среда, 21 мая 2014 г.

", da bi dosegli želeno, včasih moraš iti, da jo že zelo dolgo časa" 2006-11-09 11:24:42

Gradnja in rekonstrukcija.

", da bi dosegli želeno, včasih moraš iti, da jo že zelo dolgo časa"
2006-11-09 11:24:42

V Prilogi k zgodovini Zoe Misinai v izražanja "knjiga izkušnje" ne derogatory connotation. Na 26, je postal Direktor nova velika knjiga trgovina klub v Zaporozhye, ki je bil eksperimentalni, - to je, ko se je trgovanje pričelo izvajati sistema samopostrežnih prodajnih svetovalcev, strokovnih informacij, storitev, itd., Vendar po 12 let, ki ima po tem času delal ga je Namestnik vodje prodajnega Oddelka na Zaporizhzhya brusni rastlin, Zoya skupaj s podobno mislečimi ljudmi (skupno 11 ljudi), zaposleni Zaporozhye obvezna, ujete v val razvija zadruge gibanja, ustvarili small business "Bereginya" z zakonsko Sklad približno 5 tisoč rubljev, ki je bil vključen v objavo in prodajo knjig. Uspelo ustvariti več kot 30 publikacije s skupnim obtoku več kot 1,500,000 kopij. Opomba: če želite organizirati podjetje je bilo težko, saj, na primer, model obvezne dokumente, ki niso bili v očeh. Je, da bi za pripravo dokumentov najboljše odvetnike, braniti jih v Izvršni Odbor mesta Zaporozhye. In za registracijo podjetja, in dobili pravico do objavljanja in si imel v Moskvi. ", da Smo bili vsi nekdo pred perestrojke in postal različnih po - pravi Zoya Dmitrievna. Usoda je v svoj način, in da bi dosegli želeno, včasih moraš iti, da jo že zelo dolgo časa". V bolečine, rojenih podjetij je bil zelo uspešen: je sklenila pogodbo z eno od Moskve založbe, postopoma letni prihodek podjetja poveča do 750 tisoč rubljev MI NE bo dal na ČEVLJE LETA 1994 Misinai je za izhod iz članov podjetja. Prejel svojo delež poslovni delež odobrenega kapitala, se je preselila v Kijevu, kjer se je po dveh letih dela na Černobilske elektrarne je bila poslana na njen mož. Ko ob okusili radosti podjetniške aktivnosti, Zoya in na novi lokaciji je želel narediti svoje poslovanje potrebujejo sveže ideje. Mizin opazil, da v Ukrajini, se je povečalo povpraševanje po visoko kakovostne čevlje, in uvozniki, ki imajo občuten pritisk na trg domačih proizvajalcev. Zanesljiv dobavitelj morali izbrati za dolgo časa, samo po predhodni sporazumi o ugodnih pogojev dostave končna odločitev sprejeta v trgovini italijanski obutev. V prostorih Zoe pomagal opazovanja in sposobnost, da se pogaja z ljudmi. Približno eno leto je gledala, kot je v bližini svojega doma store "Galanterija" sly "dead", in potem je povabil ekipo, da prodajajo svojo pravico do najema prostorov. In skoraj takoj prejel soglasje. Iskanju partnerjev in vlaganje v obnovo prostorov okoli $ 10 tisoč prejeli iz knjige podjetja, Mizin uspešno zaključili pogajanja s trdno-dobavitelj in kupil prvo serijo blaga za znesek, ki je približno $ 5 tisoč Fast "roll" poslovne niso bili prizadeti zaradi pomanjkanja izkušenj z blagom, informacije o trgu, o modi... Prihodek od prodaje v trgovini, je bil majhen, komaj dovolj denarja za kritje stroškov prostorov in plačati dva prodajalcev. Vse znane oblike promocije blaga na trgu - osebnih storitev za stranke, na področju prodaje, sodelovanje na razstavah, zmanjšati robove na čevlje (30%) - ne pomaga, trgovine ni šel. "poskušali Smo, da se še korak, " pravi Mizin, - šla v Nemčijo na mednarodni razstavi obutve, ki je potekala v Düsseldorfu, kjer je svoje novosti so predstavili vodilni svetovni proizvajalci". Ne sklenila razstavo katero koli transakcijo (ni bilo dovolj sredstev za javna naročila stranke), Zoya spoznal, kako resno napako, - od samega začetka je bilo nemogoče, da se zanašajo le na enega dobavitelja čevlji. Ni mogel stati trdi pritisk na del naše vladne agencije, enostransko prekine pogodbo in odšel iz domačega trga. Brez velikih zneskov in zanesljiv posrednik na nakup blaga, ki je v tujini in bi lahko v sanjah ne. Mizin naglici prešli na drobno v drugih proizvodov, izdelki, kuhinjska posoda, posteljnina, igrače. Vendar drobno je bil še vedno dogaja. Na koncu je spoznal, da je glavni razlog za trgovanje napak je neugodno lokacijo trgovini. To je bilo potrebno, ali zapreti podjetje, ali iskati nova področja dela. USTVARJALNI model podjetja s'tam je bila priložnost. Še vedno popravljajo svoje trgovine, izdelava Oken, Zoya spoznal, da je na trgu teh storitev je prazno - tam je bila pomanjkanje poklicnih oblikovalcev, to ni bilo potrebno, dekor. In ogromno število novih podjetij, zasebne trgovine, kavarne potrjena: prodaja materialov za profesionalni oblikovalci storiti je to mogoče in potrebno. Pozneje, se v turistični izlet v Zürichu, Mizin po nesreči dobil v nenavadno trgovino. Tam je videl takšno paleto izdelkov za dekorativno obdelavo, ki ukrajinski strokovnjakov, oblikovalcev in dekoraterje lahko le sanjamo: nastavi različne oblike za proizvodnjo izdelkov iz mavca, suhe rože, dekorativne tkanine, barve, lepilni trak... Poleg tega je v ustvarjalni delavnici v trgovini salon je mogoče naučiti, in da je vsako delo pod vodstvom mojstra. To je bilo tisto, kar potrebujemo - trgovina na mirni Kijevu Pechersk bi bilo idealno mesto za take "ne-masa" salon. Brez izkušenj na področju oblikovanja, niti ekipa strokovnjakov, Zoya se odločil, da trgujejo le najbolj dostopne za širok obseg potrošniškega blaga. Njen trgovina je poleg pojmov in igrače s'ni izdelki za proizvodnjo vseh vrst sadra izdelki, izdelki, plenice, in barve za barvanje na steklo, mavec, keramike, porcelana, kompleti za otroke ustvarjalnost z različnih posebnih učinkov, itd. Izdatke za nakup približno $ 12 tisoč, Mizin ni dvoma o uspehu. Manj kot leto dni, kot trgovina je postala priljubljena z'imajo redne stranke, novi izdelki, ki so bili v celoti nadomesti z "blago za široko porabo" off policah. In tudi neuspešni pogoji menjave lokacije trgovina je postala njegovo dostojanstvo. V mirnem, prijetnem ulici, kjer je bilo nemogoče prodati niti sandali, niti jedi, je uspelo ustvariti uspešno podjetje z vzdušje trgovina-Studio. Znanje je svetloba "Spodbujanje" trgovina zahteval, da njegova gospa je veliko truda in iznajdljivosti. Spodbujanje vašega blaga, Zoya je postala resno študija trg design storitev, v upanju, da na njem delajo sami. In medtem ko je ona, njena dva najel prodajalci, cvetličarji in oblikovalci obiskovali šole, razstave, seznanijo s tehnologijami dekoracijo sami in učijo druge, organiziranje trgovina in ateljejih mesto ustvarjalne delavnice (hobi-razredov), in včasih brezplačno. Na področje uporabe materialov, novih smereh in tehnologije v oblikovanju Zoe je zapisal v priljubljenem podjetju in celo v otroških revijah, s čimer se nenehno pripravlja in izobraževanje kupcev na tem trgu, medtem ko je ustvarjanje trgovina je dobro oglaševanje. "Lahko razmislite sami," velika "mojster v stanovanju oblikovanje izložb, vendar, ko delajo v hotelih strokovnjaki morajo imeti spretnosti okrasitev velikih prostorov. ", kot naraščajočo priljubljenost trgovina začela prejme več naročil za notranje oblikovanje, trgovina, Windows in apartmaji. Za njihovo izvajanje pa je treba znatno povečati paleto izdelkov in razširiti zaradi svoje okrasne, umetne, ki živijo in suho cvetje, podružnice, posebne materiale za šopke, trakovi, embalažni material, določa barv, tkanin in tako dalje, Nenehno obisku "profil" razstavah v tujini, ona seznanili z Evropski oblikovalci, nove ideje in trende v modi. "ob Študiral različnih stilov, smo se v treh letih dela že imel Splošne informacije, ne le o modnem svetu, ampak tudi o vseh novosti na področju tehnologij, oblikovanja, " pravi Zoya Dmitrievna. - Poleg tega smo uspeli zbrati edinstvena zbirka albumov, knjig in vodilnih oblikovalcev na svetu, ki v sebi že je in priročnik za usposabljanje za strokovnjake, in naš ponos in veliko pomoč pri promociji blaga ". PRVI, PREKLETO, ki se Naberejo v treh letih dovolj izkušenj v prodaji in ima podatke o skoraj vseh Evropskih blaga oblikovalec, Zoe se končno odločili, da poskusite sami v praksi design. V eni od Kijeva razstave "Gostinske in nastanitvene storitve" bila je prepričana, da s pomočjo svojih izkušenj (in, seveda, poslovni SV'ASCI), ki se lahko izda, ne samo Windows, vendar prostorov. Koristi, ki je bila očitna - denarna sredstva strank in ogromne, skoraj prazno nišo na trgu. Ampak kje dobiti strokovnjake? Stvar je v tem, da so v Kijevu trgu oblikovalcev in cvetličarji delal sam in izvaja predvsem manjših naročil, ki imajo čeprav ozka, a njegov krog strank. Prepričljiv nekaj strokovnjakov (redna stranke store), dela v skupini in podpis pogodbe z Direktorjem enem od hotelov, na oblikovanje inter'notranje zadeve, za obletnico, Zoe je razvila svoj prvi projekt. "žal, kljub temu, da je bila uporabljena v zadnji oblikovalec zbiranje, prinesel iz Amerike, in, po našem mnenju, koncept zasnove hotelu je bila izvirna in sodobna, - pravi - Direktor hotela ona ni všeč. In ponoči, pred Zahodu, je, da se ponovi vse, kar je ". To je bil prvi in trdi nauk, po katerem Mizin spoznal, da pri delu s stranko glavna stvar je, ne samo trendy, ampak" Pref'jutranje ", da jih določen kraj, v soglasju s tem, kar si želite ogledati lastniki institucije, ob upoštevanju njihove okuse in želje. "poleg tega je razložila svojo napako, sem spoznal, da lahko razmislite sami," velika "master of design stanovanja ali Windows, vendar, ko delajo v hotelih strokovnjaki morajo imeti spretnosti okrasitev velike prostore ". OBLIKOVALEC BISTRO Po prvem, ki niso zelo uspešne izkušnje Zoe je začelo intenzivno iskanje novih strank. " Trg v Ukrajini, " se je odločila in je treba za njega, da gredo ". Nova vrsta storitve obljubil veliko več dobička, razen manjših naročil, in zamudite priložnost, da zaslužijo to bi bilo nespametno. Pozna tuje izkušnje dekoracijo prostorov, ko slog, barvo in obliko pokrajine spremenilo skoraj vsak mesec, Zoe se odločili, da uporabijo te izkušnje v Ukrajini. Tako se je zgodilo, da lastniki enega od hotelov pritožil revščini konča in odsotnost rednih strank. "inter'EP je treba spremeniti, in tako pogosto, kot je mogoče, " je rekla. - To bo zanimivo za redni gostje in bo vaš hotel nov tip ". Tuji obiskovalci, željah in seznanjeni razred hotelske storitve, in originalni stil. Še več, s'tam so bile zahteve za dekoracijo prostorov za konference, sprejeme, predstavitve in celo točk. Organizatorji dogodkov videl, da stranke, ki so veliko bolj pripravljeni, da bi dvoranah okrašena z nenavadno oblikovanje, in so postale redne stranke iz Studia Misinai. Kasneje, ko se je družba uspela narekujejo svojimi pogoji, in ne smejo biti odvisni od muhavosti naročnika. Zdaj, že vnaprej izvajanje zasnove projekta, veliko denarja (včasih približno 70%strokovnjaki salona so bili sposobni, da preživijo kakovosti tujih materialov. Vendar zaradi dela v napredek "ključni" hitro, skoraj ni povečanje stroškov projekta (kot 40-50 tisoč. UAH. - znatno vsoto za dostojno hotel), da bi po naročilu spremembe. Kmalu se dela izvajajo v različnih stilov, jekla "klicne kartice" salon. "inter'EP je treba spremeniti, in tako pogosto, kot je mogoče, da bo zanimivo za redni gostje in bo vaš hotel novo vrsto. " upravljanje informacij, ki je potekel od odjemalca do odjemalca. Tako z'zdelo zelo solidno naročil za oblikovanje prostora, kjer je praznovali obletnice Nacionalne Banke Ukrajina, klub "Najljubši" "Dnieper". Vendar pa za rešitev te naloge, potrebujejo druge, bolj kakovostne materiale, ki Zoe je bil, da kupujejo v velikih količinah, širi obseg. Znesek porabljenih materialov, se je povečalo v večkrat. In če je leta 1998 odprla trgovina, je želela prodati vsaj $ 20 tisoč. na leto, medtem ko je v letu 2002 se je prihodek od prodaje v trgovini je bila $ 120 tisoč. GLASOVNI UKAZ S povečanjem števila naročil je potrebno in še več strokovnjakov. Ob nekaj strokovnjakov, ki že delajo samostojno na trgu, Mizin so izobraženi jih vagoni, ki ima v lasti in inovativno razmišljanje, in z vsemi tehnologijami, ki se v tem poslu, cvetličarji, oblikovalci, dekoraterje, umetniki, ki so tudi psihološke spretnosti za delo s strankami. Toda vsak od njih, že deluje neodvisno, šteje, sam najboljši. Potrebujete skupina je sklenila, Zoya in imajo drugacno št strošek za ustvarjanje. Za začetek, organizirano usposabljanje v poslovno komuniciranje s strankami. Nato izvedla usposabljanje na team building, ki bistveno izboljšan moralno in psihološko klimo v skupini in posledično tudi kakovost izvedenih del (oblikovalci, so kreativni ljudje, in če pride do spora, je takoj vpliva na delovanje). Bolj jasno razdelitev pristojnosti'ASCI v ekipi, Mizin bil sposoben vzpostaviti odgovornost za prodajo in dobavo blaga, za razvoj projektov, dekoracijo prostorov za delo s strankami in za promocijo storitve. Poudarjanje glavnih načinov, kako razvoja, Zoya opazil, da je za delovanje številnih smereh je bilo delo težko, in je prenesla nekatere svoje pristojnosti Direktorja, pustimo le Splošno upravljanje, strategijo razvoja in se pogajajo z velikimi odjemalci. Studio je bil, da organizira šola cvetličarji in oblikovalci za razvoj mreže regionalnih distributer'distributerji, načrtovanje za izvedbo naročila, ne samo v prestolnici.
VIR: Poslovne

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика