvajalec in prodajalec kritine): - zdi se Mi, da je obseg trga kritine se bo vsako leto povečala za 30-40%. Ta bo v novih lokalnih proizvajalcev, in videz vsaka sezona se bo zmedeno majhna in ne zelo proizvajalcev, in v nekaj letih (morda deset, morda dvajset) začne proces združitve in prevzemi velikih podjetij tujcem trgu. Vse gre, da strokovnost in specializacijo bo prednostna naloga. Več in več blaga, ki se prodajajo po trgovinah, in potrošnika, ki bo šel, da bi strehe v gradbenem podjetju, kjer lahko dobite garancijo in na material in delo. Moje mnenje je, udeleženci na trgu, je čas, da se združijo svoja prizadevanja za uspešno promocijo blaga. Imam predlog - za organizacijo in začeti preživi vsako uro velikih gradbenih forum (razstava), ne deset malo. Na eni strani to omogoča podjetju, da gredo na koncert, z zelo nov razvoj, ki bo zanimivo in koristno, da se strokovnjaki. To bo povečalo stanje razstave. Na drugi strani, omogoča, da shranite na sredstva v visoki sezoni prodaja. Seveda, trenutno stanje je v veliki meri posledica dejavnosti razstavo podjetja, ampak jaz ne mislim, da je to stanje je dobro za gradbeniki. Taras KOLOMIETS, Direktor trženja mreže pisarn "TPK" (proizvajalec in trgovec): - čas, ko sodobne kritine so bili nenavaden in prodajajo na visoke cene,. Danes, skupaj z uvozno-s " blago so aktivno spodbujati in izdelkov domačih proizvajalcev. Visoko konkurenco na trgu kritine je prispevalo k zmanjšanju cen na kovinske ploščice in valovite. Povprečna cena za ta izdelek je $6-8 na 1 kV. m. Če par let nazaj stopnje letno zmanjšal za okrog 5%, letos pa se stabilizira. Danes pa kupec, ki zadeva ne samo na ceno. Posebnost prodaje kritine je, da je proces sprejemanja odločitev o nakupu dovolj dolg. Kupec zbira informacije o razpoložljivih proizvodov, primerja različne predloge in samo po tem, da smo se odločili. V tem pogledu zelo pomembna je usposobljenost osebja, ki delajo s strankami. Manager mora razumeti, da je potrebno s stranko, zagotavljanje potrebne izračune. Če primerjamo različne predloge je treba upoštevati, da nekateri prodajalci, ki želijo, da se prikaže nizko ceno, se uporabljajo različne trike (zmanjšanje števila potrebnih za montažo materiala, nato pa so za nakup, prodajo pod pretvezo, visoko kakovostnih kovinskih bolj low-razred i t. d. ). Svetlana PIVOVARCHUK, Direktor LLC "Trgovino Hišo "Finprofile" (proizvodnja in trgovina-trgovina na drobno kritine): - lahko rečemo, da trg kritine v prihodnjih letih bo razvoj dinamično. Oblikovanje celoten proizvodni cikel proizvodnje kovin v Ukrajini je dovoljeno izdelati cenejši uvoz in, da dosežejo potrošnike z nizko raven dohodkov. Prihodnost ukrajinski proizvajalcev, ne za uvoznike. Čeprav v celoti nadomeščajo uvoženih proizvodov v prihodnjih letih ne bo uspelo. Skrb je samo ena. Vlaganje v proizvodnji, mi bi radi, da se zaupanje v stabilnost ekonomske in politične razmere v Ukrajini. Velika skrb je uvedba novih pravil trgovine z ruske partnerje (julij 2001 za uvoz iz Rusije blaga, ki so predmet Splošnih pogojev pobiranje DDV je 20%). Nakup v Rusiji surovine za proizvodnjo kovin, smo takoj občutili negativne posledice teh novih, saj uvoz iz Rusije na splošno niso predmet DDV. Mislim, da, v prihodnosti, če ti davki ne bo mogoče odstraniti ali vsaj zmanjšati, moramo popolnoma shift ukrajinski proizvajalec surovin. To lahko privede do višje cene industrijskih gradbenih materialov, kot so jeklo, roll smo nakup iz monopola na tem trgu - Mariupol metalurške združujejo. In tudi, če primerjamo cene surovin proizvodnja tej tovarni in ruske proizvajalce, s račun za stroške dostave, nakup surovin je še bolj donosno v Rusiji. Vyacheslav DUCHENKO, Namestnik Direktorja za trženje podjetja "Baltijos Avenue krožišče od Brasta Ukrajina" (proizvajalec in prodajalec kritine): - Kljub visoki konkurenci, vstop novih blagovnih znamk, ima pozitiven vpliv na trg kritine. To quickens trg ne "relax" tako novinci in obstoječim podjetjem. In tudi spodbuja povečanje obsega prodaje. Na primer, dve leti naše podjetje ukvarjalo s promocijo super-difuzne membrane Dupont. Vendar le po nastopu na trgu podobnih membrane podjetja euroizol", "Avista", "Expoconstruct" naše prodaje so bistveno povečal. To cenovne vojne na trgu skoraj ni. Resno podjetje "vzeti" strankam visoko raven storitev, dober ugled na trgu, na razpoložljivost blaga na zalogi. Dmitrij " zapomni si to", Direktor "Tovarne kritine "akvaizol" (proizvajalca kritine): - Težave na trgu kritine, seveda, dovolj. Ampak, po mojem mnenju, še posebej boli prodajalci sodobne strešne kritine zastarel normativne podatkovne baze v gradbeništvu (Škarje), ki je preprosto ne upoštevajo uporabo višje kakovosti, sodobnih materialov. Vendar je nekaj vrst uvoženih proizvodov skozi čas, so na seznam "dovoljenih" gradbenih materialov. Kot kaže, so ta podjetja lahko uspešno lobirajo svoje interese. Vendar se trg razvija, in ne sme biti omejen le na nekaj vrst novega za ukrajinski trg strešne kritine. In drugo. V razmerah visoke konkurence, bi želela, da se civilizirani udeleženci na trgu. Medtem, pogosto morali soočiti z dejstvom, da se prodajalci in proizvajalci, hvalili pred stranko lastnih izdelkov, ne pozabite, da diskreditira izdelek od svojih konkurentov. Mislim, da je nepošteno. In pravi, da ne gre za dostojanstvo izdelkov in slabosti podjetja. Natalia SIDORENKO, Namestnik generalnega Direktorja družbe "Triumph-" (gradbeništvo in trgovina podjetja): - ker je naše podjetje je precej izvajalec kot prodajalec kritine, vidimo, strešne kritine trga znotraj. V našem delu smo opazili, da so nekateri kritine "vživel" v ukrajinskem trgu več, nekdo manj. Na zasičenost trga gradbenih proizvodov, se je spremenilo in povpraševanje. Drugo 6-7 let nazaj zahteve na streho so bili precej preprost - da ne tech in imel lepo videti. Danes bistveno povečal estetske zahteve in, kar je najpomembneje, je, da naloži funkcionalne in operativne zahteve za streho, ki je povzročila, kompleksnost načrtovanja in izvajanja projektov. Zanimivo je to, zdaj pa je postal zanima delo z zahtevno stranko, ki želi uporabljati najnovejši gradbenih tehnologij. To je odjemalec pripravljen plačati denar za reševanje svojih težav. Jurij DUKHNICH, podjetje za trženje euroizol "(debelo prodajalec kritine): - Danes za uvoz nekaterih vrst kritine v Ukrajini je cenejši, kot če jih proizvajajo tukaj. Poleg tega lokalni proizvajalec (uvoz surovin in komponent), in dobavitelja pripravljena gradiva so skoraj enake pogoje. V tem primeru je praksa nižjih cen, da bi pritegnili nove stranke, ni mogoče več tako učinkovito kot pred. Dinamika zmanjšanje cene za zadnje leto in pol je bil preveč hiter. Mislim, da v bližnji prihodnosti ne bi smeli pričakovati bistveno zmanjšanje števila cen blaga, samo zato, ker bi moral ostati privlačna za trgovce. Posledica tega je, da ponudnik v razmerja s trgovcem, je poudarek na zasebne storitve, blagovne znamke, ugled in kakovost izdelka. In zdaj ugodno ozračje za rast obsega prodajalca prodaje ustvari večji trg od Eurosuper, streho izoljatsionnyh filmov tip vode/pare pregrado in zaščitna membrana-tip veter/eurobarre". Prodaja teh materialov je vztrajno narašča. Trg bolj aktivno začne sprejemati novih materialov in prodajalca zahteva, da stalno spremlja pojav novih tehnologij. In to je vedno lažje narediti z dobaviteljem. Učinkovit način za izmenjavo informacij v poklicno okolje postane uvodne delavnice, v katerih udeleženci so na voljo izčrpne informacije o materialu in predostavlyaetsya možnost v živo komunikacijo s predstavniki proizvajalca. Andrej ONOPRIENKO, Direktor družbe "Avista" (debelo kritine): - v zadnjih letih se je povečalo povpraševanje za skoraj vse vrste streh, posebej na sodobnih. Vendar pa ne morete soditi jasno o celotnem trgu. Na primer, rast prodaje visoko kakovostnih in dragih materialov za enokapno streho, ampak ob istem času, je očitno, da imajo prednost poceni blago v prodajo evroruberoida. Pogosto je to posledica pomanjkanja sredstev, in občutek lastništva za kupce, v odločitev o zapiranju industrijskih in Gromadsky dal. Velike občinske zgradbe, državne in občinske lastnine prekrivajo s poceni materiali. Tako na zahteve kupcev, da poceni material, ki je kot častni. Njihov prispevek v situaciji, ki jih brezvestnih sredi dle-moški in izvajalci, zlom Kush, ki ponujajo poceni material, ki pod krinko dobrega streho, ali pa samo prodajajo poceni nezanesljivi materialov. Hkrati lastniki zasebnih hiš, nasprotno, so pripravljeni, da plačate in kupite drago visoko kakovostnega materiala, in ne izpostavljajte svetovalec prostorov linijo, ki naj bo poplavljena zaradi puščajoča streha. Še ena negativna točka. Visoko konkurenco med krovci ni vedno ima pozitiven vpliv na trgu. Še posebej negativno vplivalo na dampinga. Na primer, Zahodnih reprezentacij krovstvo podjetja, z dopolnilno financiranje iz tujih proizvajalcev, ponavadi se prehranjujejo nekaterih segmentih trga. Napoved očitno, jeseni 2001 in spomladi 2002 bodo cenili prodajalci v kritine visoko prodaja. Je velika verjetnost, da bo trg zrasel za 20%. To se zgodi predvsem zaradi rasti prodaje novih sodobnih materialov. Padanje cen za kritine v prihodnjem letu, je malo verjetno,. Aktiviranje domačih proizvajalcev in vstop novih kritine bo sila uvozniki, da naredite prostor. Mala podjetja, ki ne zdrži juriš veliki trgovci obrnil na isti lokalni proizvajalci. Zato so nekateri majhni trgovini na debelo podjetja, ki bodo zapustili trg.
VIR: Podjetja.

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика