воскресенье, 26 января 2014 г.

Trg vrtati! " 2006-11-14 12:00:53

Gradnja in rekonstrukcija.








Trg vrtati! "
2006-11-14 12:00:53

Širok spekter gradbenih del, njihove kompleksnosti, in pogosto neprijetnosti ravnanja, ki ne zahtevajo manj široko paleto električnih orodij. V electrotool - net'capacious atribut velika večina tako majhnih in velikih gradbenih podjetij, kar močno olajša njihovo delo. Razvrstitev električnih orodij Razvrstitev orodja je mogoče zagnati na različne kriterije. Za primer: - stopnja uporabe električnih orodij; - procesi materiala (za obdelavo kovin, les in drugi); - ceno in kakovostjo (lahko pogosto slišimo: Zahodna, ruski ali Kitajski instrument). Strokovnjaki tudi delež moči s storitvijo, ki se začnejo s prodajna organizacija (specializirane prodajalne ali stojnice) za zagotovitev in postguarantee popravila (razpoložljivost rezervnih delov, široko paleto storitev, delavnice). Ampak, v bistvu, strokovnjaki razvrščajo electrotool o njegovi uporabi: 1. 1. Strokovni. Merila za določitev, naslednje: - visoki stroški; - visoko virov (časovno obdobje) dela za zavrnitev, ki vključuje intenzivno izkoriščanje, da je visoko stopnjo zanesljivosti; - prisotnost večjih garancija proizvajalca (zamenjava ali popravilo v garancijskem roku); - zadostno rezervo zmogljivosti za stabilno delovanje brez pregrevanja; - prisotnost večnamenski elektronski ali mehanski prilagoditev (postopno povečevanje moči (hitrost vožnje), kaj preprečuje ostre kreteni, ko se začne, določitev, gladko regulacija hitrosti vrtenja pogonskega, hitrost stabilizacija pod večje obremenitve, zaščita pred preobremenitvijo ( off ali opozorilo preobremenitve), vzpostavitev največji navor (uporablja izvijači); - visoka ekonomsko učinkovitost (uspešnost, ergonomska oblika, extended service, vključno z, v agresivno okolje, na primer,, prisotnost brusni prah, ko je za rezanje kamna ali betona) ; - široko paleto dodatne naprave, primer: sesalna izdelkov (sekanci ali prah) iz predelovalne cone ali trakovi (templates) za ravne ali kodrasti cut; - prisotnost zaščito pred električnim udarom, chip, spray in t p! 1! 2! Gospodinjski! Parametre svojega "priznanje" na trgu, od tega: - najnižja cena (glavni kriterij, ki določa druge funkcije); - minimalno vir delu, ki določa, za občasno uporabo v vsakdanjem življenju: na primer, par lukenj za leto pod novo polico (glavna stvar je, da orodje je bilo pri roki ); - minimalne garancije, in pogosto opravljajo svoje odsotnosti, zlasti na instrument, s katerimi se trguje na trgih; - minimalna višina (pogosto celo razglašen za višjo zmogljivost kot je v resnici je, ki zagotavlja kratkoročno delovanje z odmori); - odsotnost kakršne koli dodatne funkcije in naprav! Med "strokovno" in "gospodinjske" orodje mnogi prodajalci so pozicioniranje izdelka s povprečno številke tako imenovane "profesionalni" orodja! Kot pravilo, blagovne znamke, je eno do tri razrede, električno orodje: "strokovno", "gospodinjski" in "profesionalni"! Orodja, ki so sestavljeni iz številnih blagovnih skupinah! Najpogostejša blagovnih skupin so: kladiva, kotni brusilniki (odpirač), in električni vrtalniki! V zameno, v vsakem izdelku skupina ima svoj notranji razvrstitev! Na primer, celotno paleto strojev, ki se jih lahko razdelimo na: - omrežje; baterije; - in pnevmatski! Vaje so tudi razdeljeni v eno-, dve hitrosti, bobni, kotni in večnamensko! Tržne razmere V ukrajinskem trgu električnih orodij v zadnjih 2-3 letih je stabilen letna rast prodaje električnih orodij za približno 15-20% na leto! Najprej, to je stojalo'posledica rasti naložb v gradbeništvu, rast popravila in gradbena dela v vseh večjih ruskih mestih! S'pojavil stalna ponudba kanali orodja Ukrajini, se je zmanjšala količina instrument, " prodorne "trg nezakonito! Če je v prejšnjih letih je bilo prodanih, predvsem gospodinjstva orodje, v zadnjih 2 letih se je povečalo zanimanje za profesionalno orodje! Moč je nemogoče brez potrošni material, prodaja, ki rose: če prej" potrošni material "je bil 25 -35% celotnega obsega prodaje, vendar je zdaj skoraj 50%! Na domačem trgu električnih orodij s pomočjo "uvožene"! Tuji izdelki so " dano", da 85-90% prostornine tem trgu (v denarju)! Domači proizvajalci, tako daleč, morali zadovoljiti s skromnim 10 - 15%! V fizični izraz delež ročna orodja ukrajinskega porekla bo več (predvsem zaradi velike količine domače prodajno orodje)! V skladu s subjekti, v tem letu na trg električnih orodij povečalo za 20-25%, in et'to je povezano s tem povečanje obsega gradbenih del v prestolnici in drugih velikih ukrajinskih mestih! Struktura in razmerje med prodajnih Strokovnjakov tega trga pravijo, da je nesporno, vodje prodaje so naslednje blagovne skupine (glej! tortni grafikon): - luknjači potrošniku; - kotni brusilni stroj (tako imenovane "brušenje"); in vaje! Te tri blagovne skupine predstavljajo do 60% vse prodaje, preostalih 40% pa na prodajo instrumenta drugih blagovnih skupinah! Približno 60% prodaje na domačem električno orodje in približno 40% - v specializiranih! Ocenjena prodajalci, prodaja potrošnega materiala in orodja je razmerje 50% : 50% (v denarju)! To stanje je nastalo kot danes v specializiranih trgovinah na drobno in gospodarskih trgih! Trgovci šteje ničvredne orodje obvezna'obvezno poleg prodaje električnih orodij! Uvoženo blago ukrajinski trg električnih orodij je polna različnih blagovnih znamk! Prodajalci vodi trgu je precej široko paleto izdelkov pod blagovnimi znamkami Bosch, AEG, Atlas Copco, Cedima, Metabo, Solo (Nemčija), Black & Decker, DeWalt, Elu (ZDA), Makita (Japonska), Eltos, Iskra, Spretnost, (Bolgarija), Dauer, Rebir (Baltske države), Hilti (Liechtenstein), Kinzo (Holland), DWT (Turčija, Kitajska in druge! Mnoga Zahodna podjetja že imajo v Ukrajini z trgovinskih predstavništev, na primer, Bosch, Black & Decker, DeWalt, Hilti! Majhne količine na trg Ukrajine Perm in Konakovskaya izdelkov iz ruske proizvajalce! Moč je bilo uvoženo v Ukrajino o (o) 10 večjih uvoznikov! Blagovne znamke Na ukrajinski trg lahko razdelimo v štiri kategorije blagovne znamke (znamk, ne proizvajalci )! To je znanih svetovnih blagovnih znamk, domačih blagovnih znamk, kot tudi iz CIS in Baltske države, Kitajskih blagovnih znamk, kot tudi trg razvija orodja, proizvaja predvsem na Kitajskem, temveč v okviru blagovne znamke nemških, Avstrijskih in drugih podjetij! Poleg tega je verjetno, da je " za "Evropska podjetja, ki so domače, in najprej, ruski lastniki! Torej, na trgu proizvodnje električnih orodij poveča vrednost sodelovanja, ki je, obstaja, na primer, je Skupščina podjetja na Kitajskem, ki proizvajajo orodje za dokumentacijo ali analogi znanih blagovnih znamk, z opremo in materiali, kupljeni na Kitajskem! Odvisno od tega, koliko je pripravljen plačati kupec, spreminjanje kakovosti sestavnih delov in materialov, raven nadzora nad proizvodnjo, instrument, ki je označena z oznako! In potem gre na trgih različnih držav, vključno z Ukrajino! Kot rezultat, trg ponuja zbirko orodja v okviru ene blagovne znamke, proizvedene z različnimi podjetji in različnimi državami! Ta praksa se uporablja znani Zahodni blagovnih znamk, mnogi od njih imajo svoje tovarne v istem Kitajskem, ali, kot vemo, nekaj blagovnih znamk, ki izdelujejo instrument "pod" in druge blagovne znamke! Torej, vse večje specializacije posameznih rastlin ozko izdelek! Ker je raven kakovosti potrošnik ne določa za izjave, prodajalci, in iz mojih lastnih izkušenj, za profesionalno orodje značilna visoka zvestobe potrošnikov do blagovnih znamk, ki so že izkazali! Pojav novih blagovnih znamk v ta segment je omejen na visoko vnos bar's kurirsko službo (si morajo pridobiti zaupanje)! In v spodnjem segmentu električnih orodij in gospodinjskih - obratno situacijo: zelo pogost pojav novih blagovnih znamk! Kot pravilo, pod novo blagovno znamko uvaža poceni orodje, aktivno širi prek trgov, vendar je zaradi nizke kakovosti interes, da se zmanjšuje s časom, in o blagovni znamki pozabite! V tem procesu igra pomembno vlogo mnenja trgovina na drobno prodajalci: ali so pripravljena rešiti vprašanja o pritožbah potrošnikov to orodje za dobiček, ki ga imajo v sales! Na področju profesionalne opreme vodilnih Zahodnih in Japonskih blagovnih znamk! In na področju gospodinjstev - domači trademarks! Na podobo blagovne znamke, prodaja in oziroma na ceno vpliva na oblikovanje instrumenta (za razliko od konkurentov in prepoznavnost blagovne znamke)! To je še posebej opazno v srednji cenovni razpon! Kot za strokovnjake bolj pomembno, ergonomija in zanesljivost, in se jih ne upošteva, kako lepo instrument! Čeprav pogosto za delo v izključna (na primer popravilo elitnih stanovanj), z uporabo orodja znanih blagovnih znamk, z najnovejšimi tehničnimi izboljšavami (zaupanja vredne; še enkrat poudariti pomen in pomembnost kupca in, zato, da dobijo najvišje plačilo)! In za potrošnike na proračun, je pomembno, da orodje je "brenčanje", in dejstvo, da je nerodno odkorakal vrst, ker je cena nizka! Na Splošno, je vodstvo te ali blagovne znamke, ki vpliva na kakovost, ceno in servis! Poleg tega, večje zahteve kupcev, manj pomembna cena in več - service! Trgovci upoštevajte, da vsako leto na domačem trgu, s'vsaj dve nove tržne znamke, ki na zaslišanju! In približno 5-7 "ne spodbuja"! Torej, to leto v specializiranih razstavo orodja in opreme, "INTERTOOL-2002", ki so bile predstavljene nove blagovne znamke :: AEG, DWT, Klarus, Volk! S'tam je bilo tudi veliko novih blagovnih znamk, za potrošni material! Dobro znanih blagovnih znamk, bo ime: S & R moči, B & D, Elu, DeWalt, Piranha, BBV, DGR! Vodilna znamka med drugim že več let - Bosch! Približno 30% prodaje poročata instrumenta pod to blagovno znamko! Izdelkov pod to blagovno znamko in postanejo bolj pogosto nakup ukrajinski potrošnikov! Priljubljenost izdelkov Bosch pojasnite, najbolj optimalno razmerje " cena-kakovost", in rosecrucians ta znamka! Domači proizvajalci Domačih proizvajalcev na tem trgu, "ena, dva in peščica"! Stvar je v tem, da se je v času Sovjetske zveze, orodja, ki jih praktično nihče, ki je bila proizvedena s! Torej, v našo težko čas za proizvodnjo iz nič, brez kakršne koli podlago za proizvodnjo je zelo težko! Še vedno, nekatera domača podjetja, ki so se odločili za organizacijo proizvodnje električnih orodij v okviru lokalne razmere in delo, kljub vsem tem težavam! Tako, majhen segment ukrajinski trg električnih orodij sprejme izdelkov domačih proizvajalcev! V glavnem, post-Sovjetski podjetje je specializirano za proizvodnjo gospodinjskih električnih orodij! Čeprav je že začela proizvodnja in profesionalnih orodij, vendar še vedno niso sposobni ponuditi širok izbor! Za uporabo v stanovanjih dovolj kakovosti ukrajinske izdelkov! Instrument, ki je trenutno na bistveno nižji ceni v primerjavi z dobro znanih blagovnih znamk, je precej višja kakovost instrument, ki je uvoženo iz jugovzhodne Azije, in podpira razpoložljivost rezervnih delov in široko servisno mrežo! Največji domači proizvajalec je JSC " Tovarne Phiolent "(g! Simferopolu), proizvaja električna ročna orodja tudi obrat" Som "(g! Odesi), podjetje in" Motor-Sich "in nekatere druge! Obseg dobave električne energije orodja pod blagovno znamko Phiolent v letu 2001 je znašala 330 tisoč! enote, za 9 mesecev, leta 2002 - 280 tisoč! Več kot polovico izdelkov (70%), ki je izšla Simferopolu OJSC, izvozijo, predvsem v skupnosti neodvisnih držav, predvsem v Rusiji! Poleg tega, to je edino podjetje na ozemlju nekdanje Sovjetske zveze, je popolnoma avtomatiziranih linij za proizvodnjo sidra - srce koli električno orodje, ki izboljša kakovost končnega izdelka! JSC "Tovarne Phiolent" v glavnem proizvaja gospodinjski orodja visoke kakovosti, top storitev, ki zagotavlja visoko konkurenčna z Kitajskih izdelkov! Na trgu professional tools, ko družba postane postopoma povečuje svojo prisotnost v tem segmentu, kjer je moda narekujejo izkušnje blagovnih znamk z dolgoletnimi izkušnjami! Poleg tega ukrajinskega proizvajalci dajejo jamstva za svoje izdelke! In Simferopolu "Fiolent" vse svoje izdelke so na voljo za 14-mesečno garancijo! Velik proizvajalec blaga Ukrajini strokovnjaki pripisujejo podjetju " Diamond "! Domača proizvodnja deli trg predvsem z rusko in Baltskem podjetja! Kanali promocije blaga, Obstajata dve glavni sheme uvoz električnih orodij na ozemlju Ukrajine: - podjetja,-uvozniki, ki so specializirani v trgovini na debelo in trgovini na električna orodja; - uvoz blaga za" Shuttle trgovci "! Po mnenju strokovnjakov, preko specializiranih podjetij, uvoženih več kot 90% izdelka, ki se prodaja v Ukrajini! Ta podjetja pogosto delajo neposredno s tujimi proizvajalci in imajo uradni status njihovih predstavnikov! Ta podjetja prodajo blaga, ki je neposredno za svoje specializirane trgovine trgi! Prednost takih trgovin je, da se zaposluje usposobljene prodajni svetovalci so lahko izbere optimalno varianto izdelka, in - kar je najpomembneje-bo ugotoviti, katero orodje se uporablja za kupca! Po vsem, najbolj pogosto v napačnem izbira instrumenta prihaja prezgodnje obrabe ali celo poškodbe! V specializiranih točk, ki so na voljo garancija in servis, obstaja možnost, da kupi blago v razsutem stanju! Na trgu prodajalca, garancija je izrazil takole: "jaz sem stoji tukaj vsak dan! "! In samo v specializiranih trgovinah lahko ponudimo potrošniku širok izbor območje: do 500 izdelkov (vključno pomožni material) 7-8 trademarks! Operaterji Danes na domačem trgu električnih orodij ni prvem letu uspešno delovanje takšnih izvajalcev: JSC "alcest", JV "NTT", TPP "Komservis"družba "ESCO", "junaška pesem", "Budpostach", "HLT Ukrajine", "Instrumentalne", "Čas", "kladivo center", "Eurostudent", "Center", "Stanje M", "Atlant-S", "Ukrabraziv", "Asset-pole", "alfa", "Razlog", "Slap "in številne druge! Samo v prestolnici na trgu z električno orodje ima več kot 20 debelo in drobno podjetja! V trgovini na drobno, Kot predstavniki podjetja, večina od prodaje so za pridobivanje gradbenih organizacij in ekip: predstavljajo 65-70% vse prodaje, za 10 - 15% velikih industrijskih podjetij in tovarn, preostalih 10-15% nakupi so posamezniki! V zadnjem času maloprodajne mreže je tudi doživljal spremembe! Danes je široko paleto specialnih trgovin, ki se osredotoča na poklicni uporabniki, katerih zahteve so bistveno povečal! Vstop v ta krog elite prodajalci tudi stojalo'je povezana z znatnimi stroški za gradbeništvo, trgovina in osvojitev visokega zaupanja potrošnikov! To je jasno razvidno, v večjih finančnih središčih! V majhnih mestih je prevladujoči trg, trgovanje! Ponudbo in povpraševanje Glavni prodajni zagotavljajo trgovci z naslednje skupine izdelkov: vaje tolkala, perforators malih in povprečne zmogljivosti, izvijači, različne površinski brusilni stroji, ki skobeljnike, krožno in verižne žage, električne jigsaws! Povečalo se bo povpraševanje po akumulatorsko orodje, saj omogoča, da dela v ne-elektrificiranih področjih! Povpraševanje po moči, s tem pa tudi obseg prodaje je ustvarjeno za potrebe gradbenih podjetij in podjetij, z uporabo orodja za lastne potrebe,! Z drugimi besedami, povpraševanje po izdelkih, kot v drugih panogah, je nastala z vzorci trgu! Potrošniki potrošniki, takšnih določen izdelek kot električna orodja so: · gradbena podjetja; · o industrijski'enotnost; · proizvodnja skupin; · trgovina na drobno kupec; · na debelo kupci! Potrošnik import orodje, še vedno ostaja le strokovno! Ker je pomembno ne le orodje, vendar večina naprav, ki mu je: oprema, bystrovozvodimye podrobnosti (na primer, vaje, vaje), da domači proizvajalci niso vedno sposobne ponuditi! Regije Vsako od zgoraj navedenih kategorij potrošnikov (glej! oddelek zgoraj) ima svoj obseg povpraševanje in kupna moč, ki je v procesu razvoja in določa trg blaga! V različnih regijah Ukrajine predlog blago, ki je razumljena drugače, in zato je potrebno za prilagoditev na tržne razmere v regiji ali za spremembo pogojev svoje lastne sile skozi strateške politike podjetja! Pri delitvi države, v 3 v regiji lahko prišli do zaključka, da je največje povpraševanje in ponudba, ki se nahajajo v gosto naseljenih mestih z znatne prihranke! Ta, predvsem naslednje regije: v Kijevu in Kijevu regiji; Zahodni Ukrajini; - južni Ukrajini; - industrijsko mesto: Zaporozhye, Donetska, Dnepropetrovsk in drugih! V teh regijah tudi koncentrirani industrijo, tako da je povpraševanje za določeno blago segmentov! Cena kategorije po blagovnih skupinah na tem trgu zelo veliko, cenovne kategorije je primerno, da sledijo zgledu eno skupino! Vzemimo za ilustracijo teče takšen položaj, kot vrtalnik udarni! Ta vaja v nizki ceni nišo bodo predstavljeni gospodinjska ročna orodja in stroški od UAH 150! in do 500 UAH! Vaje na take cene na naše tržne znamke Phiolent, Rebir, Dauer, Spretnost, Iskra, Black&Decker, Kinzo in nekateri drugi! Povprečna cena kategorija predstavlja profesionalni in strokovno orodje za ceno od 700 do 1000 UAH! Ta cena nišo najbolj celoti zastopa izdelki iz teh blagovnih znamk, kot so Bosch, AEG, Metabo, DeWalt, Atlas Copco, Makita, Iskra in drugo! Visoke cenovne kategorije (od UAH 1000! in zgoraj) predstavlja zelo profesionalna orodja pod blagovnimi znamkami Bosch, Metabo, DeWalt, Atlas Copco, Hilti in nekateri drugi! Cene domačih električno orodje, ki je bistveno nižja kot za uvožene! Morda, "naši" cena je edino merilo, s katerim uglednih konkurenti še ne morejo tekmovati z ukrajinsko in drugih proizvajalcev CIS! V skoraj vseh blagovnih skupin v ceno načrt vodi tudi Bosch! Na nižji ravni je orodje blagovne znamke in Znanje, srednji položaj je Iskra! Blagovna znamka orodja Makita je povprečna cena med Iskra in Bosch! Posebno omembo je treba na vrhu cena ledene gore takšne blagovne znamke, kot Atlas Copco, Metabo in Hilti! To je stick o dveh koncih: strokovnjaki pravijo, da Bosch bo trajal 3-krat dlje domače nasprotne! Medtem ko je zadnja je 5-krat cenejši! Tako podlago za razmišljanje obstaja! Vse trgovce, ki opozoriti, zadovoljstvo celotno ročna orodja, uvoženi po tem, ko je Evropska Unija uvedla Evro! Da je, kljub dejstvu, da podjetja v konkurenčnih cenah zmanjša, v praksi popuste, ki so potrebni za stranke vseh izdelkov iz tujine še vedno rose! Na sezonske Trga z električno orodje ni zelo nagnjeni k sezonskih nihanj! In še sezonske je sestavni dejavnik prodaje, saj je orodje se uporablja za veliko število gradbenih podjetij z različnimi cilji! Trg električnih orodij je zelo tesno povezana z gradnjo za trg in trend sezonskosti v prodajo skoraj enako! Prodajalci pravijo, da je v januarju - februarju na zmanjšanje obsega prodaje zaradi času počitnic-hišo, in tudi zaradi dejstva, da so v tem obdobju praktično ustavi vse "male" zasebno gradbeništvo (vile, počitniške hiše, države hiš)! Vendar pa, nekatere obnovitvene precej pred koncem poslovnega leta (podjetja potrebujejo za uporabo ostanki sredstev)! V Marcu vam nudimo postajajo vse bolj aktivna, in približno do konca aprila - začetek maja je obseg prodaje gre za največjo vrednost! Z manjšimi spremembami v vrh traja do začetka novembra, sledi zmanjšanje prodaja! Na Splošno povpraševanje odvisno od potrebe in izvedljivost dela (popravila stanovanj, priprava za zimo, odprtje sezone v državi in T.! p! )! In med letom, sezonska razširjenost prodajo je izražena predvsem s spremembami v strukturi prodaje! Na primer, v poletnih mesecih se prodaja instrumenti profil Splošno, odpirač, tehnične electrogene! In v jeseni Boyce "go", motorne žage, orodja za lesnoobdelovalnih! Metode pospeševanja prodaje V spodbujanje njihovega blaga prodajalcev, ki večino svojega poudarkom na neposredno oglaševanje! Večina podjetij prakticiranje dajanje vaš oglas v specializiranih oglaševalskih in poslovnih publikacij, in tudi cenikov! Slika oglaševanje v trdni pohištvo, gradnja, arhitekturno in poslovne publikacije, ki si lahko privoščijo le zelo velikih podjetjih! Ni priljubljena oglaševanje na TV in radio! Ker moč ni bistvenih blaga, in kupiti na najboljše, vsako uro! Strokovnjaki seznanili z novostmi na razstavah v specializiranih publikacij! Potrošnik gospodinjski orodja niso vedno doma (ali želijo imeti doma), električno orodje, tako oglaševanje ne sme biti sprijeli! Podjetja, ki se ukvarjajo v najem orodja, ne bo odveč postavite oglase v vozički za podzemni vlaki! Podjetje z dodatnimi sredstvi za oglaševanje, ne zamudite priložnosti, da sodelujejo v različnih specializiranih razstavah: "instrumentalne", gradnjo, pohištvo, posvečen lesnoobdelovalnih! Uspešno prodajo električnih orodij je odvisna predvsem od tega, kako dobro lepoto objavil članke! Pred nekaj leti je podjetje na splošno razstavljene le voznikovega mesta, ostali pa so bili na voljo za potrošnika le directory! Danes je skoraj vsa podjetja, ki so bili prepričani o učinkovitosti načelo "bolje videli, ko"bistveno razširili paleto in spremljanje točnosti izračunov ročna orodja! Torej, če želite povečati ali vsaj ohraniti prodajo na tej ravni, podjetja so se morala prestrukturirati svoje trgovini na drobno po povečanju obsega! Do 80-90% modeli v katalogih proizvajalcev, bi morala biti na policah! To ni priporočljivo, da postavite orodja v steklene police, kupcu je treba omogočiti, da proizvod v roke, da preverite, kako deluje! Prodajalci svetujemo, da se dodeli ločen stojalo za izdelke posameznih blagovnih znamk! Praksa tudi kaže, da se je prodaja povečala v povprečju za 10-15%, predvsem zaradi širitev območja trgovina! Skupno marketinško orodje za povečanje prodaje med "toolmakers" je izvajanje različnih ukrepov, in prodaja, ko se določeno blago točke se prodajajo na "posebni" ceno! Vendar bo še vedno, da kupca za nakup nepotrebne blago tudi na zelo privlačno ceno, to je nemogoče! Zato, delnice so potekala bolj pogosto, da bi, da zaslužite dodaten denar in ohraniti svojo podobo in pritegne pozornost potrošnikov, da njegova trgovina! Vendar pa je treba tudi opozoriti, da je za mala podjetja, ki bo potekal - užitek je zelo, zelo drago! Še vedno pomemben dejavnik prodaje ostajajo popusti! Sedaj je podjetje v glavnem izvaja sistem seštevajo popusti za naše redne stranke! Nekatera podjetja bi pritegnili stranke dokaj nenavadno ponudnik: ki ga opravljajo tehnična rešitev težav stranke, ki ponujajo uporabo svojih izbor! Uspešna metoda pospeševanja prodaje se imenuje tudi prodajno orodje v kredita, in tudi dostavo na to, da najamete! Nekaj vpliva na pospeševanje prodaje je lahko oblika prodaje, za primer, osebna prodaja in ne ponujajo le orodje in tehnologije (ki se nanaša na prodajo ne samo, da instrument sam, ampak tudi potrošni material, tehnično svetovanje za izvajanje del) omogočajo, da se poveča ceno blaga: za posvetovanja naj tudi plača! Konkurenca je Povpraševanje po moči je dokaj stabilno, zato ni presenetljivo, narašča število podjetij, ki iščejo, da izpolnite ta trg s svojo prisotnostjo! In če pred moč orodja, s katerimi se trguje predvsem specializiranih saloni, zdaj blagovno znamko orodja najdemo v mnogih strojne opreme trgovin! V pogojih konkurence cene energije vsako leto zmanjšajo za 5-10%! Študij je mogoče vedenje najbližji konkurenti zastopana, seveda, zahtevajo! Če podjetje ni pozoren na dejanja svojih konkurentov, vstopi v konkurenci slepo! Podjetje ne more nadigrati nasprotnika, če je ne bo spremljala svoje dejavnosti, in ne bo mogel predvideti njihove naslednje korake! Strategije konkurentov in njihovih možnih ukrepov v bližnji prihodnosti neposredno vplivajo na strateške odločitve podjetja: ali je treba prakso obrambni položaj v odziv na akcije konkurentov, ali agresijo, če dejanja konkurentov zagotoviti takšno možnost! Najem Kakovost izdelka je veliko denarja in veliko takšnih nakup luksuznih! Vendar, ko izvaja gradnjo in popravilo dela brez moči orodja - me! Zato, skupaj s prodajo električnih orodij v zadnjih letih trg je bil aktivno razvija takšne storitve, kot avto! Avto električna orodja pomembno slik-kazalo podjetje, in zelo donosen posel, še Posebej, če ste združujejo avto prodaja! Medtem ko je vozni poslovnih ni vedno naredite podjetja-prodajalci! Na trgu obstaja tudi več podjetij, ki so specializirani v najem opreme! Po trgovci, ta storitev je zelo priljubljena na Zahodu! Vendar pa prisotnost kotalni element, ki je povezana z nekaj posebnosti! Najprej, boste morali dovolj razvit, storitev, znanja, ter, drugič, verjetnost kraje orodje! Podjetje ponuja orodje v avtu, kot pravilo, potni list, in drugega, da je vsak dokument, ki dokazuje identiteto, in podpisu najemne! Običajno orodja, je na voljo za najem na dan, in njegova cena je odvisna od 40 do 150 UAH! dan (odvisno od vrste instrumenta, blagovna znamka! )! Kot pravilo, "vozni" orodje plačuje sam v šestih mesecih do enega leta! Storitve in garancija storitve Na Splošno, storitev za vzdrževanje, v Ukrajini narekuje blagovnih znamk! Dražje blagovne znamke, dražje storitve in verige delavnic, ki zaradi kompleksnosti izdelkov v popravilo! Kot za poceni orodje "Kitajski" proizvodnjo, rezervnih delov, ki jih je, kot pravilo, ne ladjo in njeno popravilo ni narejen! Vendar, obstaja nekaj manjših delavnic, ki proizvajajo nekaj rezervnih delov neodvisno in obnovitev posameznih vozlišč! Vendar kakovosti takih podrobnosti je slabše industrijske analogi! Takšni rezervni deli so pogosto predstavljeni na trgu, redko prodajajo v trgovinah! Poprodajne storitve je ključnega pomena za podjetja, ki iščejo, da pridobijo oporo na trgu električnih orodij! Danes skoraj vsa podjetja, ki je specializirano za prodajo električnih orodij, praksa poprodajne storitve! To je povezano predvsem z dejstvom, da stranke, ki so bolj pripravljeni pridobiti orodje v teh trgovinah na drobno, ki mu bo dal nadaljnja storitev vzdrževanja v kratkem času! Čeprav bo predlagani pritožujejo "visoko ceno", kot "blagovno znamko" zagotoviti! Kot pravilo, blagovno znamko saloni ponujajo 30 dan denar nazaj garancije-skupno orodje za eno leto brez službe, nekaj pa tudi zagotoviti nadomestilo v roku 7 dni od datuma nakupa ali zamenjave za orodje na isti! Na Splošno, vsako veliko podjetje je zavezano, da svojim strankam zahtevane ravni storitev, če ne sama družba, potem vsaj specializirani servisni centri iz te blagovne znamke in njenimi predstavništvi v Ukrajini! Napovedi in možnosti električno orodje Trg Ukrajine, v skladu s trgovci, "napolni" in stabilizira! In strokovnjaki se strinjajo v mnenju, da je v naslednjem letu bo zmanjšala stopnja rasti prodaje! Mi lahko napovedujejo, da v prihodnosti ne bo delitev trgovine za strokovnjake in trgovino namenjen zasebnim potrošnikov! V trgovini na drobno se bodo razvile v dve smeri: to je konsolidacija mreže specializirane trgovine podjetij, ki delajo na strokovnjake in prihajajo na spreminjajoče se trge hipermarket verigo, prek katere se bo prodaja gradbenih materialov, vključno z gospodinjskimi električna orodja (do tak premik je opazen v primeru gospodinjskih aparatov)! Strokovno trgovine bo šel v način za izboljšanje kakovosti in količine storitev za stranke in za zmanjšanje stroškov za spodbujanje proizvodnje in posledično vrednost instrumenta! Verjetno povečalo število podjetij, ki ponujajo orodja za najem in prodajo na kredit! Trgovci pričakujejo povečano povpraševanje po poklicnih električnih orodij! Bo mutirajo povpraševanje potrošnikov: več in več strank, se bodo raje profesionalno orodje pred domačimi! Novosti na trgu Sodobne gradbene tehnologije narekujejo nove standarde za merjenje orodja! Novica tega leta postal laserske merilne naprave, ki se uporabljajo oblikovalec merjenje podizvajalcev pri gradnji! To so visoko natančnostjo, kompaktnih naprav, ki lahko dela z eno osebo, ki bistveno zmanjša vložek dela! S pomočjo teh naprav, je mogoče, da izmeri, izračuna površino, se znesek in vsota razdalj od shranite rezultate v pomnilnik! Prav tako lahko biti priključen na računalnik sistemov! Takšnih merilnih instrumentov na ukrajinskem trgu so Bosch in Hilti! Nasveti za potrošnike gospodinjskih orodja Tega mojstra so zlahka prepoznavne njihov odnos do dela, previden odnos do materiala in, seveda, ego instrumenta! Lahko stavite, da vsako hišo, kjer je mož, čigar roke so, ne samo za delo z žlico) mora obstajati staro vaja! Ona mora biti v delovnem stanju, in koliko je star, je bilo - nihče ne spomni! Danes v Arsenal naših mojstrov desetine sodobnih orodij! Ampak kako izbrati pravi instrument? Ponujamo za Vašo pozornost nasveti za potrošnike gospodinjskih električnih orodij, zbrane z avtorja na internetnem forumu, ki je posvečen orodja! Drill - stvar je potrebno v vsaki hiši! Torej, izbrati skrbno in premišljeno! Položaj ene od udeležencev foruma: 1! Izbira naj se ustavi na kakovostno orodje, ker so vaje, tudi doma je dovolj! Za mene najcenejše možnosti padla takoj! 2! Tega ne more storiti sam-namen orodje, na primer, močno vrtanje z udarcem, ki več in vijaki obrne! Betona vrtanje-potrebujem kladivo in vijak obrne izvijač! Zato, optimalno konfiguracijo, v mojem razumevanju, to je enostavno (povprečna) vaja + enostavno (povprečna) udarec! Zato prisotnost šok vaje, ko ni udarec! In če podjetje je potrebno zelo veliko, samo najem delavcev, z ustrezno orodje! In drugo mnenje, nasprotno od prejšnjega: v 99% ljudi, ki radi kupujejo instrument, ki se zastavlja v zvezi z popravilo! Zdaj, z bolj ali manj obsežna popravila na lastno orodje se uporablja za 8-12 ur na dan in z majhnimi premori! Ta način ni kaj potrošnikov, profesionalno orodje za delo "potegne"! Forum udeleženci poudarili tudi parametre, ki bi se moral universal drill: 1! Moč 600 w! 2! Teža - do 1, 8 kg,! 3! Pre-konfiguriranje rpm! 4! Samodejno vretena zaklepanje! 5! Brez ključa Chuck, v najboljšem primeru udostoeny! 6! Napajalni kabel ni manjša od 4 m (to je mogoče spremeniti)! Ta vaja se lahko "pokriva" 70-95% delo v gospodinjstvu! Primer je blagovna znamka Kress (model 2362)! Drug avtor povzel slabosti univerzalni instrument: - zahteva dovolj moči, in to je dodatna teža, oziroma, da deluje le z majhnimi vaje, in takšno delo je vedno neprijetno izvedljivo; - za uporabo, kot je izvijač ni dovolj navora; - za vrtanje betona dovolj moči udarec, tako da je rezultat dramatično poveča stroške, čas in energijo! Eden od udeležencev je povedal, da "medu, močan in funkcija bogati blagovno znamko" sveder za hišo, nima smisla, da sprejme! Če ste, potem bo imela operativne potrebe, ga je treba sprejeti, razen močan udarec in ločeno baterijski izvijač! In to ne samo v ceno! Kakšen je smisel, da se v vnaprej zmogljivo orodje, ki v času garancijskega obdobja ne bo deloval s polno zmogljivostjo in z vsemi svojimi zmožnostmi, in bo samo ležati tam in čakati na pravi trenutek,! Verjetno v tem času, se bo pojavil, bolj napreden model"! Tam so bili tudi mnenja, da razmislite o dveh hitrosti vaje 800 w ali več, kot je vredno, saj je njihova teža je blizu 3 kg in ne prenese del dela bo neprijetno! Kot primer blagovne znamke Bosch (model PSB650R) in Spretnosti (model 6464)! Zanimivo je vedeti, da... a leader ankete, "Kaj udarec (ali jackhammer), po vašem mnenju, je najboljši? ", ki je potekala med bralci slavni nemški reviji "Gradnja in popravilo", postal udarec Metabo tois 32 Diagnostični! "Najprej, ta udarec užitkov ego računalnik za diagnostiko in signalna oprema", pravi urednik edition! Rezultat te raziskave Metabo tois 32 Diagnostični prejeli 886 točk, ob upoštevanju naslednjega: Bosch GBH 3-28 FE - 576 točk; DeWALT D25900K - 486 točk; Kress 900 PSH-Plus - 375; Hitachi DH 30 PC - 333 točk! V ročne krožne žage model Metabo KS je prislužil 85 752 točk in zasedel drugo mesto! Metabo KS 68 Plus - četrti! Prvo mesto v tem razdelku je posebno žago za rezanje plošč Mafell PSS 3000! Elena Ambrus

VIR: Gradnja in rekonstrukcija

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика