вторник, 21 января 2014 г.

Trženje pri podjetju 2006-10-28 14:57:51

Gradnja in rekonstrukcija.








Trženje pri podjetju
2006-10-28 14:57:51

Suho gradnjo mešanice, ki je relativno nov izdelek na trgu gradbenih materialov bele ribe. Potrošnik CCC je nastala z Zahodnih družb, ki so aktivne oglaševalske in prodajne politike. Zdaj trgu suhe mešanice se dinamično razvija: večje število proizvajalcev (obe kleti in velikih podjetij), ki bi svoje lastne mešanice in malte. Boj za potrošnike korenito spremenil, kot potrošniki, ki so se naučili, da izberejo, in lahko izbirate različne izdelke. Tradicionalni pristop času razvili socializma, "Kaj lahko proizvajajo, in mi bo izvajala bo več mogoče sprožiti. Zdaj je vse nasprotno - "kaj je v povpraševanje, in pridelali". Vendar pa je vprašanje: "Kaj storiti? Kaj bodo imeli največje povpraševanje? "- To je samo vrh ledene gore. Za njega obstajajo tudi druge, nič manj pomembna vprašanja. In, ki jih potrebujejo, da bi našli prave odgovore, za zagotovitev uspešnega delovanja podjetja. Kako se pripraviti? Kaj moči za nakup opreme? Po vsem, to je dolgoročno vlaganje denarja za naložbe. Kako pogoji so odvisni od obsega, ki proizvodnja? Kje najti dobavitelji kakovostnih in poceni surovine? Kakšne vrste embalaže in pakiranje najbolj povpraševanja danes? Kdo je kupec? Za koga je ekonomsko donosno proizvodnjo blaga, gradbenih podjetij ali za posameznike, za lokalne potrošnike ali regionalni? Kaj je bistveno vpliva povpraševanje: ugled proizvajalca, cene proizvodov, tehnični podatki, enostavnost uporabe, embalaži ali kaj drugega? Seznam vprašanj se dogaja. Toda namen tega članka ni, da še enkrat poudariti težave proizvajalcev, ampak pokazati na pravi način, da bi jih premagali, je marketinški pristop v organizaciji podjetij, dejavnost. Na žalost, običajno situacijo, ko upravni aparat podcenjuje pomembnost trženja so glavna orodja, ki nam omogoča, da učinkovito konkurirati na trgu. Namesto marketinški Oddelek upravičeno dajejo na isti ravni, finančni, komercialni Oddelek, dodelite mu sekundarno vlogo za oglaševanje, e-pošte in drugih manjših funkcije. Zavrnitev marketing kot orodje za proučevanje trga vodi v nizko učinkovitost njegove uporabe. Obstajajo številni argumenti, ki upravičujejo zavrnitev tržnih raziskav. Za primer, "je drago". Na eni strani je res, če je delo za strokovnjake, stane. In tukaj je gospodarstvo preobremenjeno, kot izgubo dobička in izgube, ki presegajo stroške. Proizvajalci niso pripravljeni plačati zahtevano vsoto, in porabi le del denarja, ki je potreben za kompleksne raziskave ali oglaševalsko akcijo, s katerimi se soočajo z minimalno donosnost zapravljenega denarja in truda. Na primer, oglaševalske akcije, prodajni prostornina ne spremeni praktično. Obstaja določen minimalni naložbe v sporočilu, "o meni" na trgu. Nekateri skeptiki menijo, da kot udeleženci na trgu, so trženja, raziskave vedo, kaj stranka potrebuje: "Glavno merilo izbire blaga, - stroškov, ne kakovost. Cilj vsakega podjetja je, da bi dobiček, dobiček in njeno povečanje je mogoče doseči na različne načine. Ena glavnih nalog trženja je, da podpirajo konkurenčnost blaga, in sicer na študij ali ustvarjanja novih potreb, oblikovanje želene lastnosti in sledenje tržni položaj izdelka, njegov življenjski cikel. Konkurenčnost je sposobnost, da tekmujejo v primerjavi s podobnimi o'predmete v določenem trgu. Zato, ker nepoznavanje trga (ali nepripravljenost) proizvajalci ozko portret potrošnikov, kar posledično vodi do izgube tržnih niš. Načeloma ta pristop je povsem upravičeno za predstavnike trgovine omrežje, saj je povprečni stroški trženja, raziskave primerljivi znesek, ki prodajalec lahko tvegati, da vlagajo denar v nov izdelek. Tam so industrijska podjetja, ki vsebujejo v njene članice ločeno storitev trženja. Tudi če vodstvo se zaveda pomembnosti dela, ki ga opravlja trženje storitev, in pripravljeni, da bi porabili denar za vzdrževanje svoje usposobljeno osebje, da ne more storiti brez storitev zunanjih svetovalcev. Najprej mora vodstvo upoštevati razliko med naloge, ki jih reši "" tržniki in svetovalci. Zunanji svetovalci izvesti celovito raziskovanje trga, povpraševanja, ki se pojavi občasno. Visoke finančne stroške je kot take študije je zaradi kratkih rokov in veliko število vključenih strokovnjakov, kaj si lahko privoščijo, da podjetja. In tukaj nastane problem prejemkov obeh ekip. "Moj boste morali plačati v letu. Zato v nekaterih primerih je priporočljivo, da se obrnete tretjih oseb, svetovalec, sposoben opravljati svoje delo na tej ravni, na primer, enkrat na šest mesecev, kot da zaposlujejo več osebja, kot je potrebno, in da je plačilo za njihovo delo. Zato je priporočljivo, da pridobijo popolne informacije o kupcu, njegovih potreb in zahtev poklicne marketingu. Na njegovi podlagi, razvoj, proizvodnja in trženje proizvodov, ki bodo zadovoljili potrošnika, bo konkurenčno
VIR: Gradnja in rekonstrukcija

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика