воскресенье, 27 октября 2013 г.

Oblikovanje foteljih. V iskanju univerzalne odgovor 2006-11-09 17:01:53

Gradnja in rekonstrukcija.

Oblikovanje foteljih. V iskanju univerzalne odgovore
2006-11-09 17:01:53

V p'ti si William Shakespeare je "Vse je dobro, da se konča dobro" jester je rekla Grofica, je dobil odgovor, da je dela za vse zadeve, in dodaja: "In sedaj, ko se je na stol ob Barber: primeren za vse nastavljena za tanke in stanovanje, in za olje, in za katere želite, rit ". Vendar, ne samo stranke, frizer potrebujete vsestranski stol. Sanje je, na milijone ljudi prisiljeni porabiti za Mizo za 10-12 ur na dan. Podjetja, ki bodo lahko našli rešitev za svoje težave, ima vse možnosti, da zgraditi dober posel. V zgodovini oblikovanje pisarniškega pohištva je bilo le okoli ducat stoli, katerih videz je bil res izjemen dogodek. Eden od njih je predlagal, Herman Miller, in danes stol "Aeron" pomeni, da je družba velik del dohodkov. Vendar, vprašanje o univerzalnosti odgovor je Da, in sam obstoj univerzalnega odgovora, je še vedno odprto. "Da bi udoben stol, ena je, da bi sedel v njem, da bi razumeli, kaj je narobe, in da bi spremembe". Ne tako dolgo nazaj, princi živel v omare iz usnja". Globoko črna usnje, usnjeni stol, kot so drago obleko, je trdila, status lastnika in izzvan strah obiskovalcev. Vendar se časi spreminjajo. Voditelji, ki še vedno delal, upogibanje nad kup papirjev, končno Rozhnova in dobil svoje oči na zaslonu. Ko na Zemlji'bil Homo erectus. Hvala za širjenje comp'računalniki v globinah organizacije, ki se je pojavila nova vrsta - "človek pramoda". Glede na dejstvo, da se je v 90-ih direktorjev dobro supermarketi, začel delati pod sloganom "24 x 7", hrbtu prisiljeni voditelji, da preuči vprašanje - kako bi se sedi udobno? Eden izmed prvih, ki podpirajo širino znanja delavcev, ki prihajajo iz Herman Miller. Podjetje, ki je naslednje leto bomo praznovali 80. obletnico že ustvaril v svoji zgodovini več uglednih pisarniški stoli. Leta 1976 oblikovalec bill shtumpf predstavil predsednik "Argon", in leta 1984 je bil z Ne Chadwick je razvil nov model, "Aqua", imenovan s Time magazine med najboljše design desetletja. Zato ni presenetljivo, da ob nastavite nalogo, da ustvarite univerzalni stol za delo v digitalnem svetu (stol, ki se lahko prodajajo po zelo visoki ceni), družba se je znova pritožil za pomoč, da Chadwick, Stumpf. Ker se to zgodi, dveh oblikovalcev, za dvajset let uspešno delo s strani, v naravi, malo spominja na drug drugega. Shtumpf - neutrudno vizionar, več zaupati svojim instinktom. "Načrt je treba kot jazz, " pravi. - Treba je improvizirati in da bi odkritij, kombinacija veselja in žalosti v prekrasni cocktail. Na žalost, smo obkroženi z design, ki je pogosto pomanjkanje človeške duše ". Chadwick, za razliko od Stumpf, utrjene realist. Ni prišel, da trdijo, da je njegov pravi Studio v glavo. Ona je v Santa Monici. In klic je raje "eksperimentalni laboratorij". V svojem Arzenalu, so stružnice in brušenje, vrtalniki, žage, in Obratno rezila. In nič, da bi se lahko vozi comp''yuter. Če nekdo reče, da je dober stol je mogoče preprosto razviti comp''yuter, Chadwick iz sebe: "Edini način, da ustvarite udoben stol je vožnja, da bi razumeli, kaj je narobe, in da bi spremembe". "Ne bi odpovedali umazano delo in sposobnosti," pravi. Sposobnost, da "domnevajo," je o'združuje obe oblikovalci. In to je tisto, kar privlači njih v podjetju Herman Miller. "Najboljši sem delo, " pojasnjuje shtumpf, " ko sem bil potisnjeni na mejo. Potem je moj ponos mine in se mi zdi, nedolžnosti. V Herman Miller vem, kako si me želijo, da gredo - predvsem zato, ker je dober pam'ne pozabite na besede, ki jih je ustanovitelj Dee Jay despres. Pred mnogimi leti je rekel, da je dobro oblikovanje je ne le dober posel, je moralna obveznost'asana. In to nam ne dopušča, da se pomiri ". "V Herman Miller se ne boji tveganja, " dodaja Chadwick - to je, zakaj je podjetje tako dolgo ostane na vrhu uspeh. In to je eden od razlogov, to je tako zanimivo, da dela." "Ljudje skomignil z rameni svojih ramenih - in kje je tapetništvo? " Tako, oblikovalci so imeli nalogo, da ustvarite sedež, na kateri ljudje bi lahko delali ves dan (in morda tudi po večerja). To je, kot predsednik Barber, je, da pridejo do vseh določeno tanek, maščobe, ravno. Da bi dosegli želeni rezultat, Chadwick in shtumpf stava na biomorphic. "V človeško Telo, ne boste našli eno ravno črto - to biomorphic, pravi shtumpf. - Zato smo ustvarili fotelj, v katerem tudi ni ravne črte ". Poleg tega oblikovalci uredila vprašanje prave velikosti. Običajno velikost pisarniški stol se določi na podlagi razmerja med povprečno osebo. S pomočjo posebne kljuke to je lahko prilagojena za ljudi, katerih mere se razlikujejo od povprečja za določen odstotek. Toda tudi tisti, ki so bolj ali manj standardne razmerja, se lahko pripravi na različne načine: v nekaterih čez nekoliko višji, v drugi, malo nižje, v nekaterih državah teže zgornjega dela telesa malo bolj, drugi manj. Zato je odstotek ljudi, ki se počutijo udobno v tradicionalnih pisarniški stol, v resnici, bistveno nižje kot se oglašuje. Če želite težavo odpraviti, Chadwick in shtumpf šel k proizvajalci perilo izdelkov, ki mora biti tudi v skladu z vsemi podsistemi. Herman Miller proizvaja "Aeron" treh velikostih - a, b, C (ki potrjuje, da ustreza dimenzije 98% odraslega prebivalstva). Oblikovalci so se misli o trženju. Še en element, njihove strategije je bila edinstvena stol videz. On je povezana z dirke avto - tako vsebuje hitro plastike. "Sodobni ergonomski pisarniški stol - vse na eno osebo, " pravi shtumpf. "Tako smo se odločili, da zagotavljajo "Aeron" posebno obliko ". Rezultat je stol, absolutno ne, podoben na običajno pisarniško pohištvo. "t zdi, da to tako zelo, da se, ko je bila prvič predstavljena na fokusni skupini, ljudje ga spoznala brez veliko navdušenje. "Prvi predsednik je bil bewildered, če ne dokončne zavrnitve, - ne pozabite, oblikovalci. - "Kje so tapetništvo? " Je razširil roke ljudi. Tisto, kar so videli, ne pa'Azalea z njihovo udobje ". Kljub tako hladen sprejem od javnosti, v poklicno okolje "Aeron", ki je izšla leta 1994, je osvojil priznanje skoraj takoj. Industrijski oblikovalci družbe je prejel Stumpf in Chadwick nagrado "Zasnova desetletje" (Design Desetletja), in stol je bil pod stalno pozornost predstavniki filmske industrije in oglaševanje podjetja. Sedenje na njih junaki filma "Dvanajst opic" in "Kontakt", ki se pojavi v reklame, Microsoft in Apple, so dosledno so se udeleženci TV show "Big brother". Pozneje "Aeron" prišel do uspeha in kupci. Poleg tega stol videz, ki na prvi boji ljudi, je postal eden od glavnih razlogov za njeno priljubljenost. Še posebej "Aeron," je bil naklonjeni predstavnikov v svetu visoke tehnologije - design, kot tudi mogoče približal, da oblikujejo svoje elegantno, minimalistično delovne postaje. Treba je še dodati, da "Aeron" nenadoma dobil simbolni pomen v razmerah nove ekonomije. Mnogi voditelji Interneta podjetja, hitela, da je pridobil prestižni fotelj. Malo kasneje, "Aeron" stečaj podjetja začela prodaja na eBay dražbe. Seveda, vzrok za propad podjetij, je bil ne kupujejo drago pohištvo. Vendar, v kateri fazi je mlado podjetje, je lahko sam kupi "Aeron", je služil kot neke vrste kazalnik njegove zapadlosti. Kot je izjavil eden tveganega kapitala: "Če podjetniki rushed za nakup" Aeron", preden doseže ustrezna raven dobička ali prihodka, to je zanesljiv znak, da je nekaj narobe". Danes v svetu obstaja toliko sedežev. Vendar pa poskuša doseči popolnost, oblikovalci ustvarili nove modele. Na žalost, njihova prizadevanja so bolj kot je poskušal dokazati, Veliko Fermat je trikotnika. So rešili določene naloge, doseganje idealne posameznih značilnosti, ustvarite naslednjo "vroče" izdelek - dokazati, še posebno primeru, ampak na Splošno rešitev znova in znova zdrsa iz svoje roke. "Aeron" je rezultat še en poskus, združiti dve različni kakovosti. Z uporabo načel biomorphic in razvoj prefinjeno regulativni sistem, oblikovalci znova in znova poskušajo najti skupno rešitev. Ampak, kot vedno, malo ne more priti do popolnosti. Po vsem, na primer, ni dejstvo, da bo lastnik lahko sam pravilno prilagodite stol. Če je bil navajen, da bi sedel hunched, in "Aeron" on bo treba prilagoditi, da ta svoj najljubši položaj. Izkaže se, da je nastavitev sedeža mora biti priloženo tudi zdravnik... Poleg tega, kdo ve, ne bi dobili utrujeni če se po nekaj časa lastnik stol, da pa vse te številne orožja? Bodo samo drag, vendar neuporabna igrača? Ni čudno, glasba-oprema razreda Hi-End se ne uporabljajo ton kontrole, digitalnih učinkov in druge pripomočke. Tako proizvajalci prevzeti odgovornost za kakovost predvajanja in poudaril, da je kupec plača denar za tisto, kar je znotraj "box." Torej, danes, "Aerons" je zadnja, ampak komaj dokončni odgovor na vprašanje o univerzalni pisarniški stol. Istega mnenja in oblikovalci sami. Pravi Chadwick: "Ste opazili nov dober stol z'je približno enkrat v desetih letih? Tako bomo videli ".
VIR: Umetnost management

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика