среда, 29 января 2014 г.

Korita glavo 2006-11-07 10:51:31

Gradnja in rekonstrukcija.

Korita glavo
2006-11-07 10:51:31

leto 2000 je zaznamovala opazen pa je tudi okrevanje trga sanitarnih izdelkov. Najbolj očitno je to trend, ki se kaže v Vzhodnih regijah Ukrajine, kjer trgu od začetka leta je zrasla, ne manj kot na 10-15%. Trgovci opomba večje povpraševanje po dragih vodovod. Izdelek srednje cena nišo kupite, ne le na drobno, na debelo in kupce - gradbeno podjetje. Še posebej opazno rast prodaje je opaziti, da v večjih naseljih, predvsem regionalnega pomena, kjer je veliko topila državljane vključili v popravilo stanovanj. Povečanje gradbenih del, po mnenju prodajalcev vodovod-združljivost'je predvsem povezan z dejstvom, da srednji razred je zdaj trudijo, da izboljšajo svoje življenjske pogoje, nakup up padla v ceno nepremičnine ali nakup spet zgrajena stanovanja. Značilnosti Trgovci vodovodne opomba nekatere funkcije prodaje te blagovne skupine. 1. Večina tržnih subjektov (70-85% na debelo in 95-98% trgovina na drobno) prodaja sanitarne keramike, s katerimi se sooča strešnik, močno širi priložnosti na trgu. Pogosto je oseba, ki pride za nakup vodovod, pridobi v isti trgovini in keramičnih ploščic, ki je v tem primeru sorodnih izdelkov. Obstajajo primeri, v obratnem vrstnem redu, ko je kupec prišel za keramične ploščice in kupil sanitarna oprema za kopalnice. 2. Pred kratkim, drago vodovodne nakup tako imenovane "Euronorm", ki vključuje hidrodromasažno kadjo in tuš kabino in / ali savna, wc in bide, pohištvo za kopalnico. 3. V sanitarni izdelki na trgu, kot na trgu keramične ploščice, konkurence ostaja visoka. Vendar, glede na menedžerji v trgovini na debelo podjetja in trgovine, konkurenca med prodajalci, ki tihotapi vodovodne danes komaj opazno (ki jih ni mogoče trditi za keramične ploščice). Edini domene tihotapcev ostanejo z njimi povezani proizvodi - mešalniki, preproge, za kopalnice, prevleke za školjko sedeža, zavese za tuš kabine. Trendi V zadnjih dveh letih so se zgodile tri trende, ki bi ukrajinski trg sanitarni k mednarodnim standardom. Prvič, trgovina na debelo podjetja poskušajo razširiti prodajno mrežo trgovin pod lastno blagovno znamko. Drugič, danes, skoraj vsak samo-spoštovanju podjetje-prodajalec sanitarni ponuja številne dodatne storitve. To je ne le tradicionalne brezplačno svetovanje na izbor opreme in dostavo blaga do kupca, vendar njegovo namestitev in konfiguracija v mestu, in pogosto, zasnova kopalnica. Za veleprodajne kupce in stalne stranke, nekatera podjetja uporabljajo sistem popusti seštevajo preizkušen na več izdelek navigacija - keramične ploščice. Tretjič, veliko trgovin, ki prodajajo vodovodnih, je začel, da nudijo celotno paleto kopalniške armature, cevi (kovinske in plastične), sisteme za čiščenje vode in orodja za namestitev opreme. Obseg in subjekte Glede na pesimistične ocene, trg kapaciteta sanitarnih armatur in keramičnih ploščic trinajst največji regijah Ukrajine je okoli $ 70 milijonov, po optimistični o $ 120 milijonov evrov na leto. Po izračunih podjetja-trgovci, skupna kapaciteta trga keramičnih ploščic in sanitarne keramike Ukrajina ne presega $ 200 milijonov evrov na leto. Razmerje med obseg prodaje v teh sektorjih trga v denarju, je približno 1: 3 v korist keramičnih ploščic, zato je sposobnost ukrajinski trg sanitarni povprečju $ 50 milijonov eur na leto. Trgovci napeljave lahko razdelimo v dve kategoriji - ukrajinski in regionalni ravni, čeprav so slednje pogosto prodaja vodovodnih armatur in zunaj svoje regije. Med podjetji iz skoraj vseh koncev Ukrajine, je treba opozoriti, "Agromat", "best Line", "Carmen", "San Skupina", "Standard", "Ukrbudmist". V štirih večjih prodajnih regij, obstaja več podjetij, "srednje kalibra": v Kharkiv regiji - "Benetke", "Iskra-mehko", "Kairos", "celino", "Laura", "Sputnik", "Favola di Oro "; v Dnipropetrovsk -" Dobrynya ", " Izgradnja Hiše "; v Donetska -" Domovoy ", " brest ", " Maxidom ", " Milano ", " Renesans "; v Kijev -" Angola ", " AMIP-K ", "Dom Expo", "Geyser", "Radon", "Talmud". Izbor ukrajinski trg, sanitarni proizvodi nudi širok izbor izdelkov, ki jih lahko razdelimo na cesti, poceni in povprečna cena skupine. Drago vodovodne predstavlja proizvajalcev iz Nemčija, Italija, Španija, Švedska, Finska, ločene blagovne znamke Portugalska; poceni - tradicionalno iz Poljske in Turčije, kot tudi Slovaška, Madžarska, Rusija, Estonija, Belorusija. Cenovno vodovodne sprostitev in ukrajinski proizvajalcev. Od trgovcev sanitarni izdelki in keramika obstaja več vrst blaga, ki se razlikuje po vrednosti in količini prodaje. Prvi, proračun mešalniki in kopalniške opreme, drugi, povprečna cena - umivalniki, wc, bidets, kopalniške opreme; tretji, ki vključuje cena "težko" - kadi, tuši, in je dražje Udo priložnostih, kot Jacuzzi, savna za stanovanje, pohištvo za kopalnico. Izdelki iz kategorije proračun prodali več, zato vsak dobiček prodajalci poskušajo priti skozi promet. Povpraševanje za vodovodne s tretjo kategorijo, na akrilne kadi, in fancy tuši in Jacuzzi kadi, kopalniškega pohištva ni visoka: medtem ko ti izdelki in sproti 38% obsega prodajo vodovodne in sanitarne keramike. V mesecu veliko podjetje prodaja ne manj kot 100 enot sanitarne keramike. Večkrat na dan nakup dveh wc, umivalnik, eno ali dve kadi, dva ali tri mešalnik. Najcenejši domačem wc je približno 70 UAH, "ni zelo" dragi špansko - 450-880 UAH. Če govorimo o barvno shemo, kralj prodaje je bela. 80% vseh prodanih sanitarni izdelki in kopel v beli barvi. Naslednji v priljubljenosti so rožnata, zelena in svetlo bež barve. Prodajalci trdijo, da je vodovod lahko pripišemo blaga elastično povpraševanje. Zato, da bi imeli konstanten dohodek, podjetja vzporedno trgovino več "mobilni" blago, na primer keramične ploščice, Ozadje, parket, lepljena tla, itd. Regije Nobena regijah Ukrajine za število zastopanih proizvajalcev in izbor blaga ne dosega trgu kapitala. Vse bolj, v regijah, opaziti prisotnost, Kijev največjih podjetij, ki ne le ustanovljena distributer'autorsko omrežja, ampak tudi tako, da odprete svoje maloprodajne trgovine ali podružnice. Vendar, Kijev trgu lahko tekmujejo s tremi Vzhodne regije Ukrajina - Dnepropetrovsk, Donetska in Kharkiv. Čeprav v to mesoregion obstajajo pomembne razlike (na primer, če v Dnipropetrovsk regiji, kot je v Krim, prevladujejo gradnjo novih stanovanj, v Kharkiv, glavni poudarek je na obnovo in obnovo starih stanovanj), v prodajnem struktura ni bistveno vplivalo. Namesto značilnosti, specifične za kupno moč prebivalstva. Vendar, po raziskavi podjetja, ki trgujejo z izdelki, take funkcije, ki vplivajo na motivacijo za nakup. Torej, če v Kharkov, Odesi, Lvov dveh od treh serij kopalniške opreme nakup za popravilo starega stanovanja v Kijevu, Simferopolu, Donetska, Dnepropetrovsk obratno - dva od treh sklopov, ki so kupili za namestitev v novem stanovanju. Temelji na drobno prihodek od prodaje, ki jih določi državna statistika Odbor, prvih desetih voditelji med regijah Ukrajine je, kot sledi: Kijev, Donetska, Dnipropetrovsk, Kharkiv, Lviv, Zaporizhzhya, Luhansk oblast, Avtonomna Republika Krim in Odesi in Poltava oblast. Goskomstat podatki potrjujejo in strokovno oceno podjetja, ki prodaja vodovodnih armatur in keramičnih ploščic, in to pomeni, da v razvoju ukrajinski trg sanitarni izrecno "Eastern" smer. Oleg GAVRISH
VIR: BudMajster

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика