пятница, 24 января 2014 г.

Slogi umetnosti, Egipčanskem slogu v notranjosti'Yeri, Romanska arhitektura, Gothic, Romanskem slogu, Renesanse pohištva, Baročno slikarstvo, arhitektura, Maroko, slogi v arhitekturi.

Naše delo
  • Zidane hiše-koča
  • Okvir hiši-koča
  • Drevesa'kamnita hiša-koča
  • Termodom
  • Fasade
  • Vrh hiše
  • Popravilo stanovanja, pisarne
  • Interior design'jer
  • Inter'jer prostorov
    Exter'jer koč
    Kiparstvo
    Freske, slike
    Pohištvo
  • Electromontazh
  • Industrijski podi
  • Nepremičnine
  • Cene za dela,
+38 (044) 223-25-08

+38 (067) 445-08-25

ab * zabudova. kiev. ua
Nalaganje...

Nalaganje...

Slogi v art

Slogi v umetnosti - Egiptovski, Gothic, Romanskem slogu

(Zgodovinsko ozadje)

Egipčanski slog vemo le zaradi razvite mortuary kult starih Egipčanov. So verjeli, da če telo pokojnika, da modificirovat, da bi posmrtno vse pridobljene in ga v "piramida", duh, telo Ka, ob vrnil iz države mrtvih, obiščite potomci bodo vedeli, "sami" in šel v svoje telo. Tako tako zamaknjenim pam'spomeniki, templji, palače in grobnice, ki je monumentalne gradnje, zasnovan tako, da utelešajo Večnost. Čeprav slog, ki je trajala več kot 4000 let, tradicijo okrasitev skoraj ni spremenila. Stene, stebri, stolpce, običajno so hieroglifi liki in prizori pogrebne obrede, kjer številke ljudi, prikazuje tipičen "Egiptovski" položaj glavo in spodnji del telesa - v profil, in prtljažnik in orožja - v kmetijskega svetovanja. V stavbah, ki izpolnjuje tri vrste stolpcev letsovytsia (kapitala v obliki cvetov ali Lotus-Bud), papirossen (kapitala v obliki SV'svežnjev papirus) in historico (kapitala s podobo glavo boginje, Gator - ženske s psom glavo). Izjema je Amursky obdobje - obdobje vladavine Amenhotep IV (1368-1351, BC ) Prepoved številne stare kulte in oznanjevanje pravi Bog sonca sam je dal pritisni in razvoj umetnosti "na smer osebe, ki je". Pogreb scena spremenila podobo bazeni s plavajoče ribe flitting metulji, dotika in čutno prizori iz življenja. Je kiparstvo tudi pridobili nove non-canonical obliki (ne pozabite bankrot njegova žena Nefertiti). Kasneje elemente, stil, ki temelji celoten Imperij in delno Art Deco.

Iz antike razumevanje arhitekture antični Grčiji in Rimu. Antične grške arhitekture, ki se je razvil na Otokih v Egejskem morju, je bil tako skladno in povezano, ki je bila naknadno videti bolj zadnjih stilov (Renaissance, Klasike, Neoclassicism) kot vir, kot merilo za spremljanje. Kot vidite, vse ima svojo razlago. V nasprotju z Egipčani, Grki niso bili versko rationalists. To je bil nadarjen, veselo in dobrovoljni ljudje. Ti so, seveda, bogov, vendar so bili tako "humanized"to je bilo vse, značilen za človeško pregrehe - neumnost, pohlep, požrešnost itd. Temelji na mitologiji, naivno, ki so nosilci sile narave, grške umetnosti, v bistvu, so zelo realne. Da ne omenjam, pojav geometrijo, znanost, je dovoljeno, da se zavedaš, razmerje kot mera harmonije. Največji dosežek grškega arhitektov je bila "izum" nalogov (glej Spravochnik) (umetniški sistem registracije post-in-beam gradbeništvo) - Dorskem (Parthenon), ionske (MT. Nike apteros) in Korintski. Rimljani, so bili dobri učenci Grkov, ne le v celoti sprejeli njihovo dediščino, ampak tudi razvila svojo dopolnitvi da sistem Toskanskimi kompozitni naročila. Sedanje dosežke Rimljanov, ki z združitvijo grških jamči, ležeče arch in valjasto telo (Grki niso imeli niti resnici niti druge), ki jih je "izumil " arch-red cell (pribl. - zmaga. Arch). Rimljani tudi eksperimentiral s tako prečudovito obliki, kot kupolo.

Romanska arhitektura (X-XII stoletja, na Začetku. XIII stoletja Za nekatere države). V nasprotju z Vzhodni srednji vrsti, Zahod je razvila vrsta Cerkev, ki se imenuje Bazilika. Najbolj pomembna razlika Romanske arhitekture je obstoj Kam'kamen sefu. Njene značilnosti so tudi debele stene, cut skozi mala Okna, narejena tako, da bistvo pilot, če je na voljo, razširjenosti horizontalno artikulacije nad navpično predvsem circulin in polkrožno loki. Tukaj, morda je primerno, da Vam predstavil koncept traveI (glej reference). Zaliv je utiral prostorskih celic, ki tvorijo strukturo srednjeveških cerkva in katedral v Zahodni Evropi. Romanska Zaliv je le temeljijo na kvadrat bazo, tako da v teh dneh, gradbeniki ne bi dal Kam'kamen loki, na pravokotni Foundation. Takoj, ko sta izvedela kasneje, je prišel obdobje Gotike.

Gothic (XII-XV stoletja). Gotske arhitekture, ki izvira iz Francije v XII stoletju Kratek oris zgodovinskega položaja... V srednjem veku. Divje carin. Življenje je šel iz mesta na utrjenih gradov in samostanov. Na cestah, kjer roparji. Tako Pravoslavna Cerkev, ki zanika človekovo načelo. "V modi" "nematerialne" - podolgovata razmerja, najmanjši namig mesa. Tam je treba za nov tip Cerkev - prostorno, efemerni visoko, kjer ljudje uporabljajo, da se počutim kot zrno peska. Tako kot je daleč, kot je mogoče, za lajšanje prostor med'jer Gothic gradbeniki izumili sistem, izdelan iz plujejo pod oporniki (poševna sklic loki) in oporniki, tj. Gothic okvir. Zdaj prostor med zalivi so napolnjene tanke stene, prekrite z "Kam'leseni čipke" ali barve vitraž v obliki Lancet loki. Ta gradnja sistema je omogočilo, da dosežejo izjemno višine kode in zaradi velikih Oken, veliko svetlobe. Stolpci so zdaj arhivu, so subtilna in zbirajo v grozde. Glavna fasada (klasični primer je Katedrala v Na'Yeni) Abramava straneh ponavadi dva stolpi, ni simetrična, vendar nekoliko razlikujejo drug od drugega. Nad vhodom, kot pravilo, stoji velik vitraž rose okno. To je treba poudariti nekatere značilnosti italijanske Gotike. Lahko se celo menil, da je v Italiji, Gotska, v svojo kanonično obliko, ne! In to ni naša ideja, in uradni vidika sodobne zgodovine arhitekture. Vzemimo za primer, Palača Doges v Benetkah. Seveda, oči takoj obvestil Gothic "shamrocks" na Windows, majhnih odprtih-vrtnice, vrhuncev, kodre-Krabbe. Vendar videz: delež Romanska! Močne horizontalne delitve v obliki palice in palice, gladko steno plohi (namesto "čipke"), polkrožno loki! Očitno v Italiji so bile tako močne tradicije antike (pam'Yat na genetski ravni? ), Gotska vpliv je čutiti tukaj samo dekorativni. To je bilo v Italiji v drugi polovici XIII stoletja Začetek nove dobe Renesanse.

Renesansa (Preporod). V nasprotju s srednjeveškim dogma v filozofiji je nov nad - humanizma trdi, moč uma, vrednost in pomen človeškega življenja. Renesančne arhitekture se začne z ustvarjalnostjo Philip Brunelleschi. Brunelleschi je bil rojen in vzgojen v Firencah v sedmih'th notar. Ne obremenjuje "izkušnje prejšnjih generacij", je estetika humanizma in študiral arhitekturo Antike Brunelleschi je uspelo doseči preboj v razvoju arhitekture, ki ga imenujemo Renesanse. Njegov spodbujanje hiši, danes ne zdi nenavadno, in potem je preprosto naredil furore. Strukturno se nadomesti Kam'leseni "Gothic" okvir steno. V srednjem veku se je fevdalni Gospod izbral, da živijo daleč od mest v utrdbo strukture - gradovi in SV'v zvezi z oživitev življenja v mestih so začeli graditi mesto "prebivališča" Palazzo. To je v bistvu iste ključavnice (pravokotnik z dvorišča), ampak kot carinski SIP'akrilika, je postalo mogoče, da zavrne stolpov, kjer v primeru obleganja je pobral lastniki in sodelujejo v dekoracijo fasad. S'tla - horizontalni prostorski sloj, obsežnih povezana z rastjo osebe, ki so izražene v arhitekturnih oblikah fasade (Vse do Renesanse imenuje stopnjah. ). Palazzo so rusticali in red. Na njih je mogoče opomba odlično Renesančne značilnosti. Najprej, horizontalne delitve fasade na tla. Slabitev rje v pozitivno smer. Da (pilastri, stolpce, helektiti prek operacijskega sistema Windows) se uporablja ne glede na obseg celotne stavbe in obsega tla, vendar greben, nasprotno, zelo množično in odnosu do celotne hiše. Zanimivo, inter'karieri pozno Renesanso. Njegov največji je bil mojster Michelangelo Buonarroti. Michelangelo je bil bolj kipar, namesto arhitekt. S tega vidika je ustvaril arhitektura, kot neke vrste zmago ozadju za svoje skulpture. Primerjati med'zgodnja kariera (F. Brunelleschi - stari sacristy v Cerkvi San Lorenzo) in pozno (Mikelangelo - Medici kapel v isti Cerkvi) Renesanso. Brunelleschi je še vedno zelo spoštljivo se da, in Michelangelo z njim, lahko rečem, samo igranje - mavca hit kotiček - nikoli um, "zlom" pod pravim kotom. Stebri in pilastri je sdou, spremembe ritem, postavlja na njih "zdrobljen" vodja letve, raskraivat stene in napušči, kar jim daje večjo prožnost je že v čisti Baročno tehnike!

Barok. Michelangelo, in nazadnje, da se tako master Renesanse in Ustvarjalca je Baročni slog, zato, ker je spoznal svojega gospodarja osnovni stil element - plastično steno. Krona njegovega dela - Katedrala Svetega Petra v Rimu, se šteje za Baročnem slogu. Privrženci "zadnji titans", ki se gibljejo na način zaplet, odpadki iz simetrije v sestavi, odpiranje novih možnosti za steno. Zdelo se je, da je treba odvzeti njihove glavne značilnosti - zanesljivost in monumentality, vendar pridobi n bo ebigvalue prvi plastike in dinamiko. Tam so stavbe s konveksna, konkavna ali celo ukrivljen fasado. Pogled na fasado Cerkve San Carlo štiri fontane Francesco Borromini. V inter'Yeri (Schönbrunn) tudi s'pojavi poljubnega zahtevnosti - zaobljenimi vogali, veliko ogledal, gilded štukature, pobarvane stropov z uporabo učinek "pretok" prostor "transcendentno višine" - vse to daje inter'jer je poudaril, teatralnost. Na fasadi, v drugih zadevah, kot v inter'notranjosti lahko vidite veliko takšnih dekorativne elemente, kot zbs-olajšav, kiparskih skupine, vaze, cartouches, itd.,


Vir: http://www. zabudova. kiev. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика