среда, 29 января 2014 г.

No, za čistost! 2006-11-07 10:49:19

Gradnja in rekonstrukcija.

No, za čistost!
2006-11-07 10:49:19

Sodobno množično gradnjo in obnovo starih stanovanjskih o'predmeti ponuja higienske prostore nove teritorialne zmogljivosti, s čimer se povečuje tudi zahteve za njihovo "okras", kot funkcionalnost in design. Dolgoročni trendi Povečevanja tržnih zmogljivosti za 15-20% na leto Postopni premik preferenc potrošnikov k bolj drago vodovodne Rast "zvezi" potrošniki za kopalnico kot kraj za počitek in sprostitev in, v skladu, njegove opreme težnje v zadnjem letu, Rast težave trg vstopa novih podjetij-trgovci za željo tujih dobaviteljev za delo z zanesljivimi partnerji Uspešni uvedbi na trg kapitala velik regionalni trgovci širitev območja konkurenčni vidiki in usposabljanje operaterjev na trgu zaznavanje novosti in nenavadno za večje potrošnike oprema: tuš kabine, wc školjke s funkcije, bide, otrok sanitarni razvoj nekaterih domačih proizvajalcev spodnjega srednjega cenovnega Visoka čast, da prodajajo stranišča Novih operaterjev za vstop na trg sanitarni težko dobavitelji, sprejetih pred davnimi 80% vodovodnih, kaj prodaja v Ukrajini je uvoženo Mimogrede, obrati za proizvodnjo visoko-razred sanitarnih armatur v Evropi ni tako veliko, se je mogoče prešteti na prste (za primerjavo, proizvodnja keramične ploščice so več deset tisoč podjetij). Zdaj, najprej, ko je domačega trga je bila zbiranje zagon, število potencialnih dobaviteljev je bila precej omejena, ne ukrajinski trgovci na drobno so študirali na svetovnem trgu in na svetovnih trgih so se obrnili svojo pozornost Ukrajini. Velike proizvodnje pošasti izbral vredni partnerji, da se brez tveganja lahko zaupate svoje izdelke. Danes vse resne sanitarni izdelki tovarne so svoja predstavništva v Ukrajini, zato novi uvozniki, ki zasvetijo željo, da sodelovanje s tujimi kolegi, pogosto ne - vse že "razstaviti". V zameno, ukrajinski trgovci, ki so si pridobile nekatere ugled v sodelovanju z nekaj Evropejcev, ki se poskuša razširiti število priznanih dobaviteljev, z namenom pridobiti konkurenčno ponudbo koristi in ustvarjanje lastne maloprodajne mreže. Kot je za proizvajalce in trgovce domačih vodovodne in uvozniki iz skupnosti neodvisnih držav, ki jih ponujajo zelo poceni izdelke posameznikom in gradbena podjetja, kot pravilo, posebna prizadevanja v trženje ne. Če operater poskuša razširiti paleto proizvodov, proizvajalec predvsem postavljen v določenem cenovnem razponu. Za ceno točke v vodovodne traja pogosto kupil položaj - CD (wc pokrovu rezervoarja). Cene drugih proizvodov in pribor (še posebej v zbirk in zbirk, lahko dobljeni z množenjem cen osnovnih dobrin za ustrezni faktor. Stavbe na maloprodajne cene na wc in kliče na samo možno je, da razvrsti vse sanitarni izdelki in njihovi proizvajalci in ponudniki v tri skupine. Prva skupina blaga v pogojno ime "gospodarstvo" je najcenejši segment uvoženih sanitarni v Ukrajini - od 50 do 100. o. To je predvsem proizvodnja znamke "Kolo" in "Cersanit (Poljska), "Jika" (češka Republika) in "Toprak" (Turčija). Druga skupina je najširši izbor ponuja izdelke razreda "standard" v cenovnem razponu od 100 do 150. o. Najbolj znanih proizvajalcev, ki jih zastopa ta trg skupine v Ukrajini - "Ido" (Finska), "Ifo" in "Gustavsberg (Švedska), "Roca" in "Gala" (Španija). In končno, elite in dragih modelov sanitarnih in stroški 150-200 v. o. in nad ponuja skupina "razkošje", . Proizvodi najvišje kakovosti in prefinjen design dostaviti na domačem trgu, predvsem nemška podjetja:" Villeroy &Boch ", " Hansa ", " DushoLux ", " Keramag ", " Keuco", itd ukrajinski vodovod, žal, še ne pripišemo koli od zgoraj navedenih kategorij, zaradi slabe kakovosti, ki je potrjena z ustreznimi cena do 50 iz. o. V močni ukrajinski operaterji so trgovanje večinoma uvažajo, sanitarna oprema so: "Carmen", "Unitech Bau", "Sergo", "Standard", "best Line", "Agromat", "Budmax", itd Ti velika podjetja, ki poleg tega, da neposredno prodajo blaga, ponuja strankam tudi široko paleto dodatnih storitev (oblikovanje, izračun kopalnic, montaža, popravilo in t. d. ). Zelo pomembno je, tehnologijo vgradnja vodovodne. Če naročnik zaupa procesu strokovnjaki (praviloma taki ljudje svetuje na samem nakupi podjetje-prodajalec), za trajnost in zanesljivost, je ne skrbi, da so zagotovljeni. Če delaš naključno ljudi, ni izključeno, negativne rezultate in nastanku te ali druge škode v bližnji prihodnosti (z terjatve že uporablja bo imel nihče). Sanitarni izdelki, proizvodnja - to je zelo zamudno in drago, zato je v zadnjih letih, na svetu je videl obsežnih trend o'poslovne združitve. Za krepitev svoje pozicije na trgu nekaj znanih proizvajalcev vlagati svoj kapital v oblikovanje velikih trgovinskih družb ali so prerazporeditve, ki dolgo uveljavljenimi podjetji. Na Splošno, danes, skoraj nič ni resno moti mirno in stabilno mir v svetu trgu sanitarni. V primerjavi, ukrajinski trg je precej dinamičen. Komentar operaterja "Malo ljudi gleda na enak izdelek sam razumeli, kaj je cena odstopa" Marina BOGDANENKO, Namestnik Direktorja podjetja "best Line": - Vodovod - zelo kompleksnega izdelka, kot proizvajalec in prodajalec. Za razvoj vsakega novega modela ponavadi traja več let (na primer, v zadnjih p'pet let, večji proizvajalci so se sprosti več kot dve povsem novi seriji materialov). Majhne izboljšave se pojavljajo vsako leto, vendar so nekoliko razlikujejo med seboj stare in nove izdelke. Kot je za potrošnika občinstvo, pred kratkim, je bilo Ukrajina dveh ločenih kategorijah: razred revnimi in bogatimi razreda. Danes aktivno je začel v obliki tako imenovanega srednjega razreda, ki se je prej'je visoke zahteve za kakovost blaga, in ki velja na sprejemljive stopnje. Podjetja, ki se osredotočajo svoje izdelke, da to skupino potrošnikov, danes tudi iskan. Moram priznati, da potrošniške kulture v Ukrajini se razvija zelo počasi. Nekaj ljudi, videli navidez skoraj enakih izdelkov, sebi, boste razumeli, kaj je cena, ki v nasprotju. Cena izdelka, ki ustvarja več pomembnih kazalnikov. Najprej, to je kakovost uporabljenih materialov (barve, Sijaj, moč lastnosti končnih izdelkov in t. d. ). Drugič, tehnološki know-how (na primer prisotnost poseben samočistilni premaz, ki ne dovoli, umazanijo, da se kopičijo na površini, strukturno različni sistemi vode odteče, itd.). V večjih podjetij in trgovin pristojni strokovnjaki so vedno jasno razložiti, da naročnik funkcionalne in oblikovne značilnosti različnih modelov, razlika v ceni, itd. sanitarni Trgu: raste v zvezi s latrine v zadnjem letu je bilo prodanih v Ukrajini vodovodne za skupaj okoli 70 milijonov. o. da 15-20% več kot leto, Kot je napovedal "Pogodb", v svojem zadnjem letu je pregled trga sanitarni (№ 26, 2001, člen. 22-24), in kaj se soglasno strinjajo, razgovor upravljavci tem trgu danes rešujejo s stabilno rast prodaje 15-20% na leto. Tako kot prej je trend počasne spremembe preferenc potrošnikov k bolj drago in visoko kakovostne sanitarne keramike, skoraj ostala razdelitev trga, ki jih proizvajalci prevladujejo relativno poceni, vendar visoko kakovostne izdelke iz češke Republike in Poljske (približno polovica vsega blaga). Domači proizvajalec (približno 20% trga), ki ga zastopa več deset tovarn, še vedno deluje, in ne toliko na domačem trgu, ampak trgih CIS. Zmogljivosti in geografija : Donetska Odesi zbiranje v Kijevu mnogi Napovedovali trend povečane naložbe v sektor je slabo, "ne gline le" zdi", da se ugotovi, da je priliv. Vendar pa obstajajo, seveda, in spremenite. Najprej, trg je postal tesno in izhod na njega težje. Zato, glavno orožje konkurence postane oster širitev območja s proaktivno, izračunane na učinek skozi leta, predlog nenavadno, Ukrajina zbirk in predmetov, kot so wc s funkcije, bide, Samovodska tuši, Jacuzzi z zvokom in otrok sanitarni sklopi. Za preteklo leto je bilo prodanih v Ukrajini vodovodne za skupaj okoli 70 milijonov. o.da 15-20% višja kot v letu 2000. Prodaja prevladujoč položaj na trgu je še vedno ceni sektor "pod povprečjem", čeprav se v zadnjem letu je bilo oživljanje v segmentu drage izdelke. Količinsko razmerje prodaje je, kot sledi: na wc in pranje strani donave predstavlja približno 40%, kopeli nakup pol toliko (20%), mešalni ventili in pipe so 15-20%, da zaprete seznam tuš kabine (10%), in "čist" izvajanje sodobni Zdraviliški kompleksi in pohištvo za kopalnice ne more biti imenovan uspešna zaradi nedostopnosti cene za srednji razred potrošnikov (5-10%). Na obseg prodaje visoko kakovostnih tujih sanitarni v Ukrajino, je še manj kot v Kijevu. O'objektivnih razmer zunaj kapitala, je taka, da ljudje, ki si ne morejo privoščiti dragih uvoženih proizvodov, zdi se, da je večina, zato, da se predmet "potrebe" (umivalniki in stranišča), večina tukaj se prodajajo poceni modeli domače proizvodnje (20-50. o. apiece). V regijah Ukrajine dostopni ceni je glavno merilo za izbiro. Nedavno pa so novi tendence: v velikih mestih - Donetska, Dnepropetrovsk, Kharkov, Odesi - želje potrošnikov so že začeli razlikujejo veliko različnih. Spreminjanje dinamike prodaja vodovodnih med letom takoj stojalo'je povezan z začetka in konca gradnje sezone - to je vrhunec povpraševanja. Veliko vlogo v procesu privabljanja strank ima oglaševanje, in veliko podjetij, na način, raskalyvanii lastnih proizvodov fit drugače. Izkušnje kažejo, da je najbolj učinkovit način za spodbujanje prodaje sanitarno inženirstvo opreme so naslednje: udeležba na specializiranih gradbenih razstave, oglasov v Časopisih in revijah, kot tudi izvirno delnic popusti in darila. Še posebej dragocena kupec je tisti, ki je prišel v trgovino, na priporočilo prijateljev, znancev, sorodnikov, sosedov in t. d. Informacije, ki se prenašajo s tem "živi" verige - najboljša reklama za trgovino, točka. Obseg: naši še vedno raje bela in železa v Največje povpraševanje, so še vedno z uporabo stranišča in umivalniki, bele in tradicionalnih oblik. Povprečna cena za te izdelke je okoli 100. f. Kot je za kopeli, jekla, litine in akril - cene za njih v pravilnem zaporedju (od 80. o.iz 100. o. in od 120 V. o. ). Ukrajinski potrošnika je težko izbere iz celotnega razpona iz litega železa model, ki razmišlja, da bi jih najbolj zanesljive in trajne. Na žalost, ta stari mit težko premisliti. Kosovni litega železa neprijetno prevoz, bistveno otežuje oblikovanje objekta in ne razlikujejo zaradi različnih oblik. Jeklo "korito" je lažje in cenejše, ampak jo ohranja toploto slabo, tako da se voda v njem ohladi hitro. Medtem akrilna kopalna kad je nesporno vodilni Evropski, ima veliko možnosti na konfiguracijo, barve, in je značilno večjo lahkotnost in odpornost na madeže. Vendar v Ukrajini, akril kupite v glavnem, samo mlade in premožne stranke so bolj pripravljeni sprejeti druge postopno nove predloge. Kupujejo in redka, medtem ko v Ukrajini bide. Pretihotapljeni pipe in drago kabine Dvigala, mešalniki, na žalost, precej pogosto (še posebej v primeru nenadzorovanega trgih), so predstavljeni v Ukrajini za tihotapili blago, ki je dvakrat cenejši kot originalni.. Napredno potrošniki zavarovati pred ponaredki, ki se nanašajo na salonov in trgovin (kjer najdejo vse potrebne armature za ceno 30 v. o. ). Med zanimive novosti lahko opozoriti, pipa s keramičnimi naprave za zaklepanje, ki, glede na proizvajalca, ki dovoljuje uporabo izdelek, ki za več kot 20 let brez izgube kakovosti. Poleg tega so cene v primerjavi s tradicionalnimi modeli, več kot 20-25%. O številnih prednosti prhe za širjenje nima smisla, da so shranjevanje uporabno prostor je resen argument v svoj prid. Vendar odvrača večina kupcev še vedno cena je najbolj enostavno steklo kabine stane kupca o 800. o. Bolj priljubljena plastika "italijanski" vzorcev na ceno 120-180 v. o.čeprav predvsem tuš kot potrebne vodovodne atribut, kljub temu, da se postopno povečanje prodaje, ki še niso trdno uveljavljena. Vpliv nenavadne predmete in mikroskopske velikosti kopalnice standard apartmaji. In ko že govorimo o vroče kadi, potem so tudi manjše število ljudi, saj skoraj vsakdo, ki bodo lahko za nakup tega uporaben izdelek cenejši kot 1000. o. Potrošniške kulture: kopalnica in WC postane kraj, kjer poudarjata, da je Število ljudi, ki obiščejo danes specializirane razstave je vsako leto poveča, ker ne samo strokovnjaki, ampak redni kupci postali bolj zanima lepe in praktične novosti. Ukrajinska kultura odnosa do kopalnice premaga "desno" faze in, upajmo, kmalu bo prišel bliže, Evropske tradicije in norme. Postopoma kopalnica ni več preprosto področju higiene, postane udobno in prostorno sobo, kjer ljudje lahko sprostite in lajšanje stresa, tako kopalniške opreme zahteva zanesljive rešitve. Absolutni harmoniji s sodobno funkcionalnost in privlačne estetiko, so zahteve, preden'so danes najbolj intimno, zraven je spalnica, soba, hiša. Ni veliko časa je minilo od takrat, ko to še ni bilo, tudi o nekaterih minimalni design kultura - mala materialnih sredstev, ki so bila označena kot trg in varstvo potrošnikov. V Sovjetskih časih so bili ljudje res vesel, ko so bili sposobni, ki imajo preživela 2:00 v čakalno vrsto, "zgrabi", ki dolgo pričakovano žerjav ali pokrov wc. Kakovost in estetske lastnosti v teh okoliščinah to ni važno, ker izbrati je bil v vsakem primeru, ne kaj je. Na srečo, sodoben trg ponuja tako široko paleto izdelkov, ki včasih brez nasveta zdravnika specialista in mogoče zamenjati. Ključnega pomena za pravilno oblikovanje trading point. Sodobni kupec ne želi le, da pogled na vodovodnih, ampak tudi, da je, da test najljubši izdelek. Ko v trgovini so nekaj resnično kopalnice z pripravljeni ohišje in vgrajena naprave, izbira postane bolj razumljivo in privlačno v primerjavi z ločeno izkazuje diskretnih elementov sestava. Seveda, podjetje-prodajalec, ki se ukvarja hkrati prodaja 10-15 blagovne znamke, ne morejo prikazati celoten obseg, potem pa pridejo na pomoč katalogi in brošure. Outlook: rast prodaje tuši in pribor za takojšnjo obeti na trgu, glavni operaterji ne napovedujejo pomembne spremembe razmer na trgu, sanitarni tehniki, vendar prednostne naloge povpraševanja potrošnikov že "prokleivayutsya". Na primer, strokovnjaki napovedujejo lepo prihodnost tuši, saj to je najbolj uspešna alternativa okoren in majhnih kvadratnih kopeli v naše majhne kopalnice, v kateri boste morali strpati veliko pomembnih in koristnih predmetov. Ne bo ostal na stran in večnamensko kopalniške opreme različnih barv in oblikovanje (brisačo, stojala, stojala, nosilci, papirja, držal, milo jedi, luči, ogledala in še veliko več). V vsakem oglaševanje, katalog Evropskega proizvajalca določeno recepti odlična kombinacija posebnih zbirk kopalniško pohištvo in dodatki, s teme ali drugi stroji in druga oprema za vodo, ki močno olajša kupcem postopka izbora. Tudi v svetu so v Modi baby kopalnice z ustrezno napeljave. Čeprav za slabo angleščino potrošnikov je še vedno eksotična, v prihodnosti, morda bo stanje spremeni. To lahko prispeva k vzpostavitvi v Ukrajini proizvodov Kitajski proizvajalci z njihovo tradicionalno nizke cene in sprejemljive kakovosti. Komentarji subjektov, "mi je zanimivo serijo otroških sanitarni izdelki" Ruslan KISELEV, Vodja trženja ukrajinskega predstavnika urada podjetje Sanitec KOLO : - To leto je zaznamovala dejstvo, da vseh svetovnih proizvajalcev sanitarne keramike, ki so dvignili cene, ki jih 2-12%, 6, zaradi Evropske inflacije. Na ukrajinski trg, ni zelo prizadeti, čeprav nekatere cene konice še vedno opaziti. Vse v vsem, je ekipa, ki je igral v sanitarni izdelki na trgu v zadnjih nekaj letih, ostala nespremenjena, v sestavi. "Sanitec KOLO" ponuja danes ukrajinske potrošniki sedem vrsto keramike, sanitarne keramike, usmerjene v različne stranke razredov. Poleg tega smo poskušali dodati v vrsto nekaj novih. Na primer, letos smo imeli zanimivo serijo otroških sanitarni izdelki, za katerega je značilna nenavadno, svetle barve, igrača obliki. Čeprav mnogi verjamejo, da te pridobitve neumno podjetništvo. Nismo tako velik vložek v delo na tem kolekcije, ampak mislim, da bo v bližnji prihodnosti interesu otrok v razponu od bogatih kupcev bo rast. Ukrajina, po mojem mnenju, v primerjavi z enakim Rusija, nima več ambicioznih in strokovno opremljeni demonstracijski razlogov. Tri ali štiri glavne vodovodne trgovina je vse, kar se lahko pohvali Kijev (o razmerah v regijah, sploh ne govorimo). Očitno je, da ne morete prodati wc vrednost 200 v. f. z kartonov na Bazar. "Na trgu kapitala je postal prihaja močan podjetja iz regije" Sergej PETRENKO, vodja prodajnega Oddelka podjetja "Unitech Bau" : - Za sedanjost sanitarni trg je značilno postopno pečat obseg v vsakem cenovnem segmentu povečala konkurenca med blagovnimi znamkami, v isto kategorijo blaga, in gostoto predlogov v istem cenovnem skupina, ki ima za posledico majhno znižanje cen. Nove tendence se lahko imenuje in da je trg kapitala postal prihaja močan podjetja iz regije, ki se je pojavila in postali voditelji stran od kapitala - v Dnipropetrovsk, Odesi, itd. (pojavil v Kijevu je primerno zastopanje - "Beli kvadrat", "Kashtan", "Vedaproekt" itd. ), Kot pravijo o izumrtju gradbeni boom v Ukrajini (in zlasti v Kijevu) zgodaj, je mogoče uveljavljati z zaupanjem, da je zanimanje za kakovost vodovodne se kaže precej še za najmanj pet let. "Povprečne donosnosti na trgu za leto 2001 zmanjšal za 4-5%Denis VASILENKO, vodja Oddelka za trženje in oglaševanje JSC "Standard": - vsako leto operaterji na trgu vse bolj težko zaslužiti denar. Neprekinjeno cenovne vojne za posledico nižje marže na tradicionalnih vodovod - povprečne donosnosti na trgu za leto 2001 zmanjšal za 4-5%. Ne nazadnje vlogo v njem igra Shuttle dostave sanitarni izdelki, ki Jih podreti cene in škodi legitimno trgovci, ki si prizadevajo za razvoj trga, vlaganje v izbor, storitev, promocija blagovnih znamk. Tradicionalno visoko kakovost zagotavlja priljubljenost španski sanitarni. Med novosti je mogoče opomba pojavila relativno pred kratkim na ukrajinski trg blagovne znamke GALA, svoje razlika - modelov, razvitih na podlagi dolgoročnih analiza preferenc potrošnikov. Lani v polni veljavi razglasi sebe in domači proizvajalec, LLC Dneprokeramika", kjer so italijanske oprema je izdelana iz visoko kakovostnega interceramica, ki jih danes lahko tekmujejo s številnimi uvoženega blaga v kakovosti, da ne omenjamo ceno. Med značilnosti tega leta, je bilo vedno večje povpraševanje za prhanje, postopoma prehodu iz kategoriji luksuznih dobrin v kategoriji potrebne dele sodobnega doma in office. "Kot Svet podjetnike-začetnike: da bi se hitro denar na ta posel, je malo verjetno," Gennady LELCHUK, Direktor podjetja "Sergo-Pobut": - Kupna moč v zadnjem letu ni povečalo, zato pričakujte nekaj noro povpraševanje po dragih skupina sanitarni izdelki, ki mi že več let, to bi bilo narobe. Vendar pa huda cena utemeljuje ne le visoko kakovost paleto izdelkov, ampak tudi strokovno osebje, velik razstavni prostor, odlično storitev in t. d. (in vse to zahteva določene finančni odhodki). Med novosti je mogoče opomba stranišča z napredno možganov, športne značilnosti bide, kot tudi z mehanizmom za avtomatsko odpiranje in zapiranje (pokrov ne pade z značilno zagrmelo, in počasi in tiho rabljene). Vroče kopeli so tudi nenehno nadgradnjo. Tako, na primer, se je pojavila nameščen v vaš izdelek, posebna ozvočenje. V Kijevu, več kot sto majhnih trgovin, vendar niso zahtevali. Po mojem mnenju bi bilo treba, približno dvajset, ampak velike, - z veliko paleto dobro usposobljeni prodajni svetovalci in predloge za oblikovanje, načrtovanje in namestitev. Moramo spoštovati potrošnikov in potem dolgo pričakovani prijeten rezultati ne bodo vas čaka. Vendar pa, kot je Svet podjetnike-začetnike, ki jih lahko dodate, da bo hitro denar na ta posel, je malo verjetno,. Uspeh gre pripisati samo tiste, ki so jasno opredeljene v smeri dejavnosti in načel dela, kot tudi ležaji v kategorijo potencialnih uporabnikov.
VIR: Galytsky Kontrakty

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика