Gradnja in rekonstrukcija.
Presnoi življenja 2006-10-31 14:50:36
Naš junak je skupina podjetij, o'Združene blagovne znamke WBM (Lesenih Plošč & Materiali -? Les deske in materialov? ). To je najpametnejše predstavnik ukrajinskega? Les-polagalce?. Tako smo bili povedali, mnogi strokovnjaki kot konkurenti, WBM in pohištvo. Ampak o resni? Zunanje trgovine težo? WBM reči, zlasti pozitivne ocene, v ruski mediji (glej? Rusi o nas? Na strani 33). Slednje ne moremo sum simpatiziranja za vse novince, še posebej? Ukrajinci?. Po vsem, v Rusiji, poleg maternega, polno prisotna, finske, poljske, estonije izdelka. Zanimivo je, da ljudje z WBM (ali bolje, iz ene od številnih podjetjih predstavlja, -? Prombudservis? ) A pred nekaj meseci našla nas samih. In, seveda, vabljeni, da se informacije o novih trendih v les Odbor trgu. Ki je pokazala, strele odziv na objave Podjetja (kaj je v prihodnje želimo, da se vsi zainteresirani bralci). Proizvodne enote WBM - SP? Interplyt? (V preteklosti - Nadvirna les) in d.o.o.? Kostopil obrat lesnih plošč?. Niso zgrajena na prazen prostor - kostopolsky in Nadvirna rastlin je znano, v državi, bi rekli, da je iz prazgodovine (? Donatasa? )- Krat. Odločili smo se za obisk Kostopil objekt in plošč na osnovi lesa. Ta oaza lesnoobdelovalnih bližje kapitala, kot Nadvirna, in WBMовскому vodnik nobene razlike, iz katerih rastlin led newsmen. Topografija Kostopil - mesto je majhno, vendar moram reči, veselo. Na'vstop vanj (nežno gričev z zimo, sporakem, redke majhne hiše " scatter " (drevo) opozarja, nekaj Cossack roke, čeprav Kozakov, pravijo, je, da Kostopol malo. Prebivalci manjših mestih vedno občutljivi na lastno "krasnavos dowam" (kot aptly dal enega pisatelj, prevajanje ruski izraz "pam'spomeniki"). Ta refleks je neločljivo povezana in svetovljanstva (tj. cosmopolitan). Še preden doseže proizvodnje, avtor skupaj z fotokor, se naučili vse o Kostopil mini-pivovarna in njene edinstvene pivo, regionalni industriji (skozi gozd in les), na lokalni temna, skrivnostna reka Zamczysko (z besedo "grad"? Ali iz " kriva "? ), kot tudi v sosednjih vaseh, kjer ljudje živijo brez elektrike, vendar pod eno streho, s kravami. V prihodnjem obdobju, pravijo tisti, ki: pivo je bil živ, nefiltrirano in krepi. Naš fotograf, veliki gurmanski (fotografi vseh teh), s poti, ki se pripoznajo v okus nemški šoli varjenja. To je tako: cosmopolitan temeljito in dobro izobraženi in veselo, kot nemški. Odpuščanje je najbolj pomembno sokovi lahko videl povsod: v lapedona številke meščani, v višini humusa v lokalni pločnikih in tudi v izpah lokalnih lore razstavlja v dvorišču lokalnega Muzeja. Eksponatov so tanki, topovi in Katyusha. So urejeni v Muzeju dvorišču tako tesno, da lahko rečem, "visi" skozi ograjo. Vodja trgovina za proizvodnjo iverna Vladimir Levadny PODJETJA: tukaj Ste verjetno delal v "donusturme" časih? Vladimir Levadny: Da. PODJETJE: Občutite razliko? Vladimir Levadny: Seveda. Spremembe v vse. Ko so začeli plačevati plače (in ne bodite v naravi in denarja) ni preveč verjeti, da je to dolgo. In tukaj je bil za dolgo časa. Že pozabili, kaj ste imeli denarja. PODJETJE: IN v organizaciji proizvodnje je izmenah? Vladimir Levadny: Seveda. Seveda! PODJETJE: Oh dobro. Glejte, imate tukaj, da stroga računovodska. Ampak kot običajni delovni človek, da ne bo ukradel?! Organizacija je velika, in reflekse nekaj - nekaj, kar skoraj ineradicable. Vladimir Levadny: Ljudje krajo ni bilo po naravi, ampak zato, ker tam ne bo ničesar živeti. Ljudje tukaj so večinoma dobro, prav. Jaz bi rekel, z vestjo. In produktivno delo samo disciplin Rastlin Idejo "deepashram" proizvodnja, sem imel na obisku v Kostopil. Takih trgovin, kot pravilo, je precej velika, vendar je videti, ni skoraj nič (groza fotograf). Pritisnite vrstica je "nit" z nejasna zaprta ohišja mehanizme, s'Združenem isti nejasna in strašno zapleteno cevovoda. V Kostopol vse o tem, kako to izgleda. Trgovina s pritiskom na (nemški opreme, zbrala med Svetovanje), - ne samo, veliki in velikan. On "poje" lesnih odpadkov. Odpadki, to so kratke krivulje dnevniki različnih pasem, zložen v obliki gore na nekaj hektarjev (glej sliko na strani 29). Čez gore vrh žerjava tower crane boom in manipulirati clsoe navdušenje, metanje drevesiny do vhoda v trgovino s pritiskom na. Proces vleče v trgovino, - poslovni velikan transporter, nekaj podobnega angleški tank prve svetovne. In v trgovini iverne ne tako slikovita. Med mehanizmi, dodeljenih srce lokalni tehnologij - pritisnite. Vrsta jekla stolp, okrašena na straneh z vsemi vrstami robov, rogovi, glave in druge mehanske "štukature" (glej sliko na strani 32). Za tisk je poseben mehanizem, da se ohladi na segreto ploščo. Tako, da zrak, ki je brez težav opravil med njimi, pralni nežno rastafaripoet iverne fan, kot sim (glejte sliko na strani 33), in po "daje" v dveh metrov sklad. Še naprej kartico analogiji. "Asi" lokalnih proizvajalcev - visoke mehanske lastnosti in Evropske razred emisije formaldehida - E1. Prevajanje: lokalni iverne okolju prijazno in ne smrdijo, niti proizvodnje niti v stanovanje. Nemški laminiranje linijo, ki je bil nameščen in začela v preteklem letu, ne preveč, pravi abstraktni um. Ne pozabite,'nezapominam samo hitrost: štedilnik muhe v tisku (to je še en press), kot progi pod kolesa stroja. Enote ne samo laminorul, temveč zagotavlja tudi več vrst žigosanje: na primer, pod drevo, pod limonino lupino... Izdelek je Čas, da povem nekaj besed o surovin, o ponudbi, o slogu, načrtov in drugih elementov poslovne čar. Surovine v regiji je poln. Ko sem na glas provokativna obžaloval gozdnih del Ukrajine (menda je prekleto Burgoyne vse naše drevo, DSP bo kmalu nič skulptura), Direktor obrata takoj pomiril me dol. On, kot specialist, je slika manj žalostna. No, specialist najbolje ve. Bolj tako za iverne treba neprimernih les in lesni odpadki (npr. surovine, material, ki je zelo poceni). Res, odpadki iz države, ni treba sprejeti tudi v temi. Toda to, na Splošno, šala. Smole za oblikovanje iverne Kostopil rastlin kuhamo sami, ne opira niti ukrajinski niti tujih kemiki. Ta avtonomija je edinstven primer v Ukrajini. Vendar to ni najbolj zanimiva stvar, ki je mogoče reči o WBM. Mark je znan v rekordnem času - za tri leta - zelo resen pritisk na ukrajinski trg tuji laminirane plošče. Leta 1998, se je uvoz blaga iz Poljske, Madžarske, Slovaške potekala v naši državi, v bližini monopol. To je bil zelo podoben, kaj vse domačega lesa Odbor industriji bo umrl v najkrajšem možnem času. Zdaj to ne pove. Predstavniki WBM ne skrivajo, ampak so ponosni, da se njihova blagovna znamka je več kot 60% ukrajinski trg laminat. Slike s skupno uvozno ni samo stvar preteklosti. To kaže na določene tendence, tako rekoč, v lahkota. V primerjavi z 1998, obsega ukrajinski izvoz laminiranih plošč v letu 2001 se je povečalo za 20-krat. In skoraj vse izvoza so v WBM. In nikoli ne veš, vidite, v bližnji prihodnosti Ukrajina bo postala mednarodna "slab tycoon", kot je današnje Poljske (že zdavnaj. Mimogrede, PODJETJA, imenovano "pojdi" v proizvodnjo iverna leta 1999, glejte № 40 z dne 4. oktober strani 30-32. - Ed. ). Vendar smo vstran kreniti in okus. Izbor lokalnih plastificirane plošče - več kot 40 teksture, lesa, marmorja in drugih "Geologija". Tam je tudi pod "sol-poper". Debeline, seveda, drugačna. Je kvadratni meter "veselje" od 4, 0 5, 05. E. (Z DDV), odvisno od njihove debeline, barve in napisom. Z Kostopil plošče ne le pohištvo, ampak tudi tabelo vrhovi. In na sooča teh je melaminsko folijo, uvoženih iz EU. Pred kratkim potrošniki vedo in drugih proizvodov WBM - plastificirane vodoodporne vezane plošče, narejene iz breze in jelše furnirja na Kostopil istem obratu. Tam je v WBM in lastnih oblikovalcev, ki je odgovoren za vizualni učinek in ustvarjajo novo teksturo premaz. Kot agent-informatorji tukaj uporabo in lastne stranke - proizvajalci pohištva. Kdo, če ne ti, prvi chase potrošnikov moda? Vendar WBM prakse, predstavljajte si, in izključno naročil (morda je to izjemno pojav med pltrow). Konec koncev, nekaj pohištva v iskanju vodstveni slog se gibljejo v fantazijski odtenkov, na film, ki simulira eksotičnih drevesnih vrst. Tukaj želeno ime (in pogodbi) Odbor podjetja v zvezi z razvojem stilnih linije. Kakovost Kostopil plošče korespondenčni Poslovnih preverja na svoje - tako rekoč, iz line. To je Pakiran laminat. Rešiti vsak kup plošč obkladyvajut vrhu in na dnu "poslovne", drugorazredni, Nelumbo plošče. Koncih plošče je enostavno primerjati vizualno. Lahko vidite, kako veliko gostejši in "globlje"kot zaščitne plošče, ki so oblikovani laminat. Poleg tega, zaščitno-plošče, verjemite mi, nič stvari. Videl sem veliko krat, kot so pohištvo uporablja veliko bolj ohlapno, ampak uvoženega blaga. No, načrti investitorjev, in rastlin, kot si lahko uganiti, velika in obsega in stroškov. Klic vsaj širitev v sosednje države, in končno izselitev iz ukrajinskega trga tujih plošče. Na žalost, vprašanja "investitor" in ", kjer je denar" zagotovo avtor ni govoriti. Pravijo, "zasluženi". Ljudje lahko razumeli. Državo imamo tako. Mi lahko samo rečem nezanesljive dokaze iz virov, ki so pomembni za WBM. Naložbe vlagateljev za 1999-2001 v obnovo proizvodnje te blagovne znamke vsaj $ 4 mio eur Za lesnopredelovalni industriji je veliko. - Ed. Izvršni Direktor JSC "Proizvodnja o'enotnosti" Les deske in materiali "Bogdan CUPRIC PODJETJA: je neke vrste institucija,'združuje številna podjetja, blagovne znamke WBM? Ali WBM je še vedno precej emblem vode? Bogdan CUPRIC: zakaj? Tam JSC "Proizvodnja o'enotnosti" Les deske in materiali "(tu pravzaprav okrajšava WBM - Lesene Deske & Materiali), ki se ukvarja v marketinške aktivnosti, ki spodbujajo teh izdelkov na trgu, meni možnosti, in, seveda, ustvarja strategije. PODJETJE: IN ste pogosto vplivajo na proizvodni proces? Bogdan CUPRIC: Končni cilj vsakega podjetja je, realizacijo proizvoda. Tam je blagovna znamka. Vsa razmerja "znotraj" blagovne znamke usklajen v okviru "pravila". Zavedamo se, marketing. Tovarniško strokovnjaki v proizvodnji. Smo interakcijo. To se imenuje "kakovost". Imamo strateških načrtov za razvoj proizvodnje, ampak v sedanjih razmerah je možnosti za povečanje obsega proizvodnje. PODJETJE: kako danes je cetirizin delo produkcije? Vnesite p'peti seji? Bogdan CUPRIC: prvič, proizvodnja načinov se nenehno izboljšuje. In drugič, naš rastlin, ki so trenutno delajo s polno obremenitvijo. Verjemite mi. PODJETJE: (A) ne dvig stopnje boste, kako se znebiti tujimi konkurenti? Ker proizvajalci pohištva donosnosti, ki je precej višja kot v pltrow. Bogdan CUPRIC: No, do takrat pa nismo zvišanje cen. Menite, pohištvo "pogoltne" dvig cen plošč (recimo eno minuto, bo potekal)? Bodo dvignili svoje cene: uporablja se za visoko dobičkonosnost. Bo dvig cen za pohištvo - tu bo še veliko padec prodaje. Ljudje Podjetja oblačil v ukrajinski lesnoobdelovalnih - velika redkost. Dobro se je ne goji industrija... Ampak na Kostopil tovarni, blagovna znamka slog je že začela: vse suknjič iste zmanjšal, vendar še vedno s črkami "KDP". ", da je bolj zanimivo, da se govori, da človek", sem mislil, pogled navzgor iz vodil in videti v iskanju ne zelo zaposlen "okvir". Ampak nisem imel sreče. "Fotografije" so se razpršili po proizvodni in postane subverzivna in odvrniti ljudi, ki si ne želijo. In ljudje, ki nekoliko. Avtomatizacija-S. P'pet minut kasneje smo bili presenečeni, da slišite, da v Kostopil ploščo trgovine "plowing" več kot 400 ljudi. Paradoks z uncrowded proizvodnje Rosu'v stik preprost: obrat deluje v štirih izmenah. In v trgovini prostori tak obseg, da je in ni videti vse ljudi. Tako sem imel, s pomočjo organov za prekinitev manj zaposlenih - oskrba z električno energijo, pravijo, in vprašanje (brez prve udeležbe), glede na plače. Oh, in pogled v oči: kako je živeti sodobno raje? Moram reči, da je življenje znosno. Povprečno plačo na krško - 500-nekaj UAH. Na ozadju tipičnih regionalni center za plače, kot prejemkov izgleda, vsaj sprejemljivo. In cene v Kostopol, moram reči, ne Kijevu. Najbolj ekskluzivnih pivo, če se ne motim, je 2 UAH. na liter. Lahko živiš. Kot predstavniki podjetja-investitorji imeli smo videli v Kijevu. So videti zelo dobro opravljeno. 25-30-year-old guys z dobro usposobljeni knjižnega jezika (ukrajinščina, ruščina, angleščina), katerih dan je načrtovana za korak in vsako minuto. Kako napisati:? Delcev? ? les iverne?? Zanimivo je, da strokovnjaki-philologists s slovarji pripravljen prsih za Conjoint pisni obliki, in strokovnjaki v gradbeništvu pogoji grlo pripravljen za izjedamo z vezajem. Po temeljito preučitev to boleče vprašanje in po posvetovanju z kapitala vodilnih odvetnikih, POSLOVNEM se odločili, da je bolj pravilno, da napišite brez vezaj. Zaključek In da, v bistvu, izhod? Ko sem se moja prejšnja proizvodna poročila (vključno z "woody" profil) dvomila: informativno, ali da je to, ali nad njim) g-g-razkošno proizvodnjo za naše pol domovino? Ali se ona res prebudil? No, zdi se, da obstaja določen napredek. Precej mase - tudi če sodnik na skromne izkušnje svojega dopisnika. "Svetlo kapitalistične jutri"seveda, to je težko opaziti. Dobro, dobro. Pospešek je na desni strani (kot ste ga pokličete--) - tu je, zdaj. Že naletel že opravljena. Direktor JV "Interplyt" Leo Iosipenko PODJETJA: Žal mi je za naivno vprašanje, ampak kaj so razlogi za tako strmo rast proizvodnje, kar vidimo tukaj? Vlada, na primer, v zadnjih časih precej govorili o ugodnih gospodarskih razmerah? Leo Iosipenko: ne vem, o drugih, vendar smo narašča zaradi vlagateljev (in ne s Kabinetom. - Ed. ). Podjetje, kjer sem delal, nikoli ne, in ni bila dolžna'pleteno vlade. In izkušenj imam, verjemite mi, super. PODJETJE: no, investitorji so imeli denar. In kje je vloga tovarniške ekipe? Leo Iosipenko: Tovarniška ekipa se ukvarja izključno s proizvodnjo vprašanja. Vsi, ki se nanaša na trženje oddelek - odgovorni vlagatelji. PODJETJE: to Je, proizvodnja in zastopnik-trgovine funkcije v sistemu objavljeno? Leo Iosipenko: Kako najbolj uspešnih podjetij v razvitih državah. PODJETJE: IN mi povej, a skrivnost: pravijo, da kakovost uvoženega plošče so nekaj naključno? Leo Iosipenko: jaz bi rekel, nizko redno. Vprašanje je, ne da multinacionalna podjetja - lastniki velikih kurilnih v sosednjih državah, ne more zagotoviti dostojno kakovost. Samo nizke kakovosti ni drag. Na ta način so dobili svoje običajno visoko stopnjo donosa na električarja za laminiranje Oddelek, Leonid MELNIK PODJETJA: Ko vaš rastlin prišel vlagatelji, ki je začel mobilizacijo sil, iskanje dodatnih sredstev, potem posodobitev proizvodnje. Kakorkoli že, si močnejši še naprej zategniti pas? Leonid MILLER: ste Vedeli, vlagatelji so prišli, in od prvega dne v mesecu, smo začeli, dobili plačane. POSLOVANJA: kaj pa plače? Leonid MELNIK: TAM je lastnik, pa je delo, tako da ni plače. Kot je za denar, to je vse čudovito. PODJETJE: ali je Res tako? Leonid MELNIK: mislim, da je vaš zadnje vprašanje, ki je brez pomena... "najti način za reševanje v velikih količinah Porabe lepljena na trgu Saint-Petersburg ohranja tabela 10 glavnih parametrov (ob upoštevanju pomen) predstavlja Porabe 13 proizvajalcev. Tabela kaže, da je najvišji rating v SP? Interplyt? (Nemčija-Ukrajina)?. VIR: Pohištvo za kavo
Комментариев нет:
Отправить комментарий