пятница, 25 октября 2013 г.

Tuji vasikoutg 2006-10-28 13:48:29

Gradnja in rekonstrukcija.

Tuji vasikoutg
2006-10-28 13:48:29

Izdelke, ki jih ponujajo na trgu, " suho gradnjo meša. Obseg prodaje v letu 2001 - o $ 90 milijonov v trgovini cene (več kot 350 tisoč ton). Število operaterjev - uvozniki - 10, domači proizvajalci različnih velikosti - več kot 30. Delež uvoza in domače proizvodnje - 80% - domači proizvod, 20% uvoz (v fizični obseg). Struktura prodaje, ploščice, lepilo je 55-60%, zmesi za steno - 15-20%, mešanice, za tla - 10-15%, druge mešanice - 7-10% (v fizični obseg). Obseg trga za Suho gradnjo mešanice (SSS) z'pojavil na domačem trgu, nekaj let nazaj. V tem času, so imeli več eksotičnih, kot je razvidno s povečano povpraševanje po njih. Glede na večji proizvajalci in uvozniki "suho trte"v letu 2001, je prodala več kot 350 tisoč ton različnih mešanic (približno $ 90 milijonov v trgovini cene), ki je 60-65 tisoč ton več kot leta 2000 (vendar nekateri proizvajalci pravijo, približno 0, 5 MMT - Ed. ). Že na začetku prvega četrtletja leta 2002 je pokazala, da je prodaja CCC, da še naprej rastejo z zavidljivo pravilnosti. V primerjavi z začetka lanskega leta, prodaja na veliko trgovcev se je povečalo za 20%. Strokovnjaki razložiti z razvojem gradbeništva, sprejemljive cene za blago in dejstvo, da potrošnik končno razumel, kaj CCC. Hitro izbruh naredili domači proizvajalci suhe mešanice. Danes, ustvarjajo približno 80%, prodanih na trgih suho gradnjo meša. In p'pet ali šest let nazaj je bila skoraj 100%tuje blago. Po Goskomstat, uradni uvoz se nenehno zmanjšuje. Da bodo prišli iz tujine, peska in cementa donosna. Uvozniki želeli prejemati v tujini ni končnega izdelka in posebne kemične dodatke za proizvodnjo suhe mešanice. V letu 2000 je "suho trte" (HS kode 32. 14. 90. 000 in 32. 14. 10. 900) je bilo uvoženo ne več kot 15 tisoč ton (! ) Je skoraj $ 7 milijonov evrov (v cenah iz računa). V letu 2001 - približno 12 tisoč ton, skoraj $ 5 milijonov, Vendar v skladu z ugotovitvami, podjetnikov, res, v letu 2001 Ukrajino iz tujine, ki so poslali več kot 70 tisoč ton uvoz MTS. Upamo, da so se uvoženi proizvodi, ki bo končno prišel iz arena, še vedno na začetku. Po vsem, po "mešalniki"opravljanje visoko specializiranih CCC z veliko aditivov, ki je danes v Ukrajini je še vedno donosna (uživajo jih malo, in so drage). Izbor klasifikacije blaga suhe mešanice POSLOVNIH napisal pred šestimi meseci (glej POSLOVNIH # 37 10. 09. 01, str. 34-37). Na kratko spomnil: strokovnjaki delež CCC na namen (lončeno lepila, kiti, tekočine self-izravnavanje tal, popravila sestav); (cementa, mavca, polimernega veziva); krogle (za notranji in zunanji del, za suho in mokro področjih, za ročno in strojno uporabo). Največje povpraševanje bo uporaba različnih mavca za stene in ploščice, lepilo. Dveh mesecih od prvega četrtletja 2002 potrdil lanske napovedi prodajalcev, o možnih povečanje prodaje lepila za ploščice in različnih mavca za stene. To je proizvodnjo užival največje povpraševanje v letu 2001. Še vedno na zadnjem mestu, na tečaj prodaje so mešanice za tla in drugih CAS. Čeprav, glede na različne napovedi trgovci, v primerjavi z enakim obdobjem leta 2000 prodaje MTS za tla povečala za približno 15%. To povečanje podjetniki stojalo', povezane z gradnjo boom. In ker večina na novo pred kratkim naročil brez končane, so naseljenci so aktivno vključeni v poravnavo tal, sten in stropov z uporabo suhe gradbene mešanice. Več, da je sodobna dodelavo materialov, ki zahtevajo bolj skrbno pripravljeno površino. Popravilo ekipe, ki ponujajo svoje storitve na trgu, ne da je treba sprejeti, na primer, da visi za Ozadje v rednem steno. So obvezni'ti bodo ponudili, da bi bilo nemoteno. Suhe mešanice za stene manj obloženo s Ozadje, ali so pripravljeni za slikarstvo, brez posebne mešanice. Vse vrste kiti in mavca, kot je ocenjeno prodajalci, leta 2001, je prodala približno 80 tisoč ton To je skoraj 10 tisoč ton več kot leta 2000. Čeprav več kot polovico CCC za tla na trgu, je domače proizvodnje, kot v preteklem letu, ali ste prepričani, na ukrajinski trg s poceni turških gradbenih mešanic (na primer označite Satengips). Trgovci ocenjujejo, da skoraj 80% turških "dry" uvoz računov za MTS za stene. To je na ta izdelek mnogi trgovci si lani denar. V velikih mestih, končno usmerila pozornost na fasadah stavb. Torej, v letu 2002 lahko poveča povpraševanje za suhe mešanice za zunanji del. Strokovnjaki ugotavljajo, da, tudi glede na lenoba domači gradbeniki, obstaja vedno večje zanimanje za materialov za notranjo dekoracijo in obnovo fasade. Vladimir SOKHA, Generalni Direktor družbe " Henkel Bautechnik", Kijev, ukrajina; proizvajalec CCC) O konkurenci: G. SOKHA, Generalni Direktor družbe " Henkel Bautechnik", Kijev, ukrajina; proizvajalec CCC) Na konkurenco: - Na ozadju iz povečanje količin trg suho gradnjo meša v letu 2001,-združljivost'pleteno z dramatično povečanje v gradbena dela, zlasti pojav male proizvajalce suhe mešanice. V SV'zato še bolj zaostrili konkurenco med domačim proizvajalcem. Tekmovanje poteka že ne o ceni, in okoli ponudbo in high-tech izdelkov. O trgu: na trgu proizvodov domačih proizvajalcev je zelo razlikujejo med seboj glede kakovosti, in gradbeniki pogosto traja dolgo časa, da bi prava izbira. Jaz ne bi želel, da precenjuje količine in stopnje rasti trga, ki so zelo daleč od zaželene. Hkrati prehod celotnega stavbnega kompleksa na višji ravni kakovosti, ki se bodo morale in vse večje povpraševanje po visoko kakovost CCC, ker brez njih je nemogoče izvesti večino zaključna dela. Yuriy SHCHERBAK, Predsednik Uprave OJSC "pavlogradzhilstroy" (g Pavlograd; proizvajalec CCC) Na nosilce: - V 2001, v Ukrajini je bilo prodanih približno 500 tisoč ton suha gradnja mešanic, od tega 50% je uvoženo. Največje povpraševanje lepilo za keramične ploščice in kiti za notranje delo. Zakaj ne sprednji kiti? Da, ker fasade nihče smo ni plačana ustrezna pozornost. V letu 2002 se je obseg trga bo končno dosegli 1 milijon ton bo določena znanih domačih blagovne znamke, vendar pa je delež uvoza (50%) ne bo zmanjšala. O postopku se bo povečal uvoz iz Poljske, in, verjetno, v Ukrajini elektrarne bo zgrajena v skladu pogosto spodbuja uvoz blagovne znamke. Oglaševanje napad bo več "skok" iz strani Časopisov in revij, na ulicah in trgovinah. In spet nihče ne bo spomnil, o uredba o tarifah za tako potrebne surovine in takšnih nepotrebnih poceni uvoz. In le leta 2003, verjetno z'program, ki se pojavi na toplotno izolacijo stavb in obstoječih zakonov (npr. Zakon o subvencijah), da ne pomaga, ampak samo ovirajo izvajanje toplote varčnih tehnologij, bodo spremenjene. O kakovosti: ukrajinski CCC na kakovosti in ne priznati, da uvoz, vendar ne zavrača, saj ni enotne zahteve za mešanice. To vodi k dejstvu, da so iste vrste mešanico različnih proizvajalcev, ki imajo različne lastnosti. Danes v Ukrajini ni enotnega TU, ki urejajo proizvodnjo suhe mešanice. Zakonodajni organi, ki ne storite ničesar, in proizvajalca je prisiljen, da bi rešili to težavo, sama. Zato nekateri proizvajalci, izdelava SPECIFIKACIJE, ne moti toga okviru tehnične lastnosti in kupcem je prisiljen zanesti na čar prodajalec in oglaševanje, ne da natančno predstavo o izdelku. Primer: leta 2001, se je trg, ki je napolnjena z lepilom za notranje zadeve, delo od Smessov-dempingovat, vendar je njegova parametri ne ustrezajo Evropskim standardom EN in DIN. Presenetljivo dejstvo: nobena od teh smeshitelem nima certifikata ISO 9001. Pravijo o tem certificiranje, ki jih še niso pomislili! Ne, ne želijo razmišljati o tem! Čeprav, če upoštevati vztrajnost naše Builder (razumne Builder), in tu je opazna rast povpraševanja. Suhe mešanice za strešnik Trgovci soglasno odloči, da, končno, potrošniki začela uporabljati za strešnik je posebna formula, in ne običajni cement smrtniki. Vendar, v majhnih mestih Ukrajine, kot prej, v večini primerov raje tradicionalne cementa mešanico z vodo in pesek. Ampak lani, trgovci so rešili od prodaje zmesi za strešnik skoraj 35% več kot v letu 2000. V začetku tega leta je tudi spodbujanje prodajalcev. O 80-85% ploščice, lepilo, izvedeni v letu 2001, domače proizvodnje. O 80-85% ploščice, lepilo, izvedeni v letu 2001, domače proizvodnje. Najpametnejše novih proizvajalcev, ki na trgu'pojavil, in trenutno popraviti svoje stališče. Med novinci ne morejo "drobljenje" ključnih blagovnih znamk ("Tserezit" in "Polirem"), in tudi Kijevu in regionalni proizvajalci ("Fomalhaut", "Mix", "Karabliki" in TMM (, Kijev, ukrajina), "Aqua let "(g Sevastopol), " Adel "(g Točno), " Leader "(g Dnepropetrovsk), " Bordeaux "(g Kharkiv), Kalinouski obrat" Budperlit "(Kijev regiji), " Helios", Lvov) in drugi ) Kljub uspehu domačih proizvajalcev, dobaviteljev o uvoženi lepilo, še naprej videli v Ukrajini uspešen "paket" CCC. Kot ukrajinski uporabnike, kot blagovne znamke, kot Atlas (Poljska), Optiroc (Finska, trgovsko ime Vetonit), Sopro in Sakret (Nemčija), Kreisel (Francija), Litokol in Mapei " (Italija), Kreps (Rusija), ki je že nekaj let, je prednost, ki jim je. Ampak na poceni uvoženo mešanice obstajajo govorice, da niso tako lepe, kot pravi, da je. Trgovci okrepil govorice, ki navaja, da posebne dodatke, ki ", ki je napolnjena" zmes ni tako poceni, in da se zmanjša cena za skoraj stroški skrbnega tuji proizvajalec ne bo. To pomeni, da je poceni uvoženo zmesi pravno prišel v državo, lahko kmalu šel ven iz arena. Tisto, kar ne moremo trditi za visoko kakovostnih in dragih izdelkov. Čeprav je njen delež je majhen (10-15% prodaje lepil), to nišo uvozniki ne bo razrešila. Suho mešanico za tla ukrajinski potrošnikov je še "Zori", da ga porabili za gradnjo kemije za seks, ali ne. Kljub temu dvomi, trgovci lani so rešili iz prodaje v tej skupini izdelkov je skoraj 10% več kot v letu 2000-m Razlaga je preprosta: v počitniške hiše in apartmaji, ogromen razvoj se vse bolj uporablja v ne-tradicionalnih Ukrajina tla - terakota ploščice, sodobno parketa in linolej, "topla tla", na podlagi katere zahteva večjo gladkost. Po napovedi distributerji, kupci dajejo prednost lokalnega proračuna izdelkov, motiviranje svojih odločitev dejstvo, da je to še vedno ni jasno. Da bi porabili denar za drage CCC tla rešiti, dokler nekaj. Vendar pa na trgu uvozne strukture take vrste, ki v Ukrajini še ne proizvajajo. Ukrajinski potrošnikov je še "Zori", da ga porabili za gradnjo kemije za seks, ali ne. Ostaja glavni del pogodba o dobavi za tla. To podjetje je "Henkel-Bautechnik Ukrajina", "Polirem", "Polyplast", "Fomalhaut", "Mix" (vsi, Kijev, ukrajina), " Helios", Lviv), "Adel" (g Točno), "Bordeaux" (g Kharkiv), Kalinouski obrat "Budperlit" (Kijev regiji), ki "TD" (g Slovanski 'grupas), itd Uvoženega blaga, ki jih Atlas (Poljska), Vetonit (Finska, Poljska), Kreisel " (Nemčija, Poljska), Sopro (Poljska) in drugi, 2002 potrdil priljubljenost zmesi na TSE-elementarni osnovi s posebnimi dodatki (ki omogočajo tla, da se hitro strdi). Nato so podjetja, ki so se zanašali na prodajo takšnih CCC, so imeli koristi. Ta izdelek je v veliko povpraševanje. Prodaje Za zadnjih šest mesecev posebne spremembe v sheme prodaje zmesi ni zgodilo. Kot prej, operaterji poudariti, da na trgu "suho trte" postaja vse bolj civilizirano. Danes, mnogi trgovci na debelo trdijo, da je zmes, ki se lažje prodajajo v trgovinah na drobno, ki prodajajo keramični strešniki in drugi gradbeni materiali. Začetek gradnje supermarketih olajša to nalogo. Proizvajalci pravijo, zmanjšanja deleža prodaje mešanice večjih trgovcev zaradi rasti privlačnosti prodaje v trgovinah na drobno in gradbena podjetja. Zmes je lažje prodajajo v trgovinah na drobno, ki prodajajo keramični strešniki in drugi gradbeni materiali. Proizvajalci in uvozniki, več pozornosti namenja za usposabljanje trgovanj osebje. Za boljše trgovanje, ki se izvaja neposredno komuniciranje s posredniki, predstavitev CAS. Usposabljanje partnerji. Ni neobičajno in različnih seminarjev za strokovnjake na tem področju. Aleksander Tacv, komercialni Direktor PC "Polyplast", Kijev, ukrajina; proizvajalec CV): - da ne rečem, da je na trgu suhe mešanice dokončno oblikovana. S'novi proizvajalci, nižje cene in včasih kakovost uvoženega "materiali" in mavca. Prodajalci so pripravljeni za denarnice potrošnikov, ki ponujajo poceni, vendar ne vedno, kakovosti izdelka. Hkrati opazno povečanje povpraševanja za suhe mešanice. Samo za delo v našem podjetju opažamo, da v primerjavi s podobnimi obdobju lani obseg prodaje povečalo skoraj za trikrat. Potencial za razvoj trga je še vedno tam, ker je treba, da je Ukrajina v CCC velika - okoli 0, 5-1 MMT In podjetniki želeli, da vam nasvet: trgovina domačega blaga. Prvi ugodni ceni, drugič, hitro dostavo, ter tretje shrani na prevozne stroške. Več, da je znano, z večjimi domačimi proizvajalci razglasila na trgu pozitivno. Volodymyr VOITENKO, vodja Oddelka prodaje gradbenih materialov podjetja "Budmax" (g Kijev, ukrajina; prodajalec gradbenega materiala) - Kot pred večjih proizvajalcev na ukrajinski trg suhe mešanice oddih "Henkel-Bautechnik" (Ukrajina) in Knauf. Povpraševanje za izdelke Ceresit in Knauf je precej visoka. Razlog za to je, da so izdelki Ceresit uveljavil kot kakovosten in cenovno ugodni (to je v Ukrajini). In Knauf začel za nakup bolj zaradi povečane uporabe mavčne plošče v zaključna dela. Najbolj učinkovite kanale ta izdelek, so stavbe, nakupovalni centri, trgi. Za uspešno trgovanje suhe mešanice, ki je potrebno za postopno zmanjšanje cene za blago, povečati izdatke za oglaševanje-informacijskih izdelkov (na voljo tehnični opisi izdelkov na vsako stranko). Tudi tiste strukture (gradbeništvo, trgovina), večina, ki je bila uporabljena poceni, takoj na voljo, vendar ne vedno, visoko kakovostnega materiala, zdaj počasi, a vztrajno povečuje uporaba suho gradnjo zmesi na svoje o'predmeti. Razvoj trga MTS stojalo'je povezana z razvojem gradnjo kompleksa. Vsaj v letu 2002, ob upoštevanju dejstva, da uporaba CCC? Culled? v gradbeni standardi, možnosti za rast prodaje suho gradnjo mešanice pozitivno. Najbolj verjetno, letos bo trg zrasel za dodatnih 20%. V tem primeru bo potrošnik vedno bolj videti, da je več visoko-kakovostnih materialov. Vodja prodaje, kot prej, se bo zmes strešnik. To je čisto mogoče, pojav novih proizvajalcev. Vendar preživeti, bo to zelo težko: glavni potrošniki, ki že več let? Ujeli? veliko operaterjev.
VIR: Poslovne

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика