четверг, 31 октября 2013 г.

High-tech iz Ukrajine: metasklad na pojav 2006-11-17 13:59:01

Gradnja in rekonstrukcija.

High-tech iz Ukrajine: metasklad na pojav
2006-11-17 13:59:01

Danes domači arhitekt težko: on je na prelomnici razvoja. Na prelomu povzema, in vse se je zdelo kot nalašč, preneha služiti ne le strategije, ampak tudi vsakdanjih opravil. Arhitektura pomanjkanje možnosti, s katerimi stojijo'dogodki, povezani, bi se lahko ocenil, kot tudi dosežke preteklih obdobij. Čustva, dokler pokrov prihaja jutri z penitential mačka o hi-tech. Ker se tehnologija razvija, inženiring, arhitektura postopoma zamenjajo estetske, ki na koncu XX stoletja se je ta proces do točke absurdnost v rojstnega kraja tak izdelek je high-tech ima velike ambicije v nastajanju umetniških slik in deluje sistem znakov, ki trdijo, da univerzalnosti. Kaj je povzročilo povečano zanimanje za Indijo, je ne več kot 30 let na Zahodu? In končno prišel? KAJ JE TO? Izraz "hi-tech" se nanaša na "dežnik" definicije,'doucin heterogen pojav, ki je skupen za o'njihove enotnosti, na kateri koli podlagi, ali jih postavi pred nekaj. V tem primeru: uporabe v procesu arhitekturnega oblikovanja najnovejše dosežke ("high") tehnologij. Hi-tech nadaljuje stoletja govor "tehnološki optimizem", oblikovanje ciljev in opredeljevanje nalog za dosego splošnega Raj s tehničnega napredka. Optimizem high-tech stojalo'je stališče, ki ga zavzema v ambiciozne cilje za potrebe industrije in veže svoje ustanovitve ob uvajanju tehnoloških inovacij, z namenom pridobiti na koncu dobiček nove gradnje. V gradostroi vprašanja o konceptualnih in lokalni ravni, v bistvu zaprt, da nekatere šole v prihodnost tako, da jim nudi nove in nove naloge. Tehnične in ekonomske vidike high-tech spet kritje svojih umetniških del. Njegov slogovnih značilnosti šteje idealization stroj, ki poudarja izrazne možnosti, ki jih ponuja najnovejše tehnologije, materialov in struktur, ki poudarja delo predmetov in tehnološko opremo. Usmerjeni pralni estetske, high-tech iskanju rešitev, je vsekakor ne za dialog s potrošnikom (v nasprotju s post-modernizma), UAI'Yasuyuki zadnjih skozi leta pressingovat oglaševanje svojih nujno končati brez sodelovanja izdelka. Vendar, za razliko od industrijskih proizvodov, popravljena in posodobljena v skladu z in pod vplivom Cohn'okolje, arhitekturo high-tech razvija svoje neodvisne informacije področju, ki ne upošteva mnenja potrošnikov in strokovnjakov, epitouch okuse naših sodobnikov. Hi-tech nosi podlagi moškega načela, razpolagala sama v urbanem okolju in v zgodovinskem času svojega vseeno, neodvisnost in pressingovat tlak, ki meji na aroganco. Zmanjšanje tehničnih ideja, da je uvrstitev Splošno načelo, hi-tech zavrača in socialnih funkcij arhitekture, ne skrbi o odločitvi kompleksnosti okolja, ki tvorijo njeno unsystematic. Tehnologija je samo orodje za reševanje problemov, in dirigent ideje, estetika Indiji prejme zmanjšana Tokyo ustvarjalne poudarkom na varčevanju z energijo in sredstva. OZADJE izhodišče pri razvoju "tehnično" smer arhitektura, je treba šteti rok Prve industrijske revolucije, ko je s'tam so bili, kot inovativne strukture, kot tako imenovane Kristalna Palača - paviljon na orangery na svetovno razstavo v Londonu leta 1851 na uspešnost vrtnar J.. Paxton, tehnične stolp - ob gorski most - razstava Pariški razstavi leta 1889 inženir, Eiffel, veliko most prehode v Evropi in Ameriki konec XIX. stoletja. V drugi polovici XIX. stoletja zgradili ogromno število objektov, kjer je vodilni motiv je toplogrednih steklo-kovina galerija. Ga - postaje, veleblagovnice, razstavni prostori: galerijo stroji in veleblagovnice v Parizu, v Kristalno Palačo v Kopenhagnu, veleblagovnica TCA v Berlinu, Paddington postaji v Londonu in mnogi drugi. Glavna naloga oblikovalca je bila presenečenje za vsako ceno je najnovejša oblika, prvotno obliko, velikost ali hitrost gradnje. Vsaka konstrukcija je treba primerno za osebe, da postanejo njegova oblačila, orodja, naprave. Zakaj potem arhitekturo, da se umetnost? Hiša "pralni za življenje", hiša-občina, sodobni razvoj govardovskii utopija "garden city" v obliki zloglasni "spalna" mesto. Te in še mnoge druge inovativne ideje XX stoletja postopoma in vztrajno, pripravljeni tako za končni fazi - high-tech. Preboj dosežen v 1940-ih letih zaradi vojaška nujnost, po vztrajnost, je obrodilo sadove. Ti trendi v 1950-1960-s so v stavbah, ki je Saarinen, L. Mies van der Rohe, B. Hoff, P.-L Živci, K. Tang in številni drugi mojstri. Comp'računalniška "revolucija" 70-ih nastavite nove naloge pred arhitektov. Glavni "revolucionarni" bill gates je napovedal, da v bližnji prihodnosti je v svetu nenehno narašča hitrosti, in arhitekture, je bil odziv na globalne spremembe. ZAČETEK V svetu transcontinental gibanje, globalno informacijsko omrežje, vse bolj dinamično življenje hi-tech se je zavezala, da v skladu z erp, izražanje dolgoletne sanje človek je kombinacija časa in prostora. Kot rezultat, bomo videli: znanost in vera, racionalno in mistično interakcijo, ki ustvarja nove oblike umetnosti, ki se razume kot nekaj, stojalo'je povezana s tehniko. Navidezna, unreal sobivajo s pragmatičnim primitivne in naturalism. Govor high-tech univerzalno, izstopati v neko skupino in stojalo', povezane s funkcionalno-tipološki smeri pretoka. INDUSTRIJSKA HI-TECH V to smer, slog visoke tehnologije zgrajena na široko uporabo namenskih elementov, simbolično odobritev industrijske teme, uporaba umetniških in emblematične številke govora, ki izhajajo iz slike promarktika - tovarn, elektrarn, toplotnih postaj, skladišč, skladišč, itd Za ta stil tudi značilna izjemno enostavnost rešitev, allegoric nosilce, konstruktivno golota oblikah, ki opravljajo skupaj fasadne elemente komunikacije (stopnišča, dvigala, itd.), mpopoma strukturnih elementov. "GEOMETRIJSKE" HI-TECH, Borisov je v 1960-ih letih je trdila, da je v SV'ASCO s krepitvijo materiala gradnje, ki delajo v napetosti, postajajo tanjši in lažji, zaradi pomanjkanja neločljivo omejitve, ki delajo v stiskanje strukture. Zato sklep: treba je, da si prizadeva za strukture, ki deluje predvsem v napetosti. Tradicionalne sheme, ko ležaja strukture zgradbe, ki so jih zagrešili v eni točki podpore, je simbol-anachronism stare tectonics, kjer gradbena dela za stiskanje, tectonics namenske in se zavezali, da vsak drugih gradbenih elementov. Papir tovarne "RM 11" v Avstriji - simbol nove tectonics, kjer gradbena dela predvsem v napetosti, kot stavbe je kompleksna geometrija. V naših dneh je segal načrt je bil dokaj razširjena: prilagodljiv sklopom, in visi stenske obloge, začasno in natezno strukture, žične mreže, membrane, ki se prekrivajo. Pozornost inženirji in arhitekti, ki privlačijo m'shell - posebni razred prostorskih konstrukcij, ki so izdelane iz materialov z visoko natezno trdnostjo, ki so ustvarili na dva načina: mehanske in pnevmatika. Prva metoda, ki vodi v ustvarjanje šotor konstrukcij, drugi napihljivi zračni in vozduhonosnye. Rezultat je sam "ne-tradicionalnih geometrijo" objekti za XX stoletja postala tradicionalna. Futurističnih HIGH-TECH predhodnik ta trend je treba iskati v ruski constructivism: Stolp III mednarodni Stoletja Tatlin, ideje, "živo arhitektura" gradnja "Leningrada Resnici" in pam'spomenik Krištof Kolumb K. Melnikov vsebujejo ideja konstrukcije z obračanjem nosilcev. In ni utopija P. Soler in I. Friedman ni nastal pod vplivom fantastični projekt ", plavajoče mesto," G. Krutikova - prototip moderne vesoljsko postajo v obliki valja s plug-in, ki plujejo pod zasebni kabine in javnih površin, ki se nahajajo v svoji osnovni del? Ideja, fleksibilnost, dinamičnost, rast, prilagajanje v veliko različnih ustvarjalni credo avtorjev zapisana v projektih, o'Združeno z isto načelo, ki je bil imenovan "clip-on". On je ločen zasnova nosilnih konstrukcij - vrste vrat z vsemi inženiring in energije komunikacije, izdelani za dolgo življenjsko dobo in je napolnjena Avtonomne celic. To načelo je postal osnova sistema "vtič v city", razvit v I960, angleška skupina Archigram. Bionic HI-TECH V svetu vse soodvisni, ne stvari in pojavov, ki ne bi bil DATA'priključen neposredno ali posredno med seboj, ni neprehodno bar' " med žive in nežive narave, obstajajo zakoni, ki o'združiti ves svet v eno celoto in ustvarjajo o'cilj potrebo po uporabi umetno ustvarjene sistemov, zakonov in načel, ki živijo narave in njenih struktur. Biološki odnos človeka in narave. Je znanilec organskih arhitekturo Antonia Gaudi, ki je odprl možnosti za organski obliki v gradbeništvu. V obdobju razcveta umetnosti Gaudi, glede na izjave nemških in Avstrijskih arhitektov Semper Vildega, Bauer, storjena pod vzdevkom nekaterih Tr. Yu-P "člen" Darwin je Teorija v gradbeništvu art "(1900. ), kar potrjuje vzorec veljavnost evolucijske teorije v arhitekturi. Kot rezultat, arhitektura v poznih 40-ih'pojavil oblike, ki proizvajajo strukturnih sistem divje živali. Z uporabo konstrukcijskih sistemov narave utrl pot za druga področja arhitekturne bionika. VIRTUALNI HIGH-TECH Pomembno vlogo v letih 1990. igral hiter vdor v zasebnost comp'računalniške tehnologije, ki se je začela virtualno smeri high-tech. Dolgoročni učinki tega "m'bodisi tehnične revolucije", več kot udar, je težko napovedati. Prihodnost na področju visoke tehnologije lahko zmanjša za število delovnih mest: 1. Rešitev težave varčevanja z energijo v stavbah, ki lahko proizvede ali shranjevanje energije. V ZDA, na primer, nove metode izolacije "daj" 40% več energije, kot vsi Ameriški naftni industriji. Več in več'je hiše, samozadostnih toplo, Nemčija. Načrtovano je, da bo do leta 2020 delež teh stanovanj bo v tej državi, 15%. Prihranek energije je vpliv na oblikovanje strukture. 2. Rešitev dinamični problemi arhitekture. Vsak dan povečuje potreba po uporabi mobilne zgradbe, montažne zgradbe. Uporaba načel situacijsko preoblikovanje objektov - pereče vprašanje prihodnosti. 3. Odločitev futurological težave. Od takrat, kot je razvoj komunikacijske tehnologije je privedel do globalizacije gospodarskega in kulturnega življenja, vodoravni meja začeli zbledi. Nismo bili astronavti na " vesoljsko ladjo Zemlji "? Ali imamo problem vertikalni vzlet? Za celoten tančico skrivnosti za let ostala kot znanstvenih in tehničnih izumov, in oblikovanje prostora vozila, orbitalne postaje in celo načrtovanih naseljih na luni. In to je v tej veji umetnosti je edinstvena priložnost za razširitev tradicionalne meje poklica. Pravi način za omejitev sodobnih vsejedi tehnike v arhitekturi na Splošno, kar mu območje tehnološki preboj v prihodnosti.
VIR: A. S...

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика