вторник, 21 января 2014 г.

Ustanovitelj Čikaške nebotičnikov

Ludwig Mies von der Rohe je bil eden od ustanoviteljev rationalist arhitekture v Nemčiji, in po Drugi Svetovni vojni je postal eden izmed vodilnih arhitektov NAS. Ludwig si prizadevala za omejitev preprostost svoje zgradbe", ki Jih je treba preprosto, vendar istočasno plemeniti," je dejal arhitekt.

Miss rojen Marca 27, 1886 v Aachnu. Ludwig je brez gradnje izobraževanja. Zanimanje za gradnjo vzbudil v njem oče, Zidar. S 15 let pomaga lokalni arhitekt v izvajanje risbe mavca okraski. Leta 1905 IIA odšel v Berlin, kjer je delal najprej v Bruno Paul, eden najboljših v tem času strokovnjakov na področju arhitekture in opreme inter'notranjost, in od 1908 - delavnica Peter Behrens. Potem je bila samo ena v Nemčiji, kjer se je mlada generacija lahko ugotovili, kaj je potrebno. Behrens pouči mlade Cape gradnje nadzor na Veleposlaništvu v Nemčiji v St. Peterburgu. Tri leta preživel v delavnici Behrens, je postavil Temelje za nastanek Mies kot arhitekt, se naučil in neoklasični ideje, tehnične in industrijske vidikov ustvarjalnosti svojega učitelja. Določen vpliv na mladega arhitekta imel in delo Wright, ki je videl na razstavi leta 1910 v Berlinu. Leta 1913, v starosti 27 let, Izpustili odprl v Berlinu lastni design office.

Pod vplivom expressionism

V letih od socialne nemire in gospodarski zlom, ko so zgradili malo, Mies van der Rose, pripravila vrsto pilotnih projektov (1919-1924). Med njimi - projekti steklenih nebotičnikov, nastala pod vplivom expressionism. Arhitekt je iskala novo vrsto strukturnih vzorcev in, skupaj z obrazcem, najbolj v celoti zazna preglednost in sijaj stekla. Dveh projektov države hiš 1923 - opeke in armiranega betona, ki ga je razvil Cape, je neprecenljiva za razvoj sodobne arhitekture. Izrazil je nov koncept v arhitekturi. V rokah arhitekta dvodimenzionalni elementi postal področju heterogena mešanica materiali in elementi konstrukcije, steklene stene, armiranega betona in naknadno marmorja. O razvoju Mies, stene ni več videl. nadaljnji, pridobivanja neodvisnih pomena. To je bil izpeljan zunaj notranjega prostora. V ta projekt je bil sklep postavitev hiše na funkcionalne lastnosti, ki so razdeljene v stanovanjskih in poslovnih področij. Od leta 1924, to načelo postane bistvenega pomena pri načrtovanju hiše. Če Le Corbusier traja podlagi geometrijskih form in ga predloži funkcionalna rešitev, Mies van de Rohe, nasprotno, prihaja v razvoj zunanji videz stavbe in relativno lokacijo svojih delih izključno iz svojega cilja.

Gibanje proti rationalism

Mies van der Rohe je bila srečna, da dokaže svojo arhitekturno spretnosti v čisti obliki, v gradnjo nemški paviljon na Mednarodno razstavo leta 1929, v Barceloni. Namesto paviljon, ki je bil za kraj eksponatov, je erects stavbe, ki je jasnost obliko in lepoto uporabnih materialov (lehnjak, oniks in steklo različnih odtenkov) je tako v dvorani razstave in razstave kos. Projekt paviljon v Barceloni prinesel van der Rohe svetovno znani. V 1930, je zgrajena stanovanjska hiša Tugendhat v Brena. Dejstvo, da je Barcelona bi se lahko dojema kot domišljijsko igro letal in materialov tukaj obrnil v nov koncept stanovanjskih hiš. V Tugendhat hiša stoji na pobočju. IIAs so uspešno uporablja ta lokacija stavbe biti zasnovane poslovne prostore na dveh ravneh. Hiša je razdeljena v štiri funkcionalne cone: vhod, dnevni prostor, površine za prakso in jedilnico. Takšne prostorske kompozicije Cape uspelo (na podlagi njihove programske opreme naprave) prepoznati raznolikost povečane zahteve kupcev brez kršitve integritete glavnega nosilca z delitvijo v ločenih manjše sobe.

Ustvarjalnost v Ameriki

Ko so leta 1930 Ludwig Mies van der Vrtnice je bil na čelu organizacije "Bauhaus", je vodeno podjetje za študij najprej zgolj formalno težave. Kljub temu, Nacisti, ki je nemogoč dela šole v Dessau. Cape imel nič opraviti, kako prevesti Bauhaus v Berlinu, nato pa leta 1933, da se raztopi organizacije. Štiri leta kasneje je izselilo v ZDA, kjer je leto pozneje je vodil šolo za arhitekturo IIT - Illinois Institute of technology v Chicagu. Leta 1939 v Ameriki, je prejel naročilo za projektiranje in izdelavo Illinois Institute of technology v Chicagu. Arhitekt poskuša v to stavbo, da se razkrije na enoto površine, prostor in volumen z uporabo enotnega modularni sistem. To premaguje postavitev sobe, intervale med stavbami in artikulacije frontah. Gradnjo so bile narejene iz jekla. Na razpolago arhitekt je samo standardnih profilov. Uporaba jeklenih konstrukcij vodi do enostavnih pravokotnih oblik in MIS najde načine, kako dati brezosebna tovarniških zgradb arhitekturnega pomena. Značilna harmonijo razmerja, lakomnost sredstev in jasnost kompozicije, Illinois Institute of technology, je bil vrh ustvarjalnosti slavnega arhitekta. Ugotovljeno je bilo, glavni arhitekturni tema njegovega stavb Ameriški obdobju-naraschivanie parallelepiped z umakne izven okvira. Načrtovanje ITI je organizirana po načelu, ki je bila dana na podlagi ustvarjanje Barcelonski paviljon, - pravokotne bloke stavb samo vodilo pri razvoju stalno prostorov. Hkrati s prvim stavb iti Mies van der Rohe zasnoval in zgradil hišo Farnsworth v Foca reke (Illinois, 1946 -1950). Tri gladke betonske plošče - terasa, tla in tla - kako bi lebdijo nad tlemi. So postavljeno na jeklo podpira.

V velikem obsegu temo odprti paviljon, ki je bil uporabljen za izgradnjo krono-dvorana - arhitekturno šolo ITI (1952). Dejansko prvem nadstropju dve-nadstropne stavbe s tradicionalno postavitev, poglobila v tla. Sestava določa stekla parallelepiped v drugem nadstropju. Ploščati začasno prekinila pokritost močan kovinski okvir modelov, pridobljenih zunaj. Arhitekturno temo naraschivanie pravokotni obseg, ki temelji nebotičnikov van der Rohe. Sestavni del notranjega prostora nadomešča tukaj vsota enakovreden standard tla in prostorskih celic. Konstruktivno okvir nebotičnikov skriva svoje zunanji lupini. Najbolj znana nebotičnikov Misa je stanovanjska stavba v Chicagu na jezeru-Soo Pogon (1951. ) in komunalne NOELs promenadi (1957 ), ki se razlikujeta samo v podrobnosti iz pisarne-ski ^ stavbe "Seagram building" v new Yorku (1958). Slednji je dodeljena posebna izpopolnitev podrobnosti in razkošje dodelavo materialov - bronasti okvir, lila stene stekla z zlitina zlata.

Med gradnjo večnadstropnih stanovanjskih stavb v Chicagu arhitekt vrne ki ga imenuje ga je leta 1919 in 1921, ideja visokih stavb iz stekla. Da se je zdelo, sanje, zdaj resničnost. Stekla in jekla je samo pomeni, da jih uporabljajo za izvajanje svoje arhitekturni načrt. Zaradi pomanjkanja sredstev, ki se uporabljajo, ekspresijo jasno arhitekturnih oblikah svojih vodilnih arhitekturnih idejo "manj je več" je dobila jasen izraz. Sprejel Mi-com industrijskih materialov, jekla in stekla, - povpraševanje za njihovo uporabo v arhitekturi visoko umetniško intuicijo. Ko delamo s temi materiali pomembno je, da temeljito razvoju vseh podrobnosti, upoštevati najmanjše spremembe v deležih. Po besedah arhitekta, je pomembno, tukaj, "ekološki", načelo skladnosti vsak element svoje mesto v stavbi.

Začel delati kot trabant Wright, van der Rohe v 40 letih postane njegov antipode. Pojavil nezdružljiva antagonizma med romantike "organske arhitekture" in gole klasike univerzalne strukture Mies. V začetku 1960-ih, ko je smer izčrpala sama, zapusti poučevanja delo v ITI. Njegova največja stavba Muzeja sodobne umetnosti v Zahodni Berlin (1968 ) - ena varianta realizacije ideale klasike v exquisitely izdelane kovinske konstrukcije. Stavbe v Berlinu-zadnji čarovnik, ki je umrl poleti 1969 v Chicagu. Njegov estetski koncept Mies van der Rohe et'asuvas z idealistično filozofijo neo-Thomism, po katerih izvor lepo zgostila v celovitosti, notranjega ravnovesja oblike, matematične čistost njene razsežnosti. Abstractness osnovne geometrijske oblike, jasnost pravim kotom in dve vzporedni IIA videli utelešenje "Vrhovno harmonijo". Kristalni obliki stvaritve arhitekta so bile uporabljene velike inženiring podjetij v Združenih državah amerike. Za nekaj časa so postali skoraj obvezna'potrebno v času gradnje novih administrativnih in poslovnih stavb v državah Zahodne Evrope.

Vir: remont-domov. ru

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика