пятница, 25 октября 2013 г.

", jaz ne mislim, strokovnjakov, izmenjavo sama izključno kot blago" 2006-10-28 13:49:56

Gradnja in rekonstrukcija.

", jaz ne mislim, strokovnjakov, izmenjavo sama izključno kot blago"
2006-10-28 13:49:56

O sogovornik Vladimir SOKHA, Generalni Direktor D.O.O. "Henkel Bautechnik (Ukrajina)" Rodil se je 10. decembra 1962 Izobraževanje - Kijev inženiring-gradbeni Inštitut (zdaj Univerze v gradbeništvu in arhitekturi. - Ed. ). Nagrajenec državne nagrade na področju znanosti in tehnologije. CT're - vodilni inženir mostobudivel zaupanja (, Riga); Generalni Direktor gradbenega podjetja Lattex (, Riga). Družinski status (poročen, ima hčerko. Hobi - mountain smuči, košarka. O PODJETJU datum ustanovitve - Marec 1997 Področju dejavnosti - proizvodnja suha gradnja mešanice (Ceresit in Thomsit), M. Vyshgorod, distribucija Ozadje in montažna lepila, tesnilne mase. Tovarno je proizvodna zmogljivost je 130 tisoč ton izbor izdelkov na leto. Prihodek od prodaje v letu 2002 zaradi hudi konkurenci na trgu gradbenih kemija Vladimir Plug ni delež "skrivnost" informacije. Vendar pa je družba "Henkel Bautechnik (Ukrajina)," je ocenil delež prodaje TM Ceresit na ukrajinski trg na 35%. Po ocenah Poslovne skupnosti, v 2002, zmogljivost domačega trga za suho gradnjo mešanic je bil 180-200 tisoč ton Število zaposlenih - 260 ljudi, O PODJETJU - Povejte nam o svojih razvoj kot poslovnež. Leta 1991 sem šel v zasebnih podjetjih,-združljivost', povezani z gradbenimi materiali. Ko'bila misel na svojem primeru sem želel, da tisto, kar lahko naredim. In sem bil seznanjen z gradbeno industrijo. - Kako se je ideja, da gredo za zasebne podjetnike? - Da, da, podobno odločitev ni bila lahka. Zdaj mladi ljudje ne vedo, kaj bi dobili, za katero jamči država, in to je moralno pripravljeni, da gredo na delo drugje. V tem času, da gredo celo z ne zelo visoka, vendar pa varnost zaposlitve, na novo, nič in nihče ne jamči, 100% odvisna od navdušenja in energije, - za mnoge je bilo zelo težko. Sem bil nobena izjema, ta odločitev sprejeta skupaj s prijatelji in videli smo, kako se vaša življenjska priložnost. - Kaj ste naredili? - Skupaj s partnerjem ustvarili v Rigi gradbeno podjetje, ki "Ross". Nekaj let, smo prešli na zelo prilagodljiv sistem organizacije, in sicer: levo regulativnih načel, jekla učinkovito delo s strankami je začetek uporabe novih gradbenih tehnologij in materialov, ki so si izposodili v Skandinaviji, Finska itd., V tem obdobju se je v gradbeništvu nekdanje Sovjetske zveze začutili potrebo po novih materialov: njihova uporaba je bila daje podjetja, konkurenčna prednost in priložnost za vzpon na novo kakovostno raven. Ob istem času, ideja je bila rojena za delo na področju distribucije gradbenih materialov. V tistem času sem vodil podjetje Lattex (, Riga. - Ed. ), Ki je sodeloval v gradbeništvu in distribuciji široko paleto materialov, iz švedskega barve, suhe gradbene mešanice in konča naprav in opreme za razsvetljavo. - In kako ste začeli svojo distribucijo, ki Ceresit? - Latvijski trg je majhen, tako s časom smo se vrnili domov za nadaljevanje razvoja te dejavnosti v Ukrajini. To zahtevali širitev palete, in smo si ogledali novice trgu. Stavbe razstava BAUMA v Münchnu, sem se srečal s Ceresit izdelki zaskrbljenost " Henkel". Vendar pa na razstavi morju gradbenih materialov, različnih proizvajalcev. Zakaj Ceresit? - Tudi takrat vedel sem, da sem "Henkel" je velika mednarodna skrb, ki se osredotoča na delo v različnih državah in je imel veliko uradov. To pričajo dejstva, da je "Henkel" - podjetje fleksibilno in zato odprt za razpravo o različnih pogojih in predloge. - Kako je vaše sodelovanje? - Na razstavi smo se dogovorili o distribuciji izdelkov Ceresit in Thomsit-materiali, ki se je le začel vstop na domačem trgu. Smo prepričani, "Henkel", da Ukrajina ima veliko potenciala. Vendar, približno leto so potrebovali, da so tržne raziskave. "Toda medtem ko so se na študij, ki ste jo uvozili,... - Da, smo začeli uvažati, da razumejo, kako so ti izdelki bodo razumeli domačih potrošnikov. - Ki ste jo uvozili, ni pa distributer? - Ne, smo prejeli status distributerja'Utara. V začetku leta 1997, po opravljeni analizi ukrajinski trg, "Henkel" se odločili, da organizirajo svoje podjetje in proizvodnjo. In ker sem že dve leti delal kot distributer " Henkel", jaz sem bil zaprošen, da vodi to podjetje. - Kolikor vem, Ceresit prišel do Ukrajine in "gray"? V Zahodnih regijah Ceresit iz Poljske in zdaj na ta način včasih dobi. Ampak od leta 1995 do 2000, ti dostave je bilo splošno razširjeno. Poljaki v tistem času je bil že dve rastlinski materiali Ceresit. To je, seveda, je ustvaril veliko težav? - Da in ne. Na eni strani, poljski pridelek je bil bistveno cenejši kot pri nas, ker carinski postopki niso bili vedno sledila, itd. Hkrati take dobave, imeli pozitiven učinek, saj je prepoznavnost povečala. Zahodni Ukrajini je bila vedno bolj "napredno" zaradi poljski soseda. Vendar, v skladu z načelom delo Corporation "Henkel", ko organizirano proizvodnjo v določeni državi, na lokalnem trgu, ki je v celoti upravlja lokalna podjetja. Zato, ustvarjanje ukrajinski proizvodnje, v soglasju z rastlinami "Henkel" na Poljskem, smo "zaprta" meje. Na promocijo na ruski trg - znano je, da v Rusiji obstajajo rastline "Henkel". Vendar pa izvoz za ukrajinskih podjetij. Kako se je torej, ali shema "Henkel", ki ste ga pravkar omenil? - Dejstvo, da "Henkel" se odločili, da nam v upravljanje in Rusijo. "Je, da je izjema od pravila? - Načeloma Da. Ukrajina in Rusija sta dve od najbolj potencialno capacious trg Vzhodne Evrope. Glede na povečanje obsega ukrajinski proizvodnje, prodaje in deleža na trgu, skrb "Henkel" se odločili, da nam v upravljanje ruske družbe. Vendar pa je določitev meril za organizacijo in načel dela našega podjetja. Zadnja leta smo registrirali podjetje " Henkel Bautechnik (Rusija)" in se je začela gradnja obrata. Rastlina je bila naročena na avgust 27. - Kjer je zgradil tovarno? - Mesto Kolomna, 90 km od Moskve. - Kaj je, po vašem mnenju, posebnosti ruski trg? - Ruski trg je zelo podobna naši, ampak obstaja več bistvenih razlik. V Rusiji je veliko lokalnih proizvajalcev, "kladivo" nekatere niše v različnih regijah. Vsak od teh proizvajalcev je tržni delež nekaj odstotkov. Podjetje, ki je zavladal na trgu gradbenih kemija v Rusiji, št. To daje dobre možnosti in priložnosti za razvoj, na eni strani. Na drugi strani pa je število lokalnih proizvajalcev, ki sem ga že omenila, je veliko. Kljub temu pa smo pripravili strategijo za promocijo svojih izdelkov na ruskem trgu. - Kaj so osnovna načela te strategije? - V Rusiji smo se osredotočili na oglaševanje specializirano in drago skupine izdelkov. Ne postane "se" v boju za poceni segment ploščice lepilo. Vendar pa pričakujemo, da bo v prihodnosti bomo lahko sprejme nekatere pozicije v tem segmentu. - V Splošnem, zanimivo situacijo. Običajno Zahodne družbe najprej odpre predstavništva v Rusiji, in potem pridejo na Ukrajino... - V našem primeru Rusije je obrnil zaradi naključje. Leta 1995, na Poljskem, ki je bila že dve rastlin. To je pomenilo, da Zahodni Ukrajini s ta izdelek znane blagovne znamke v Ukrajini je bila višja kot v Rusiji. Torej, prvi korak je bil narejen v smeri proti Ukrajini. Poleg ponudbe izdelkov te vrste, iz Poljske in Ukrajine je bil veliko cenejši kot v Rusiji. Vendar to ni bilo odločilno. Vse pokvarila 1998 krize, in blokirani podjetja "Henkel" vstop na ruski trg. Mi smo šest mesecev pred krizo je čas, da ustvarite podjetje... Čeprav je res, Zahodni strategija podjetja temelji ravno nasprotno. V Moskvi zdaj boom prihod Zahodnih podjetij. Skoraj vse države Zahodnega ekonomska raziskovanja poudaril, da Rusija je trg, z najvišjo dinamiko razvoja, visoko učinkovitost in dobre možnosti za rast mednarodnih podjetij. V Rusiji je že veliko Zahodnih trgovskih verig: Metro, Nego, Martkauf, Ikea, OBI. Na vprašanje: "Zakaj niste zainteresirani v Ukrajini? " - Mnogi pravijo, da Ukrajina zanima, ampak... po Rusiji. Nihče ne skriva. Prvi korak v to smer je bil narejen za podjetje Metro, zgrajena štiri trgovine v Moskvi. Po delu sheme in tehnologijo, je prišla v Ukrajini. To bo v bližnji prihodnosti Martkauf, Ramstor, OBI. Evropejci nekako mislim, da je razlika med Rusijo in Ukrajino ne. In če so razvili sistem dela v Moskvi, to ni problem za premikanje Ukrajini. To je napačno prepričanje. Ker trg je drugačen, in načel dela... Obstajajo razlike v zakonodaji, mentaliteto, in v pristopov, ki dela na trgu. Ko smo se pojavili na ruski trg, sem mislil, da bi bilo enako shemo in distribucijo in trženje. To ne drži. Ne more prenesti sheme, ki delujejo na ruskem trgu, na ukrajinski in obratno. Vendar, tujci so vodeni s temi argumenti... - Torej, kaj je razlika med našimi trgi? - Razlika je, da v Rusiji večina denarja, ki je koncentrirana v kapital. Ampak enako je mogoče reči o Kijevu. "Vendar, Ukrajina, je zdaj še bolj "uravnotežen" položaj med regijami. V Rusiji zelo veliko ", da pull", da Osrednji del, še posebej v Moskvi. Hkrati Moskvi je neverjetno agresivno trga, v kateri zelo natančno in načel dela mnogih Zahodnih podjetij v Moskvi je precej drugačen od načel, ki jih vodi, ter v Ukrajini. To se odraža v ceni, politike, in v dampinga proces. - Da je ruska podjetja so bolj agresiven? - V delu številnih ruskih podjetij (in ne samo v gradbeništvu) je zelo priljubljena načelo "scorched polja": nizka cena za določene skupine proizvodov, sodeluje kupec, "pod glasba" je povabil drugo skupino blaga, in na koncu v prvi skupini - " vaba "-" dead ". Družba je v skupini blaga, ki ga vrže po dampinških cenah, kot pravilo, nič zaslužiti ali celo prodaja z izgubo, vendar, tako se uspešno prodaja, bolj donosne skupine, t.j. agresivno trga na ravni menedžerjev. Ruski menedžerji bolj "agresivno" z naravo, kot je naša. Vendar v Moskvi, da ne more biti drugače. V Moskvi trgu, je težko delati s tradicionalnimi metodami, tako da boste morali, da si za orodja, ki so pogosto napačno. Muscovites - ljudje z veliko vitalnost in zdravje (upoštevajte, mi ne govorimo o 10 milijonov prebivalcev, in vodstveno osebje. - Ed. ). - Kaj je proizvodna zmogljivost v Rusiji? - 100 000 ton, vendar obstaja možnost širitve. Prvotni "konfiguracija" ukrajinska obrat je bil 100 tisoč ton Vendar pa je v 3 letih smo izvedli posodobitev proizvodnje, je bil za avtomatizacijo mnogih procesov, uvedla številne dodatne opreme. In danes tovarni, ki lahko proizvajajo 130 ton izbor izdelkov na leto. To je zelo pomembno, ker je zmogljivost naprave neposredno v površinske'izbor, ki ga proizvaja. Če se bomo, da javnost samo dve izdelkov, bodo lahko vstopili in 250 tisoč ton Tisti, ki zdaj izjavlja, večjo zmogljivost svoj obrat, ki proizvaja dva ali tri izdelke. O DISTRIBUCIJI - Nazaj na ukrajinski trg. Vem, da ste imeli lani je bilo nekaj težav z distributerji "prvi strani"združljivost'v zvezi s ceno politike... - Ne morem reči, da smo imeli resne težave z distributerji. Naša cenovna politika je pregledna. Imamo močan distributer'autorska mreženje, ker nam delo zelo predvidljiva. Če smo prilagodili cene in pogoji, le za resne in poglobljene razprave z našimi partnerji. Vendar ni težava s tistimi, ki ne storijo ničesar. Smo v bistvu edino podjetje v industriji, ki poskuša nadzor cen in boj proti dampingu. Zdaj nihče. Večina operaterjev ladje proizvodov, kaj pa zdaj, kako ga prodajajo, po kakšnih cenah - nikogar ne briga! - Stavite. Veliko podjetij se zdaj trdijo, distributer'utoro, da "v nadaljevanju take mere ne smejo prodajati". "Ne moremo reči, distributer'utoro: ", Boste morali prodati po tej ceni, sicer bomo kaznovati si". Naše glavno načelo - distributer mora zagotoviti denar. Če želite to narediti, moramo dobiti Splošno razumevanje cenovne politike. Če se začne odlagati procesov, plače lahko izgubijo vse, vključno s proizvajalcem. Vendar dampinga se pojavi občasno - on nosi wavelike značaja. Morda pa to je razlika: trudimo se, da upravljanje tega procesa, na načelih, ki niso kazen, in kompromis. Morate prepričati partnerja: mi in moraš zaslužiti. Danes naši partnerji so v celoti delež naše prodajne politike. - In še, če distributer je odločila, da dokončne protidampinške... - Smo bili primerih, ko imamo prenehala sodelovanje s partnerji. Proizvodnja in prodaja je edini mehanizem, ki deluje le, če med proizvajalec in prodajalec medsebojno razumevanje. So podjetja, ki ne bo upoštevala naše politike. So odkrito odvrgli, ki močno oslabila delo drugih partnerjev. S takimi ljudmi, ki jih nočejo sodelovati. Politike, ki jih opravljajo njih, prej ali slej vodi v slepo ulico, zato ne moremo bi stavil na njih. - Vaš distributer'autorska omrežje je že nastala ali odprti za nove družbe? - Omrežje je skoraj ustanovljena, toda ko trg raste, regije so razvoj, nenehno komunikacijo s potencialnimi partnerji. - Kolikor vemo, ste se veliko naučil iz izkušenj poljskih distribucije? - Na poljskem je zelo zanimiva država. Moje mnenje je, duh podjetja poljaki razvitih mnogo močnejši od nas. Ta duh "ustvarja" veliko idej, možnosti. Podjetništvo v krvi. Proučevali smo izkušnje poljski distributer'autorsko omrežja "Henkel". In sicer: poljaki, smo si izposodili načelo pristop k oblikovanju distributer'autorsko omrežja z vidika partnerstva in ne trgovinskih odnosov. Smo iskali podjetje, ki samo bi prodajali naše izdelke in partnerji, s katerimi lahko vzpostavljajo odnose na dolgi rok. To daje priložnost, več časa za doseganje zvestobe kupcev blagovni znamki. Naročilo za organizacijo in izvedbo različnih dogodkov, promocij, prav tako smo si izposodili od polov in poskušal, da bi prekinil skozi prizmo nacionalne posebnosti. Nekateri poljski načela, ki ne dela in ne dela v Ukrajini tako daleč. Kljub temu, da je veliko držav, ki so podobni, vsak trg ima svoje posebnosti. - Kaj so poljski načela, ki ne delujejo v Ukrajini? - Bom bi na primer. Na Poljskem je zelo dobro razvit sistem prodaje preko različnih promocijskih kampanj. Smo izvajanje takšnih ukrepov, mislim skupino gradbenih mešanic ne dajo vedno enak učinek kot na Poljskem. Poljaki bolj jasno predstavo o tem, kako priti iz deležev 100%dobiček. - In kaj z distribucijo v Rusiji? - Delno distributer'autorska omrežja v Rusiji je že bila ustanovljena. Imamo nekaj močnih partnerjev v Moskvi, o 35 distributer'distributerji v Rusiji. Za državo je to majhen znesek, zato bomo razvili distributer'autorsko omrežja. - Kakšne so razlike v delu z domačih distributerjev in rusko? - Načela izbor partnerjev in organizacije, ki delajo za Ukrajino in Rusijo so enake. V Rusiji več specializiranih podjetij. Za primer, da imamo dve distributerji'Utara, da deluje le z izolacijskih sistemih, zaradi ozke specializacije so uglednih položajih v tem segmentu. Ob istem času, v Rusiji obstajajo distributer'uteri z zelo širokim specializacije, in so veliko bolj, kot angleščino. - Kaj je, po vašem mnenju, priča specializacijo? - Specialistično odraža ne le visoko organizacije na trgu, ampak tudi na močno konkurenco. Podjetja iščejo niše, v katerih se lahko odvijajo, okrepiti in razvijati svoje stališče. Promet v Rusiji, kljub glasnost, zelo konkurenčne, torej, zdaj je proces nastajanja in razvoja podjetja z jasno specializacijo. O TRŽENJU - Ga vlagajo v oglaševanje... - Brez oglaševanja in trženja. Gre za dve različni stvari. Smo vlaga v marketing in oglaševanje je del trženja, eden od njegovih orodij. Smo blagovne znamke v podjetju in so potrebne za podporo vašo blagovno znamko. Prijetno je, da za mnoge Ceresit postal gospodinjstvo ime. - To je tisto, kar ste želeli? - Da, čeprav se na neki točki, ki jo ima negativno vlogo, ker ljudje, ki prihajajo v trgovino, pravi, "se moram Ceresit". In prodajalec določa njega grozen vprašanje: "Ceresit, ki proizvajalec potrebujete? ". Ljudje verjamejo, da Ceresit je preprosto suho malto. To je ista zgodba kot z Razvaja. Kupci, ki prihajajo v trgovino, plenice, imenovano "plenicah", čeprav dobiček ni nujno Razvaja, ampak, na primer, Huggies. Hkrati je dobro, da je tako priznanje, saj to ni zadnja rastlin v Ukrajini in ne nazadnje v Rusiji. Za nas je zelo pomembno, da se je prepoznavna v kateri koli točki v državi. Bomo povečali vaš marketing proračun vsako leto približno 20%. Tak indeks kot "blagovne znamke" - razširjenost blagovne znamke, je zelo pomembno. V vsakem primeru, ne glede smo imeli načrtovana marketing proračun, stroške, ki so usmerjeni v blagovne znamke, zmanjšanje ne bo. - Ustvarjanje rusko podjetje, ki odredi, ali ste trženja, raziskave? V Ukrajini, vem, da je tak študij porabili. - Ruskem trgu smo proučevali z neposredno delo na to, od znotraj. Vendar pa smo naročili študijo, ampak. Danes obstaja več strokovne agencije, ki so lahko dobra analiza o izdelkih. V skupini strokovnih gradiv take študije so približne, in na neki fazi študije je boljši od ameriškega trga, analiza in nihče ne bo. - In poštenosti takšna analiza? - Vse analize je delež subjektivnosti. Ampak to delamo za njihov razvoj in temeljijo na realnosti trga in dejanski položaj na to. Vrednosti kazalnikov, ki delamo analize, ki se oblikuje z izkušnjami, prakso. - Tako si je zavrnil storitve trženja podjetja? - Ne, smo jih uživajo, vendar v določenem segmentu, ko bomo potrebovali več statističnih in ne analitičnih podatkov. Toda glavni analizo, smo se sama. - Kaj podjetje za trženje, ki ste raje doma ali v tujini? - Obstajajo podjetja, ki poslujejo na številnih trgih, kot so GFK. So zelo jasno dokazano, tehnike, oblike. Lahko naredite primerjavo med različnimi trgi po določenih merilih. Vendar ruskih podjetij, ki so že sprejemanju teh tehnologij, zamude, spremembe na posebnosti domačem trgu. Torej, včasih lahko dajo tudi bolj natančne podatke, kot mednarodno podjetje. Vse je odvisno od skupine proizvodov, ki analizira. KADROVSKA POLITIKA - Ko ste ustvarili podjetje, na kakšni podlagi je bila ustanovljena s strani države? - Pred desetimi leti, je bilo načelo samo eno: vsi prijatelji ali sorodniki. Tako sem, kot mnogi drugi ambicioznimi podjetniki, ki izbrane kandidate, od prijateljev in znancev. Čez čas je prišel, da bi razumeli, da potrebujemo strokovnjake. Še vedno je napačno mnenje, da so ljudje, s katerimi delate, morajo biti testirane v času. V resnici, kot poslovanje v Ukrajini je že močno usmerjeno na Zahodu, zdaj je čas, strokovnjakov na področju prodaje, trženja, upravljanja in t. d. - Dober človek ni poklic? - Bom rekel to: čas sorodniki, prijatelji in samo dobri fantje opravili. Da, z mano delajo ljudje, s katerimi sem začel pred 10 leti, vem, 20 let, vendar so strokovnjaki. Je bilo veliko usposabljanja, nekateri dobili drugi visokošolski. Hkrati pa, kljub dejstvu, da je, po Zahodnih standardih, v posel ne obstaja, prijatelji, sem kraj, odnosi med ljudmi na čelu. Nemogoče je, da zgradite podjetje, v Ukrajini brez ekipa in partnerji, na katero se lahko zanesete. - Mnogi voditelji danes se pritožujejo zaradi pomanjkanja ljudi. - Za 6 let in imamo majhno fluktuacijo. Trudimo se, da bi ljudi z različnimi metodami. In plače. Tam je tako pojem kot "pogojno materialne spodbude". To je, ko oseba prejme obseg neopredmetena dejavnosti (v smislu izobraževanja, usposabljanja strokovnjakov, zagotavljanje osebja, mobilne komunikacije, transport itd. - AVT. ), ki omogoča osebju, za povečanje njihove vrednosti kot specialist svojo konkurenčnost na trgu. In, kot rezultat, družba je tudi dodana vrednost. Smo vlagajo veliko v izobraževanju in usposabljanju. Pošlji zaposlenih, ki študirajo v tujini, dal priložnost, da dobijo drugi visokošolski na posebnost. Vsako leto izvedemo kompleks usposabljanja s pomočjo zunanjih svetovalcev. Samo usposabljanje smo porabili v enem letu v povprečju 150 tisoč.! "Vendar obstaja tudi druga plat medalje. Človek lahko ustvari pogoje za izobraževanje. In njegov konkurent perekupil. - Da nihče ni imun, in v teh primerih so bile. Na Zahodu je ta pojav skoraj izginila, na trgu dela se je ustalil. Vendar, bivanje v ukrajinski, ruski trgih, Zahodna podjetja so se začeli outbid posnetkov iz podjetij, ki sodelujejo v istem segmentu, kot so. Zato je moj ljudi, ki so prejeli in bodo prejeli te predloge. Ne morem kriviti teh podjetij za napačno, čeprav sem tako njihova dejanja zelo neprijetne. Zato je pomembno graditi ekipo in pridržite to ne samo materialne spodbude. "In če boste prišli, podrejenih in pravijo, da je konkurenčna družba ponudila tako veliko, vendar, če ste Emu bodo zvišali plače, da predlagana vsota, ki je ne bi pustil. "Šel bom na enkrat, in ni pogojev ne bodo razpravljali, saj to pomeni naslednje: zaposleni se ne more vključiti v ekipo, in le spodbuda, da se o hrani, ki dela, materiala. To je zelo grdo trend današnje mladine, ki je prejela dobre izobrazbe, pogosto v tujini. Na primer, po štirih seveda v Ukrajini, študent prejme dotacijo. "Zanima me, sprašujem, samo po četrtem letu, sem prejela subvencijo. "Ja?! (smeh). No, po končanem študiju, na primer v Angliji, študent dobi veliko pozitivnih na Zahodu, in se vrne konkurenčno specialist na trgu dela. Vendar je hkrati oseba, ki "naredi" in negativnosti. (smeh). Jaz ne o vas,. Začne upoštevati njihove vrednosti in. Sem bil precedensi, ko oseba, po diplomi Univerze, dobil izobraževanje v tujini, je delal za mene eno leto, po kateri je prišel z besedami: "sem mislil, da je glavni rezultat mojega vrednosti nad. ". Ne vidim specialist, ki vidijo izključno kot blago. Čeprav prihaja iz Univerze z dobro bazo, vse kar je potrebno za podjetja, postane naše podjetje. Vlagamo v to veliko denarja, ampak ne bom, pove oseba, ki vsak teden: "vlagali v vas toliko". Čeprav lahko rečemo tudi "mislim, mi daš eno uro po ceni 20 tisoč., nato pa še eno uro sem, da dela". Ne moremo reči, da je ta primer je zakon, ampak obstaja veliko takšnih ljudi,. Zato sem veliko predlogov za nove generacije: to je nemogoče meriti v denarju, vsak korak prinese denar. Za mene, razen seznam izobraževanje in seznam, kje in kako ljudje, ki so delali, pa je prav tako pomembno, da se oceni, kako dolgo človek je delal na enem mestu, kaj vedeti-kako je. Če je za tri leta, pet mednarodnih podjetij, Emu, zdi se, da velika prednost zame je velik minus. Sem taka oseba ne bo nikoli sprejeti na delo. In kar je najbolj pomembno: če oseba, ki trdi, da je neke vrste položaj, za mene, kot delodajalec, je pomembno, da se naučijo o določenem projektu, ki jim je od začetka do konca, kar je posledica. Le v tem primeru mogoče oceniti potencial. - Kaj pri upravljanju procesov, ki ste pozorni na prvem mestu? - I vložiti veliko truda, iz osebne voditelji, da bi team. Ko je vsak od vprašanih je potencialno leader, to je zelo težko ustvariti močno ekipo. Najti način, da jih združiti vse - v resnici je najbolj težko vprašanje pri upravljanju. Strategija družbe je 90% odvisna od sposobnosti ekipe za izvajanje te strategije, zato je gradnja medosebnih odnosov v timu, sodelovanje najvišjega vodstva je najbolj zapletenih upravljanje naloga. - Ali vam je uspelo ustvariti tako ekipo voditeljev? - Mislim, Da. Trajalo 6 let, in ta proces je stalna, ker ni dovolj, da postane vodja, morate imeti možnost, da ostanem, da ohranijo svoje vodstvene sposobnosti. Po vseh podrejenih tudi ne stoji na tleh in razvoj, izboljšanje, dvigne na raven vodenja. Njihov top menedžerji sem ves čas spomnil enega načela upravljanja: "Močne Manager, ki zaposlujejo močno Manager. Šibka Manager najel šibka Manager. Šibka Manager odpusti močno Manager takoj, ko je dobil priložnost, izhaja
VIR: Poslovne

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика