среда, 21 мая 2014 г.

Omejitev je 1000 hryvnas na kvadratni meter... 2006-11-09 11:25:23

Gradnja in rekonstrukcija.








Omejitev je 1000 hryvnas na kvadratni meter...
2006-11-09 11:25:23

Vladimir Rogov (33), soustanovitelj blagovne omrežja "Svojo sobo" (BC, Kijev) Izobrazba: diplomiral Bauman. Bauman (G. Moskva); ruski Akademiji za zunanjo trgovino, Moskva); MIM-Kijev. CT're: 1993 - soustanovitelj maloprodajne mreže na prodajo talne obloge; od leta 2001 je soustanovitelj trgovina network "Svojo sobo". Družinski status: poročen, ima dva sinova. Hobiji: tenis. "Portret" družba je Prva trgovina "Svojo sobo" ustanovljena leta 2001 Omrežja je specializirano za trgovino blaga za inter'notranje zadeve - talne obloge, zavese, Tapete, kopalnica in spalnica tekstilne. Trenutno mreža je sestavljena iz 7 trgovin in 2 franšize. Država - 213 ljudi. Prihodek od prodaje v 2002 - 620 tisoč kvadratnih m talnih oblog. - Kolikor vem, je pred kratkim ste bili usposobljeni v Belgiji in Švici. Potrebujete? - Najprej sem končal program usposabljanja Master of Business Uprave v Mednarodni management Institute (MIM-Kijev). Program zagotavlja usposabljanje v teh državah, ki vključuje predstavitev različnih podjetij, dva tedna seveda takih poslovnih disciplin, kot "Človeški viri", "Storitve kupec" in "vodenje Projekta". Čeprav program neposredno ne površino'povezani s profilom naše podjetje je zelo pomembno za nas pristopov, ki direktorji različnih podjetij uporablja v strateški razvoj poslovanja. Za mene je odličen primer podjetja, PepsiCo (mimogrede, na veliko načinov, je, ki se uporablja za naše podjetje), več kot 50-60% prihodka od prodaje, ki zagotavljajo pijače in čipi. Ampak na new York stock exchange PepsiCo, ki se pojavi kot pijača proizvajalca. Če podjetje je bilo kotirajo na borzi kot proizvajalec čipov, morebitne spremembe v računovodskih kazalnikov, ki bi vplivala na tečaj delnic več negativnih kot v tečaj delnice družbe, ki je postavljen v pijače sektorju. - Kaj vam je to? To je verjetno boš prišel ven z njihovimi deleži v svetu dražbi... - No, seveda. Vendar sem spoznal, da je nemogoče, da oceni poslovno le z vidika donosnosti in promet. Pogosto ni preveč pomembno, na prvi pogled, dejavniki, ki bi lahko imele večji vpliv na vrednost podjetja od plače, prodaja, itd. In še, kako ga je mogoče uporabiti za vaše podjetje? - Sedaj podjetje, ki obstaja v obliki LLC. Ni izključeno, da se čez nekaj časa bo pa v PEKEL, bodo postali javni. Glede na sedanji razvoj trgovine, bi bilo domišljavo trditi, da smo ta trenutek, ko se bodo začeli takoj uporabljati tuje izkušnje. Vendar smo se učijo razmišljati strateško, na perzijski-pective. Tukaj je še en primer Švicarskega podjetja, ki proizvajajo ur Raimondweil. V zgodnjih 70-ih, ko je ustvaril blagovno znamko in razviti strategijo, ena od strank, podjetja, je povedal njegov lastnik: "Nikoli ne gredo na kompromis s kakovostjo". To načelo je pomagalo podjetje prevzeti vodilni položaj v svojem segmentu. Čeprav, glede na število proizvajalci gledajo v Švici, z bogato zgodovino in izkušnje za razvoj, je bilo izredno težko. To načelo se trudimo, da velja. - Izkaže se, da je pred pripravništvo ga ne bi? - Je nadaljevala. Ampak jasen strateški vrstico ne obstaja. Zdaj začetku nepopustljiv pristop k vprašanju kakovosti. - In kaj so različne metode poslovanja na trgu talnih oblog v Zahodni Evropi in v Ukrajini? - Na Nizozemskem in v Belgiji že zgodilo toga segmentacije, tudi specializiranih podjetij. Nekaj podjetij le trgovini za blago povprečnih cen skupini, drugi se osredotočajo na poceni proizvodov, tako imenovane "low end", itd., V Evropi specializacijo poglablja vsako leto. - Kako so ista podjetja, ki prodajajo poceni blago in pojdite na "kompromis s kakovostjo", da tekmujejo z isti stavbi, supermarketih? Res, v teh trgovinah tla nimajo dobre kakovosti. Vendar pa podjetja, ki so specializirani v poceni blago, imajo razvejano mrežo trgovin. Na primer, v omrežju Kwantum vključuje več kot 100 trgovin, ki delajo v diskonti in trgovino, talne obloge, zavese, barve, posteljnina, Ozadje, itd., Zaradi velikega obsega omrežja, podjetje prihrani na stroških. Tako da si lahko privoščijo, da ponujajo nizke cene in namestite nizke marže. Ne oklevajte, da si je in naročil zbiranje odpadkov materialov, vključno z nizko kakovost. Poleg standardnih popuste Kwantum na 2000 kvadratnih m izbor linolej je veliko širša od standardne DIY trgovina. Kljub družbe za določanje položaja v nizko cenovnega, Kwantum v zadnjih dveh letih močno izboljšala notranjo organizacijo svojih trgovinah, bolj usposobljen in usklajen umestitev blaga. Nazadnje, v letu 2000, v trgovinah vladal zmedo. Morda so bili prisiljeni "up" in da v Belgiji in na Nizozemskem začela upadati kazalniki gospodarskega razvoja. Na primer, v letu 2000 se je stopnja brezposelnosti v teh državah je bila skoraj enaka nič. To je zdaj dosegel 7-8%. - Izbor tega omrežja je zelo podoben obseg trgovin. Katere izkušnje boste uporabili, ko izberete obliko trgovine? - Se predvsem na Evropske trge, vključno z Kwantum. "Ampak za nastanek trgovine "Svojo sobo" si delal v eni od ukrajinski maloprodajna podjetja. Je svoje izkušnje, ni koristno? - Imaš prav, v primeru. Nekaj osnov za poslovno usposabljanje, avtomatizacija trgovanje procesov, logistike, lokacije, shranjevanje in prikaz - smo (Socrates. - Auth. ), Pridobljene na preteklo delo. Nekaj, kar, seveda, je, da se znova sama. Menim, da so pridobili dobro ", intuitivno" izkušnje v mesto, izbor in predstavitev v trgovini. - Primer le Belgija in Nizozemska. V drugih državah, izkušnje, trgovci na drobno, ne potrebujete, da se naučijo? - Tam je majhen preizkus študija ameriškega trga. V Združenih državah amerike na gradnjo trgu prevladuje verige gradbenih trgovinah Home Depot. To je seznam 100 največjih podjetij v državi. Vendar v mnogih državah in specializiranih podjetij, ki "držite" znaten tržni delež v prostem podjetja. Verjetno je razlog za to je, da kupec je zelo pomembno storitev na nakup dodelavo materialov. In DIY trgovin slabše v tej specializiranih trgovinah na drobno. - Nekatere nove tehnike, ki se bo predstavil z uporabo rezultatov v praksi? - Samo ocena storitev za stranke. Po mnenju večine ukrajinskih podjetnikov, to je del posla ni mogoče meriti v številkah. O storitvi, govorijo le na Splošno. Izkaže pa se, da storitev, ki bi lahko in bi morali izmeriti, tako kot dobiček, dobičkonosnost, itd. - Ja? In v kaj enote je mogoče izmeriti? Je relativno število. Ocenjena pomembnost en ali drug dejavnik za kupca, - cena, oblika, hitrost dostave, stabilnost, kakovost, itd. Za izvedbo anket, in stranke na 10-stopenjski lestvici razumeti pomen nekaterih značilnosti trgovine. Podatkov, ki se obdelujejo, na njihovi osnovi je narejen za povprečnega sliko. Uporabili smo ta metoda se ne uporablja. Mimogrede, bo usmerjala nazorni primer odnos ukrajinski poslovneži na vprašanja storitev. Pred kratkim sem prišel v eno ugleden Banke. Kako mislite, katerih avtomobili so najboljša mesta in za tiste avtomobile je Parkirišče, ki je poleg Banke? - Sodeč po vaši ton, lahko si predstavljam, da upravljanje Banke. - Pravilno. In če je po', da gredo na časopis PODJETJA, katerih avtomobili so stoji na vhodu? - Imamo sistem, ki je drugačen. Na območju podjetja je Parkirišče za osebje. In na vhodu v vrata podjetja, lahko dajo svoj stroji za vse stranke. "Vendar je najboljše mesto, je verjetno ne za stranke. - Seveda, posebne plošče "Kraj za stranke," št. - Vseeno, vendar, žal, kulturo opravljanje storitev v Ukrajini je slabo razvit. Ker pojem "stranka je kralj" ključni za vsako podjetje. "Ampak, mimogrede, mnogi poslovneži so mnenja, da je izraz " stranka je vedno prav" ni povsem pravilno in pošteno... - In če king vedno prav? Bistvo je, da stranka pravice kot kralj. Seveda, na zadovoljstvo stranke želje so, da uporabite zdrav razum. Vendar politika podjetja mora biti zasnovana tako, da odjemalec se počutil kot kralj. V času pripravništva sem videl konkretnih primerov dejansko metode dela merjenje orodja, in ne le teoriji. - In kako v prihodnosti, da preverite učinkovitost teh študij? - To je potrebno za izvedbo ankete strank in top menedžerji o tem, kaj kazalnikov podjetja menijo, da so pomembne. Rezultati so v primerjavi, in prilagoditev podjetja. Te študije se izvajajo občasno, povedati, vsak četrt ali pol leta. Če s časom misli upravljanje in stranke začeli tekmo, to pomeni, da je podjetje pravilno nastaviti prednostne naloge. - Spremembe na posebnosti ukrajinsko podjetje, ne? Ni spremembe. Drug sklep, ki sem jih naredil v procesu učenja, potrošniki po vsem svetu govorijo o isti. Ne držijo posebne preiskave storitev? Po vsem, vaše podjetje je že uspešno deloval, je pokazala pozitiven ROI. - Dokler, seveda, lahko storite brez raziskovalnih storitev. Toda konkurenca se povečuje. Samo tiste, ki uvaja nove napredne metode za upravljanje. Večje konkurence za leti "strah" mnogi poslovneži. Kaj točno to pomeni za trg, na katerem delate? - Je kvantitativne in kvalitativne rasti prodajnih mest. Ukrajinski podjetja se trudijo optimizirati in povečati paleto izdelkov, izboljšanje storitev (enako, kot je naša). Plus Ukrajina aktivno zainteresirani v Zahodni trgovanje omrežja. Glej, kaj odziv vam ne ustreza? - Ne točno. Kaj, na primer, da so pred konkurenti z vidika uporabe blagovne tehnologije? "Mislim, da..." (Razmišljanje. - Auth. ), Vsi vgrajeni v drugih trgovinskih mrež, in smo jo uporabili. Sploh ne vem, kaj naj rečem. Kaj, na primer, smo zaostajajo? Druga podjetja so trgovine večje kot pri nas, vendar so prisotna več blagovnih skupin, ki mi ne. Vendar pa v segment, v katerem smo specializirani (lepljena tla), niso slabši kot drugi. - Ali je treba za ustvarjanje velikih trgovin in razširiti paleto drugih vrst gradbenih materialov? - Za našo obliko, da to ni potrebno. Specializirani smo za prodajo blaga za inter'notranje - "oblačila za sobi". Od tod tudi ime blagovne znamke omrežje in cen. Smo umeščeni v sredini (tik nad in malo pod njim) cena segment. Tako je razlog, zakaj sem govoril o tem, da mi ne gredo na "kompromis s kakovostjo". Za naše območje je dovolj izbrani obliki zapisa (600 kvadratnih metrov). Vendar smo negovati načrtov ustvariti blagovno znamko omrežja "Svojo sobo" trgovinah z drugačnim imenom. Na primer, lahko se odpre trgovina z območja 1, 5 tisoč kvadratnih m, trgovina samo za kritje tleh z zelo "napredno" območju. - Kaj Zahodni trgovanje tehnologije, ki jih že uporabljajo v praksi? - Mnogi Zahodni omrežje izvajanje trgovino z osebki t.i. "kupon" trgovina. Ta metoda je najbolj razširjeno v Združenih državah amerike. Mislim, da ta trend se je pojavil v 90-ih letih prejšnjega stoletja. Z vse večjo konkurenco, podjetja so bila prisiljena razširiti svojo ponudbo, in to vedno vodi do višjih stroškov. "Kupon" trgovina lahko bistveno povečati paleto izdelkov, ki predstavljajo, da je na relativno majhnem območju, je bolj učinkovito upravljanje zalog in se izognili denarnih pozicij. Primer: v verigi 100 trgovin, bi bilo treba dati 100 zvitkih, linolej (to je samo eno mesto v ponudbo). Je trgovin, ki bo prodal "" roll okoli 3 mesece. Če obstaja le vzorec in roll "visi" o razdelitvi park, ki se bo izvajala v približno enem tednu. Rezultat je povečal prihodek od prodaje blaga, vključno z zmanjšanjem zalog. - Teoretični primer. In kako dejansko povečuje prihodek od prodaje blaga? - To je težko reči. Verjetno dvakrat. - Kolikor vem, ga je začel v praksi to metodo prodaje lanskega leta. To je bil uspešno uporabo izkušnja Zahodne trgovci? - Rezultati dokazujejo, da smo prava izbira. - Potrdite specifičnih podatkov... - Glavni kazalnik - donos na kvadratni meter. Sergej Voitenko, Direktor družbe " Agromat", v pogovoru z vami (glej POSLOVNIH # 29 21. julij, 2003 - Ed. ) Je dejal, da je na ta kazalnik ni izostren. Ampak, sodeč po ekonomske značilnosti trgovine na delo, ki ga je vzeti v račun. Tako kot smo. Zdaj v našem omrežju mesečni prihodki v različnih trgovinah od 500 do 1000 UAH. 1 sq m - V povprečju, koliko listov? - Jaz ne bi rad, da delite te informacije. Jaz bom samo rekel, da se je prihodek manjši od UAH 500. 1 sq m dobička, ne pokrivajo fiksnih stroškov (najem, oglaševanje, plače itd.). V naših trgovinah z "kupon" trgovina vrednost tega kazalnika (povprečna), ki niso slabši kot v bazo trgovina s celotno zaslon blaga. Težave primerjave je, da se je prihodek od prodaje je odvisen od lokacije trgovine. - Posledično vrednost trgovina na drobno prostor v "kupon" in navadne trgovine primerljivi. Ali je potrebno v tem primeru za izvajanje trgovino z osebki? - Za investitorja je glavni pokazatelj uspeha je donos (ROI). To je razmerje med dobičkom in naložbami. Na primer, trgovina na drobno točko zavzema površino 100 sq m Številke za klic naših trgovinah... - Želim vam dal primeri iz svoje prakse. - To je vprašanje, poslovna skrivnost, zato lahko deluje le blizu realnosti podatkov. Izpolnite naš blago trgovina s površino 200 kvadratnih metrov, morate porabiti približno $ 50 do 60 tisoč evrov (vključno s stroški za opremo in dekoracijo trgovine). Na primer, povratne informacije od 1 kvadratnih metrov v it - 100 evrov na mesec. Mesečni prejemki, ki je za okoli $ 20 tisoč evrov, dobička (dobiček brez fiksnih stroškov), je približno 25-30%, da je $ 5 tisoč Dobičkonosnost (brez stroškov) - 8, 5-9% na mesec. Mreža 5 trgovinah bo treba popis za okoli $ 300 tisoč Recimo, da je ena trgovina je normalno, drugi trgovinah na drobno prodajajo blago predvsem na vzorcih. Njihovi prihodki manj - približno UAH 400. 1 sq m Vendar teh trgovin je preživel na oblikovanje zalog od sile $ 10 tisoč Zato je njihova donosnost NALOŽBE bo veliko višja. - Kako donosnost NALOŽBE v vašem "kupon" trgovinah višja kot v trgovinah? - Določene številke za klic ne želite, ampak "kupon" trgovina donosnost dvakrat. Mimogrede, mnogi ukrajinski trgovci tal, ki zajema tudi izvajanje trgovino z osebki. Nekatere trgovine delo na "kupon" shema, druge, v mešanici proizvodnje je predstavljen tako v zvitkih in v vzorcih. - Kaj je optimalno shemo v poslovnem okolju v Ukrajini? - Velika območja "roll-kupon" prodaja zavarovanje je najbolj primerno. Za primer bomo odprli trgovino s površino več kot 1 tisoč kvadratnih metrov, ki bo uporabila mešano zavarovanje. Mimogrede, v vaš dom trgovina (700 kvadratnih metrov) že izvajajo "kupon" trgovina. V drugih trgovinah (200 do 600 kvadratnih metrov) prakse za trgovino z osebki. Vendar pa na podlagi Pareto pravilo je, da smo 20% osnovne paleto izdelkov, ki poskuša predstaviti v vseh trgovinah. Sledite moto: " misli globalno - deluj lokalno". Mimogrede, multinacionalna podjetja, ki delujejo v Ukrajini, ki jo vodi prav to načelo. - O svetlih perspektivah "kupon" trgovina želite trdijo, naši ljudje uporabljajo takoj, da bi predmet "na rokah". Poleg tega, ko se je trgovanje v osebkov, ki poslabša splošno izpostavljenosti, zlasti predstavitev linolej, preproge... - V resnici, Ukrajinci niso edinstven v njihovih želja. O isti akt večina ljudi na svetu. Vedeli smo, da se nekatere skupine potrošnikov, ne bo kupil izdelek od nas. Vendar pa obstajajo kupci, ki želijo vzorca. Ljudje so postali bolj lojalni, da takšno trgovino, kot "kupon". Upoštevajte, da ena "kupon" trgovina ne zagotavlja visoke hitrosti. Vendar v to vtičnico služi blaga v širok izbor in ga postavil na majhnih površinah. Torej, za okrepitev trgovine učinkovitosti je potrebno, da se razširi mrežo trgovin. - Oceniti možnosti za razvoj in gradnjo sektorju trgovine na drobno v Ukrajini. - Število prodajnih mest se lahko poveča za več kot trikrat. In tesno na trgu ne bo postal. Na primer, v majhni Belgijsko mesto (število prebivalcev, ki v skladu z množico, ki jih je primerljivo s številom prebivalcev Kijevu Troeschina) število trgovin, ki prodajajo talne obloge, deset krat več kot v Kijevu. - Nekateri Zahodni omrežje, ki deluje v obliki DIY trgovin, je že kar načrti za vstop na ukrajinski trg. Slišal nič o prihaja specializiranih omrežij? Eno podjetje je odprl v Kijevu trgovina na drobno talne obloge, vendar ga ne moremo šteti med kohorte multinacionalnih podjetij. O istem oddelku, v Ukrajina velika specializiranih omrežij nisem slišal ničesar. Moje mnenje je, da imajo dovolj svojih problemov, - obseg prodaje gradbenih materialov v Zahodni Evropi zmanjšala. - To je še vedno mogoče izboljšati učinkovitost trgovine? - Lahko. Predvsem za pridobivanje novih strank, z večjo stroški oglaševanja, uvedba "kupon" trgovanje, izboljšanje storitev. - Ali obstajajo kakšne omejitve? - Da,. Mislim, da je to UAH 1000. 1 kV. m / mesec. Komaj dve leti, se vrnete so lahko višje. Ker so vsi akterji na trgu pripravljajo. Zdaj imamo trgovina, ki samo v nekaterih mesecih "out" na tej sliki. In, kolikor vem, nekateri naši konkurenti v glavnem prodaja sezone tudi doseganje podobnih uspehov. - Ne dovolite, napake v razvoju svojega omrežja? - Osnovne napake, ki so se nanašale na dejstvo, da imamo dovolj sredstev, dodeljenih na neposredno oglaševanje, trgovanje omrežja in blagovne znamke. Poznavanje blagovne znamke na trgu je bila nizka, kar negativno vpliva na obseg prodaje. Poleg oglaševanja bil več o sliko kot blago - nismo povedali o izdelkih voljo v naših trgovinah. Specializirana prodajalna mora "link oglase na svojih izdelkov. Spoznali smo približno leto dni po odprtju prvega trgovina. - Ste bili narobe ali ni imel dovolj sredstev za polnopravni oglaševanje? - Težko odgovoriti. Morda za obe razlogov,. Naložbe v oglaševanje, je vedno tveganje. Nekateri oglaševalci klasične dejal: "50% denarja, vloženega v oglaševanje, so vrže ven na veter". Ampak najhuje je, da ne vem, kaj je to 50%". - Želel, da sem upal, ne? Potem je obžaloval. Torej pol do dva krat povečal proračun za neposredno oglaševanje. Vpliv čutiti v 2-3 mesecih, ko je prodaja povečala skoraj za dvakrat, plača polovico. Najbolj pomembna stvar, ki smo jasno umeščeni v posebne blagovnih skupinah. Na primer, tudi med tla smo se osredotočili na spodbujanje lepljena tla. "Vendar ste nepopravljivo vaše podjetje s trgovino linolej. Zakaj vodilnih položajih dati lepljena tla? Usodo prodajo", laminat" na trgu talnih oblog nizko. - Dinamiko izvajanja tega izdelka v Ukrajini je zelo visoka. Napovedujejo, da letos trgu zmogljivosti laminata bo rasla do 4 milijonov kV. m. Rast prodaje se pojavi predvsem v srednji cenovni segment, v katerega smo umeščeni. Na primer v Zahodni Evropi "samolepilna folija je obsojena na to, da izginejo s trga. Tam je tako poceni laminat, parket lahko najdemo le v mrežo diskontnih. Imamo teh tleh so še vedno priljubljen, ampak trend na ukrajinski trg podobna Evropski. Linolej smo tudi aktivno trguje, poskusite razširiti obseg in t. d.vendar je njegova prodaja raste predvsem na nizko ceno segment trga. Torej, z eno kvadratni meter "laminat" plače več kot en kvadratni meter linolej. Tudi z manjšo maržo. Poleg tega prihodka od prodaje laminata je precej višja. - Je bil koncept razvoja omrežja za prihodnje leto? - Da, toda vse načrtuje, da bo ne bom. Na Splošno bi radi za konec prihodnjega leta, da se odprejo v Kijevu približno 10 trgovin. In za dve leti, - ena trgovina v mestih. Koliko od teh trgovin so v lasti in franšizni - to je težko reči. Zdaj v Kijevu in Poltava imamo lastno trgovinah, vendar v Makeyevka (Donetska regiji) in Sevastopol letos, prve franšizne. Na eni strani donos naših naložb, je veliko nižja kot v naših trgovinah. In na drugi strani, smo manj verjetno. Denar - kot veste, je omejen vir. Odpiranje enako franšiznih trgovin, ki smo se hkrati širi ki so vključeni v njihovo poslovno in prihranite dodaten denar na obseg. Čeprav franšizne ne plača nas franšize, vendar so dolžni prodati le našo paleto. "Vendar obstajajo težave pri razvoju franšizinga. Na primer nadzor nad dejstvom, da te trgovine so ne prodajajo "levi" blaga? - Naredimo tako niso doživeli. Čeprav se zavedamo, da je za nadzor nad tem procesu je zelo težko. Na primer, en ukrajinski omrežje podjetja, ki je imelo podobne težave. Ona je razvil franšizna mreža in skušali nadzorovati svoje franšizne. Dosegel, da vodja potovanja ekipa le na postaji vedel, kaj trgovin, ki jih je treba preveriti. Jim je uspelo ujeti kršitelje "vroče", temveč kot rezultat večino del franšiznih trgovin, ki so se obrnili. Vendar, franšizing je obetavna smer, pa bomo razvili skupaj z vašim lastnih trgovin.
VIR: Poslovne

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика