четверг, 29 мая 2014 г.

Proizvodnja m'kritine: rezultati in napovedi 2006-11-02 10:56:06

Gradnja in rekonstrukcija.

Proizvodnja m'kritine: rezultati in napovedi
2006-11-02 10:56:06

Razvoj ruski trg strehe in hidroizolacije bituminoznih materialov, dejansko se je začel na začetku 80-ih od XX stoletja. število produkcije kredastem m'strehe in hidroizolacije materialov. Trenutno cena za 1 m2 različne vrste m'kritine se lahko razlikujejo v 10-15 krat. Zato, ocene trga, ki mora temeljiti na enote pridelave, in na lastne stroške. Spodnja tabela prikazuje stopnje proizvodnje m'strehe in hidroizolacije materialov v 2002-2003 v Rusiji, zbrane s strokovnjaki družbe "TechnoNIKOL". Trg zmogljivosti in struktura potrošnje zmogljivost trga m'kritine v Rusiji v letu 2003 znašala okoli 450 milijonov m2, medtem ko je povpraševanje na trgu, je skoraj v celoti izpolnjeni za domačo proizvodnjo. Delež proizvodnje strešni material v ceni izraz se je ustalil in je nekoliko več kot 20%. Še znatno zmanjšanje tega kazalnika je malo verjetno. Delež uvoza v skupni porabi bituminozni in polimer-bitumen materialov v Rusiji ne presega 1%. Tam je stabilen trend izvoza. V letu 2003 je bilo približno 25-30 milijonov m2, vključno strešne kritine material. Predvsem izvoz gre v skupnosti neodvisnih držav, Bolgarija (približno 1, 5 milijona m2 lani). Podjetje "TechnoNIKOL" začne prodaja gradbenih materialov na Poljskem, češkem in v Romuniji. Povečanje tržnega leta 2003 v denarju, je bila zaradi novih prevlek smole in bitumna-polimernih materialov. Vendar pa je bil tudi precejšnje rasti cen, ki je posledica več dejavnikov: • rast cene za bitumen, ki je od oktobra 2002 do julija 2003 bila okoli 40%; • rast Evra je privedli do apreciacije vse poliester in večinoma stekloholsta okvir za valjanih materialov, ki so uvoženi iz držav Zahodne Evrope, kot tudi bitumen spreminjevalec DSA (atactic polipropilen) in nekaj del SBS (stiren-butadien-stiren) ; • sezonskosti povpraševanja, peak v obdobju junij - September. V obdobju največje povpraševanje, proizvajalci materialov, ki bi morala kompenzirati izgube, ki so nastali med prisilno underutilisation zmogljivosti. Stopnje vlogo regulatorja, ki vam omogoča ustvarjanje povpraševanja, prestavljena na jesenskih mesecih. Na primer, maksimalno rast cen se pojavlja v juliju in v septembru se začne ublažitev. Najbolj so sezonske prodaje strešni material in poceni nafte in bituminoznih materialov, zato njihove cene sprememb med letom na najbolj. Cene za najdražjimi materiali skupina - Premium segment - v letu 2003, pa se ne povečuje, vendar je bila rast tečaja Evra bo neizogibno privede do resnih cena popravek na začetku nove sezone. Trenutno, se na trgu m'kritine jasno razdeljene v štiri segmente. Premije. Izdelki iz tega segmenta so kot nalašč ugled, ki potrjuje izkušnje z njihovo uporabo v najbolj odgovoren o'objektov po vsej državi. Omogočajo rešiti številne naloge. Proizvajalci ali dobavitelji zagotavljajo celovito tehnično podporo. V skladišču vedno obstaja široko paleto izdelkov. Podjetja. Izdelki tega segmenta vam omogočajo, da bi dobili rezultate zagotovljeno: pripravite zanesljive strehe. To potrjujejo tudi izkušnje iz njihove uporabe na veliko število o'lokacijah po vsej državi. Z materiali, Poslovno-razred priročno za delo, ki izboljša kakovost dela. Tehnično podporo, ki jo proizvajalci, pomaga pravilna zasnova strehe in uporabljati material. Material 2002 2003 Obseg emisije Cena 1 m2, g stamos; t je skupni Obseg zapuska Stroški 1 m2, g stamos biti samo milijonov m2% milijonov g (v mio USD)% milijonov m2% milijonov g (v mio USD )% Strešni material 260 59 7 1820 23 270 56 8 2160 21 Bitumen kredastem 120 27 27 3240 41 135 28 30 4050 39 Bitumen-polymer varovalka 60 14 48 2880 36 75 16 56 4200 40 Skupaj 440 100 7940 (265) 100 480 100 1041 0 (341) 100 Relativno povečanje proizvodnje 9 povečanje vrednosti proizvodnje, 29 Standard. Izdelki v tem segmentu so popolnoma izpolnjuje svojo glavno funkcijo: za zaščito stavbe iz vode. So enostavna za uporabo. Rezultati testiranja in delovanje izkušnje dokazuje svojo zanesljivost in trajnost. V segmentu izdelkov, Standard je relativno poceni. Gospodarstvo. To so proizvodi, ki omogočajo, da se dobro in poceni strehe. Največja konkurenca je začela v segmentih Gospodarstva in Standard. Ti izdelki preprosto, da bi. V Premium segmentov in Poslovne tekmuje med seboj majhno število velikih proizvajalcev. Trendi v porabi Primarnega trenda, ki je bilo ugotovljeno, da je pred kratkim v porabi kritine, se povečuje zanimanje strank v kakovost in zanesljivost streh. To se odraža v rasti povpraševanja v srednje cenovnega (bitumen-polimernih materialov, po ceni 35 do vključno 60 g/m2) s potencialno življenjsko dobo 15-20 let. Take snovi so predvsem za kapitala popravila streh. V nekaterih večjih mestih (Moskva, Chelyabinsk, Nižni Novgorod) sprejeta odločitev o zavrnitvi množično uporabo strešni material v popravilo strehe hiš, in v alternativnih ponujajo ne bituminoznih sooča materialov (potencialne obdobje 10-12 let)in bolj zanesljivo bitumen - polymer. Razlika v ceni smole in bitumna-polimernih materialov 30-50% je sprejemljiva. Glavni potrošniki strešni material je stanovanjske in komunalne storitve, Ministrstvo za obrambo, Ministrstvo za izredne razmere, Ministrstvo za Železnice, velika podjetja, ki nimajo sredstev za obnovo stavb, za primer, pred kratkim spremenila lastništva in uveljavljajo v prvem mestu posodobitev proizvodnje, tehnologije, itd zmanjšanje stopnje rasti prodaje v Premium segmentu bitumen - polimernih materialov (80 R na 1 m2 in več). Ker ti materiali se uporabljajo predvsem v gradbeništvu, odsotnost znatnega povečanja njihove porabe, ki je verjetno zaradi majhnosti stopnja rasti nove gradnje na Splošno. Pomembne stopnje rasti so zabeležili na področju polimernih membran za strehe in hidroizolacije. Prodaja v Rusiji znašala okoli 3 milijone m2 v primerjavi s 1, 5 milijona eur v letu 2002, Uvoženih snovi v tem sektorju je 50% trga, kaj pa'cilj zaradi njihove visoke operativne značilnosti. Tako, polimernih membran za eno plast prevleke že, da se resno konkurenco bitumen-polimerni materiali, ki Premium segmentu, ki je 15-20% tega trga. Možnosti 2004 2003 je postal eden najboljših desetih letih dela v podjetju "Techno-NICOLE". Podjetja, načrti, napovedi veliko potrošnikov, ki so že podpisali pogodbe, - vse to nam omogoča, da upam, da v letu 2004 se bo rast nadaljevala. To bo olajšalo uvajanje novih zmogljivosti: v aprilu, je končana rekonstrukcija JSC "Chrome" (, Ribinsk, Yaroslavl regiji ), V juniju pa je predvidena za začetek, druga linija v tovarni "Technocop" (G. Voskresensk, Moscow region), linijo za proizvodnjo sooča materialov na Nižni Novgorod HRH. Drugo področje razvoja je širitev kompleksa dostave strešne sisteme. Podjetje "TechnoNIKOL" v juniju 2004, načrtov, začeti proizvodnjo strešne kritine Minplita pod blagovno znamko "Techno" na obrat "AKSI" (Chelyabinsk), ki je zdaj obnovljen. Obrat "TechnoNIKOL" v Vyborg) je največji ruski proizvodnji bitumenskega premaza, je predviden začetek proizvodnje Vysokov'ASKA tesnilne mase za strehe in hidroizolacije. Ponuja se je povečalo v vseh segmentih m'kritine. Že v januarju je družba "TechnoNIKOL" bo javnost nov spremenjen bituminoznih materialov "Bikroelast". Na ceno, skoraj enaka ceni visoko kakovostnih bituminoznih materialov "Bikroelast" je značilna fleksibilnost v hladno -10 C in toplotno odpornost +85 stopinj C. V Premium segmentu'so samolepilni materiali, materiali za večnamenski ravno strešne kritine (zelenice, cvetlične postelj), in druge unikatne izdelke. Sklepi Začetni fazi sub-sektor kot celoto, je končan. Industrija m'strehe in hidroizolacije materialov razvili široko paleto izdelkov, ki omogočajo skoraj v celoti pokrivajo trenutnim potrebam graditeljev. Majhen delež uvoza in izvoza rast show o'objektivno močan položaj domačih proizvajalcev strešnih in hidroizolacijo materialov. Glavna naloga zdaj je, da razvoj novih izdelkov z edinstvenimi lastnostmi za uporabo v območjih s hladno podnebje, ki je za strehe s povečano zahteve za požarno odpornost, itd trenutno glavna omejitev pri razvoju ponudbo in povečanje zanesljivosti materialov, ki so zunaj področja uporabe dejanske proizvodnje. Industrija strešne kritine in hidroizolacijo materiali, ki se soočajo z resnimi virov omejitev, ki veljajo za pomanjkanje skoraj vse osnovne komponente: base - steklene tkanine, steklenimi vlakni; bitumen, polimeri - SBS in DSA; zaščitnih sredstev, itd Uvoz vodi do znatnega povečanja stroškov proizvodnje (do 30 - 40%) in v skladu s tem, je Splošen dvig cen. Razvoj domače proizvodnje teh komponent ni dovolj stopnje. Proizvajalci imajo le malo znanstveno podlago. Strokovnjaki strehe enote. Znanje in izkušnje, ki so se za nakup praktično iz nič, kot kodificirana viri manjkajo. Posledica je pomanjkanje sodobne regulativnega okvira s strehe. Ni zahteve, da normativni življenjsko dobo strehe in odgovornost za neskladnost vodi do podcenjevanja zahtevam kupca za zanesljivost streh (predvsem glede proračuna in občinskih stranke). V tem primeru odprtje podjetja, raziskovalni centri, kot NTC družba "TechnoNIKOL", je najbolj učinkovita rešitev. Zelo pomembna je izmenjava znanstvenih in tehničnih informacij s pomočjo trgovine publikacije, konference in seminarji. Pri reševanju težav, s katerimi se sooča industrija mora prevzeti aktivno sodelovanje NP "Streho".
VIR: Gradbeni materiali

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика