Gradnja in rekonstrukcija.
Trenutek resnice. 2006-10-31 14:49:53
Za razliko od mnogih tujih družb, za katere je ukrajinski trg ni zanimivo ali ne, zanimivo pri vsem, Kronopol, podružnica Švicarskega KRONO skupine, se je odločil, da postane bolj aktivna, je za razširitev prodajne mreže in odpreti tudi lokalne proizvodnje. "Odločitev, da razširi svoje poslovanje na ukrajinski trg je povzročil optimistični gospodarski napovedi naše marketinške raziskave, ki je pokazala svoje možnosti in zanesljivost. Gradnja in pohištvo so na trgih v razvoju, in strateški cilj podjetja je aktivno sodelovanje v procesu njihovega nastanka. Naše prvo proizvodnjo Krono-Lvov - bo postala glavni vzvod nove strategije Kronopol na ukrajinski trg?, - Pravi vodja Izvozno-Vzhod podjetja Kronopol Švicarski KRONO skupine Mar'Jan Kolenom. "Proizvodnje v Ukrajini bo nas pripelje bližje končnemu kupcu, in bo omogočila, da bi zmanjšali proizvodne stroške, medtem ko je vzdrževanje standardov kakovosti. Če prej za naše trgovci spodbujanje bilo težko zaradi ukrajinski obdavčitve, ki, moram reči, ni ugodno za proizvodnjo poceni pohištvo in poceni gradnjo v Ukrajini, zdaj dela prodajne mreže, bo bolj učinkovito. Poleg tega oglaševanja v Ukrajini novih poceni in visoko kakovost tehnologij, ki bodo imeli pozitiven učinek na gospodarstvo v celoti in o razvoju pohištva in gradnje trgih, v kateri smo, seveda, imajo neposreden interes. "" & ": S prihodom (ali aktiviranje) na tujih trgih, nekatera tuja podjetja, raje zanašajo na izkušeni lokalni igralec ali pripravljen znamk, in nato postopno izdelavo lastnega podjetja. Kakšni so vaši strateški metode boja v zajem na ukrajinski trg? M. S. : kolikor vem, Švicarski skrb nikoli ne uporablja take metode ne čisto, čisto širitev. In o izkušnjah ali donosnost Lviv rastlina, iverne, organizirane na podlagi katerih podjetja Krono-Lviv, pa je. Smo popolnoma obnovljeno podjetje namestili novo opremo, ki jo je začela prva proizvodnja linija surove iverne obsegu proizvodnje za približno 100 tisoč kubičnih Metrov na leto). V bližnji prihodnosti bo nameščena na linija lamel plošče. Mimogrede, isto se je zgodilo in s prihodom poljskih rastlin Kronopol Švicarske naložbe. "&":Ali nameravate odpreti druge rastline? M. S. : Mislim, da Krono-Lvov - ne nazadnje naložbe v ukrajinski trg, saj je po podatkih naše raziskave trga, danes Ukrajini je na razvoj trga in porabe materialov za gradnjo druge skupnosti neodvisnih držav. Zato je v bližnji prihodnosti urad bo odprl na Vzhodu Ukrajine - podjetje "Kronos?, Ki bo, ki se ukvarjajo v trgovini iz naše pohištvo in gradbeni odbori. "&":Po vas, promocija, to je bilo težko zaradi "neprijetne? Ukrajinski davčne zakonodaje. Katere težave ste naleteli v Ukrajini? M. S. : glavna ovira jaz bi poklical uvozne dajatve. Danes je 15%, in lahko rečem, je oblegal za te materiale. Poleg tega je problem s prevozom, ne dovoli, da prenese ukrajinski strojev v Poljskem, ki je šel težave pri dobavi blaga. Zato odprtje Krono-Lviv poenostaviti in pospešiti postopek od prejema blaga do končnega potrošnika. "&":Zakaj ste tako prepričani, stalno širitev prodajnih trgov za vaše podjetje in nadaljnje povečanje proizvodnje? M. S. : Zdaj v Ukrajini, nastajajoči srednji razred, in da je za njim, so naše materiale, ki ustrezajo Evropskim standardom kakovosti ob minimalnih stroških. Kot kaže praksa, ta sloj prebivalstva je neke vrste lakmusov papir stanja gospodarstva države. In to je za njega, da sodnik stabilen razvoj poslovanja. "&":Kdo na tem trgu lahko prepreči, da bi načrte za prihodnost? Kdo se šteje za glavni konkurenti? M. S. : ne bi rekel, da na ukrajinskem trgu smo neposrednih konkurentov. Številna tuja podjetja, ki so se preprosto podcenjevati trgu, in zato bodisi zmanjšati nazaj svoje dejavnosti ali ne nameravam tukaj, da gredo na. Poleg tega konkurenčno prednost lahko imenujemo razmerje med ceno in kvaliteto naših izdelkov. Nizka cena "gre? zaradi uspešnosti in omogoča vse šteje, tako da Kronopol imeli dober dobiček, vendar našim trgovcem in končnim uporabnikom še vedno izpolnjeni. Ta proces je urejeno in nadzorovano, in, kot kaže praksa, politika podjetja je pravilno. Kot je za lokalne akterje, na kakovost izdelkov, ki so še vedno daleč zadaj. Mislim, da je problem je pomanjkanje uveljavljena in razvita proizvodnja naprav, ki lahko povzročijo take izdelke. Danes, rastline potrebujejo dodatne in zelo velike naložbe. In to je razlog, zakaj, v tržne raziskave, smo prepričani, da je naložba je prava rešitev. Mimogrede, naše najnovejše marketinške raziskave kažejo, da Kronopol postal vodilni na drobno s pohištvom in gradbenim materialom v Ukrajini. "&":kaj je inovacijska politika vašega podjetja? Kako bo to vplivalo na ukrajinski trg? M. S. Naš know-how je sodobno, nizko-stroškovne tehnologije, ekonomske in stroškovno učinkovito. Vsi novi izdelki so razviti za sedež KRONO na podlagi informacij glede na določen trg. Na primer, v mesecu bo zaslužil novo trgovino za proizvodnjo lakirani HDF (ploščica na zadnji steni, ki je zdaj v veliko povpraševanje, tako na Poljskem in v Ukrajini). Nato z'nove talne obloge - lakiran plošče OSB. Poleg tega ukrajinskega trga bo novi materiali - toplotno izolacijske plošče družino MDF za gradnjo okvir hiše "Kronotek?. Plošče se lahko uporabljajo za stene, strehe in tla. Vse to - novi izdelki, ki dopolnjujejo že obstoječe. V prihodnosti želimo razviti in ponuditi celoten nabor materialov za les, okvir hiše na sistem Kronopol. Potem je celotno paleto produktov, s katere lahko v celoti zgraditi toplo, ekološke in udobno hišo. Mislim, da bodo dobili veliko popularnost in veliko povpraševanje med ukrajinski potrošnikov. "&":Kaj vas vodi pri odločanju o tem, da ponudi trgu določenega izdelka? M. S. : Marketinški Oddelek skrbi dobi veliko zanesljive informacije, ki omogočajo hitro in učinkovito odločanje. Naši vodje trženja sodelujejo tudi v različnih seminarjev, razstav in tako naprej, kot je Ukrajina, menimo, da je obvezna'obvezna udeležba na takšnih dogodkih v Kijevu, Dnepropetrovsk, Donetska, Zaporozhye. Zdaj trženje že tesno povezan z naših dejanj. "&":podjetje namerava okrepiti oglaševanje podpore za spodbujanje izdelkov? M. S. : Mislim, da ko je naš Lviv doseže polno zmogljivost, oglaševanje dejavnost, ki bo bistveno povečala, in oglaševalci bodo lahko zaslužili dober denar. "&":kako graditi odnose s poslovnimi partnerji? M. S. : za razliko od številnih konkurentov, smo ohraniti tesno partnerstvo SV'ASCI v Ukrajini, ki se lahko imenuje prijateljstvo. Naše podjetje sodeluje z velikimi in stabilno ukrajinskih podjetij, s katerim stojimo'dolgoročno sodelovanje, podprto poslovnih srečanj na sejmih in seminarjih. "&":Kaj druge skupnosti neodvisnih držav, ki so vključene v razvojni načrt podjetja za bližnji prihodnosti? M. S. : Zdaj v fazi organizacije je podjetje Krono Zvezda v Rusiji - Kostroma. Na tej stopnji je izvedena dela na organizacijo proizvodnje lesa chipboards, popravilo pisarniških prostorih in tudi na oblikovanje življenjskih razmer za delavce o prihodnosti podjetja. Pomoč "&" Obrat Kronopol (, Toplote, Poljska) - prva država, podjetje za proizvodnjo iverna. Naročila v 1984. leta 1994 je kupil Švicarski KRONO skupine. Glavna dejavnost: proizvodnja iverne, ki se uporablja v pohištveni predelovalnih dejavnostih in sodobne gradnje. V trenutku, ko je družba v skupini največjih Evropskih proizvajalcev. Kakovost izdelkov je potrdil mednarodni certifikat kakovosti ISO 9002. Na ukrajinski trg, ima več kot 4 let in je, glede na tržne raziskave Kronopol, je 35% trga iz iverne. Mesečni obseg prodaje v Ukrajini je o DM3 milijonov Dejavnosti Kronopol na Poljskem, je ocenjena na državni ravni - nagrado "Golden eagle", ki je bila predstavljena na tri najbolj dobičkonosnih podjetij na Poljskem. VIR: Kolenom M
Комментариев нет:
Отправить комментарий