вторник, 21 января 2014 г.

Suho in udobno 2006-10-28 14:59:16

Gradnja in rekonstrukcija.








Tople in mehke
2006-10-28 14:59:16

Proizvajalci suho gradnjo mešanice, ki so na poti širitve in strukturiranje podjetja. Medtem ko je njihova glavna naloga je zmanjšanje cene svojih proizvodov. Razcvet trga mešanice: večji, močnejši, cenejši, kot Pravi boom v trg suho gradnjo meša, se je začela leta 2002 z rastjo gradbenih volumnov in cenejši CCC, se bo nadaljevalo tudi v sedanjosti. Zlasti obseg trga, po strokovnih ocenah, bo dosegel 400 tisoč ton 70% prodaje zagotoviti stranke-posamezniki in mala popravila in gradbena brigada. Število srednjih in velikih specializiranih podjetij v industriji je dosegel letos 30, in še vedno proizvajajo približno 100 MTS kot sorodni izdelki. Vse to nakazuje, da izpolnite trg je še vedno zelo daleč. Vendar pa je povečanje prodaje proizvajalci spodbuja ne samo povpraševanje, ampak tudi potrebo po zmanjšanju stroškov proizvodnje procesa. Zato mnoga podjetja razvijajo svoje baze virov. Zlasti v zadnjem letu "Knauf GIPS Kijevu", vloženega v podjetje "Decanski mavca" v mestu Soledar, Donetska regiji, približno 5 milijonov Euro. Hvala za to podjetje povečalo hitrost pridobivanja omet kamen v desetkrat - do 30 tisoč ton na mesec, kar je omogočilo "Knauf" zavrne, od dostave iz Moldavije. To leto "Knauf" namerava zgraditi v Donetska, bližje vir znanja, tovarne za proizvodnjo suhih gradbenih mešanic na osnovi mavca. Zdaj trgu strokovnjaki ocenjujejo nameni "Knauf", kot začetek novega novih particij na trgu v boju za lastno poceni surovine in geografska porazdelitev proizvodnih zmogljivosti, da bi zmanjšali proizvodne stroške. In na trgu suhe mešanice na splošno pričakuje udar - domači izdelki se bodo končno konkurenčno turška v ceni in kakovosti. V turški proizvajalci, ki so do pred kratkim prevladovala ukrajinski trg zaradi zelo nizkih cenah na dovolj visoko, naravne značilnosti sadre uporablja, lahko izgubijo velik del kupcev. Pref'komunicira bližje surovin (Balakleya Belgorod cementa in kreda) in "Henkel Bautechnik (Ukrajina): v juliju, družba odpre v Kharkiv, drugi v svoji tovarni v Ukrajini. On bo bolj močna, kot prvi, Vyshgorod (150 tisoč ton na leto), in boste začeli proizvajati nove vrste izdelkov. V tem podjetju "Henkel Bautechnik (Ukrajina), bo vlagati okoli 6 milijonov evrov. Surovine za nove naprave bodo ponudbo "Balcem", ki je že dobavlja Vyshgorod podjetja. Po mnenju generalnega Direktorja družbe "Henkel Bautechnik (Ukrajina), Vladimir Plug, novega obrata za proizvodnjo suhe mešanice na osnovi cementa je prilagojen za nadaljnje povečanje zmogljivosti proizvodnje za naslednje leto je predviden za uvedbo dodatnih linij. Drugo podjetje v skupini voditelji - "Fomalhaut" - tako je bilo tudi Splošni trend gibanja surovine. V aprilu, je družba kupila nepremičnine kompleks podjetje v stečaj, "Kogelstrasse" - proizvajalec apna z avtomobilom'ladje. V drugi pomembna surovina base - Kam'Kamenetz-Podolsk (v bližini cementa rastlin in sadra Depozit) - ob koncu lanskega leta, gradi svoj novi obrat z zmogljivostjo 60 tisoč ton mešanice na leto Kijev podjetje "MORA". Bližina surovin odloči, da ni vse Tako surovo dejavnik za proizvajalce suho gradnjo mešanice je bolj pomembno kot promet, ali prisotnost v bližini velikega trga (city-milijona eur). Vendar pa je nova podjetja nastajajo, ne le v bližini virov surovin. Za primer, "pavlogradzhilstroy" se je začela gradnja nove elektrarne z zmogljivostjo 100 tisoč ton mešanice na leto (kot prvi) v Pavlograd, vendar pa podjetje "Yuventa" je gradili obrat z zmogljivostjo 20 tisoč ton na leto v Slavuta, Khmelnytsky regiji. Vendar, v tekočem letu celo približevanju proizvodnje surovin osnova ni vedno pomaga zmanjšati stroške, seveda, če surovin, ni pravilno. V zadnjem času je tendenca rasti cen surovin, cena je 80% stroškov zmesi. Vendar pa ta problem kot podjetja, poskusite spopasti. Za primer, "Henkel Bautechnik (Ukrajina), je pred kratkim napovedal, da se mu ne gre za dvig cen za svoje proizvode, dokler prag rentabilnosti. Najbolj verjetno, da bo družba pokrivanje izpada dohodka zaradi širitev asortimana proizvodnje in posledično trgih. Zdaj ponudbo Vyshgorod rastlin družbe se je povečal na 300 predmetov. Vendar pa je za domači proizvajalci, break-even point je v bližini. Vodilni proizvajalci menijo, da je industrija poželi sadove trdega cenovne konkurence je, da še naprej amortizira suhe gradbene mešanice nikjer. Zato tekočem letu, predvidoma dvignila zmesi in skrb proizvajalcev od cen konkurenčnih praks. Vendar pa rast cen spremlja širitev prodajne površine: proizvajalci napovedujejo rast trga je 20%. Vendar je povečalo povpraševanje bo pretežno obsežne narave - kot v vseh preteklih letih, najbolj priljubljeni so ploščice, lepila, ki predstavljajo približno 40% obsega proizvodnje (150 tisoč ton, lani).
VIR: Pogodbe

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика