вторник, 21 января 2014 г.

Skrivnosti teksturirane površine

On ne meni, sam za ustvarjalne ljudi, vendar pa ustvarja popolnoma edinstven med'karieri. To je pametna kombinacija navidez nezdružljive stvari in pogosto daje zastarel stoletja stvari, second life in povsem novo branje.

On, ki ne spoštujejo moda, on predlaga.

On je pravi mojster svoje obrti, ki je prepričan, da je glavna stvar v svojem poklicu je opazovanje in trdo delo.

On je neprekosljivo dekorater Marat Ka.

- Marat, ste strokovnjak, arhitekt. Vendar je kljub temu arhitekture ne, vsaj v Rusiji. Zakaj?

- Arhitektura je kompleksna znanost, ki zahteva izobraževanje, ne samo arhitekt, ampak tudi stranke. V Rusiji, delo arhitekta nekoliko spominja gverilske vojne. Precej pogosto, kulturno in moralno raven stranka ni tako visoka, kot je raven blaginje. In arhitekt morala preživeti s stranko, veliko časa. In nisem prepričan, da sem želite komunicirati s takim ljudem dolgo časa. V tujini še naprej delati kot arhitekt. Oblikovanje klubi, gledališča, restavracije, hoteli... V Rusiji, kot sem storiti več zanimivih stvari, kot arhitekture. Nisem oblikovalec, sem dekorater. In jaz sem srečen.

- Zakaj ste vzeli to?

- Moderno arhitekturo ne obstaja - to je moje globoko prepričanje. Ona je zapustil, je umrl... moje mnenje je, da danes arhitektura že povedal vse, kar sem lahko. Tako sem izbrala dodelavo materialov. Res uživam, kaj počnem. To lahko storite doma, v garaži ali pred kamero. Na Zahodu ljudje so sposobni za delo z rokami. In ruske aristokracije vedno hrepenela po tem. Ne morem, da sem se aristocrats, vendar sem lahko kladivo, žeblji, za šivanje, kuhanje. To ne pomeni, da jaz, ampak saj veste, kako je.

- Kakšne so vaše dejavnosti?

- Jaz ne le zdravljenja, ampak tudi barvo, testiranje materialov, certificiranje... Vendar pa, zadnje - med mojimi prijatelji.

- Vi ste poklicani, strokovnjak na površinah. Površine delo?

- Delam z zadnjo plast, ki se odpre oči. To je asociativnih, je odvisno od tega, kako se počutite v notranjosti.

- In ali imate najljubši materiali, barve?

- Št. Kot pri vseh glasbenik, obrtnik ne sme svoje najljubše melodije. Violinist ne rečem, da mu je všeč Chopin in Čajkovskega. On je samo igra... dobro ali Slabo.

- Vem, da ste v povpraševanju na Zahodu. Nikoli ne misli, da ostanejo tam?

- Sem živela v Ameriki, vendar vrniti. Žena je odklonil, da bi tam živeli in smo šli. Ni bilo čudno migracije. Prišel sem, da je Rusija na Zrelih let.

- Kako dolgo?

- Približno šest let nazaj. Tukaj sem potreboval več. Poleg tega je zanimivo.

V Moskvi 32 inter'karieri glossy revija. V Ameriki, se zdi, p'pet ali šest. Rusija, ki se gradijo. Vendar pa je v naši industriji, pa je problem. VGIK daje skupaj z igralci in Režiserji, filmski kritiki, Inštitut za Literaturo in literarne kritike. In arhitekturni kritiki niso. Potrebujemo strokovnjake, ki strokovno razložiti, zakaj je v Moskvi, je potrebno uporabiti granit in hrast, in ni prinesel iz Italije marmorja, ni primerna za naše podnebje. Zakaj steklo ni primeren za Rusijo. Zakaj Ozadja za nas ni zelo dobra in nekako barve bolje.

- In kje se počutite bolj udobno živijo in delajo v Rusiji ali na Zahodu? In zakaj?

- Še vedno povsem. No, kje sem. To resno. To je moje stališče, moj odnos do življenja. To je res tako.

- Kako dolgo ste odkrili njegovo željo za lepoto?

- Ne vem, ali si prizadevajo za lepoto, sem samo to, kar ljudje želijo... In lep-grd - to je zelo sub'objektivno.

- Kaj je lepota?

To je zelo težko vprašanje. Zame je lepota v stvareh, ki se odlično narejen. Na primer, drevesa'lesene ure. V stare avto v mehanizem. V subtilnosti za elektrotehniko, v kombinaciji z čustva uporabo. Za mano je lep. Koliko zlata, če je to potrebno, ni pomembno. Za mene, lahko lep majhne stavbe 20 cm. m, odlično meša s pokrajino in uporabniku prijazen. Jaz, na primer, je v Berlinu videla zelo lepe galerija, ki je v celoti izdelana iz kovine in stekla...

- Ustvarjalnost?

- Ustvarjalnost - to je tisto, kar počnejo, Balalyk. Sem ne počne delo, delam. In to je težko delo.

Vendar vam ponujajo rešitve, da nihče ne bo ponudba...

- Da, ker sem posameznika. Mislim, da ves svet bi se posamezniku.

Kako do ideje?

Ne vem. Ljudje, ki pridejo v moj Studio, pogled na lestenci in se ne zavedaš, da je to, če... pred Kratkim sem ti zelo dobro in častno arhitekt mi je in me vprašal, kje sem kupila te luči. Njegova stranka je hotela isto. Izkazalo se je, da nihče ni mislil, da je bilo enostavno ulične luči... Smo samo zelo inattentive, v živo, brez povečevanja njegove oči v nebesa, ne želijo na svojih nogah.

- To je, da ne edinstvene stvari, samo biti pozoren?

- Seveda. Nisem izmislil. Sem mojstra, ne izvajalca. Slikar...

"Potem pa visoko strokovno... Kako okrasite svojo hišo?

- Nikakor ne. Živim v starem dvorcu, je XIX. stoletja. In to je stanje, čevljar brez čevljev (se nasmehne)... Kot kuhar, lahko kuhamo? Kaj lahko storim? Menim, da če arhitekta ali inter'er-oblikovalec sam naredi stanovanje ali hišo, je prvi znak nesposobnosti. Ko je dela s strankami? Na primer, pravkar sem nimate časa.

- In kaj potrebujete za udobje?

- Knjig, delavnice, tišina... Banalen stvari.

In še, morda, nekaj edinstvenega v vašem domu?

Moji zbirki. Imam zelo veliko zbirko Orientalskega slikarstvo, eden najboljših zasebnih zbirk. Poleg tega Vzhodu ne pomeni, Musliman. To je predvsem gruziji, madžarski slikarstvo, seveda, obstaja Islamska, vendar je stare sličice. Sodobna mi ni všeč. Pobral sem izdelane knjige, tako imenovani pesmi. Imam veliko zbirko starih orodij, stare okvirje. V Rusiji, morda, za vse. In v Ameriki - zelo znana zbirka lutke in vintage igrače.

- Kam vas vodijo?

- Jaz ne store, jaz ga uporabljajo.

- Je kaj v vašem življenju projekta (morda celo več), ki bi jih želeli izvajati v Rusiji, ki še niso bili izvedeni?

- Bolnišnice,'zapora, uradni javni hiši. Naredim veliko nezakonito bordelih po vsem svetu, in uradni še ni, vendar pa zelo zaželeno. Ampak verjetno bi se rad v bolnišnici. Nekaj obshestvennogo, družbeno koristno...

- In kaj bi vaš bolnišnici je bil drugačen od drugih? Po vsem, to ne sme biti enako kot vsi...

- Ne bi bilo dobro. Tam bi rad, da pridejo nazaj,... (Smeh) mimogrede, Ja...

In mogoče, res, da ne bolnišnici? Morda, potem, domov za starejše? Da, to je resno vprašanje... jaz še vedno mislim, da...

Na Splošno, je pojem "udobje". Vsi ne morejo živeti v skladu z zakoni narave. Živimo v kljub. In različen od drugih bitij, ki so fizično nezmožnost živeti, zato poskusite ustvariti popolno udobje. In moja naloga kot dekoracijo storiti, njegova druga, ki je primerna za določeno uporabo. Drugače je za vsakogar. Po mojem mnenju je idealno, če sproščeno. Kaj je idealen odnos? To je, ko tiho, ko se ničesar in nikogar nadležno. Tudi v inter'Yeri.

- Če se ne motim, v svojih projektih, ki jih raje skrij čudes tehnologije, zlasti TV...

- Da, to je pravica. V mojem inter'Arah boste komaj glejte TV, vtičnice, stikala, itd.,

- So slabo?

- Št. Jaz to s pomožnim'izjeme razlogov. Nove stvari zelo hitro rastejo stare. Nato staranja časa, da upočasni bistveno. Kot je napisal briljantno Grafikon-SVL, "človek začne svojo pot do smrti, takoj ko je bil borned... On začne starati.

Tehnika je najbolj znan v napredek stvar. In, praviloma, je takoj dobi starejši, kot samo z'se na policah, in celo bolj, ko dobi za naš dom. Comp'udarniki pravijo, da je moralno zastarela in bi dodal, da postane zastarela in estetsko, preveč, tudi v high-tech inter'Yeri. Vendar ne moremo prenehajte z uporabo, ali pa, na primer, da bi stare TV... Čeprav ne morete si predstavljati, kako dobro bo videti tudi v sodobnem inter'Yeri, vendar pa kažejo, bo slabo...

Njegov glavni namen pa je dobro pokazati.

To je razlog, zakaj sem raje tehnika skriti. Tako lahko enostavno spremenite, da se bolj kot nalašč, in to ne bo vplivalo na inter'Yeri. Ste tudi vi med'jer ne za dan, in še ne leto, ampak za življenje. Dobro inter'jer večno. On ne spremeni.

- Kaj je povzročilo vaše zanimanje, da se na televiziji?

- Priložnost, da naredimo tisto, kar sem naredil v resničnem življenju.

- Dodatno priložnost, da se zavedajo sami?

Jaz že dolgo časa sam izvaja. Jaz sem dolgčas... jaz sem eden od tistih fantov, ki niso p's pivo, ne navijali za nogometno ekipo, ne lov, ribolov, ne sedeti na znamkah. Tako je TV za mene je bolj za hobi, čeprav, seveda, to ni povsem res, ker je moj hobi je unprofessionalism. In prišel sem na to, kaj počnejo na TV, tako profesionalno kot za delo.

- Če vam odkrito spregovorijo o svojih skrivnosti, tako v smislu strokovne ljubosumje ne poznajo, da si?

- Absolutno. Vedno sem želel, da študenti presegel učitelj. Vendar, žal, to ni zgodilo. Ker je glavna stvar v vsako stvar, ki je osebnost, ne za natančnost, učinkovitost, ne navzgor.

Tatjana Zelenova

Vir: Inter'EP na zagorod. spb. ru

Vir: www. eremont. ru

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика