среда, 29 января 2014 г.

Kitajski zagon 2006-11-07 10:50:44

Gradnja in rekonstrukcija.

Kitajski push
2006-11-07 10:50:44

2003 za trgovce, vodovodne zdelo "produktivno": sposobnost ukrajinski trg, sanitarne keramike, kadi in tuši v povprečju povečala za 25% in je znašala približno $ 80-85 milijona Najbolj uspešni podjetniki obseg prodaje uspelo povečati za 40-50%. Vendar pa nekaterih blagovnih znamk, uvozniki povečala prodajo za skoraj dva-krat. KOLIČINE PROIZVODNJA sanitarne keramike v Ukrajini, tisoč kosov Ime 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 Umivalniki 284, 2 311, 6 338, 5 380, 2 417, 6 395, 9 417, 7 Stranišča 498, 6 609, 4630 721, 6 900, 6 963, 1 1075, 5 Barva cisterne 400, 6 504 526, 1 606, 3 768, 6 844, 8 903, 8 Pisoarji 2, 5 5, 7 4, 4 8, 6 14, 7 14, 7 13, 2 Na Goskomstat. Lani najbolj opazne spremembe na ukrajinski trg, ki je nastal na poceni ceno segment (razred "Gospodarstvo"): Kitajski proizvajalci keramike, sanitarne keramike izpostavljeni neusmiljen napad tovarne iz mnogih drugih držav in ne znaten delež trga (glej "Uvoz keramična sanitarna oprema iz glavnih držav"). Na primer, dobavitelji Kitajski wc in umivalnik v letu 2003 v primerjavi z letom 2002 povečal obseg uvoza skoraj 9-krat. UVOZ KERAMIČNA SANITARNA oprema iz glavne države * Države, Število kosov Stroški v tisoč USD 2002 2003 2002 2003 Kitajska 13792 sem 122 934 137, 57 1277, 68. Rusija 113701 96799 936, 82 990, 14 Belorusija 55691 32757 646, 82 532, 9 Češka 83705 33132 496, 54 336, 8 Poljska 68991 64004 439, 575 26, 61 Španija 32275 16624 307, 12 239, 87 Turčija 23116 16853 232, 154 63, 98 Italija 10064 16238 255, 388 78, 67 Bolgarija 13128 30279 97, 49 229, Samo 47 504 986 501 983 4675, 69 6023, 5 Po Goskomstat. Širitev EU je verjetno imel v rokah trgovcev napeljave v Zahodni Ukrajini. Kot je omenjeno podjetje " Trgovanje Hiša Amico-Keramika" (g Lutsk), če je pred vstop Poljske v EU domači "čolni" šel na poljski trg s poceni vodovod, v zadnjem mesecu "cene na Poljskem so se povečali, in že poljaki prišli do Ukrajine za predmet ". DOMAČA PROIZVODNJA se je Delež prodaje na domačem cancerlike v zadnjih dveh letih ostaja nespremenjena in je okoli 70%. Po podatkih državnega statističnega Odbora, lani tri ukrajinski rastline - JSC "Slavuta obrat" Stroyfarfor "(m. Slavuta; Khmelnytsky reg. ), 000" Dnipro-keramika "(m. Pology, Zaporozhie regiji. ), JSC" Lviv keramični obrat "- je sposoben proizvajati 10, 8% več kot v letu 2002. Po podatkih proizvajalcev, so mogli, da bi zadovoljili vse večje povpraševanje. Zato, tovarne poskusite povečati zmogljivost. Na primer, v juniju lani, družba "Stroyfarfor" - voditelj v proizvodnji cancerlike - po obnovo je začela ene izmed delavnic, zmogljivost povečala za 350 tisoč. izdelkov na leto. Vendar pa je treba opozoriti, da je v civilizirani trgovini na drobno (gradnje in vodovodne trgovine), in sicer predvsem za uvoženo blago, ki v celoti zagotavlja trgovci več kot 70% izkupička. In ni presenetljivo,. Domače tovarne proizvajajo najcenejših izdelkov. Posestvo takega blaga, ki je odprt trgih. Poleg tega velik obseg izdelkov ukrajinsko podjetje prodaja gradbenih podjetij. Za temeljito posodobitev ukrajinski proizvodnje cancerlike, potrebujejo zunanje naložbe. Toda medtem ko so tuji vlagatelji bypass Ukrajina. Na primer, lani v španski skrb Roca odločili za izgradnjo proizvodnih napravah na ozemlju naša Severna soseda. Velika tuja podjetja, ki je bolj donosno za gradnjo elektrarn v Rusiji. Vsaj tako dolgo, dokler meja med rusko Federacijo in Ukrajino v zvezi z javnim. Poleg virov energije v Rusiji so cenejše, in tržni zmogljivostjo več. Mimogrede, skupina Sanitec Skupine, lastnik blagovnih znamk Kolo (Poljska), Ido (Finska) in Keramag (Nemčija) - za več let že eyeing ukrajinskem trgu. KITAJSKI PREBOJ Na širitev v Ukrajino obrtniki iz Kitajske POSLOVNIH že pisali (glej. № 46 od 11. 11. 02 g.p. 39-41). V letu 2002. Kitajski keramična sanitarna oprema, skoraj neznan ukrajinski potrošnikov pred tremi leti, nosilce dostave v Ukrajini je 8 th mesto, in v zadnjem letu postal vodja prodaje med uvoženih proizvodov. Razlogi za ta uspeh vključujejo nizke cene izdelkov ($ 55-65 na 1 CD - wc, rezervoar, sedež in pokrov) in sodoben videz: brez odlašanja, Kitajski proizvajalci so kopiranje model priljubljenih modelov, znanih Evropskih proizvajalcev. Vendar upoštevajte, da se v Ukrajini prihaja Kitajskih izdelkov in bolj drago - več kot 100 $ za 1 CD. Po naših podatkih, na Kitajskem za poceni tekem v zadnjem letu in pol planila veliko ukrajinski debelo. V tem času je uspelo za promocijo na domačem trgu. Na podlagi napovedi trgovci, letos komaj računati na nadaljevanje take velikih širitev. Toda večina tržni subjekti verjamejo, da je "Kitajski", vsaj, ne bodo izgubili, ne pozicije. Vendar pa Kitajska ima velike tovarne, in "garaža" proizvodnja. Je produkt te obrti delavnice lahko močno spodkopalo zaupanje potrošnikov za Azijske blaga. Morda je to razlog, zakaj nekateri ukrajinski dobavitelje označiti svoje blaga. Na primer, eden od glavnih uvoznike Kitajskih cancerlike - podjetja "Agromat" (m. Kijev) - spodbuja v Ukrajini keramike tovarne " Kapuco "pod blagovno znamko Porta. TEŽAVE EVROPEJCEV vzhodnoevropske in turški proizvajalci, ki proizvajajo poceni in srednjega razreda serije cancerlike (razredov" gospodarstvo "in" standard "), lani pričakovane ugodne pogoje za svoje dejavnosti. Med njimi smo lahko opomba podjetje Kolo, Cersanit (oba Poljska), Jika (češka Republika), Vidima (Bolgarija), Ohrovt (Turčija), itd je imel svoje razloge: cenovne vojne med trgovci rastlin je skoraj ustavil, in njihove blagovne znamke, ki ima dolgo in spodbujati v Ukrajini. Toda pričakovanja večine od njih niso upravičena. Na eni strani Kitajski vodovodne začel tekmovati s poceni izdelkov-serije poljski in češki proizvajalci. Na drugi, nekatere Evropske "kiparjev" trpel tudi zaradi apreciacije Evra, rose v letu 2003. proti dolarju. Ukrajinski trg, ki je "dolar coni"kul dovolj odzval na prisilno rast cen za keramiko, Evropski proizvajalci (bil je v povprečju 15-20%). KOPELI so Najbolj prodajajo v Ukrajini so jekla medenico (glej. "Struktura prodaje različnih vrst kopeli "na strani. 115). To je najcenejši izdelek v trgovini na omrežje jeklene kopeli se prodajajo na $ 50-150. V glavnem prihajajo iz Slovaške, Portugalske in Španije. Vendar pa je v zadnjem letu v primerjavi z letom 2002.uvoz se je zmanjšal za 45% (glej. "Uvoz kopeli" na strani. 115). Nekateri operaterji stojalo'povezovanje tega s težavami, ki so nastale iz uvozniki s prodajo blaga Ukrajini. Domnevno domači proizvajalci jekla in litega železa kopeli lobiral situacijo, ki gradbenih organizacij, kupljenih materialov od njih in ne od uvoznikov. Upoštevajte, da se v letu 2003.v primerjavi z letom 2002.proizvodnjo jekla in litega železa kopalne kadi, v Ukrajini pa za 17%. Bistveno povečala prodajo in akril kopeli - na 20% v primerjavi z letom 2002. Delež prodaje predstavljala približno 30%. Hvala za poceni akril kopeli (do 100$) trgovci zmanjšati primanjkljaj, ki izhajajo iz zmanjšanja na uvoz jeklenih kadi. Vendar, glede na subjekte, v Ukrajini'obstaja veliko poceni "plastične" kopališče, ki se prodajajo pod okriljem akril. Direktor predstavništvo podjetja Ravak Ruslan Kiselev pritožila, da je "s Ukrajina in Rusija se je začel razvijati" garaža "proizvodnja akril kopeli. "Uporablja" namestitev za proizvodnjo akril, ki jih lahko kupite v češka, Poljska ali Italija, vredno $ 30-40 tisoč. Govori o dobrih kakovost teh izdelkov je zelo težko ". TUŠI Povpraševanje za prhanje čeprav narašča, vendar ne tako hitro, kot je volumen sanitarne trgu. V zadnjih nekaj letih, njihova prodaja pa se je povečala letno za 5-10%. Omejen prostor kopalnice v starih hiš povzroča ljudi, da opustijo "mala" kopeli in namestitev kompaktna tuši. Poleg tega nova elita stavb prvotno namenjeni dve kopalnici. V eni od njih pogosto tuši. TRG V ŠTEVILKAH BLAGA spoznal na trgu: Santeramo (wc, umivalniki in t. p. ), kopalne kadi, tuš kabine. OBSEG TRGOVANJA V LETU 2003. : $ 80-85 milijonov. ŠTEVILO SUB'PREDMETI : domačih proizvajalcev sanitarne keramike - 3, jekla in litega železa kopeli - 1, akril kopeli - 3; velike uvoznike, - ne več kot 10. PRODAJA STRUKTURA PO VRSTAH SANITARNA oprema: Santeramo - 60%, kad - 25-30%, tuš kabina - 10 -15%; dodatki - 5%.
VIR: Poslovne

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика